Was jij niet die skele?quote:
vind jij dat je op Anna Speller lijkt?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke woorden en metaforen gebruiken Guus.
Wat is metaforen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry Chai.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eh, hij moest gemaakt worden. Als jij het niet doet doe ik het.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik moest me zo inhouden en nou maak jij hem
Oh sorry wist niet dat je er mee zat verder.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dien niet zo aangesproken te worden. TR gedaan.
Waarom zou je sowieso niet de hele dag aan je tieten zitten als je ze hebt?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als ik Anna was zou ik de hele dag aan m'n tieten zitten
jeetje jij bent echt slimquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De meervoudsvorm van metafoor.
Nee, alleen mensen die een laag IQ hebben hadden de hihihi van wch nog niet door.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja eh, hij moest gemaakt worden. Als jij het niet doet doe ik het.
ok fair enoughquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso niet de hele dag aan je tieten zitten als je ze hebt?
hehehequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
Zou meloewa dat ook afraden die is al knetterlijp van haarzelf.
af en toe heb je je handen ook voor anderen dingen nodigquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klopt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje jij bent echt slim
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, alleen mensen die een laag IQ hebben hadden de hihihi van wch nog niet door.
typ je met een hand nu?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen mensen met een laag iq snappen die smileys niet. En TR dan maarquote:
Zo zijn alle vrouwenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:47 schreef Le_Professeur het volgende:
Volgens mij is Meloewa zo instabiel als maar kan. Zo'n wijf dat op de één op andere dag ineens een hele andere mening vormt.
ja godverdomme dan hebben we drie mongolen in dit topicquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wowow rustig aan he of ik haal niels erbij
ja maar poesjequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen mensen met een laag iq snappen die smileys niet. En TR dan maarzo wil ik niet aangesproken worden.
Dat heeft meer met autisme te maken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen mensen met een laag iq snappen die smileys niet. En TR dan maarzo wil ik niet aangesproken worden.
Dat ze knetterleip is, ja zei ik al eerder.quote:
autisme is serieuze business.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat heeft meer met autisme te maken.
drollie wat?quote:
Op dit account? nou en dan pak je 1 van die anderen toch?quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op dit account? nou en dan pak je 1 van die anderen toch?
Gewoon VPNquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]mag niet meer... ben gewaarschuwd
Zou tijd wordenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
jij bent al oldquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja maar zo word ik een oldb
Heb je wel eens een ander account gebruikt tijdens ban dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja, weet nog dat hij als WCH geband wasquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een ander account gebruikt tijdens ban dan?
ja xDxDquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een ander account gebruikt tijdens ban dan?
Gebruik je hem nog dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja xDxDik moest smeken om die uit de eeuwig rijstvelden terug te krijgen
xDxD? ja soms.. maar hij staat op stal voor als ik weer eens een applefanboy nodig heb... hij is namelijk volkomen debiel en dus geloofwaardig als apple userquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gebruik je hem nog dan?
Zo ja, name bitte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |