Nadeel van Hobbyrondjes is dat je steeds verder moet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee joh dat is kei ver wegIk ben gewoon niet meer zo van de hobbyrondjes eigenlijk
Heb de NVBS ook opgezegd. Als er nou echt wat leuks in de buurt is en ik heb er tijd voor, dan pik ik graag ff wat mee natuurlijk
![]()
Maar nu hou ik me liever bezig met het boekje voor de nieuwjaarsrondeGaat ook veel tijd in zitten
Mwoa, heb geen speciale plannen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ga je nog wel de nieuwe bordjes ophalen volgende week?
Mag ik um zien als ie af is, ook al ga ik niet mee. Ben wel geīnteresseerdquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar nu hou ik me liever bezig met het boekje voor de nieuwjaarsrondeGaat ook veel tijd in zitten
Nee.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:32 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Mag ik um zien als ie af is, ook al ga ik niet mee. Ben wel geīnteresseerd
Nou ja, zo supergeheim is het ook allemaal niet natuurlijk. Ik kan het best even strippen van persoonlijke informatie en achteraf digitaal beschikbaar stellen bijvoorbeeld, mocht daar interesse in zijn. Dat zou nu al voor de boekjes van voorgaande jaren kunnen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
Is alleen voor deelnemers he. Net als met meetfoto's en zo![]()
Je moet er helemaal niets mee. Vond het gewoon 'grappig' dat er zulke sneue figuren bestaanquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:42 schreef b2py het volgende:
Ja ik begrijp niet helemaal wat wij er mee moeten..
En er is ook een bussentopic in dit subforum ergens geloof ik.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
er zitten zo veel mongolen in het bussenwereldje. Het gaat hier helemaal niet over bussen
Dildiquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:45 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Je moet er helemaal niets mee. Vond het gewoon 'grappig' dat er zulke sneue figuren bestaan
Ben je nou al eens moderator hier trouwens?
Leukquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou nu al voor de boekjes van voorgaande jaren kunnen bijvoorbeeld.
Zo kennen we Prins_Pils weer met zijn holier than thou-attitude.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:45 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Je moet er helemaal niets mee. Vond het gewoon 'grappig' dat er zulke sneue figuren bestaan
Ben je nou al eens moderator hier trouwens?
Niet janken, gewoon blijven en normaal doen, net als iedereen. Neem maar een voorbeeld aan mij, ik ben tantoe normaal allesquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:51 schreef Prins_Pils het volgende:
Okee, ik ben wel vertrokken hier. Aju!
Gap luister, niemand vindt het erg, je wordt gewoon even gewezen op iets. Net als je twee weken geleden mij ook wees op dingen. Rustig blijven, ademhalen en gewoon doorgaan. Als iedereen zo zou reageren dan zou Fok niet in de top 5 drukste fora ter wereld staan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:51 schreef Prins_Pils het volgende:
Okee, ik ben wel vertrokken hier. Aju!
Het boekje van 2012quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, zo supergeheim is het ook allemaal niet natuurlijk. Ik kan het best even strippen van persoonlijke informatie en achteraf digitaal beschikbaar stellen bijvoorbeeld, mocht daar interesse in zijn. Dat zou nu al voor de boekjes van voorgaande jaren kunnen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |