Ik voel me vereerd Geerdquote:Op donderdag 3 december 2015 23:50 schreef Geerd het volgende:
Hele koffie topic
Werkman
Sneeuw-Leeuw
Kauai
Haos
DerRabbit
M4rc0
En nog een zooitje die ik ff vergeet
Geerd 4 presidentquote:Op donderdag 3 december 2015 23:50 schreef Geerd het volgende:
Hele koffie topic
Werkman
Sneeuw-Leeuw
Kauai
Haos
DerRabbit
M4rc0
En nog een zooitje die ik ff vergeet
Simterklaas
Scuidward
RingBewoner
De Lepelaar
Geerd heb jij geen heilige missie gekregen toen je ter aarde kwam? Jij moet toch wel in contact staan met het bovennatuurlijke...quote:
quote:
Neen, doe dat nou toch nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik ga nu slapen laters Geerd je bent mijn hoop en licht in de duistere tijden.
Slaap lekker Sneeuw-Leeuw! !!quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik ga nu slapen laters Geerd je bent mijn hoop en licht in de duistere tijden.
Ze klotsen al in mijn buik. Tevens geregistreerd in 2006quote:
Weekend vrij morgen of Nouja vanavond echt ff zuipen, vanmiddag eerst nog even werkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:06 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ze klotsen al in mijn buik. Tevens geregistreerd in 2006
Je hebt ze verdient, ik moet morgen (vandaag) alleen maar van 5 tot 8 aan de bakquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weekend vrij morgen of Nouja vanavond echt ff zuipen, vanmiddag eerst nog even werken
geregistreerd op: woensdag 12 maart 2014 @ 19:55quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Waarom neemt gvd niemand mij mee
05.00 tot 20.00 ??? Of 17.00 ?quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:10 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Je hebt ze verdient, ik moet morgen (vandaag) alleen maar van 5 tot 8 aan de bak
Jij mag ook wel mee heur !!! Moet je wel het bier dragenquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:11 schreef defokkingfoker het volgende:
Waarom neemt gvd niemand mij mee
aantal posts: 3.517 (gemiddeld 6 per dag)quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:12 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar ik begin net lekker in te komenquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:14 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
aantal posts: 3.517 (gemiddeld 6 per dag)
Vergeleken met jouw ben ik professioneel fokker
Laten we vooral niet teveel werken he, beter bier drinken.quote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:21 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Laten we vooral niet teveel werken he, beter bier drinken.
[ afbeelding ]
Kan ik toch mooi een paar krat pils van halen. De vaste lasten betalen we wel ergens anders vanquote:
Dat is waar !!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:28 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Kan ik toch mooi een paar krat pils van halen. De vaste lasten betalen we wel ergens anders van
Ik woon straks 50km van je afquote:
Kampen is ook baas, vorig jaar nog naar een optreden daar geweestquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat dicht bij ja vandaag ook nog geweest !
Woon in Zwolle !! Nu thuis en 1e biertje op !!quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:41 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Kampen is ook baas, vorig jaar nog naar een optreden daar geweest
mooi zuipen in het park
Hopatteee, nog dichterbijquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Woon in Zwolle !! Nu thuis en 1e biertje op !!
Jupquote:
Je mag er zo weer vanaf hoorquote:
Dat krijg je met ninja editsquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn naam is verkeerd gespeld
Je naam is sowieso al verkeerd gespeld dus wat klaag je?quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:13 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Mijn naam is verkeerd gespeld
Ik weetquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Je naam is sowieso al verkeerd gespeld dus wat klaag je?
Loveyouquote:
Komt wel goed schatje !!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:15 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ga nu huilend naar bed![]()
Ik verwacht morgen een defokkingfoker adoratie topic
Al geregeldquote:
Jij mag tenminste nog ergens logerenquote:
Nu moet ik weer rukken gvd !!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Adoratie topics![]()
![]()
![]()
ONZ / Ariana Grande adoratie-topic!
Maak ze alleen voor geile sletten en bier en Geerd, sorry !!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:19 schreef defokkingfoker het volgende:
Adoratie topics![]()
![]()
![]()
ONZ / Ariana Grande adoratie-topic!
Nu moet ik in een keer denken aan dat liedje wacht ffquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:21 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Maak ze alleen voor geile sletten en bier en Geerd, sorry !!
Onze Geerd die in de hemelen zijt heeft ook nog eens verstand van muziek !!quote:
Daar kan ik niet tegen op renwan baas !!quote:
GEEEEEEERDquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daar kan ik niet tegen op renwan baas !!![]()
![]()
Matige klassieker, deze daarentegenquote:
Dan deze:quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Matige klassieker, deze daarentegen![]()
Tututututututuuuu
quote:
Wanne koekwousquote:
Ga met me naar de rommelmarktquote:
jajajajajajaquote:
DIe dan weer nietquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer met die dames die die gereedschappen uitproberen
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer met die dames die die gereedschappen uitproberen
Zit je dj JEAN nou van me te stelenquote:
Ekt hequote:
Beter dan afgelopen nacht!quote:
Das inderdaad kut, ik ben afgelopen avond moeten invallen voor iemand, dus heb het grootste gedeelte van de avond bagger gemistquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Beter dan afgelopen nacht!
(toen ik moest werken goffedomme)
Ik blijf wel bij mijn standpunt van vannacht, je avatarquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das inderdaad kut, ik ben afgelopen avond moeten invallen voor iemand, dus heb het grootste gedeelte van de avond bagger gemist
Misschien dat ik binnenkort weer van UI ga veranderen, maar heb nog geen waardige vervanging gevonden. Deze blijft wel binnen de selectie staan!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij mijn standpunt van vannacht, je avatar
Sowieso Bazen nummerquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Ging helemaal los op de middelbare school
11e vinger even tussen leggenquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij mijn standpunt van vannacht, je avatar
lekker hoorquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Ging helemaal los op de middelbare school
Die zocht ik nog idd !!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
Kent iemand deze nog of ben ik nou echt te oud?
vind deze nog steeds lekker
Als ik die nu zou horen ga ik echt helemaal losquote:
Dit is gewoon een klassiekerquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
Kent iemand deze nog of ben ik nou echt te oud?
vind deze nog steeds lekker
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik ga slapen, ben pas 16 en moet van mijn moeder eigenlijk allang in bed liggen
Ik zou het haast geloven jij vunzige vent!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik ga slapen, ben pas 16 en moet van mijn moeder eigenlijk allang in bed liggen
Die had sowieso teveel kleren aanquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was ook wel een favo van mij. Beetje rukken op die chick
Welterusten man!quote:
Idd in het begin vond ik hem niet zo, maarquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Die had sowieso teveel kleren aan![]()
Dit nummer was echt een instant klassieker
Dat heb ik vaak met nummers. In het begin vond ik dit compleet kut maar uiteindelijk ben ik het toch gaan waarderenquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd in het begin vond ik hem niet zo, maar![]()
Ik zou je de moeite besparen, met een beetje LSD kom je ook al een heel eind in de buurt van zijn fantasieënquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
Ik zou Werkman tot de betoncentrale en kringloop volgen
Remqo, doe eens lief johquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
Idd |!! Leuke song wel !! Was heel even op radio misschien 2 maandjes?quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met nummers. In het begin vond ik dit compleet kut maar uiteindelijk ben ik het toch gaan waarderen![]()
Is ook lief bedoeld, kan Werkman zeer waarderenquote:
Werkman en Remqo!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
Met toevoegingen van Remqo paint baas is het er wel op vooruit gegaan!quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is ook lief bedoeld, kan Werkman zeer waarderen
quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 4 december 2015 02:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is ook lief bedoeld, kan Werkman zeer waarderen
Uit KLB SCquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou je de moeite besparen, met een beetje LSD kom je ook al een heel eind in de buurt van zijn fantasieën
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:41 schreef Remqo het volgende:
Soms vraag ik me af, als ik LSD of een paddo neem, dat de wereld er uitziet als een van mijn paintjes
Te kort naar mijn mening, maandenlang grijs gedraaidquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:05 schreef renwan het volgende:
[..]![]()
vrijdag 4 december 2015 02:04 schreef Geerd het volgende:[/b]
[..]
Idd |!! Leuke song wel !! Was heel even op radio misschien 2 maandjes?
Faalquotequote:Op vrijdag 4 december 2015 02:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Te kort naar mijn mening, maandenlang grijs gedraaid
Ben het tagje kwijtquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met toevoegingen van Remqo paint baas is het er wel op vooruit gegaan!
Hier ook altijdquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:07 schreef renwan het volgende:
Mijn chrome doet moeilijk met quotes op het moment
Enige minpuntje aan het modschapquote:
2010 beldequote:
Ik vind firefox over het algemeen toch nog altijd een stuk stabieler dan Chromequote:
als ze het maar teruggeven als ik weer op zwart staquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige minpuntje aan het modschap
Niet de schuld van Chrome, sowieso niet!quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind firefox over het algemeen toch nog altijd een stuk stabieler dan Chrome
Dat zal nog wel een tijdje duren, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
als ze het maar teruggeven als ik weer op zwart sta
Misschien niet, maar ik vind hem fijner werken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet de schuld van Chrome, sowieso niet!
We zullen zien, ik ben ook maar net begonnen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zal nog wel een tijdje duren, mag ik hopen.
Een langzame en pijnlijke doodquote:
Een goede reden om weer eventjes te luisteren naar Double Fquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
We zullen zien, ik ben ook maar net begonnen.
Morgen meer toelichting op Fylax Friday
Laten we het houden bij die klassieke nummersquote:
Sobersoquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Laten we het houden bij die klassieke nummers
Jij begint, ik heb mijn aandeel al gedaanquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:18 schreef renwan het volgende:
Ja ik weet het, van vorig jaar maar dit nummer
Anderhalf uur, kun je rekenen?quote:
Dat zijn 90 minuten wat het 10 voor 4 zou maken als je nu begint met kijken.quote:
Ik sla overquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn 90 minuten wat het 10 voor 4 zou maken als je nu begint met kijken.
Dat je er niet op hoeft te rekenene hihaho iksdeeiksdeequote:
Doet me hier aan denkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:24 schreef Geerd het volgende:
Ook een toppertje hoor helemaal waus gaan in Dika
Hier ook, ben nog aflevering Suits aan het afkijken, veel vermakelijker!quote:
Jij ging slapenquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ook, ben nog aflevering Suits aan het afkijken, veel vermakelijker!
Blote mannenklauwenquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:31 schreef DerRabbit het volgende:
Slapen is voor de zwakken en de vrouwen!
Kutquote:
Onderhand zou een kut beter smaken dan een biefstukquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was het maar kut dan lag ik al lang te beffen
Sta je al zolang droog danquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Onderhand zou een kut beter smaken dan een biefstuk
6 maanden alquote:
Pff idd bijna 29 en enige vis wat ik heb gegeten komt uit de oven of frituurquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Onderhand zou een kut beter smaken dan een biefstuk
Dan helpt rukken ook niet veel meer toch? ALs je weet hoe het is, dan is rukken toch kut?quote:
Ik al bijna 2 maanden, kan ook wel een verzetje gebruikenquote:
Absoluut, ik verlang naar een vagijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan helpt rukken ook niet veel meer toch? ALs je weet hoe het is, dan is rukken toch kut?
2 Maanden? Spreek je over 4 maanden wel goffedommequote:Op vrijdag 4 december 2015 02:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik al bijna 2 maanden, kan ook wel een verzetje gebruiken
Daarom lijkt het me zo kut om naar de hoeren te gaan, dan wil je 3 x per dagquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Absoluut, ik verlang naar een vagijn
Maar naar de hoeren gaan is zo makkelijk, je lapt 50 euro en je mag eroverheen ik mis dan de jachtquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me zo kut om naar de hoeren te gaan, dan wil je 3 x per dag
Misschien dat ik dan ga overwegen om te betalen ervoorquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:41 schreef renwan het volgende:
[..]
2 Maanden? Spreek je over 4 maanden wel goffedomme
Wat ik hierboven zeiquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan ga overwegen om te betalen ervoor
Om die reden hoop ik dan ook dat het niet zo lang gaat durenquote:
Ik zou het niet eens durven,quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar naar de hoeren gaan is zo makkelijk, je lapt 50 euro en je mag eroverheen ik mis dan de jacht
De jacht is sowieso de sportquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om die reden hoop ik dan ook dat het niet zo lang gaat duren
Ik ook nietquote:
Ik heb het idee altijd naar gevonden, zou het denk ik niet eens kunnen.quote:
Dat maakt je juist een echte manquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het idee altijd naar gevonden, zou het denk ik niet eens kunnen.
Versieren ook niet, geen idee hoe dat moet.quote:
Preciesquote:
Dan ben je wel de man !!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies![]()
Gewoon lekker op eigen kracht chickie mee naar huis krijgen
Met onze blotemannenklauwenquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Precies![]()
Gewoon lekker op eigen kracht chickie mee naar huis krijgen
Pilsje drinken, over voetbal auwehoeren, chickie uitkiezen, versieren, thuis eroverheen gaan en 's ochtends genieten van een lekker ontbijtje dat voor je klaar wordt gemaaktquote:
Deze manquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pilsje drinken, over voetbal auwehoeren, chickie uitkiezen, versieren, thuis eroverheen gaan en 's ochtends genieten van een lekker ontbijtje dat voor je klaar wordt gemaakt
Helaas komt het er de laatste tijd niet meer zo van.quote:
55cm ?quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas komt het er de laatste tijd niet meer zo van.
En meestal wordt er gezeurd dat ze geen zin hebben om op te staan, dat het nog zo'n pijn doet etc. etc.
Sowieso minstens 30quote:
Helaas niet, moet het doen met een schamele 38,7 cmquote:
Toch boven de FOK! standaard 35quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helaas niet, moet het doen met een schamele 38,7 cm
Absoluutquote:
Niet maatje baby hebbenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:29 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Niet maatje baby hebbenHelaas hebben we hier euro'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Tong ook!quote:
Geen overlijdensadvertentie in het Bommelerwaardse sufferdje?quote:
Dat zou wat zijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:08 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geen overlijdensadvertentie in het Bommelerwaardse sufferdje?
Fuck jij had in mijn lijst gemoetenquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Fuck jij had in mijn lijst gemoeten
Paus
quote:De Italiaanse politie heeft een groep jihadisten opgepakt die via sociale media terrorisme van Islamitische Staat (IS) verheerlijkten en dreigden met aanslagen op de paus. Dat deze groep uit Kosovo komt, is geen toeval.
FOK!Knokploeg erbij halenquote:
Ik denk dat de vlag van de Kerkelijke Staat niet gaat helpen tegenover een haatbaard met een AK47. Je kan hooguit de stok in zijn arie steken, maar ik ben bang dat 'ie dat niet zo erg vindt.quote:
Ja primaquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:43 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Kan je gezellig samen met GG7.
En dan vroeg naar bed om morgenochtend te kijken wat er in je schoen zitquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja Man !!! Nog 3 uur en 50 min pilsen !!!!!
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:05 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
En dan vroeg naar bed om morgenochtend te kijken wat er in je schoen zit![]()
Jammer dat GG7 erin zit.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef Geerd het volgende:
Dit is wel een van de beste topics van 2015
Eensquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:08 schreef Geerd het volgende:
Dit is wel een van de beste topics van 2015
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |