Je spreekt toch niet thuis af om iemands je boekenkast te laten zien?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je? Bij netflix kijken lig je al op bed of de bank. Gaat toch wat sneller dan dat je in de keuken staat of tegenover elkaar aan tafel.
En hoe gooi je dat roer om? Vanavond vrijdagavond weer alleen doorbrengen? Thuis de app aanslingeren en hopen op een leuk gesprek? Of een kroeg binnenstappen in je uppie? Daarvoor probeer ik juist dates te regelen, invulling voor de momenten dat ik me alleen voel zoals het weekend of vrijdagavonden. Donderdagavond stapavond is alleen leuk voor 17-jarigen studenten die met zijn alle op hun fietsje naar de kroeg gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:32 schreef ook_gek het volgende:
Deezertje,
Zoals vaker aangegeven. Je bent contact gestoord, je wereld beeld is volledig los geslagen en verkeerd. Je eigen "waarheden" noemt met in de echte wereld waan ideeën. Het is niet dat je iets verkeers doet, je doet, denkt en handeld 100% verkeerd. Ee is werkelijk NIKS waar een normaal persoon van kan zeggen, dat doe je goed. En leer je daar van? Nee natuurlijk niet! Zelfs dat kan je niet.
Je huidige manier van doen, denken en handelen zorgen er voor dat je volledig kansloos bent.
Blijft 1 tip over, gooi het roer volledig om.
[..]
Klinkt prima, lekker, save en snel te maken dus extra tijd om samen door te brengen!
Dan ga je naar de bank om netflix te kijkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je spreekt toch niet thuis af om iemands je boekenkast te laten zien?
En je kunt toch koffie op de bank doen na het eten? Sowieso eindig je na het eten toch op de bank?
Als iemand mij vraagt 'kom je bij mij eten' scheer ik in ieder geval echt mijn benen wel
Ik vind uitgaan op donderdag ook leuk. ben ik nu een 17 jarige?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe gooi je dat roer om? Vanavond vrijdagavond weer alleen doorbrengen? Thuis de app aanslingeren en hopen op een leuk gesprek? Of een kroeg binnenstappen in je uppie? Daarvoor probeer ik juist dates te regelen, invulling voor de momenten dat ik me alleen voel zoals het weekend of vrijdagavonden. Donderdagavond stapavond is alleen leuk voor 17-jarigen studenten die met zijn alle op hun fietsje naar de kroeg gaan.
Zeker nooit meer wat met die jongen afgesproken? Contact laten verwateren?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe gooi je dat roer om? Vanavond vrijdagavond weer alleen doorbrengen? Thuis de app aanslingeren en hopen op een leuk gesprek? Of een kroeg binnenstappen in je uppie? Daarvoor probeer ik juist dates te regelen, invulling voor de momenten dat ik me alleen voel zoals het weekend of vrijdagavonden. Donderdagavond stapavond is alleen leuk voor 17-jarigen studenten die met zijn alle op hun fietsje naar de kroeg gaan.
Jup.. Vraag niet hoe maar ben zijn nummer zelfs kwijtquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zeker nooit meer wat met die jongen afgesproken? Contact laten verwateren?
Nooit mee geappt?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jup.. Vraag niet hoe maar ben zijn nummer zelfs kwijt
Nee.quote:
Jij gaat van een keer neuken naar relatie in minder dan 24 uur?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Gisteren kreeg ik een booty call, en nu heb ik een relatie. Volgens mij ben ik erin getuind...
Dat is niet zo handig he. Vlak voor kerst.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Gisteren kreeg ik een booty call, en nu heb ik een relatie. Volgens mij ben ik erin getuind...
Nee, ben wel langer met haar aan het daten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij gaat van een keer neuken naar relatie in minder dan 24 uur?
Knap.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niet veeleisend? Ik kan me iets anders herinneren. Dat er een meisje was waarvan ik denk dat ze realistisch gezien bij jou zou passen maar die jij afwees. Kom op deezer, word eens wakker en trek een eerlijke conclusie.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee.
Overigens ben ik qua type meiden niet veeleisend. Een lieve lach met een blonde of bruine paardenstaart smelt ik al weg van. En dat hebben er veelmaar vaak zijn ze bitchy achter die onschuldige look.
Van haar werd ik niet warm. Zij was volslank tot gezet en daar val ik niet op. Ik ben zelf slank (66kg)quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Niet veeleisend? Ik kan me iets anders herinneren. Dat er een meisje was waarvan ik denk dat ze realistisch gezien bij jou zou passen maar die jij afwees. Kom op deezer, word eens wakker en trek een eerlijke conclusie.
Maar zeg dan niet dat haar in een paardestaart en een glimlach voldoende isquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Van haar werd ik niet warm. Zij was volslank tot gezet en daar val ik niet op. Ik ben zelf slank (66kg)
Je was ook best lang toch? 66 kilo is weinig voor een 'man'.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Van haar werd ik niet warm. Zij was volslank tot gezet en daar val ik niet op. Ik ben zelf slank (66kg)
Dat had ze ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zeg dan niet dat haar in een paardestaart en een glimlach voldoende is
Ik ben fan van je.quote:
het is mijn favoriete site. Volgens mij heb je gelijk wat betreft moderne vrouwenquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:42 schreef Zeikbeer het volgende:
OkCupid iemand ervaring mee? Wat mij betreft zit daar best wel kwaliteit, maar weinig tot geen contact mee te krijgen. Ik krijg altijd de indruk dat vrouwen daar best modern zijn, dwz dat ze niet berichten afwachten van de man, maar ook zelf initiatief tonen. Maar dat valt vies tegen. De eerste week kreeg ik drie berichtjes, daarna twee weken niets meer. Dan maar weer eraf gegooid.
Ik vind dat daar teveel hipsters op zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:42 schreef Zeikbeer het volgende:
OkCupid iemand ervaring mee? Wat mij betreft zit daar best wel kwaliteit, maar weinig tot geen contact mee te krijgen. Ik krijg altijd de indruk dat vrouwen daar best modern zijn, dwz dat ze niet berichten afwachten van de man, maar ook zelf initiatief tonen. Maar dat valt vies tegen. De eerste week kreeg ik drie berichtjes, daarna twee weken niets meer. Dan maar weer eraf gegooid.
Tel daarbij op dat ze me altijd 5 jaar jonger schatten en zie daar mijn probleem. Dan zou ik pas over 5 jaar als ik richting de 30 ga een beetje volwassenen overkomen.. Nu schatten ze me vaak amper 20 ondanks de vele looks, kapsels, baardje of niet etc.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Je was ook best lang toch? 66 kilo is weinig voor een 'man'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |