ik was bijna een jaar met iemand van daar. Mijn favoriete date nu is ook van daarquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Iets concreter geformuleerd dan: hoeveel pikken heb je mogen ontvangen dankzij contacten opgedaan op OkCupid?
[..]
Kortom, de man zal het initiatief moeten tonen wil het wat worden.
Een jaartje goed krachtsporten 3-5 uur per week en je hebt er 12 kilo bij, neem dat maar van mij aan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:39 schreef K44S het volgende:
Ik ben 2 meter en weeg al jaren 80 kg.mooi verdeeld, maar gespierder zou niet erg zijn.
Vast met een dieet er bij ? Ben ik vaak genoeg te lui voor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:52 schreef Gray het volgende:
[..]
Een jaartje goed krachtsporten 3-5 uur per week en je hebt er 12 kilo bij, neem dat maar van mij aan.
Mwah, afgezien van n dieet dat ik laatst getest heb, is dat niet echt nodig, al helpt t wel. Zoetigheid hou ik sowieso niet van, maar heb wat meer groente en vooral eiwitten gegeten. Mijn doel was ook niet de kilo's, maar bepaalde spiergroepen sterken om blessures tegen te gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Vast met een dieet er bij ? Ben ik vaak genoeg te lui voor.
Het is ook geen prioriteit.
Zie mijn "probleem"quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daten is socializen. Als je non-verbale signalen niet herkent, dubbele boodschappen niet begrijpt, weinig inlevingsvermogen hebt, vasthoudt aan je eigen overtuiging, moeite hebt met 'dom' ouwehoeren en hetgeen dat je persoonlijk niet interesseert snel vergeet tijdens een gesprek, dan is daten verdomd lastig.
Vergeet heel het date en vrouwen versieren. Ben je nog lang niet aan toe! <-- roer 1 omquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe gooi je dat roer om? Vanavond vrijdagavond weer alleen doorbrengen? Thuis de app aanslingeren en hopen op een leuk gesprek? Of een kroeg binnenstappen in je uppie? Daarvoor probeer ik juist dates te regelen, invulling voor de momenten dat ik me alleen voel zoals het weekend of vrijdagavonden. Donderdagavond stapavond is alleen leuk voor 17-jarigen studenten die met zijn alle op hun fietsje naar de kroeg gaan.
Even eerlijk: het is wel een vicieuze cirkel. Non-verbale signalen herkennen, dubbele boodschappen niet begrijpen, weinig inlevingsvermogen, moeite hebben met geouwehoer zijn dingen die je moet leren door ze te doen. Maar als je ze niet regelmatig doet, word je er slechter in, waardoor je minder gelegenheid krijgt om ze te doen, waardoor je er nog slechter in wordt, etc. Op zich kan ik wel begrijpen dat mensen daarover klagen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daten is socializen. Als je non-verbale signalen niet herkent, dubbele boodschappen niet begrijpt, weinig inlevingsvermogen hebt, vasthoudt aan je eigen overtuiging, moeite hebt met 'dom' ouwehoeren en hetgeen dat je persoonlijk niet interesseert snel vergeet tijdens een gesprek, dan is daten verdomd lastig.
Deezer jongen, neem maar van iemand aan die ook niet zo voor dat internetdaten gemaakt is maar vrouw, dus dan heb je sowieso wel dates; kap met dat internetgebeuren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe gooi je dat roer om? Vanavond vrijdagavond weer alleen doorbrengen? Thuis de app aanslingeren en hopen op een leuk gesprek? Of een kroeg binnenstappen in je uppie? Daarvoor probeer ik juist dates te regelen, invulling voor de momenten dat ik me alleen voel zoals het weekend of vrijdagavonden. Donderdagavond stapavond is alleen leuk voor 17-jarigen studenten die met zijn alle op hun fietsje naar de kroeg gaan.
Dikgedrukt is wat hij leest.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:07 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Deezer jongen, neem maar van iemand aan die ook niet zo voor dat internetdaten gemaakt is maar vrouw, dus dan heb je sowieso wel dates; kap met dat internetgebeuren.
[S]Kap met ongemakkelijk doen en mensen gewoon toevoegen op facebook.
Kap met het geanalyseer en geëmmer
Dring jezelf niet zo op, zorg dat mensen uit zichzelf je graag zien
Vraag je niet af hoe een ander iets doet het gaat om hoe jij het doet en kunt veranderen.
Ga met iemand praten
Lees
Leef
Werk aan jezelf
Ga minstens een jaar totaal niet bezig met daten, alleen maar met jezelf. Uit huis gaan, kamer betrekken, baan vinden, studie afmaken, hobby's vinden, vrienden maken.
Ben je er nog? Ja?
Daarna kun je[S] daten.
*Mijn dm staat open*
quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:37 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
Dus daten skippen en gewoon iemand aanschaffen
quote:
Ben je te dik voor Deezer?quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Beetje dmen hebben we wel vaker gedaan. Ik val gelukkig niet binnen zijn voorkeuren
Er bestaat zoiets als een aanrechtquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je? Bij netflix kijken lig je al op bed of de bank. Gaat toch wat sneller dan dat je in de keuken staat of tegenover elkaar aan tafel.
Daar kom je goed wegquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Beetje dmen hebben we wel vaker gedaan. Ik val gelukkig niet binnen zijn voorkeuren
* DancingPhoebe werkt nog een banketstaaf naar binnen.quote:
*geeft slagroom aanquote:Op vrijdag 4 december 2015 17:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
* DancingPhoebe werkt nog een banketstaaf naar binnen.
Wil je die niet liever zelf?quote:
Mag ik dan wat van jouw banketstaaf? Beetje kaal zo..quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wil je die niet liever zelf?
Ooh ja! Eerlijk zullen we alles delen!quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Mag ik dan wat van jouw banketstaaf? Beetje kaal zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |