abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158013211
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:16 schreef freek1986 het volgende:

[..]

Let wel op, haas en sauber hebben 2016 spec ferrari motoren. Dus moet Toro Rosso een verdomd goed chassis bouwen om deze teams te verslaan.
Nou ja, jij zegt het en gelijk heb je, maar afgelopen jaar reed Sauber rond met een veel krachtigere motor maar was het over een jaar genomen echt geen match voor STR.

STR heeft als voordeel op vorig jaar dat in ieder geval de betrouwbaarheid vele malen hoger zal zijn.
pi_158013266
Ga ik dit artikel lezen (http://www.telegraaf.nl/t(...)nd_Verstappen__.html). Zie ik gelijk dit eerste fout al. Sinds wanneer is een sauber van Felipe Nasr zwart en goud.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_158013653
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:18 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Nou ja, jij zegt het en gelijk heb je, maar afgelopen jaar reed Sauber rond met een veel krachtigere motor maar was het over een jaar genomen echt geen match voor STR.

STR heeft als voordeel op vorig jaar dat in ieder geval de betrouwbaarheid vele malen hoger zal zijn.
Idem met de Lotus auto's met de veel krachtige Mercedes motor.

Alleen Force India en Williams hadden z'n zaken beter op orde. (Williams moet iig nog veel oefenen met het maken pitsstops :+ )
pi_158013770
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 06:26 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik zat gister in de auto te genieten van F1 muziek, eerst Vallee des Armes :

En daarna nog The Chain van Fleetwood Mac:

En dan heb ik ook nog wat jaren 80 hitjes die mij weer denken aan die cd's van Jeroen van Inkels F1 box. Ik kom de winter wel door :D
The Chain van Fleetwoord Mac... Dat is nou niet het eerste waar ik aan denk als ik de intro op de BBC hoor... Dan denk ik eerder aan MicroProse Grand Prix. Nou is dat natuurlijk ook gewoon een synth en versnelde versie van The Chain, die in die tijd ook al door de BBC voor de F1 intro werd gebruikt, maar goed. Mijn associerend vermogen blijft hangen tussen computers en synth music :)
pi_158013978
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:16 schreef freek1986 het volgende:

[..]

Let wel op, haas en sauber hebben 2016 spec ferrari motoren. Dus moet Toro Rosso een verdomd goed chassis bouwen om deze teams te verslaan.
Nou ja, de Sauber had dit jaar ook een veel sterkere motor dan de Renault, en die haalden het ook niet bij STR. Ook gedurende het jaar werd het alleen maar minder. Ik verwacht daar eerlijk gezegd niet veel progressie van.

Haas is de grote onbekende. Die kunnen wel voor verrassingen gaan zorgen, maar daar staat tegenover dat STR eigenlijk altijd wel een goed chassis weet te bouwen.

De vraag is wat er aangepast moet worden om de Ferrari in te passen. De hoogte hoeft maar een klein beetje, wat niet veel zal schelen voor de aero, maar de grote vraag is of de positionering van de motor hetzelfde blijft, en wat dat ding weegt. Het grootste struikelblok voor chassisbouwers tegenwoordig is de gewichtsverdeling. Als ze die met het nieuwe blok gelijk kunnen houden dan voorzie ik wel een veel betere kans op podia voor 2016. Zo niet is er nog geen man overboord. Dan is het alleen te hopen dat de noodzakelijke wijzigingen werken.

En als Max in 2016 geen podia haalt, dan wachten we nog een jaartje. Hij komt er wel (als ie de huidige vorm weet vast te houden en niet inkakt).
pi_158014022
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 06:19 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

Huh? Zijn teamgenoot viel in het begin van de race al uit...

Verder baseer ik dat op de race die ik zag. Hij was ronduit sneller dan Alonso in zijn Ferrari die hem niet achter zich kon houden. Jij gaat mij niet wijsmaken dat Maldonado sneller is dan Alonso. Dus is het de auto, met name door de banden die destijds heel belangrijk waren. Ik geloof dat in die periode er iedere wedstrijd een andere winnaar was. De McLarens waren sneller maar aten het rubber op.

Overigens zal ik de prestatie van Maldonado die dag niet teniet doen: voortreffelijk. Maar het blijft verder gewoon een matige rijder die zonder geld niet te zoeken heeft in de F1. Perez bijvoorbeeld neemt ook veel geld mee, maar voor hem geldt dat niet.
Tot het moment van uitvallen reed hij op p15 o.i.d. en in de kwalificatie bleek ook niet echt dat Williams de beste auto had. Dat de agressieve manier van rijden dat weekend perfect bij de Pirelli band paste is wat anders. Dat jij zo vanaf de bank even kon zien dat Williams wel de beste auto had vind ik knap.

Als de huidige banden het toelieten om wat agressiever te rijden dan komt Maldonado veel beter uit de verf, maar de banden zijn al jaren dramatisch.
pi_158014556
In de kwali was Maldo al tweede he. Icm de banden was Williams die gewoon dag de beste ja. Of denk jij dat Maldonado met gelijk materiaal Alonso ook achter zich zou hebben gelaten?

En dat hij op deze banden niet uit de verf zou komen (wat ik betwijfel) is een makke van hemzelf, het tekent zijn beperktheid.
pi_158014596
Koffiedik kijkend zie ik de krachtsverhoudingen voor de start van komend seizoen als volgt:
1 Mercedes
2 Ferrari
3 Williams
4 STR
5 Red Bull
6 Aston Martin
7 Renault
8 McLaren
9 Haas
10 Manor
11 Sauber

Ik denk dat Toro Rosso een reuzesprong maakt, als ze een hun sterke punten weten te behouden. Het zal in de loop van het seizoen wel iets minder worden, maar ook dat hoeft niet dramatisch te zijn. De Renault werd dit seizoen ook niet beter en Toro Rosso bleef leuk meedoen. Alleen werd het gat met Red Bull groter en ging Force India halverwege hen halverwege voorbij.
pi_158014627
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:35 schreef aesop het volgende:
Koffiedik kijkend zie ik de krachtsverhoudingen voor de start van komend seizoen als volgt:
1 Mercedes
2 Ferrari
3 Williams
4 STR
5 Red Bull
6 Aston Martin
7 Renault
8 McLaren
9 Haas
10 Manor
11 Sauber

Ik denk dat Toro Rosso een reuzesprong maakt, als ze een hun sterke punten weten te behouden. Het zal in de loop van het seizoen wel iets minder worden, maar ook dat hoeft niet dramatisch te zijn. De Renault werd dit seizoen ook niet beter en Toro Rosso bleef leuk meedoen. Alleen werd het gat met Red Bull groter en ging Force India halverwege hen halverwege voorbij.
No way. Echt onmogelijk dat STR het vierde team is, over een seizoen genomen.
pi_158014649
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:35 schreef aesop het volgende:
Koffiedik kijkend zie ik de krachtsverhoudingen voor de start van komend seizoen als volgt:
1 Mercedes
2 Ferrari
3 Williams
4 STR
5 Red Bull
6 Aston Martin
7 Renault
8 McLaren
9 Haas
10 Manor
11 Sauber

Ik denk dat Toro Rosso een reuzesprong maakt, als ze een hun sterke punten weten te behouden. Het zal in de loop van het seizoen wel iets minder worden, maar ook dat hoeft niet dramatisch te zijn. De Renault werd dit seizoen ook niet beter en Toro Rosso bleef leuk meedoen. Alleen werd het gat met Red Bull groter en ging Force India halverwege hen halverwege voorbij.
denk eerder dat toro rosso tussen renault en mclaren zou komen op je lijstje.
pi_158014662
Hoe is het überhaupt mogelijk om een inschatting te maken nog voor de eerste tests?
pi_158014688
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:41 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Idem met de Lotus auto's met de veel krachtige Mercedes motor.

Alleen Force India en Williams hadden z'n zaken beter op orde. (Williams moet iig nog veel oefenen met het maken pitsstops :+ )
Precies. Genoeg mogelijkheden dus.
  vrijdag 4 december 2015 @ 18:51:33 #63
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_158014912
quote:
Koffiedik kijkend zie ik de krachtsverhoudingen voor de start van komend seizoen als volgt:
1 Mercedes
2 Ferrari
3 Williams
4 McLaren
5 Red Bull
6 Aston Martin
7 STR
8 Haas
9 Renault
10 Manor
11 Sauber
Dit zie ik eerder gebeuren eigenlijk. McLaren zal volgend jaar flinke updates kunnen doorvoeren en dan doen ze wel weer mee in de subtop.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_158014940
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:37 schreef JimmyManna het volgende:

[..]

No way. Echt onmogelijk dat STR het vierde team is, over een seizoen genomen.
Over een seizoen genomen niet, dat ben ik met je eens.
pi_158014953
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 18:39 schreef JimmyManna het volgende:
Hoe is het überhaupt mogelijk om een inschatting te maken nog voor de eerste tests?
Nou gebaseerd op de afgelopen jaren kan je een inschatting maken. Let op:
Ik denk dat Mercedes volgend jaar boven de manors en de de saubers eindigd.

Of had ik dit onmogelijk kunnen inschatten?
pi_158015085
Nee, die gok durf ik ook wel aan. Maar het middenveld is lastiger.
pi_158015101
quote:
Koffiedik kijkend zie ik de krachtsverhoudingen voor de start van komend seizoen als volgt:
1 Mercedes
2 Ferrari
3 Red Bull
4 Aston Martin
5 Williams
6 STR
7 Mclaren
8 Renault
9 Haas
10 Manor
11 Sauber
Waarbij het close gaat worden tussen RB/Williams/Aston Martin
pi_158016117
STR bouwt een eigen chassis, maar de afgelopen twee jaar hadden ze alle info van Redbull over de beste integratie van de Renault PU. Nu met Ferrari zullen ze dit zelf moeten uitzoeken.

Aan de andere kant, gezien de prestaties van Sauber begin dit jaar, met de compleet vernieuwde 2015 PU van Ferrari, is het ook weer niet zo heel moeilijk.

Sowieso zijn we nu twee jaar verder met Turbo V6, er is een hoop kennis en informatie hierover inmiddels.

Dus ik denk dat p5 wel moet kunnen. Ik verwacht echter dat Honda ook veel gaat goedmaken, net als Ferrari afgelopen winter en de MP4/30 lijkt erg goed verder kwa drivability en aero. Die schat ik ook wel op p5, zelfs 4 misschien.

Williams is een vraagteken. Ze komen met iets compleet nieuws, maar als je naar de afgelopen twee jaar kijkt. Lijkt het alsof de andere teams efficientere aerodynamica ontwikkelen. De Force India heeft het in het begin laten liggen, maar ze komen steeds dichterbij.

Renault dan. Het lijkt er niet op dat ze, nu er weer geld is, opeens een superauto bouwen. Daar zijn ze nog niet klaar voor of hebben ze de mensen nog niet voor. In 2012 en 2013 zaten Boullier en Allinson er nog.

Ok van Ilmor verwacht ik niet in de winter een supersprong, wellicht werkt zijn ontwerp ook niet meteen. Daarnaast zeggen Mercedes en Ferrari dat hun brandstofleveranciers (Petronas en Shell) ook heel belangrijk zijn geweest. Heeft Total wel de juiste kennis hiervoor?

Dus wellicht

Mercedes
Ferrari
Aston Martin
Mclaren
Redbull
Williams
Torro Rosso
Haas
Renault
Sauber
Manor

Waarbij 3 - 7 heel close zal zijn. Ik verwacht ook niks van Manor, ze hebben niet eens een management.
.
pi_158018294
Is FI > Aston Martin al zeker dan?
pi_158019098
Mercedes (Blijven de beste, al komt de rest van het veld wel iets dichterbij )
Ferrari (zouden hun achterstand tov Mercedes kunnen halveren)
Aston Martin (erg goed team , sterke rijders en met extra geld van het FOM zouden ze een redelijke stap moeten maken)
Williams (stopten redelijk snel met de ontwikkeling van de auto , veel eerder dan vorig jaar zou ze nu moeten helpen, komen iets dichter bij Ferrari )
Red Bull (tussenjaartje)
McLaren (hybride problemen zouden nu echt voorbij moeten zijn zou ze minimaal 1,5 sec winst op moeten leveren )
Torro Rosso (zal dichtbij Sauber liggen in het begin, was heel lang onbekend met welke motor ze zouden racen, en qua ontwikkeling niet goed, de layout van de Ferrari motor is heel anders dan de Renault, in het V8 tijdperk was het makkelijker switchen)
Sauber ( steeds middenmoot)
Renault (voor hun een tussenjaar net zoals 2001, jaar later beter voor de dag)
Haas (eerste jaar zal geen verassing zijn dat ze achteraan rijden wellicht een aantal puntjes)
Manor ( nog steeds achteraan maar ze hebben wel de aansluiting gevonden , maakt alleen kans op punten tijdens races als Austin dit jaar )


Zo zou ik de verhoudingen plaatsen

Top
1. Mercedes
2. Ferrari

Subtop
3. Aston Martin
4. Williams
5. Red Bull

Middenmoot
6. McLaren
7. Toro Rosso
8. Sauber
9. Renault

Achterhoede
10. Haas
11. Manor
pi_158019105
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:58 schreef Funzel het volgende:
Is FI > Aston Martin al zeker dan?
Ja
pi_158019283
Sauber wil voor volgend jaar iets radicaals gaan doen met de auto om vooruitgang te boeken volgens de Formule1 van deze week, maar dat kan natuurlijk twee kanten op werken.
De radicale auto's van Lotus en Caterham werkten ook voor geen meter.
pi_158019499
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:19 schreef King_Merc het volgende:

[..]

Ja
Oh wauw nooit geweten
pi_158020091
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:29 schreef Funzel het volgende:

[..]

Oh wauw nooit geweten
Moet nog een officiële bevestiging komen. Las een gerucht dat het op 14 december officieel bekend zou worden gemaakt.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 4 december 2015 @ 22:00:26 #75
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_158020867
F1 twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 17:17:05 #F1FanVote - Best Overtake of 2015 goes to... @Max33Verstappen! VES on NAS at Spa got almost 70% of your votes. https://t.co/57WV7viDtQ reageer retweet
pi_158021108
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:18 schreef King_Merc het volgende:
Mercedes (Blijven de beste, al komt de rest van het veld wel iets dichterbij )
Ferrari (zouden hun achterstand tov Mercedes kunnen halveren)
Aston Martin (erg goed team , sterke rijders en met extra geld van het FOM zouden ze een redelijke stap moeten maken)
Williams (stopten redelijk snel met de ontwikkeling van de auto , veel eerder dan vorig jaar zou ze nu moeten helpen, komen iets dichter bij Ferrari )
Red Bull (tussenjaartje)
McLaren (hybride problemen zouden nu echt voorbij moeten zijn zou ze minimaal 1,5 sec winst op moeten leveren )
Torro Rosso (zal dichtbij Sauber liggen in het begin, was heel lang onbekend met welke motor ze zouden racen, en qua ontwikkeling niet goed, de layout van de Ferrari motor is heel anders dan de Renault, in het V8 tijdperk was het makkelijker switchen)
Sauber ( steeds middenmoot)
Renault (voor hun een tussenjaar net zoals 2001, jaar later beter voor de dag)
Haas (eerste jaar zal geen verassing zijn dat ze achteraan rijden wellicht een aantal puntjes)
Manor ( nog steeds achteraan maar ze hebben wel de aansluiting gevonden , maakt alleen kans op punten tijdens races als Austin dit jaar )


Zo zou ik de verhoudingen plaatsen

Top
1. Mercedes
2. Ferrari

Subtop
3. Aston Martin
4. Williams
5. Red Bull

Middenmoot
6. McLaren
7. Toro Rosso
8. Sauber
9. Renault

Achterhoede
10. Haas
11. Manor
Knap dat je het allemaal weet, hief ik volgend jaar niet te kijken.... :')
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:14:55 #77
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_158021420
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:24 schreef Ferry_76 het volgende:
Sauber wil voor volgend jaar iets radicaals gaan doen met de auto om vooruitgang te boeken volgens de Formule1 van deze week, maar dat kan natuurlijk twee kanten op werken.
De radicale auto's van Lotus en Caterham werkten ook voor geen meter.
Dat 'radicale' gedoe kan ook prima voor de bühne zijn. Wanhoopspoging om sponsoren te interesseren.
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:20:25 #78
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_158021620
Sauber en iets radicaals doen, that´s new :')
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_158021685
Ik verwacht heel veel van Haas hoor. Bedenk dat de ontwerpers alle kennis en faciliteiten van Ferrari hebben. Ze weten dondergoed wat werkt of niet werkt.
.
pi_158021912
-leuk, maar niet hier-

[ Bericht 89% gewijzigd door Nattekat op 04-12-2015 22:31:45 ]
pi_158022276
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:18 schreef King_Merc het volgende:
Mercedes (Blijven de beste, al komt de rest van het veld wel iets dichterbij )
Ferrari (zouden hun achterstand tov Mercedes kunnen halveren)
Aston Martin (erg goed team , sterke rijders en met extra geld van het FOM zouden ze een redelijke stap moeten maken)
Williams (stopten redelijk snel met de ontwikkeling van de auto , veel eerder dan vorig jaar zou ze nu moeten helpen, komen iets dichter bij Ferrari )
Red Bull (tussenjaartje)
McLaren (hybride problemen zouden nu echt voorbij moeten zijn zou ze minimaal 1,5 sec winst op moeten leveren )
Torro Rosso (zal dichtbij Sauber liggen in het begin, was heel lang onbekend met welke motor ze zouden racen, en qua ontwikkeling niet goed, de layout van de Ferrari motor is heel anders dan de Renault, in het V8 tijdperk was het makkelijker switchen)
Sauber ( steeds middenmoot)
Renault (voor hun een tussenjaar net zoals 2001, jaar later beter voor de dag)
Haas (eerste jaar zal geen verassing zijn dat ze achteraan rijden wellicht een aantal puntjes)
Manor ( nog steeds achteraan maar ze hebben wel de aansluiting gevonden , maakt alleen kans op punten tijdens races als Austin dit jaar )

Zo zou ik de verhoudingen plaatsen

Top
1. Mercedes
2. Ferrari

Subtop
3. Aston Martin
4. Williams
5. Red Bull

Middenmoot
6. McLaren
7. Toro Rosso
8. Sauber
9. Renault

Achterhoede
10. Haas
11. Manor
Zoiets denk ik ook ja. Verwacht tov dit jaar minder punten, maar we gaan het zien :)
pi_158023293
https://www.facebook.com/(...)0038/?type=3&theater

quote:
Geen verrassing maar daarom niet minder fantastisch
Max Verstappen heeft vanavond tijdens het FIA-gala in Parijs de Award voor beste rookie van het jaar gekregen.
En zijn inhaalactie in Blanchimont tijdens de Grand Prix van België is verkozen tot "Action of the Year"....
Update: een derde Award kan er nog wel bij: "Personality of the year"
Onvoorstelbaar mooi!
_O_
pi_158024965
Toch vraag ik me altijd af: hoe onafhankelijk is Toro Rosso in het kiezen van zijn motoren? Ik bedoel, het is wel een zelfstandig team en zo, maar toen Red Bull af ging geven op Renault en ermee braken brak Toro Rosso er dus ook mee. Is het nou Tost die echt kiest met zijn team, of Marko, of Mateschitz, of allemaal. Zal dat laatste wel zijn.
pi_158025155
Marko
.
pi_158025279
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:00 schreef Swetsenegger het volgende:
F1 twitterde op vrijdag 04-12-2015 om 17:17:05 #F1FanVote - Best Overtake of 2015 goes to... @Max33Verstappen! VES on NAS at Spa got almost 70% of your votes. https://t.co/57WV7viDtQ reageer retweet
Best overtake of 2015 met bekant 70% van de stemmen
Best drive of 2015 1ste én 3de
Star driver of 2015 1ste met meer dan 50% van de stemmen
Door de teambazen als 4de beste coureur van afgelopen jaar

En dat allemaal op het officiële F1 twitteraccount. Gestemd door de fans. En door de teambazen die ene dan.

En dan nog zijn er mensen die zeggen dat Max er niks van bakt :D _O-

Ik heb zin in volgend jaar :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158025441
quote:
En dat kan er ook nog wel bij.

Man man man _O_

We gaan mooie F1 jaren tegemoet :Y :Y w/ w/
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158026087
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef JimmyManna het volgende:
Toch vraag ik me altijd af: hoe onafhankelijk is Toro Rosso in het kiezen van zijn motoren? Ik bedoel, het is wel een zelfstandig team en zo, maar toen Red Bull af ging geven op Renault en ermee braken brak Toro Rosso er dus ook mee. Is het nou Tost die echt kiest met zijn team, of Marko, of Mateschitz, of allemaal. Zal dat laatste wel zijn.
ze hebben voor Renault al jaren met verschillende motoren gereden
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_158026192
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:07 schreef franklop het volgende:

[..]

ze hebben voor Renault al jaren met verschillende motoren gereden
Klopt met Ferrari ook.
pi_158027242
In hoeverre kun je zo'n motor telkens verbeteren ?
Er zal toch ergens een max zitten, en vaak maak je in het begin grotere stappen dan later.

Of tewijl hoe zal de Ferrari 2015 zich verhouden met die van 2016 ?
Hoeveel sterker was de 2015 versie ten opzichte van 2014 ?
  zaterdag 5 december 2015 @ 07:08:57 #90
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_158027602
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:58 schreef Funzel het volgende:
Is FI > Aston Martin al zeker dan?
net zo zeker als dat RBR met een VW/Audi motor ging rijden. Oftewel, totdat er een officieel statement komt is er niets zeker.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_158028140
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 03:11 schreef eddehaas het volgende:
In hoeverre kun je zo'n motor telkens verbeteren ?
Er zal toch ergens een max zitten, en vaak maak je in het begin grotere stappen dan later.

Of tewijl hoe zal de Ferrari 2015 zich verhouden met die van 2016 ?
Hoeveel sterker was de 2015 versie ten opzichte van 2014 ?
lastig te zggen, de 2014 had een slecht functionerende ERS, net als Honda dit jaar. En de PU was wat zwaar en gewichtsverdeling niet in orde. Dit is allemaal gefixt in de winter. Dus vanaf nu kunnen ze alleen procentjes meer efficientie eruit vissen, net als Mercedes. Maar dat percentage zal steeds kleiner worden.

Honda zal ook hun ERS fixen en die grote stap maken, ze zullen ook nog wel een stap maken kwa efficientie, maar daarna ook procentjes sprokkelen.

Hopelijk voor Renault - Ilmor zullen zij ook verbeteren. Maar ik vraag mij af of de samenwerking Renault Ilmor Total wel goed zal zijn.
.
pi_158028576
Was al gezegd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_158028973
3 prijzen. Wat een baasje.
Ja doei.
pi_158029297
Ik kan nergens vinden wat de andere prijzen waren die werden uitgedeeld en wie ze heeft gewonnen
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:13:11 #95
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_158029510
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 10:55 schreef opreis het volgende:
Ik kan nergens vinden wat de andere prijzen waren die werden uitgedeeld en wie ze heeft gewonnen
wereldkampioen. Een of andere Hamilton 14.gif
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_158030033
Sowieso opvallend dat een rookie drie awards binnen sleept en er nauwelijks aandacht is van de grotere buitenlandse F1-media. Zegt veel over de status van de FIA awards.
pi_158031803
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:00 schreef JimmyManna het volgende:
Sowieso opvallend dat een rookie drie awards binnen sleept en er nauwelijks aandacht is van de grotere buitenlandse F1-media. Zegt veel over de status van de FIA awards.
Of de manier waarop ze gepresenteerd worden. Een besloten feestje ergens in Parijs zonder aandacht van TV en dergelijke. Doen ze in Amerika toch een stuk beter.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_158031908
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:00 schreef JimmyManna het volgende:
Sowieso opvallend dat een rookie drie awards binnen sleept en er nauwelijks aandacht is van de grotere buitenlandse F1-media. Zegt veel over de status van de FIA awards.
crash.net, gpupdate.net, autosport.com, sky sports, reuters, eurosport UK, james allan on f1, etc

Ik noem dat niet nauwelijks eigenlijk :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158031930


Max heeft helmen geruild met Alonso weekje of wat terug.

Ook wel tof. Gewoon een helm van een 2 voudig wereldkampioen boven je open haard hebben staan :9
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_158032705
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:58 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Of de manier waarop ze gepresenteerd worden. Een besloten feestje ergens in Parijs zonder aandacht van TV en dergelijke. Doen ze in Amerika toch een stuk beter.
Het gala wordt later toch uitgezonden door Motors TV of Eurosport? Is andere jaren tenminste wel zo. Niet dat ik zoiets saais ga kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')