Precies. Genoeg mogelijkheden dus.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Idem met de Lotus auto's met de veel krachtige Mercedes motor.
Alleen Force India en Williams hadden z'n zaken beter op orde. (Williams moet iig nog veel oefenen met het maken pitsstops)
Dit zie ik eerder gebeuren eigenlijk. McLaren zal volgend jaar flinke updates kunnen doorvoeren en dan doen ze wel weer mee in de subtop.quote:Koffiedik kijkend zie ik de krachtsverhoudingen voor de start van komend seizoen als volgt:
1 Mercedes
2 Ferrari
3 Williams
4 McLaren
5 Red Bull
6 Aston Martin
7 STR
8 Haas
9 Renault
10 Manor
11 Sauber
Over een seizoen genomen niet, dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:37 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
No way. Echt onmogelijk dat STR het vierde team is, over een seizoen genomen.
Nou gebaseerd op de afgelopen jaren kan je een inschatting maken. Let op:quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:39 schreef JimmyManna het volgende:
Hoe is het überhaupt mogelijk om een inschatting te maken nog voor de eerste tests?
Waarbij het close gaat worden tussen RB/Williams/Aston Martinquote:Koffiedik kijkend zie ik de krachtsverhoudingen voor de start van komend seizoen als volgt:
1 Mercedes
2 Ferrari
3 Red Bull
4 Aston Martin
5 Williams
6 STR
7 Mclaren
8 Renault
9 Haas
10 Manor
11 Sauber
Moet nog een officiële bevestiging komen. Las een gerucht dat het op 14 december officieel bekend zou worden gemaakt.quote:
twitter:F1 twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 17:17:05#F1FanVote - Best Overtake of 2015 goes to... @Max33Verstappen! VES on NAS at Spa got almost 70% of your votes. https://t.co/57WV7viDtQ reageer retweet
Knap dat je het allemaal weet, hief ik volgend jaar niet te kijken....quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:18 schreef King_Merc het volgende:
Mercedes (Blijven de beste, al komt de rest van het veld wel iets dichterbij )
Ferrari (zouden hun achterstand tov Mercedes kunnen halveren)
Aston Martin (erg goed team , sterke rijders en met extra geld van het FOM zouden ze een redelijke stap moeten maken)
Williams (stopten redelijk snel met de ontwikkeling van de auto , veel eerder dan vorig jaar zou ze nu moeten helpen, komen iets dichter bij Ferrari )
Red Bull (tussenjaartje)
McLaren (hybride problemen zouden nu echt voorbij moeten zijn zou ze minimaal 1,5 sec winst op moeten leveren )
Torro Rosso (zal dichtbij Sauber liggen in het begin, was heel lang onbekend met welke motor ze zouden racen, en qua ontwikkeling niet goed, de layout van de Ferrari motor is heel anders dan de Renault, in het V8 tijdperk was het makkelijker switchen)
Sauber ( steeds middenmoot)
Renault (voor hun een tussenjaar net zoals 2001, jaar later beter voor de dag)
Haas (eerste jaar zal geen verassing zijn dat ze achteraan rijden wellicht een aantal puntjes)
Manor ( nog steeds achteraan maar ze hebben wel de aansluiting gevonden , maakt alleen kans op punten tijdens races als Austin dit jaar )
Zo zou ik de verhoudingen plaatsen
Top
1. Mercedes
2. Ferrari
Subtop
3. Aston Martin
4. Williams
5. Red Bull
Middenmoot
6. McLaren
7. Toro Rosso
8. Sauber
9. Renault
Achterhoede
10. Haas
11. Manor
Dat 'radicale' gedoe kan ook prima voor de bühne zijn. Wanhoopspoging om sponsoren te interesseren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:24 schreef Ferry_76 het volgende:
Sauber wil voor volgend jaar iets radicaals gaan doen met de auto om vooruitgang te boeken volgens de Formule1 van deze week, maar dat kan natuurlijk twee kanten op werken.
De radicale auto's van Lotus en Caterham werkten ook voor geen meter.
Zoiets denk ik ook ja. Verwacht tov dit jaar minder punten, maar we gaan het zienquote:Op vrijdag 4 december 2015 21:18 schreef King_Merc het volgende:
Mercedes (Blijven de beste, al komt de rest van het veld wel iets dichterbij )
Ferrari (zouden hun achterstand tov Mercedes kunnen halveren)
Aston Martin (erg goed team , sterke rijders en met extra geld van het FOM zouden ze een redelijke stap moeten maken)
Williams (stopten redelijk snel met de ontwikkeling van de auto , veel eerder dan vorig jaar zou ze nu moeten helpen, komen iets dichter bij Ferrari )
Red Bull (tussenjaartje)
McLaren (hybride problemen zouden nu echt voorbij moeten zijn zou ze minimaal 1,5 sec winst op moeten leveren )
Torro Rosso (zal dichtbij Sauber liggen in het begin, was heel lang onbekend met welke motor ze zouden racen, en qua ontwikkeling niet goed, de layout van de Ferrari motor is heel anders dan de Renault, in het V8 tijdperk was het makkelijker switchen)
Sauber ( steeds middenmoot)
Renault (voor hun een tussenjaar net zoals 2001, jaar later beter voor de dag)
Haas (eerste jaar zal geen verassing zijn dat ze achteraan rijden wellicht een aantal puntjes)
Manor ( nog steeds achteraan maar ze hebben wel de aansluiting gevonden , maakt alleen kans op punten tijdens races als Austin dit jaar )
Zo zou ik de verhoudingen plaatsen
Top
1. Mercedes
2. Ferrari
Subtop
3. Aston Martin
4. Williams
5. Red Bull
Middenmoot
6. McLaren
7. Toro Rosso
8. Sauber
9. Renault
Achterhoede
10. Haas
11. Manor
quote:Geen verrassing maar daarom niet minder fantastisch
Max Verstappen heeft vanavond tijdens het FIA-gala in Parijs de Award voor beste rookie van het jaar gekregen.
En zijn inhaalactie in Blanchimont tijdens de Grand Prix van België is verkozen tot "Action of the Year"....
Update: een derde Award kan er nog wel bij: "Personality of the year"
Onvoorstelbaar mooi!
Best overtake of 2015 met bekant 70% van de stemmenquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
twitter:F1 twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 17:17:05#F1FanVote - Best Overtake of 2015 goes to... @Max33Verstappen! VES on NAS at Spa got almost 70% of your votes. https://t.co/57WV7viDtQ reageer retweet
En dat kan er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:14 schreef Ferry_76 het volgende:
https://www.facebook.com/(...)0038/?type=3&theater
[..]
ze hebben voor Renault al jaren met verschillende motoren geredenquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef JimmyManna het volgende:
Toch vraag ik me altijd af: hoe onafhankelijk is Toro Rosso in het kiezen van zijn motoren? Ik bedoel, het is wel een zelfstandig team en zo, maar toen Red Bull af ging geven op Renault en ermee braken brak Toro Rosso er dus ook mee. Is het nou Tost die echt kiest met zijn team, of Marko, of Mateschitz, of allemaal. Zal dat laatste wel zijn.
Klopt met Ferrari ook.quote:Op zaterdag 5 december 2015 01:07 schreef franklop het volgende:
[..]
ze hebben voor Renault al jaren met verschillende motoren gereden
net zo zeker als dat RBR met een VW/Audi motor ging rijden. Oftewel, totdat er een officieel statement komt is er niets zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |