Sowieso Bazen nummerquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Ging helemaal los op de middelbare school
11e vinger even tussen leggenquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij mijn standpunt van vannacht, je avatar
lekker hoorquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Ging helemaal los op de middelbare school
Die zocht ik nog idd !!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
Kent iemand deze nog of ben ik nou echt te oud?
vind deze nog steeds lekker
Als ik die nu zou horen ga ik echt helemaal losquote:
Dit is gewoon een klassiekerquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
Kent iemand deze nog of ben ik nou echt te oud?
vind deze nog steeds lekker
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik ga slapen, ben pas 16 en moet van mijn moeder eigenlijk allang in bed liggen
Ik zou het haast geloven jij vunzige vent!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik ga slapen, ben pas 16 en moet van mijn moeder eigenlijk allang in bed liggen
Die had sowieso teveel kleren aanquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was ook wel een favo van mij. Beetje rukken op die chick
Welterusten man!quote:
Idd in het begin vond ik hem niet zo, maarquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Die had sowieso teveel kleren aan![]()
Dit nummer was echt een instant klassieker
Dat heb ik vaak met nummers. In het begin vond ik dit compleet kut maar uiteindelijk ben ik het toch gaan waarderenquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd in het begin vond ik hem niet zo, maar![]()
Ik zou je de moeite besparen, met een beetje LSD kom je ook al een heel eind in de buurt van zijn fantasieënquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
Ik zou Werkman tot de betoncentrale en kringloop volgen
Remqo, doe eens lief johquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
Idd |!! Leuke song wel !! Was heel even op radio misschien 2 maandjes?quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met nummers. In het begin vond ik dit compleet kut maar uiteindelijk ben ik het toch gaan waarderen![]()
Is ook lief bedoeld, kan Werkman zeer waarderenquote:
Werkman en Remqo!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
Met toevoegingen van Remqo paint baas is het er wel op vooruit gegaan!quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is ook lief bedoeld, kan Werkman zeer waarderen
quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 4 december 2015 02:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is ook lief bedoeld, kan Werkman zeer waarderen
Uit KLB SCquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou je de moeite besparen, met een beetje LSD kom je ook al een heel eind in de buurt van zijn fantasieën
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:41 schreef Remqo het volgende:
Soms vraag ik me af, als ik LSD of een paddo neem, dat de wereld er uitziet als een van mijn paintjes
Te kort naar mijn mening, maandenlang grijs gedraaidquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:05 schreef renwan het volgende:
[..]![]()
vrijdag 4 december 2015 02:04 schreef Geerd het volgende:[/b]
[..]
Idd |!! Leuke song wel !! Was heel even op radio misschien 2 maandjes?
Faalquotequote:Op vrijdag 4 december 2015 02:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Te kort naar mijn mening, maandenlang grijs gedraaid
Ben het tagje kwijtquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met toevoegingen van Remqo paint baas is het er wel op vooruit gegaan!
Hier ook altijdquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:07 schreef renwan het volgende:
Mijn chrome doet moeilijk met quotes op het moment
Enige minpuntje aan het modschapquote:
2010 beldequote:
Ik vind firefox over het algemeen toch nog altijd een stuk stabieler dan Chromequote:
als ze het maar teruggeven als ik weer op zwart staquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige minpuntje aan het modschap
Niet de schuld van Chrome, sowieso niet!quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind firefox over het algemeen toch nog altijd een stuk stabieler dan Chrome
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |