abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158010269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tel daarbij op dat ze me altijd 5 jaar jonger schatten en zie daar mijn probleem. Dan zou ik pas over 5 jaar als ik richting de 30 ga een beetje volwassenen overkomen.. Nu schatten ze me vaak amper 20 ondanks de vele looks, kapsels, baardje of niet etc.
Als je niet ingaat op m'n post, quote dan ook niet.
pi_158010288
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:47 schreef Gray het volgende:

[..]

Als je niet ingaat op m'n post, quote dan ook niet.
Het woordje 'tel' is toch een bevestiging? Ja ik ben best lang en slank.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:49:42 #78
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158010293
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Ik vind dat daar teveel hipsters op zitten.
Er zijn inderdaad opvallend veel aseksuele agender bi-curious panseksuele veganistische tumblr chicks die feministische literatuur op de vrijdagavond lezen en graag een arthouse filmpje kijken terwijl ze ook nog even tussendoor naar dat ene verlaten plekje in Chili zijn geweest.

Maar even serieus: het zijn toch wel hogeropgeleiden die daar zitten en dat is al weer een hele verbetering tov Knuz waar men vaak niet verder komt dat dan "ik doe mbo zorg, ben lief, leuk, spontaan en zorgzaam. Lijkt het je leuk, dan hoor ik het wel".
pi_158010304
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En hoe gooi je dat roer om? Vanavond vrijdagavond weer alleen doorbrengen? Thuis de app aanslingeren en hopen op een leuk gesprek? Of een kroeg binnenstappen in je uppie? Daarvoor probeer ik juist dates te regelen, invulling voor de momenten dat ik me alleen voel zoals het weekend of vrijdagavonden. Donderdagavond stapavond is alleen leuk voor 17-jarigen studenten die met zijn alle op hun fietsje naar de kroeg gaan.
Wat geen stigmatisatie :( Er zijn ook 18-jarige studenten die met hun fietsje naar de kroeg gaan :(
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:51:09 #80
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158010321
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het is mijn favoriete site. Volgens mij heb je gelijk wat betreft moderne vrouwen
Waarom gooi je het er af als je even niets krijgt? Jezelf weet in de picucture gespeeld? Zelf berichten gestuurd?
Nee zelf geen berichten gestuurd, dat vind ik te creepy. Online dating voor mannen vind ik maar raar, ik weet niet. Ik vind me dan al gauw te opdringerig overkomen. OkCupid is idd wel tot nu toe het beste wat ik heb gezien.
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:51:37 #81
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158010331
quote:

[..]

Tel daarbij op dat ze me altijd 5 jaar jonger schatten en zie daar mijn probleem. Dan zou ik pas over 5 jaar als ik richting de 30 ga een beetje volwassenen overkomen.. Nu schatten ze me vaak amper 20 ondanks de vele looks, kapsels, baardje of niet etc.
Dan nog, wat boeit dat?

Ik ken mensen van halverwege de 30 met een babyface, laten zij zich tegenhouden door hun gezicht Neh.
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_158010397
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:49 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het woordje 'tel' is toch een bevestiging? Ja ik ben best lang en slank.
Het lijkt meer alsof je m'n post gebruikte om nog meer deezergemiep te etaleren.

Maar goed, alles wat je beschrijft bij elkaar opgeteld maakte dat ik man tussen aanhalingstekens schreef. Qua uiterlijk ben je een snijboon en je karakter een bord rijstepap.

Zou je nou eens luisteren naar mensen, advies opvolgen, dan had al die energie die je verspilt aan miepen beter gebruikt kunnen worden. Helaas doe je dat niet en ben je wederom dit topic aan het verneuken met je deezerdrama.

En ga sporten verdomme. Goed sporten. Lange man, 66 kilo, jezus.
pi_158010454
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:51 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Nee zelf geen berichten gestuurd, dat vind ik te creepy. Online dating voor mannen vind ik maar raar, ik weet niet. Ik vind me dan al gauw te opdringerig overkomen. OkCupid is idd wel tot nu toe het beste wat ik heb gezien.
dat is toch het idee achter een dstingsite :D
Het gebruiken waar het voor bedoeld is is toch niet creepy
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:00:53 #84
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158010530
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Het lijkt meer alsof je m'n post gebruikte om nog meer deezergemiep te etaleren.

Maar goed, alles wat je beschrijft bij elkaar opgeteld maakte dat ik man tussen aanhalingstekens schreef. Qua uiterlijk ben je een snijboon en je karakter een bord rijstepap.

Zou je nou eens luisteren naar mensen, advies opvolgen, dan had al die energie die je verspilt aan miepen beter gebruikt kunnen worden. Helaas doe je dat niet en ben je wederom dit topic aan het verneuken met je deezerdrama.

Hij is niet eens bizar lang. :7
pi_158010559
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:00 schreef broccoli. het volgende:

[..]

20cm langer en ik ben 2 meter :P
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:02:16 #86
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158010563
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:57 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is toch het idee achter een dstingsite :D
Het gebruiken waar het voor bedoeld is is toch niet creepy
Mee eens, maar op zo'n site zie ik per dag wel enkele leuke vrouwen voorbij komen. Maar dan denk ik: zou ik in het echt ook het lef hebben, er aanleiding toe zijn en me daarom goed genoeg voelen om deze deernes aan te spreken? Nee, is altijd het antwoord tot nu toe geweest. Dus dan zie ik er maar weer van af.
pi_158010565
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:00 schreef broccoli. het volgende:

[..]

Zijn zelfbeeld klopt toch al niet, dus dit verbaast me niets. Maarre groter of kleiner dan 1,80?

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Dat noem ik gemiddeld.

Maar alsnog ben je met 66 kilo veel te licht. Zet er minstens 10 kilo spier aan en je toont al mannelijker. Daar ben ik zelf m'n voorbeeld van.
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:02:33 #88
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_158010571
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:02 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Precies, dat is niet eens zo lang. :p Dus wat dat betreft is er niks mis met je postuur
pi_158010611
Kan dit weer over daten en date-ervaringen gaan? Dank.
Ja doei.
pi_158010625
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:02 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Mee eens, maar op zo'n site zie ik per dag wel enkele leuke vrouwen voorbij komen. Maar dan denk ik: zou ik in het echt ook het lef hebben, er aanleiding toe zijn en me daarom goed genoeg voelen om deze deernes aan te spreken? Nee, is altijd het antwoord tot nu toe geweest. Dus dan zie ik er maar weer van af.
maar waarom? Dan is het toch een voordeel dat je het nu wel kunt doen?
Ik volg echt niets van je manier van denken :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_158010823
quote:

[..]

Oh mij schatten ze ook 5 jaar jonger. Soms meer. Ben 30+ en mag mijn ID showen bij het halen van een pakje sigaretten :)

Er jong uitzien kan nadelig zijn. Ik ben ook nog eens klein van stuk. Kan ook nadelig zijn.
Nog nadeliger is als je er echt niet uitziet. Dat laatste is -als ik je posts mag geloven- niet het geval. Er is maar een echte handicap die je hebt en dat is je autisme.

Daten is socializen. Als je non-verbale signalen niet herkent, dubbele boodschappen niet begrijpt, weinig inlevingsvermogen hebt, vasthoudt aan je eigen overtuiging, moeite hebt met 'dom' ouwehoeren en hetgeen dat je persoonlijk niet interesseert snel vergeet tijdens een gesprek, dan is daten verdomd lastig.

Goed, nu kom je hier voor tips. En wat doe je, vanachter je scherm? Je houdt vast aan je eigen overtuiging, je hebt weinig inlevingsvermogen, bekijkt alles ongelooflijk zwart-wit en bent niet bereid tot het sluiten van compromissen. Hoe denk je dat dit in 'het echte leven' overkomt op iemand die weinig tot geen ervaring heeft met mensen die een vorm van autisme hebben? Je bent sociaal ongelooflijk onhandig. Daar heb je hulp bij nodig, maar daar moet je voor open staan. Daarom heb ik je al meerdere keren verwezen naar het ASS topic hier op Fok!. Dat je ervaringen kunt delen met mensen die tegen dezelfde problemen lopen en die begrijpen waarom 'simpele' sociale vaardigheden niet vanzelfsprekend zijn voor jou.
pi_158010979
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:16 schreef artelligence het volgende:
Daten is socializen. Als je non-verbale signalen niet herkent, dubbele boodschappen niet begrijpt, weinig inlevingsvermogen hebt, vasthoudt aan je eigen overtuiging, moeite hebt met 'dom' ouwehoeren en hetgeen dat je persoonlijk niet interesseert snel vergeet tijdens een gesprek, dan is daten verdomd lastig.
Hmmmz, zover ik weet ben ik niet autistisch, maar dit komt toch wel eng bekend voor. :X

Denk dat vooral het interesse hebben me weerhoudt van daten. Kan het zelfs voor een ONS niet meer opbrengen tegenwoordig. Nou heb ik de mazzel dat het me regelmatig in de schoot geworpen wordt, maar ook dat kan me gestolen worden, vanwege het knuffelen achteraf. :')
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:24:34 #93
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158011027
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:05 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar waarom? Dan is het toch een voordeel dat je het nu wel kunt doen?
Ik volg echt niets van je manier van denken :D
Online is een berichtje makkelijk verstuurd, maar in de realiteit weet ik niet zeker of ik dan door kan zetten. Daarnaast heb ik genoeg hobbies en het zijn ook geen hobbies waar mensen op af knappen (geen anime of andere freak shit dus). Maar het zijn vrijwel allemaal solo hobbies terwijl de meeste vrouwen melden dat ze zo verschrikkelijk sociaal zijn en van de ene activiteit in de andere rollen. Die gaan afknappen op mij zo vrees ik.
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:27:31 #94
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158011091
Maar is het echt zo gebruikelijk dat de man het initiatief neemt? Dat worden dan echt zo'n ongemakkelijke en ingestudeerde berichtjes. In real-life vond ik vrouwen die op mij afstapten het leukst. Dit gebeurde namelijk heel natuurlijk en leek zonder enige intenties te gaan. Dat is met online daten wel anders.
pi_158011182
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:24 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Online is een berichtje makkelijk verstuurd, maar in de realiteit weet ik niet zeker of ik dan door kan zetten. Daarnaast heb ik genoeg hobbies en het zijn ook geen hobbies waar mensen op af knappen (geen anime of andere freak shit dus). Maar het zijn vrijwel allemaal solo hobbies terwijl de meeste vrouwen melden dat ze zo verschrikkelijk sociaal zijn en van de ene activiteit in de andere rollen. Die gaan afknappen op mij zo vrees ik.
waarom zou je dat invullen voor een vrouw? Je kunt het ze ook zelf laten beslissen?

Ik zit actief op okc. In stuur berichtjes en ontvang ze. Standaarberichten vind ik heel kut maar mensen die me aanspreken op iets wat ze op mijn profiel gelezen hebben vind ik tof en stuur ik sowieso iets terug
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:39:01 #96
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158011318
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

waarom zou je dat invullen voor een vrouw? Je kunt het ze ook zelf laten beslissen?

Ik zit actief op okc. In stuur berichtjes en ontvang ze. Standaarberichten vind ik heel kut maar mensen die me aanspreken op iets wat ze op mijn profiel gelezen hebben vind ik tof en stuur ik sowieso iets terug
Nee tuurlijk zit ik nu al te veel vooruit te denken, maar zo gaat dat. Zeker geen standaardberichten, dan wordt het wel heel onverschillig. Maar zelfs inhaken op iets dat in zo'n profiel staat, vind ik awkward.

Maar goed, ik zit volgens mij in een labiele fase. Hopelijk ga ik de komende tijd weer de draad oppakken en me weer op mijn werk concentreren zonder al die dating ongein.

Hoe groot is jouw succes op OkC en hoe lang zit je er al op?
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:39:19 #97
416020 K44S
The bearded man
pi_158011328
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:54 schreef Gray het volgende:

[..]

Zijn we toch gewend van 'm? Alle en iedereen is kudt en wil niet mee werken. Uiteraard is Deezer er zelf ammenooitnietnever schuldig aan.
:')

Ik ben 2 meter en weeg al jaren 80 kg. :) mooi verdeeld, maar gespierder zou niet erg zijn.

Ik heb zin in zondag :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:27 schreef Zeikbeer het volgende:
Maar is het echt zo gebruikelijk dat de man het initiatief neemt? Dat worden dan echt zo'n ongemakkelijke en ingestudeerde berichtjes. In real-life vond ik vrouwen die op mij afstapten het leukst. Dit gebeurde namelijk heel natuurlijk en leek zonder enige intenties te gaan. Dat is met online daten wel anders.
Jup, ik hoor het nog altijd: Goh, een lange man met baard WAUW.
Word ik spontaan aangesproken? nope.
Zal wel aan m'n houding en uitstraling liggen. Niet dat ik er mee zit. Maar zo is deze illusie ook weer de wereld uit geholpen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_158011407
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:39 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Nee tuurlijk zit ik nu al te veel vooruit te denken, maar zo gaat dat. Zeker geen standaardberichten, dan wordt het wel heel onverschillig. Maar zelfs inhaken op iets dat in zo'n profiel staat, vind ik awkward.

Maar goed, ik zit volgens mij in een labiele fase. Hopelijk ga ik de komende tijd weer de draad oppakken en me weer op mijn werk concentreren zonder al die dating ongein.

Hoe groot is jouw succes op OkC en hoe lang zit je er al op?
Hoe moet ik dat succes meten? :D

In totaal ruim een jaar nu denk ik, maar met meer en minder actieve fases
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:46:00 #99
449119 Zeikbeer
aka Gijlebeer
pi_158011456
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Hoe moet ik dat succes meten? :D

In totaal ruim een jaar nu denk ik, maar met meer en minder actieve fases
Iets concreter geformuleerd dan: hoeveel pikken heb je mogen ontvangen dankzij contacten opgedaan op OkCupid?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:39 schreef K44S het volgende:
Jup, ik hoor het nog altijd: Goh, een lange man met baard WAUW.
Word ik spontaan aangesproken? nope.
Zal wel aan m'n houding en uitstraling liggen. Niet dat ik er mee zit. Maar zo is deze illusie ook weer de wereld uit geholpen.
Kortom, de man zal het initiatief moeten tonen wil het wat worden.
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:50:31 #100
416020 K44S
The bearded man
pi_158011540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef Zeikbeer het volgende:

[..]

Iets concreter geformuleerd dan: hoeveel pikken heb je mogen ontvangen dankzij contacten opgedaan op OkCupid?

[..]

Kortom, de man zal het initiatief moeten tonen wil het wat worden.
Vaak genoeg wel.

Een vriend van me heeft dan inmiddels 4 jaar een relatie met een meisje die hém aansprak.

Ik vroeg een tijd geleden: waarom sprak je hem aan dan?
"naja, gewoon, zag er leuk uit en ik dacht: waarom niet?
En die vrind:"eigenlijk had ik nergens zin in,maar ik dacht ook'waarom niet ' "

Dus: mensen moeten er juist niet mee bezig zijn... hoe wanhopig je ook denkt te zijn.
Als je wanhopig bent, dan ben je blijkbaar (vind en denk ik) niet gelukkig genoeg in je up en met je vrienden/familie/baan.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')