Dat zal nog wel een tijdje duren, mag ik hopen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
als ze het maar teruggeven als ik weer op zwart sta
Misschien niet, maar ik vind hem fijner werken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:10 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet de schuld van Chrome, sowieso niet!
We zullen zien, ik ben ook maar net begonnen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zal nog wel een tijdje duren, mag ik hopen.
Een langzame en pijnlijke doodquote:
Een goede reden om weer eventjes te luisteren naar Double Fquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
We zullen zien, ik ben ook maar net begonnen.
Morgen meer toelichting op Fylax Friday
Laten we het houden bij die klassieke nummersquote:
Sobersoquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:16 schreef renwan het volgende:
[..]
Laten we het houden bij die klassieke nummers
Jij begint, ik heb mijn aandeel al gedaanquote:
quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:18 schreef renwan het volgende:
Ja ik weet het, van vorig jaar maar dit nummer
Anderhalf uur, kun je rekenen?quote:
Dat zijn 90 minuten wat het 10 voor 4 zou maken als je nu begint met kijken.quote:
Ik sla overquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn 90 minuten wat het 10 voor 4 zou maken als je nu begint met kijken.
Dat je er niet op hoeft te rekenene hihaho iksdeeiksdeequote:
Doet me hier aan denkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:24 schreef Geerd het volgende:
Ook een toppertje hoor helemaal waus gaan in Dika
Hier ook, ben nog aflevering Suits aan het afkijken, veel vermakelijker!quote:
Jij ging slapenquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hier ook, ben nog aflevering Suits aan het afkijken, veel vermakelijker!
Blote mannenklauwenquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:31 schreef DerRabbit het volgende:
Slapen is voor de zwakken en de vrouwen!
Kutquote:
Onderhand zou een kut beter smaken dan een biefstukquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:36 schreef Geerd het volgende:
[..]
Was het maar kut dan lag ik al lang te beffen
Sta je al zolang droog danquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Onderhand zou een kut beter smaken dan een biefstuk
6 maanden alquote:
Pff idd bijna 29 en enige vis wat ik heb gegeten komt uit de oven of frituurquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:37 schreef renwan het volgende:
[..]
Onderhand zou een kut beter smaken dan een biefstuk
Dan helpt rukken ook niet veel meer toch? ALs je weet hoe het is, dan is rukken toch kut?quote:
Ik al bijna 2 maanden, kan ook wel een verzetje gebruikenquote:
Absoluut, ik verlang naar een vagijnquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:40 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan helpt rukken ook niet veel meer toch? ALs je weet hoe het is, dan is rukken toch kut?
2 Maanden? Spreek je over 4 maanden wel goffedommequote:Op vrijdag 4 december 2015 02:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik al bijna 2 maanden, kan ook wel een verzetje gebruiken
Daarom lijkt het me zo kut om naar de hoeren te gaan, dan wil je 3 x per dagquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:40 schreef renwan het volgende:
[..]
Absoluut, ik verlang naar een vagijn
Maar naar de hoeren gaan is zo makkelijk, je lapt 50 euro en je mag eroverheen ik mis dan de jachtquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:41 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom lijkt het me zo kut om naar de hoeren te gaan, dan wil je 3 x per dag
Misschien dat ik dan ga overwegen om te betalen ervoorquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:41 schreef renwan het volgende:
[..]
2 Maanden? Spreek je over 4 maanden wel goffedomme
Wat ik hierboven zeiquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan ga overwegen om te betalen ervoor
Om die reden hoop ik dan ook dat het niet zo lang gaat durenquote:
Ik zou het niet eens durven,quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar naar de hoeren gaan is zo makkelijk, je lapt 50 euro en je mag eroverheen ik mis dan de jacht
De jacht is sowieso de sportquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om die reden hoop ik dan ook dat het niet zo lang gaat duren
Ik ook nietquote:
Ik heb het idee altijd naar gevonden, zou het denk ik niet eens kunnen.quote:
Dat maakt je juist een echte manquote:Op vrijdag 4 december 2015 02:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het idee altijd naar gevonden, zou het denk ik niet eens kunnen.
Versieren ook niet, geen idee hoe dat moet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |