Tofquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het boekje van 2012
Het boekje van 2013
Het boekje van 2014
Het jubileumboekje van 2015
Veel plezierDie van 2016 komt na afloop van het rondje.
Fles schijnt dat tegen te houden, want dan komt Anne helemaal nooit meer langsquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:45 schreef Prins_Pils het volgende:
Ben je nou al eens moderator hier trouwens?
quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fles schijnt dat tegen te houden, want dan komt Anne helemaal nooit meer langs
Ik kan me dat krijsende kind niet herinneren in 2013. Wel de bazen treinbegeleider tussen Antwerpen en Noorderkempen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het boekje van 2012
Het boekje van 2013
Het boekje van 2014
"Maar.. zaten jullie net niet ook al in deze trein?"quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik kan me dat krijsende kind niet herinneren in 2013. Wel de bazen treinbegeleider tussen Antwerpen en Noorderkempen.
ok, wel de laatste kans, vanaf 13 december gaan daar reguliere treinen rijden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh dat is kei ver wegIk ben gewoon niet meer zo van de hobbyrondjes eigenlijk
Heb de NVBS ook opgezegd. Als er nou echt wat leuks in de buurt is en ik heb er tijd voor, dan pik ik graag ff wat mee natuurlijk
![]()
Maar nu hou ik me liever bezig met het boekje voor de nieuwjaarsrondeGaat ook veel tijd in zitten
heb hem nog niet in de systemen zien staan, is dus nog niet ingelegd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Arriva meldde op Twitter:twitter:Arriva_NL twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 16:37:27@JeroenBos_97 Het stel dat in Leer staat komt zondag via een omweg terug naar Groningen
^YZ reageer retweet
twitter:dennistd twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 17:02:55@Arriva_NL @JeroenBos_97 Mocht je tijden hebben dan hoor ik ze graag (en met mij nog vele andere Twentse fotografen)! reageer retweet
twitter:Arriva_NL twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 17:11:29@dennistd @JeroenBos_97 Die heb ik helaas niet doorgekregen. Dat wordt een zondagje in spanning wachten
^YZ reageer retweet
Best leuk leesvoerquote:Op zaterdag 5 december 2015 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het boekje van 2012
Het boekje van 2013
Het boekje van 2014
Daar moet je meer mee doen fles, met dat schrijven....quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Best leuk leesvoerMisschien doe ik in 2017 wel mee
Busfetisjisten hebben over het algemeen allemaal minstens een Degree in Stanford gehaald, 6x modaal inkomen, een lekker slank blond wijf en een dikke Volvo om supersnel busfoto's te maken, uiteraard met een Eos Mark4 Fullframe 1D.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
er zitten zo veel mongolen in het bussenwereldje. Het gaat hier helemaal niet over bussen
quote:
quote:Op zaterdag 5 december 2015 14:45 schreef derLudolf het volgende:
Best leuk leesvoerMisschien doe ik in 2017 wel mee
Dank u dank uquote:
Dat is nog best lekker bier.quote:Op zaterdag 5 december 2015 15:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Treinen en bier gaat gewoon samen!![]()
[ afbeelding ]
Nee, dat aantal komt van RTV Noordquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)ningen_-_leer-147345 die 2000 a 3000 reizigers per dag heeft Hildebrand uit zijn duim gezogen gok ik?
Dat getal is onmogelijkquote:Op zaterdag 5 december 2015 18:56 schreef DeaDLocK2K het volgende:
http://www.treinreiziger.(...)ningen_-_leer-147345 die 2000 a 3000 reizigers per dag heeft Hildebrand uit zijn duim gezogen gok ik?
Super Vquote:Op zaterdag 5 december 2015 19:58 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
5 December 2015 - Bij Heukelom passeert de NSR 965 in het vroege zonnige ochtendlicht de 2 fotografen als Sprinter naar Boxtel vanwege een defect aan het spoor tussen Boxtel en Eindhoven.
Hier is de zon net boven de bomen uitgekomen en heerlijk gaan schijnen.
Daar is iemand even zoet mee geweest. Leukquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Enorm gave surprise gekregen![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Flestrein!quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
die gast is zo handig en heeft alle gereedschap zelf in huis. Paar uurtjes ploep ploep treinquote:Op zaterdag 5 december 2015 21:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar is iemand even zoet mee geweest. Leuk
Die is tof zeg. Zonde om te slopen ...quote:Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Hoeft ook niet. Gewoon die slangklem los draaien. Na afloop lege fles terug plaatsenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is tof zeg. Zonde om te slopen ...
Hoeft ook niet, paar rondjes met de schroevendraaier / mes in de slangenklem en hij schuift er zo uit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Die is tof zeg. Zonde om te slopen ...
Uiteraard, maar bij het terugplaatsen is ie niet helemaal meer 'af'quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Gewoon die slangklem los draaien. Na afloop lege fles terug plaatsen
Oh ja dit lukt mij ook wel hoor, maar kost wel een paar uurtjes. Toch leuk dat die er in wordt gestokenquote:Op zaterdag 5 december 2015 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die gast is zo handig en heeft alle gereedschap zelf in huis. Paar uurtjes ploep ploep trein
Jij stort je cadeautjes dus nooit in beton?quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
Ik maak er altijd een punt van om surprises zo te maken dat ze niet kapot hoeven.
Nope. Het idee vind ik altijd wel geinig maar het is minder leuk om te maken.quote:Op zondag 6 december 2015 00:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jij stort je cadeautjes dus nooit in beton?
Vorig jaar heb ik mijn cadeau verstopt in vijf bussen purschuim
Geen probleem. Zoals je misschien zelf al dacht zit de 1304 vanaf Bentheim weer in een cargopad. Dit is enkel wanneer het punctueel rijdt, het pad kan wel ieder halfuur later worden ingelegd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 23:59 schreef dennistd het volgende:
Dank je voor de tijden, ik heb ze toegevoegd op de Facebookpagina van de NVBS Twente.
hij stond vorige week redelijk stuk te zijn op Deventer Goederen geloof ikquote:
Aha, kinderziekten? De 1304 is toch pas later in dienst gekomen?quote:Op zondag 6 december 2015 09:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hij stond vorige week redelijk stuk te zijn op Deventer Goederen geloof ik
Kwestie van je talud wat langer maken. Genoeg ruimte daar.quote:Op zondag 6 december 2015 00:40 schreef J.B. het volgende:
De Jann-Berghaus-Brücke bij Leer (voor autoverkeer) is vrij recent uitgebreid voor een doorvaartbreedte van 56 meter, en een hoogte in gesloten toestand van 7,10 meter (ook om het aantal brugopeningen te minimaliseren). Het ligt dus in de lijn van verwachting dat de nieuwe Friesenbrücke vergelijkbare specificaties krijgt; hoewel een verhoging van dik 3 meter wel erg fors is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |