quote:
Wanne koekwousquote:
Ga met me naar de rommelmarktquote:
jajajajajajaquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer met die dames die die gereedschappen uitproberen
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:40 schreef Geerd het volgende:
Hoe heet dat nummer ook al weer met die dames die die gereedschappen uitproberen
Zit je dj JEAN nou van me te stelenquote:
Beter dan afgelopen nacht!quote:
Das inderdaad kut, ik ben afgelopen avond moeten invallen voor iemand, dus heb het grootste gedeelte van de avond bagger gemistquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Beter dan afgelopen nacht!
(toen ik moest werken goffedomme)
Ik blijf wel bij mijn standpunt van vannacht, je avatarquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Das inderdaad kut, ik ben afgelopen avond moeten invallen voor iemand, dus heb het grootste gedeelte van de avond bagger gemist
Misschien dat ik binnenkort weer van UI ga veranderen, maar heb nog geen waardige vervanging gevonden. Deze blijft wel binnen de selectie staan!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij mijn standpunt van vannacht, je avatar
Sowieso Bazen nummerquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Ging helemaal los op de middelbare school
11e vinger even tussen leggenquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij mijn standpunt van vannacht, je avatar
lekker hoorquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:49 schreef renwan het volgende:
Ging helemaal los op de middelbare school
Die zocht ik nog idd !!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
Kent iemand deze nog of ben ik nou echt te oud?
vind deze nog steeds lekker
Als ik die nu zou horen ga ik echt helemaal losquote:
Dit is gewoon een klassiekerquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:51 schreef renwan het volgende:
Kent iemand deze nog of ben ik nou echt te oud?
vind deze nog steeds lekker
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik ga slapen, ben pas 16 en moet van mijn moeder eigenlijk allang in bed liggen
Ik zou het haast geloven jij vunzige vent!quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:56 schreef M4rc0 het volgende:
Ik ga slapen, ben pas 16 en moet van mijn moeder eigenlijk allang in bed liggen
Die had sowieso teveel kleren aanquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat was ook wel een favo van mij. Beetje rukken op die chick
Welterusten man!quote:
Idd in het begin vond ik hem niet zo, maarquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:59 schreef renwan het volgende:
[..]
Die had sowieso teveel kleren aan![]()
Dit nummer was echt een instant klassieker
Dat heb ik vaak met nummers. In het begin vond ik dit compleet kut maar uiteindelijk ben ik het toch gaan waarderenquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd in het begin vond ik hem niet zo, maar![]()
Ik zou je de moeite besparen, met een beetje LSD kom je ook al een heel eind in de buurt van zijn fantasieënquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
Ik zou Werkman tot de betoncentrale en kringloop volgen
Remqo, doe eens lief johquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
Idd |!! Leuke song wel !! Was heel even op radio misschien 2 maandjes?quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef renwan het volgende:
[..]
Dat heb ik vaak met nummers. In het begin vond ik dit compleet kut maar uiteindelijk ben ik het toch gaan waarderen![]()
Is ook lief bedoeld, kan Werkman zeer waarderenquote:
Werkman en Remqo!!!!quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:02 schreef Remqo het volgende:
Met toevoegingen van Remqo paint baas is het er wel op vooruit gegaan!quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is ook lief bedoeld, kan Werkman zeer waarderen
quote:Op [quote]
[b]Op vrijdag 4 december 2015 02:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is ook lief bedoeld, kan Werkman zeer waarderen
Uit KLB SCquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou je de moeite besparen, met een beetje LSD kom je ook al een heel eind in de buurt van zijn fantasieën
quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:41 schreef Remqo het volgende:
Soms vraag ik me af, als ik LSD of een paddo neem, dat de wereld er uitziet als een van mijn paintjes
Te kort naar mijn mening, maandenlang grijs gedraaidquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:05 schreef renwan het volgende:
[..]![]()
vrijdag 4 december 2015 02:04 schreef Geerd het volgende:[/b]
[..]
Idd |!! Leuke song wel !! Was heel even op radio misschien 2 maandjes?
Faalquotequote:Op vrijdag 4 december 2015 02:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Te kort naar mijn mening, maandenlang grijs gedraaid
Ben het tagje kwijtquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met toevoegingen van Remqo paint baas is het er wel op vooruit gegaan!
Hier ook altijdquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:07 schreef renwan het volgende:
Mijn chrome doet moeilijk met quotes op het moment
Enige minpuntje aan het modschapquote:
2010 beldequote:
Ik vind firefox over het algemeen toch nog altijd een stuk stabieler dan Chromequote:
als ze het maar teruggeven als ik weer op zwart staquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige minpuntje aan het modschap
Niet de schuld van Chrome, sowieso niet!quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind firefox over het algemeen toch nog altijd een stuk stabieler dan Chrome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |