Als je niet ingaat op m'n post, quote dan ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat ze me altijd 5 jaar jonger schatten en zie daar mijn probleem. Dan zou ik pas over 5 jaar als ik richting de 30 ga een beetje volwassenen overkomen.. Nu schatten ze me vaak amper 20 ondanks de vele looks, kapsels, baardje of niet etc.
Het woordje 'tel' is toch een bevestiging? Ja ik ben best lang en slank.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je niet ingaat op m'n post, quote dan ook niet.
Er zijn inderdaad opvallend veel aseksuele agender bi-curious panseksuele veganistische tumblr chicks die feministische literatuur op de vrijdagavond lezen en graag een arthouse filmpje kijken terwijl ze ook nog even tussendoor naar dat ene verlaten plekje in Chili zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik vind dat daar teveel hipsters op zitten.
Wat geen stigmatisatiequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe gooi je dat roer om? Vanavond vrijdagavond weer alleen doorbrengen? Thuis de app aanslingeren en hopen op een leuk gesprek? Of een kroeg binnenstappen in je uppie? Daarvoor probeer ik juist dates te regelen, invulling voor de momenten dat ik me alleen voel zoals het weekend of vrijdagavonden. Donderdagavond stapavond is alleen leuk voor 17-jarigen studenten die met zijn alle op hun fietsje naar de kroeg gaan.
Nee zelf geen berichten gestuurd, dat vind ik te creepy. Online dating voor mannen vind ik maar raar, ik weet niet. Ik vind me dan al gauw te opdringerig overkomen. OkCupid is idd wel tot nu toe het beste wat ik heb gezien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is mijn favoriete site. Volgens mij heb je gelijk wat betreft moderne vrouwen
Waarom gooi je het er af als je even niets krijgt? Jezelf weet in de picucture gespeeld? Zelf berichten gestuurd?
Dan nog, wat boeit dat?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat ze me altijd 5 jaar jonger schatten en zie daar mijn probleem. Dan zou ik pas over 5 jaar als ik richting de 30 ga een beetje volwassenen overkomen.. Nu schatten ze me vaak amper 20 ondanks de vele looks, kapsels, baardje of niet etc.
Het lijkt meer alsof je m'n post gebruikte om nog meer deezergemiep te etaleren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het woordje 'tel' is toch een bevestiging? Ja ik ben best lang en slank.
dat is toch het idee achter een dstingsitequote:Op vrijdag 4 december 2015 14:51 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Nee zelf geen berichten gestuurd, dat vind ik te creepy. Online dating voor mannen vind ik maar raar, ik weet niet. Ik vind me dan al gauw te opdringerig overkomen. OkCupid is idd wel tot nu toe het beste wat ik heb gezien.
Hij is niet eens bizar lang.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Het lijkt meer alsof je m'n post gebruikte om nog meer deezergemiep te etaleren.
Maar goed, alles wat je beschrijft bij elkaar opgeteld maakte dat ik man tussen aanhalingstekens schreef. Qua uiterlijk ben je een snijboon en je karakter een bord rijstepap.
Zou je nou eens luisteren naar mensen, advies opvolgen, dan had al die energie die je verspilt aan miepen beter gebruikt kunnen worden. Helaas doe je dat niet en ben je wederom dit topic aan het verneuken met je deezerdrama.
En ga sporten verdomme. Goed sporten. Lange man, 66 kilo, jezus.
Mee eens, maar op zo'n site zie ik per dag wel enkele leuke vrouwen voorbij komen. Maar dan denk ik: zou ik in het echt ook het lef hebben, er aanleiding toe zijn en me daarom goed genoeg voelen om deze deernes aan te spreken? Nee, is altijd het antwoord tot nu toe geweest. Dus dan zie ik er maar weer van af.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch het idee achter een dstingsite
Het gebruiken waar het voor bedoeld is is toch niet creepy
Zijn zelfbeeld klopt toch al niet, dus dit verbaast me niets. Maarre groter of kleiner dan 1,80?quote:
Dat noem ik gemiddeld.quote:
Precies, dat is niet eens zo lang. :p Dus wat dat betreft is er niks mis met je postuurquote:
maar waarom? Dan is het toch een voordeel dat je het nu wel kunt doen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:02 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Mee eens, maar op zo'n site zie ik per dag wel enkele leuke vrouwen voorbij komen. Maar dan denk ik: zou ik in het echt ook het lef hebben, er aanleiding toe zijn en me daarom goed genoeg voelen om deze deernes aan te spreken? Nee, is altijd het antwoord tot nu toe geweest. Dus dan zie ik er maar weer van af.
Oh mij schatten ze ook 5 jaar jonger. Soms meer. Ben 30+ en mag mijn ID showen bij het halen van een pakje sigarettenquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmmmz, zover ik weet ben ik niet autistisch, maar dit komt toch wel eng bekend voor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:16 schreef artelligence het volgende:
Daten is socializen. Als je non-verbale signalen niet herkent, dubbele boodschappen niet begrijpt, weinig inlevingsvermogen hebt, vasthoudt aan je eigen overtuiging, moeite hebt met 'dom' ouwehoeren en hetgeen dat je persoonlijk niet interesseert snel vergeet tijdens een gesprek, dan is daten verdomd lastig.
Online is een berichtje makkelijk verstuurd, maar in de realiteit weet ik niet zeker of ik dan door kan zetten. Daarnaast heb ik genoeg hobbies en het zijn ook geen hobbies waar mensen op af knappen (geen anime of andere freak shit dus). Maar het zijn vrijwel allemaal solo hobbies terwijl de meeste vrouwen melden dat ze zo verschrikkelijk sociaal zijn en van de ene activiteit in de andere rollen. Die gaan afknappen op mij zo vrees ik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom? Dan is het toch een voordeel dat je het nu wel kunt doen?
Ik volg echt niets van je manier van denken
waarom zou je dat invullen voor een vrouw? Je kunt het ze ook zelf laten beslissen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:24 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Online is een berichtje makkelijk verstuurd, maar in de realiteit weet ik niet zeker of ik dan door kan zetten. Daarnaast heb ik genoeg hobbies en het zijn ook geen hobbies waar mensen op af knappen (geen anime of andere freak shit dus). Maar het zijn vrijwel allemaal solo hobbies terwijl de meeste vrouwen melden dat ze zo verschrikkelijk sociaal zijn en van de ene activiteit in de andere rollen. Die gaan afknappen op mij zo vrees ik.
Nee tuurlijk zit ik nu al te veel vooruit te denken, maar zo gaat dat. Zeker geen standaardberichten, dan wordt het wel heel onverschillig. Maar zelfs inhaken op iets dat in zo'n profiel staat, vind ik awkward.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou je dat invullen voor een vrouw? Je kunt het ze ook zelf laten beslissen?
Ik zit actief op okc. In stuur berichtjes en ontvang ze. Standaarberichten vind ik heel kut maar mensen die me aanspreken op iets wat ze op mijn profiel gelezen hebben vind ik tof en stuur ik sowieso iets terug
Zijn we toch gewend van 'm? Alle en iedereen is kudt en wil niet mee werken. Uiteraard is Deezer er zelf ammenooitnietnever schuldig aan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Het lijkt meer alsof je m'n post gebruikte om nog meer deezergemiep te etaleren.
Maar goed, alles wat je beschrijft bij elkaar opgeteld maakte dat ik man tussen aanhalingstekens schreef. Qua uiterlijk ben je een snijboon en je karakter een bord rijstepap.
Zou je nou eens luisteren naar mensen, advies opvolgen, dan had al die energie die je verspilt aan miepen beter gebruikt kunnen worden. Helaas doe je dat niet en ben je wederom dit topic aan het verneuken met je deezerdrama.
En ga sporten verdomme. Goed sporten. Lange man, 66 kilo, jezus.
Jup, ik hoor het nog altijd: Goh, een lange man met baard WAUW.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:27 schreef Zeikbeer het volgende:
Maar is het echt zo gebruikelijk dat de man het initiatief neemt? Dat worden dan echt zo'n ongemakkelijke en ingestudeerde berichtjes. In real-life vond ik vrouwen die op mij afstapten het leukst. Dit gebeurde namelijk heel natuurlijk en leek zonder enige intenties te gaan. Dat is met online daten wel anders.
Hoe moet ik dat succes meten?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:39 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Nee tuurlijk zit ik nu al te veel vooruit te denken, maar zo gaat dat. Zeker geen standaardberichten, dan wordt het wel heel onverschillig. Maar zelfs inhaken op iets dat in zo'n profiel staat, vind ik awkward.
Maar goed, ik zit volgens mij in een labiele fase. Hopelijk ga ik de komende tijd weer de draad oppakken en me weer op mijn werk concentreren zonder al die dating ongein.
Hoe groot is jouw succes op OkC en hoe lang zit je er al op?
Iets concreter geformuleerd dan: hoeveel pikken heb je mogen ontvangen dankzij contacten opgedaan op OkCupid?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat succes meten?
In totaal ruim een jaar nu denk ik, maar met meer en minder actieve fases
Kortom, de man zal het initiatief moeten tonen wil het wat worden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:39 schreef K44S het volgende:
Jup, ik hoor het nog altijd: Goh, een lange man met baard WAUW.
Word ik spontaan aangesproken? nope.
Zal wel aan m'n houding en uitstraling liggen. Niet dat ik er mee zit. Maar zo is deze illusie ook weer de wereld uit geholpen.
Vaak genoeg wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Iets concreter geformuleerd dan: hoeveel pikken heb je mogen ontvangen dankzij contacten opgedaan op OkCupid?
[..]
Kortom, de man zal het initiatief moeten tonen wil het wat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |