Ja leuk allemaal, WAAR IS MIJN CADEAU!quote:Op donderdag 3 december 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve daters,
We vinden het natuurlijk niet zo fijn
Als jullie hier aan het ruzieën zijn
Dat zorgt voor gelazer, gescheld en gekut
Dat heeft toch, lieve mensen, helemaal geen nut?
De een neukt z'n handpalm, de ander 10 wijven
zo is 't nu eenmaal, stop met kijven
Silkjen zei al, maak 't allemaal niet te zot
Anders is deze reeks weer zo op slot
Liefs,
SinterMo
Rustig wachten, gaat allemaal van zelf.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Ik ben de dagen aan het aftellen tot m'n date
Ga de stad in dan. Studentenavondje.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Hoeveel dagen nog?quote:Op donderdag 3 december 2015 22:55 schreef Fripsel het volgende:
Dat is een synoniem voor neuken man. Letterlijk dusquote:Op donderdag 3 december 2015 22:54 schreef Moro het volgende:
Mijn date voor morgen staat nog ze was er nog niet helemaal uit wat we gingen doen, netflix en chillen vond ik dan toch te saai. Maar voorgesteld om te gaan poolen aangezien dat vrij dichtbij zit en ik het niet te laat wil maken.
10 minuten?!! Nou, dan kun je het wel vergeten joh. Die ligt ondertussen met een andere vent te neuken, als ze al niet getrouwd is. Of ze moet er even over denken, ze is even naar de wc of ze is gewoon de hond uitlaten. Maar hoe groot is die kans?quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:20 schreef Deezertje het volgende:
Die van vanmiddag reageert nog steeds trouwenswel wat kortaf en ik weet dat ze meerdere lijntjes heeft lopen dus heb net recht op de man uhh vrouw afgevraagd wanneer ze een date wilt plannen en 10 minuten later is het nog steeds stil
... Sowieso knap als date er komt want we botsen al op verschillende vlakken dus ik denk ook dat het bij 1 date zou blijven dan, maar anders sta ik weer op 0 lol.
Nee 10 minuten dat ze wel gewoon online is en blijft komenquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
10 minuten?!! Nou, dan kun je het wel vergeten joh. Die ligt ondertussen met een andere vent te neuken, als ze al niet getrouwd is. Of ze moet er even over denken, ze is even naar de wc of ze is gewoon de hond uitlaten. Maar hoe groot is die kans?
Roep het maar niet te hard....quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:27 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
10 minuten?!! Nou, dan kun je het wel vergeten joh. Die ligt ondertussen met een andere vent te neuken, als ze al niet getrouwd is. Of ze moet er even over denken, ze is even naar de wc of ze is gewoon de hond uitlaten. Maar hoe groot is die kans?
Volgende week vrijdagquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoeveel dagen nog?
Ik ga denk ik voor een pre-date, vind twee weken te lang. Ook al zie ik hem dagelijks
Och, zolang hij het maar niet doodeng vindt zit je wel goedquote:Op vrijdag 4 december 2015 01:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag![]()
En ergens vind ik het doodeng dat ik nu al zo enthousiast ben
Vermoedelijk wel ja. Heb wel met hem gebeld, beviel goed ^^quote:Op vrijdag 4 december 2015 01:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Och, zolang hij het maar niet doodeng vindt zit je wel goed
Ik las pooienquote:Op donderdag 3 december 2015 22:54 schreef Moro het volgende:
Mijn date voor morgen staat nog ze was er nog niet helemaal uit wat we gingen doen, netflix en chillen vond ik dan toch te saai. Maar voorgesteld om te gaan poolen aangezien dat vrij dichtbij zit en ik het niet te laat wil maken.
quote:Op donderdag 3 december 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Lieve daters,
We vinden het natuurlijk niet zo fijn
Als jullie hier aan het ruzieën zijn
Dat zorgt voor gelazer, gescheld en gekut
Dat heeft toch, lieve mensen, helemaal geen nut?
De een neukt z'n handpalm, de ander 10 wijven
zo is 't nu eenmaal, stop met kijven
Silkjen zei al, maak 't allemaal niet te zot
Anders is deze reeks weer zo op slot
Liefs,
SinterMo
Geef het gewoon op. Accepteer dat je niet geschikt bent voor dit wereldjequote:Op vrijdag 4 december 2015 00:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee 10 minuten dat ze wel gewoon online is en blijft komenOf wss met iemand aan het overleggen wat ze hier mee aanmoet of ze gaat over op de negeermodus en dan moet ik de hint maar snappen.. Edit: op mijn subtiele hint dat ik zo ga slapen: 'je mag er nog wel een nachtje over slapen
... ' antwoord ze: ik slaap er nog wel]meerdere nachtjes over denk ik..
Maar ik vind het na 3 weken appen wel welletjesIk zit er op voor een date en dat heb ik in het begin ook wel duidelijk gemaakt, dus veel langer appen wil ik niet en uiteindelijk heb ik niks aan die 3 weken appen als er geen date komt óf als er gewoon geen klik is offline. Ben al ooit eens 2 maanden aan het lijntje gehouden, nooit een date gekomen en een maand later had ze ineens een vriend
Zeg dan gewoon dat je met een ander date, maar ga niet twee maanden lang doorappen als je weet dat 't wss niks wordt.
Daar was ik inmiddels ook achter, Whatsapp gesprek viel daarna ook echt dood. Geen idee of vanavond nog door gaat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 00:10 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Dat is een synoniem voor neuken man. Letterlijk dus
Een date moet van twee kanten komen... maar de reden is duidelijk: ze houdt niet van ongemakkelijke stiltes en weet soms nu al niet meer waar we over moeten praten op de app. Nou dan spreek je toch juist af in real? Dat praat veel makkelijker en ik ben na 3 weken ook wel door mijn gespreksstof heen zonder dat ik weet of ze wel mijn type is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Geef het gewoon op. Accepteer dat je niet geschikt bent voor dit wereldje
Of los eerst je échte problemen op en doe dan nog eens een poging.
Of lees over deze post heen en modder lekker door
hoeveel app je dan?quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:23 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Een date moet van twee kanten komen... maar de reden is duidelijk: ze houdt niet van ongemakkelijke stiltes en weet soms nu al niet meer waar we over moeten praten op de app. Nou dan spreek je toch juist af in real? Dat praat veel makkelijker en ik ben na 3 weken ook wel door mijn gespreksstof heen zonder dat ik weet of ze wel mijn type is.
Iedere dag wel even... en wat zijn dan social cues? Ik stel me al heel geïnteresseerd op in haar leven, hobby's en dingen die ze leuk vindt. Bovendien weet ik al best veel prive dingen die ik zelf zeker niet voor een eerste ontmoeting zou geven, dus waarom zou ze dat zeggen tegen een gozer die ze zelf nog niet ontmoet heeft? Als ze nou mega druk is en aan de andere kant van het land woont... maar ze is nu paar dagen vrij en woont ook nog dichtbij. Dus als je écht benieuwd bent wie ik ben kan je prima een uurtje vrij maken. Jullie willen toch ook weleens afspreken na een paar weken appen? Ik ben dan inderdaad door mijn gespreksstof heen want via de app hele verhalen tikken ben ik geen fan van, en ik wil wel een vooruitzicht op een date hebben.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoeveel app je dan?
Maar na 3 weken geen plan voor een date gaat dat ook niet komen hoor
Je kunt gewoon totaal geen social cues lezen... ik weet niet of dat te leren is maar zonder is en blijft dit een lijdensweg
Tuurlijk zie ik dat wel, maar ik richt me dan juist op die andere groep die me wel liken. Wat kan je eraan doen dat mensen je niet liken op tinder? Vrijwel niets. Daar draait het om uiterlijk en daar kan je niets aan doen want je bent zoals je bent en kan hooguit met je beste kant in de camera kijken etc. Maar matches is het probleem niet, wel dat er maar geen date komt uitrollen. Zou haast denken dat ik alleen de lastige veeleisende meiden tref, en niet meiden die met iedereen afspreken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:33 schreef rhubarbje het volgende:
Social cues: het feit dat ze na 3 weken geen voorstel doet. Kleine dingen waaruit je iets op kunt maken
Dat mensen je niet liken op tinder bijvoorbeeld. Of een van die andere apps. Dat is een kei harde nee. Jij ziet dat dan niet
je mist mijn punt compleetquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tuurlijk zie ik dat wel, maar ik richt me dan juist op die andere groep die me wel liken. Wat kan je eraan doen dat mensen je niet liken op tinder? Vrijwel niets. Daar draait het om uiterlijk en daar kan je niets aan doen want je bent zoals je bent en kan hooguit met je beste kant in de camera kijken etc. Maar matches is het probleem niet, wel dat er maar geen date komt uitrollen. Zou haast denken dat ik alleen de lastige veeleisende meiden tref, en niet meiden die met iedereen afspreken.
Juist omdat ze je nooit ontmoet heeft is dat makkelijk te vertellen. Ik vertel ook de vreemdste dingen tegen mensen die ik nog nooit ontmoet heb.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:29 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Bovendien weet ik al best veel prive dingen die ik zelf zeker niet voor een eerste ontmoeting zou geven, dus waarom zou ze dat zeggen tegen een gozer die ze zelf nog niet ontmoet heeft?
Maar nogmaals; waarom zou je dat vertellen? Dus als je iemand wél kent is dat ineens een stuk lastiger? Toevoegen op FB doe ik alleen bij mensen waar ik nog geen gesprek mee heb gehad of waar ik niks meer van verwacht, dus kan alleen maar meevallen dan. Maar ook daar is het duidelijk: ze accepteren mij niet (zomaar).quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:40 schreef Moro het volgende:
[..]
Juist omdat ze je nooit ontmoet heeft is dat makkelijk te vertellen. Ik vertel ook de vreemdste dingen tegen mensen die ik nog nooit ontmoet heb.
Lees je chatlogs een keer na en probeer het eens van meerdere kanten te bekijken.
Voorbeeldje jij vind het niet vreemd om mensen zomaar toe te boegen op facebook. In dit topic alleen al is een paar keer aangegeven dat dit niet handig is.
Wat zou je daar van moeten leren?
"Omdat het kan" is ook een reden. Er zijn ook mensen die een glazen jam pot in hun kont duwen wat het praktische nut daarvan is ontgaat mij ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar nogmaals; waarom zou je dat vertellen? Dus als je iemand wél kent is dat ineens een stuk lastiger? Toevoegen op FB doe ik alleen bij mensen waar ik nog geen gesprek mee heb gehad of waar ik niks meer van verwacht, dus kan alleen maar meevallen dan. Maar ook daar is het duidelijk: ze accepteren mij niet (zomaar).
Waarom dan toevoegen? Wat is het nut? Vriendjes verzamelen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar nogmaals; waarom zou je dat vertellen? Dus als je iemand wél kent is dat ineens een stuk lastiger? Toevoegen op FB doe ik alleen bij mensen waar ik nog geen gesprek mee heb gehad of waar ik niks meer van verwacht, dus kan alleen maar meevallen dan. Maar ook daar is het duidelijk: ze accepteren mij niet (zomaar).
Gewoon proberen.. je weet nooit... brutalen hebben de halve wereld..quote:Op vrijdag 4 december 2015 10:20 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom dan toevoegen? Wat is het nut? Vriendjes verzamelen?
quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:38 schreef broccoli. het volgende:
Je doet je UI er wel eer aan, Deezertje.
Serieus? Je hebt geen contact via de daartoe geschikte apps, dus voeg je ze toe als vriend (vriend he, niet onbekende of vage kennis)....quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon proberen.. je weet nooit... brutalen hebben de halve wereld..
Berichten van niet-FBvrienden belanden in de spam box die ze nooit openen..quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:28 schreef sanger het volgende:
[..]
Serieus? Je hebt geen contact via de daartoe geschikte apps, dus voeg je ze toe als vriend (vriend he, niet onbekende of vage kennis)....
Huh? Is dit Culinair?quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:40 schreef Morphisor het volgende:
Goed, het menu voor vanavond is bepaald en gehaald!
Rolletjes van serrano ham met roomkaas als appetizer; spaghetti carbonara met eigengemaakte salade als hoofdattractie en een cheesecake als dessert. Uiteraard met bijpassende wijn
So why bother sending...Kom op zegquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Berichten van niet-FBvrienden belanden in de spam box die ze nooit openen..
Klinkt goed! Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:40 schreef Morphisor het volgende:
Rolletjes van serrano ham met roomkaas als appetizer; spaghetti carbonara met eigengemaakte salade als hoofdattractie en een cheesecake als dessert. Uiteraard met bijpassende wijn
Klinkt prima, lekker, save en snel te maken dus extra tijd om samen door te brengen!quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:40 schreef Morphisor het volgende:
Klinkt goedquote:Op vrijdag 4 december 2015 12:40 schreef Morphisor het volgende:
Vind je? Bij netflix kijken lig je al op bed of de bank. Gaat toch wat sneller dan dat je in de keuken staat of tegenover elkaar aan tafel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:38 schreef rhubarbje het volgende:
Voor iemand koken is wel zo de volwassen versie van netflix and chill![]()
Je spreekt toch niet thuis af om iemands je boekenkast te laten zien?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind je? Bij netflix kijken lig je al op bed of de bank. Gaat toch wat sneller dan dat je in de keuken staat of tegenover elkaar aan tafel.
En hoe gooi je dat roer om? Vanavond vrijdagavond weer alleen doorbrengen? Thuis de app aanslingeren en hopen op een leuk gesprek? Of een kroeg binnenstappen in je uppie? Daarvoor probeer ik juist dates te regelen, invulling voor de momenten dat ik me alleen voel zoals het weekend of vrijdagavonden. Donderdagavond stapavond is alleen leuk voor 17-jarigen studenten die met zijn alle op hun fietsje naar de kroeg gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:32 schreef ook_gek het volgende:
Deezertje,
Zoals vaker aangegeven. Je bent contact gestoord, je wereld beeld is volledig los geslagen en verkeerd. Je eigen "waarheden" noemt met in de echte wereld waan ideeën. Het is niet dat je iets verkeers doet, je doet, denkt en handeld 100% verkeerd. Ee is werkelijk NIKS waar een normaal persoon van kan zeggen, dat doe je goed. En leer je daar van? Nee natuurlijk niet! Zelfs dat kan je niet.
Je huidige manier van doen, denken en handelen zorgen er voor dat je volledig kansloos bent.
Blijft 1 tip over, gooi het roer volledig om.
[..]
Klinkt prima, lekker, save en snel te maken dus extra tijd om samen door te brengen!
Dan ga je naar de bank om netflix te kijkenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je spreekt toch niet thuis af om iemands je boekenkast te laten zien?
En je kunt toch koffie op de bank doen na het eten? Sowieso eindig je na het eten toch op de bank?
Als iemand mij vraagt 'kom je bij mij eten' scheer ik in ieder geval echt mijn benen wel
Ik vind uitgaan op donderdag ook leuk. ben ik nu een 17 jarige?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe gooi je dat roer om? Vanavond vrijdagavond weer alleen doorbrengen? Thuis de app aanslingeren en hopen op een leuk gesprek? Of een kroeg binnenstappen in je uppie? Daarvoor probeer ik juist dates te regelen, invulling voor de momenten dat ik me alleen voel zoals het weekend of vrijdagavonden. Donderdagavond stapavond is alleen leuk voor 17-jarigen studenten die met zijn alle op hun fietsje naar de kroeg gaan.
Zeker nooit meer wat met die jongen afgesproken? Contact laten verwateren?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En hoe gooi je dat roer om? Vanavond vrijdagavond weer alleen doorbrengen? Thuis de app aanslingeren en hopen op een leuk gesprek? Of een kroeg binnenstappen in je uppie? Daarvoor probeer ik juist dates te regelen, invulling voor de momenten dat ik me alleen voel zoals het weekend of vrijdagavonden. Donderdagavond stapavond is alleen leuk voor 17-jarigen studenten die met zijn alle op hun fietsje naar de kroeg gaan.
Jup.. Vraag niet hoe maar ben zijn nummer zelfs kwijtquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:59 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zeker nooit meer wat met die jongen afgesproken? Contact laten verwateren?
Nooit mee geappt?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jup.. Vraag niet hoe maar ben zijn nummer zelfs kwijt
Nee.quote:
Jij gaat van een keer neuken naar relatie in minder dan 24 uur?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Gisteren kreeg ik een booty call, en nu heb ik een relatie. Volgens mij ben ik erin getuind...
Dat is niet zo handig he. Vlak voor kerst.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Gisteren kreeg ik een booty call, en nu heb ik een relatie. Volgens mij ben ik erin getuind...
Nee, ben wel langer met haar aan het daten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Jij gaat van een keer neuken naar relatie in minder dan 24 uur?
Knap.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:10 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Niet veeleisend? Ik kan me iets anders herinneren. Dat er een meisje was waarvan ik denk dat ze realistisch gezien bij jou zou passen maar die jij afwees. Kom op deezer, word eens wakker en trek een eerlijke conclusie.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee.
Overigens ben ik qua type meiden niet veeleisend. Een lieve lach met een blonde of bruine paardenstaart smelt ik al weg van. En dat hebben er veelmaar vaak zijn ze bitchy achter die onschuldige look.
Van haar werd ik niet warm. Zij was volslank tot gezet en daar val ik niet op. Ik ben zelf slank (66kg)quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Niet veeleisend? Ik kan me iets anders herinneren. Dat er een meisje was waarvan ik denk dat ze realistisch gezien bij jou zou passen maar die jij afwees. Kom op deezer, word eens wakker en trek een eerlijke conclusie.
Maar zeg dan niet dat haar in een paardestaart en een glimlach voldoende isquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Van haar werd ik niet warm. Zij was volslank tot gezet en daar val ik niet op. Ik ben zelf slank (66kg)
Je was ook best lang toch? 66 kilo is weinig voor een 'man'.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:38 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Van haar werd ik niet warm. Zij was volslank tot gezet en daar val ik niet op. Ik ben zelf slank (66kg)
Dat had ze ook nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar zeg dan niet dat haar in een paardestaart en een glimlach voldoende is
Ik ben fan van je.quote:
het is mijn favoriete site. Volgens mij heb je gelijk wat betreft moderne vrouwenquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:42 schreef Zeikbeer het volgende:
OkCupid iemand ervaring mee? Wat mij betreft zit daar best wel kwaliteit, maar weinig tot geen contact mee te krijgen. Ik krijg altijd de indruk dat vrouwen daar best modern zijn, dwz dat ze niet berichten afwachten van de man, maar ook zelf initiatief tonen. Maar dat valt vies tegen. De eerste week kreeg ik drie berichtjes, daarna twee weken niets meer. Dan maar weer eraf gegooid.
Ik vind dat daar teveel hipsters op zitten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:42 schreef Zeikbeer het volgende:
OkCupid iemand ervaring mee? Wat mij betreft zit daar best wel kwaliteit, maar weinig tot geen contact mee te krijgen. Ik krijg altijd de indruk dat vrouwen daar best modern zijn, dwz dat ze niet berichten afwachten van de man, maar ook zelf initiatief tonen. Maar dat valt vies tegen. De eerste week kreeg ik drie berichtjes, daarna twee weken niets meer. Dan maar weer eraf gegooid.
Tel daarbij op dat ze me altijd 5 jaar jonger schatten en zie daar mijn probleem. Dan zou ik pas over 5 jaar als ik richting de 30 ga een beetje volwassenen overkomen.. Nu schatten ze me vaak amper 20 ondanks de vele looks, kapsels, baardje of niet etc.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Je was ook best lang toch? 66 kilo is weinig voor een 'man'.
Als je niet ingaat op m'n post, quote dan ook niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat ze me altijd 5 jaar jonger schatten en zie daar mijn probleem. Dan zou ik pas over 5 jaar als ik richting de 30 ga een beetje volwassenen overkomen.. Nu schatten ze me vaak amper 20 ondanks de vele looks, kapsels, baardje of niet etc.
Het woordje 'tel' is toch een bevestiging? Ja ik ben best lang en slank.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Als je niet ingaat op m'n post, quote dan ook niet.
Er zijn inderdaad opvallend veel aseksuele agender bi-curious panseksuele veganistische tumblr chicks die feministische literatuur op de vrijdagavond lezen en graag een arthouse filmpje kijken terwijl ze ook nog even tussendoor naar dat ene verlaten plekje in Chili zijn geweest.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik vind dat daar teveel hipsters op zitten.
Wat geen stigmatisatiequote:Op vrijdag 4 december 2015 13:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee zelf geen berichten gestuurd, dat vind ik te creepy. Online dating voor mannen vind ik maar raar, ik weet niet. Ik vind me dan al gauw te opdringerig overkomen. OkCupid is idd wel tot nu toe het beste wat ik heb gezien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is mijn favoriete site. Volgens mij heb je gelijk wat betreft moderne vrouwen
Waarom gooi je het er af als je even niets krijgt? Jezelf weet in de picucture gespeeld? Zelf berichten gestuurd?
Dan nog, wat boeit dat?quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tel daarbij op dat ze me altijd 5 jaar jonger schatten en zie daar mijn probleem. Dan zou ik pas over 5 jaar als ik richting de 30 ga een beetje volwassenen overkomen.. Nu schatten ze me vaak amper 20 ondanks de vele looks, kapsels, baardje of niet etc.
Het lijkt meer alsof je m'n post gebruikte om nog meer deezergemiep te etaleren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:49 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het woordje 'tel' is toch een bevestiging? Ja ik ben best lang en slank.
dat is toch het idee achter een dstingsitequote:Op vrijdag 4 december 2015 14:51 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Nee zelf geen berichten gestuurd, dat vind ik te creepy. Online dating voor mannen vind ik maar raar, ik weet niet. Ik vind me dan al gauw te opdringerig overkomen. OkCupid is idd wel tot nu toe het beste wat ik heb gezien.
Hij is niet eens bizar lang.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Het lijkt meer alsof je m'n post gebruikte om nog meer deezergemiep te etaleren.
Maar goed, alles wat je beschrijft bij elkaar opgeteld maakte dat ik man tussen aanhalingstekens schreef. Qua uiterlijk ben je een snijboon en je karakter een bord rijstepap.
Zou je nou eens luisteren naar mensen, advies opvolgen, dan had al die energie die je verspilt aan miepen beter gebruikt kunnen worden. Helaas doe je dat niet en ben je wederom dit topic aan het verneuken met je deezerdrama.
En ga sporten verdomme. Goed sporten. Lange man, 66 kilo, jezus.
Mee eens, maar op zo'n site zie ik per dag wel enkele leuke vrouwen voorbij komen. Maar dan denk ik: zou ik in het echt ook het lef hebben, er aanleiding toe zijn en me daarom goed genoeg voelen om deze deernes aan te spreken? Nee, is altijd het antwoord tot nu toe geweest. Dus dan zie ik er maar weer van af.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is toch het idee achter een dstingsite
Het gebruiken waar het voor bedoeld is is toch niet creepy
Zijn zelfbeeld klopt toch al niet, dus dit verbaast me niets. Maarre groter of kleiner dan 1,80?quote:
Dat noem ik gemiddeld.quote:
Precies, dat is niet eens zo lang. :p Dus wat dat betreft is er niks mis met je postuurquote:
maar waarom? Dan is het toch een voordeel dat je het nu wel kunt doen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:02 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Mee eens, maar op zo'n site zie ik per dag wel enkele leuke vrouwen voorbij komen. Maar dan denk ik: zou ik in het echt ook het lef hebben, er aanleiding toe zijn en me daarom goed genoeg voelen om deze deernes aan te spreken? Nee, is altijd het antwoord tot nu toe geweest. Dus dan zie ik er maar weer van af.
Oh mij schatten ze ook 5 jaar jonger. Soms meer. Ben 30+ en mag mijn ID showen bij het halen van een pakje sigarettenquote:Op vrijdag 4 december 2015 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hmmmz, zover ik weet ben ik niet autistisch, maar dit komt toch wel eng bekend voor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:16 schreef artelligence het volgende:
Daten is socializen. Als je non-verbale signalen niet herkent, dubbele boodschappen niet begrijpt, weinig inlevingsvermogen hebt, vasthoudt aan je eigen overtuiging, moeite hebt met 'dom' ouwehoeren en hetgeen dat je persoonlijk niet interesseert snel vergeet tijdens een gesprek, dan is daten verdomd lastig.
Online is een berichtje makkelijk verstuurd, maar in de realiteit weet ik niet zeker of ik dan door kan zetten. Daarnaast heb ik genoeg hobbies en het zijn ook geen hobbies waar mensen op af knappen (geen anime of andere freak shit dus). Maar het zijn vrijwel allemaal solo hobbies terwijl de meeste vrouwen melden dat ze zo verschrikkelijk sociaal zijn en van de ene activiteit in de andere rollen. Die gaan afknappen op mij zo vrees ik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar waarom? Dan is het toch een voordeel dat je het nu wel kunt doen?
Ik volg echt niets van je manier van denken
waarom zou je dat invullen voor een vrouw? Je kunt het ze ook zelf laten beslissen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:24 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Online is een berichtje makkelijk verstuurd, maar in de realiteit weet ik niet zeker of ik dan door kan zetten. Daarnaast heb ik genoeg hobbies en het zijn ook geen hobbies waar mensen op af knappen (geen anime of andere freak shit dus). Maar het zijn vrijwel allemaal solo hobbies terwijl de meeste vrouwen melden dat ze zo verschrikkelijk sociaal zijn en van de ene activiteit in de andere rollen. Die gaan afknappen op mij zo vrees ik.
Nee tuurlijk zit ik nu al te veel vooruit te denken, maar zo gaat dat. Zeker geen standaardberichten, dan wordt het wel heel onverschillig. Maar zelfs inhaken op iets dat in zo'n profiel staat, vind ik awkward.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou je dat invullen voor een vrouw? Je kunt het ze ook zelf laten beslissen?
Ik zit actief op okc. In stuur berichtjes en ontvang ze. Standaarberichten vind ik heel kut maar mensen die me aanspreken op iets wat ze op mijn profiel gelezen hebben vind ik tof en stuur ik sowieso iets terug
Zijn we toch gewend van 'm? Alle en iedereen is kudt en wil niet mee werken. Uiteraard is Deezer er zelf ammenooitnietnever schuldig aan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:54 schreef Gray het volgende:
[..]
Het lijkt meer alsof je m'n post gebruikte om nog meer deezergemiep te etaleren.
Maar goed, alles wat je beschrijft bij elkaar opgeteld maakte dat ik man tussen aanhalingstekens schreef. Qua uiterlijk ben je een snijboon en je karakter een bord rijstepap.
Zou je nou eens luisteren naar mensen, advies opvolgen, dan had al die energie die je verspilt aan miepen beter gebruikt kunnen worden. Helaas doe je dat niet en ben je wederom dit topic aan het verneuken met je deezerdrama.
En ga sporten verdomme. Goed sporten. Lange man, 66 kilo, jezus.
Jup, ik hoor het nog altijd: Goh, een lange man met baard WAUW.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:27 schreef Zeikbeer het volgende:
Maar is het echt zo gebruikelijk dat de man het initiatief neemt? Dat worden dan echt zo'n ongemakkelijke en ingestudeerde berichtjes. In real-life vond ik vrouwen die op mij afstapten het leukst. Dit gebeurde namelijk heel natuurlijk en leek zonder enige intenties te gaan. Dat is met online daten wel anders.
Hoe moet ik dat succes meten?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:39 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Nee tuurlijk zit ik nu al te veel vooruit te denken, maar zo gaat dat. Zeker geen standaardberichten, dan wordt het wel heel onverschillig. Maar zelfs inhaken op iets dat in zo'n profiel staat, vind ik awkward.
Maar goed, ik zit volgens mij in een labiele fase. Hopelijk ga ik de komende tijd weer de draad oppakken en me weer op mijn werk concentreren zonder al die dating ongein.
Hoe groot is jouw succes op OkC en hoe lang zit je er al op?
Iets concreter geformuleerd dan: hoeveel pikken heb je mogen ontvangen dankzij contacten opgedaan op OkCupid?quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat succes meten?
In totaal ruim een jaar nu denk ik, maar met meer en minder actieve fases
Kortom, de man zal het initiatief moeten tonen wil het wat worden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:39 schreef K44S het volgende:
Jup, ik hoor het nog altijd: Goh, een lange man met baard WAUW.
Word ik spontaan aangesproken? nope.
Zal wel aan m'n houding en uitstraling liggen. Niet dat ik er mee zit. Maar zo is deze illusie ook weer de wereld uit geholpen.
Vaak genoeg wel.quote:Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Iets concreter geformuleerd dan: hoeveel pikken heb je mogen ontvangen dankzij contacten opgedaan op OkCupid?
[..]
Kortom, de man zal het initiatief moeten tonen wil het wat worden.
ik was bijna een jaar met iemand van daar. Mijn favoriete date nu is ook van daarquote:Op vrijdag 4 december 2015 15:46 schreef Zeikbeer het volgende:
[..]
Iets concreter geformuleerd dan: hoeveel pikken heb je mogen ontvangen dankzij contacten opgedaan op OkCupid?
[..]
Kortom, de man zal het initiatief moeten tonen wil het wat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |