Was jij niet die skele?quote:
vind jij dat je op Anna Speller lijkt?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke woorden en metaforen gebruiken Guus.
Wat is metaforen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry Chai.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja eh, hij moest gemaakt worden. Als jij het niet doet doe ik het.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik moest me zo inhouden en nou maak jij hem
Oh sorry wist niet dat je er mee zat verder.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik dien niet zo aangesproken te worden. TR gedaan.
Waarom zou je sowieso niet de hele dag aan je tieten zitten als je ze hebt?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Als ik Anna was zou ik de hele dag aan m'n tieten zitten
jeetje jij bent echt slimquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
De meervoudsvorm van metafoor.
Nee, alleen mensen die een laag IQ hebben hadden de hihihi van wch nog niet door.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja eh, hij moest gemaakt worden. Als jij het niet doet doe ik het.
ok fair enoughquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom zou je sowieso niet de hele dag aan je tieten zitten als je ze hebt?
hehehequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:11 schreef 2NutZ het volgende:
Zou meloewa dat ook afraden die is al knetterlijp van haarzelf.
af en toe heb je je handen ook voor anderen dingen nodigquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit klopt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jeetje jij bent echt slim
Wat wil je hier mee zeggen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, alleen mensen die een laag IQ hebben hadden de hihihi van wch nog niet door.
typ je met een hand nu?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:46 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |