En dat is een Romeins symbool, niet per definitie fascistisch. Dat fascisten het gebruiken zegt natuurlijk niet zo heel veel. Frankrijk gebruikt ze ook al sinds de 17e eeuw, dus ook ver voor het fascisme.quote:
Het symbool symboliseert de Autoritaire macht over Leven en Dood die een overheid (Magistraat) bezit..quote:Op dinsdag 8 december 2015 09:50 schreef Chewie het volgende:
En dat is een Romeins symbool, niet per definitie fascistisch. Dat fascisten het gebruiken zegt natuurlijk niet zo heel veel. Frankrijk gebruikt ze ook al sinds de 17e eeuw, dus ook ver voor het fascisme.
Het witte huis die zegt dat Trum totaal ongeschikt is voor presidentschap is toch niet bindend lijkt me? Het zou een totale ramp zijn voor de VS maar niet tegen de grondwet denk ik?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:11 schreef schommelstoel het volgende:
Dit bericht staat dan wel los van Info wars, maar toch boeiend genoeg om hier te plaatsen, aangezien het nu wachten is op een reactie van Alex Jones.
Witte Huis, Trump kan geen president worden
Het Witte Huis heeft dinsdag in Washington laten weten dat de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump zichzelf buitenspel heeft gezet in de strijd om het presidentschap. Afgelopen maandag zei Trump nog dat hij geen moslims meer het land in wil laten. Die uitspraak maakt hem volgens de huidige regering totaal ongeschikt voor het presidentschap.
Dat zal nog wel wat reuring geven. Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat en hoe het varkentje Trump gewassen gaat worden.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:11 schreef schommelstoel het volgende:
Dit bericht staat dan wel los van Info wars, maar toch boeiend genoeg om hier te plaatsen, aangezien het nu wachten is op een reactie van Alex Jones.
Het Witte Huis heeft dinsdag in Washington laten weten dat de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump zichzelf buitenspel heeft gezet in de strijd om het presidentschap. Afgelopen maandag zei Trump nog dat hij geen moslims meer het land in wil laten. Die uitspraak maakt hem volgens de huidige regering totaal ongeschikt voor het presidentschap.
Het is ook niet zo dat hij nu geen president meer kan worden nu dit is geroepen vanuit het witte huis.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Het witte huis die zegt dat Trum totaal ongeschikt is voor presidentschap is toch niet bindend lijkt me? Het zou een totale ramp zijn voor de VS maar niet tegen de grondwet denk ik?
Zometeen wordt het ook besproken bij Humberto Tan.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:26 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het is ook niet zo dat hij nu geen president meer kan worden nu dit is geroepen vanuit het witte huis.
De kop van het bericht en de inleiding zijn nogal clickbait.
Maar wel meer blackmailing riching Trump, waar hij denk ik alleen maar profijt van heeft op het moment.
En natuurlijk zal Alex Jones dit gebruiken als ' zie je wel!' schreeuw verhalen in zijn volgende video.
Alex Jones en Donald Trump toch?quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:41 schreef jogy het volgende:
Verkeerde topic, SC is een paar topics verder.
Een massa-ontwaking? De nieuwe Hitler Trump als de messiah van de anti-intellectuelen hier? Mogelijkquote:Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat klopt. Na het interview met David Duke weet iedereen dat Alex Jones een Zio-Shill is. Echter, we moeten het hem meegeven; hij heeft miljoenen mensen wereldwijd wel 'wakker' gemaakt voor de samenzwering die heerst. Stel dat de miljoenen-aanhang van Trump nu wakker zou worden m.b.t. 9/11 alleen al, dat zou toch wel verstrekkende gevolgen kunnen hebben..?
Moet zeggen dat ik het ondanks dat nog steeds heel aparte lui vindt hoor, AJ en Trump. Maar toch, zou dit een massa-ontwakening kunnen gaan betekenen?
http://on.cc.com/1RawiV4quote:Op donderdag 10 december 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:
http://www.apparata.nl/ni(...)rnet-uitzetten-16120
In de strijd tegen IS wil Donald Trump alles uit de kast trekken, ook onzin.
Blijkbaar denkt Donald Trump dat er ergens een hele grote knop staat waarmee je het internet kunt uitzetten en die knop zou bij Bill Gates moeten staan. Met die uitknop moeten tere kinderzieltjes beschermd worden tegen de aanlokkelijkheden van terreurgroep IS
Gelukkig voor zijn dochter is die nog getrouwdquote:
Hoe bespottelijk ook zijn uitlatingen zijn als het volk zegt ja wij vinden hem tof. Dan is dat zo.quote:Op dinsdag 8 december 2015 22:11 schreef schommelstoel het volgende:
Als jij dat serieus zo leest en interpreteert dan snap ik dat jij af en toe wat radicale gedachten hebt.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
Nu dus gezegd wordt hij kan geen president worden geeft maar weer eens aan dat verkiezingen een farce is. En dat democratie niet bestaat
AD loopt je te fucken met de titel. Die verschilt nogal van de inhoud. 'kan geen president worden' vs 'is totaal ongeschikt voor presidentschap'quote:Op donderdag 10 december 2015 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe bespottelijk ook zijn uitlatingen zijn als het volk zegt ja wij vinden hem tof. Dan is dat zo.
Nu dus gezegd wordt hij kan geen president worden geeft maar weer eens aan dat verkiezingen een farce is. En dat democratie niet bestaat
ja dat snap ik ook wel maar wat je zegt titel is suggestief.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:22 schreef jogy het volgende:
[..]
AD loopt je te fucken met de titel. Die verschilt nogal van de inhoud. 'kan geen president worden' vs 'is totaal ongeschikt voor presidentschap'
Wat msm zegt is toch waar. Titel in krant zegt het.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Als jij dat serieus zo leest en interpreteert dan snap ik dat jij af en toe wat radicale gedachten hebt.
Korter door de bocht kan gewoon niet
Oh zeker, al zie ik in Trump dan nog wel het grootste gevaar, hij wordt door veel ontevreden groepen omarmd en dat lijkt me eigenlijk eerder een (nogal opzichtig) Trojaans paard dan een eerlijke kandidaat.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je dat snap ik ook wel maar wat je zegt titel is suggestief.
Maar jij weet net zo als ik dat het een triestig miljarden kostend toneelstukje is.
Als je op hebt gelet weet je dat ik er niet zo over denk.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
Wat msm zegt is toch waar. Titel in krant zegt het.
Precies Trojaanse paard. Elite kan zo weer allerlei wetten laten doorvoeren.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:28 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh zeker, al zie ik in Trump dan nog wel het grootste gevaar, hij wordt door veel ontevreden groepen omarmd en dat lijkt me eigenlijk eerder een (nogal opzichtig) Trojaans paard dan een eerlijke kandidaat.
Trojaantje en/of bliksemafleider, ligt eraan hoeveel succes hij blijft kweken.quote:
Nah, dat kun je het beste doen met al gevestigde en op het eerste gezicht gematigde partijen., in Nederland de traditionele 4 zeg maar.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Precies Trojaanse paard. Elite kan zo weer allerlei wetten laten doorvoeren.
Wilders is onze trojaantje
Trump is white ISISquote:Op donderdag 10 december 2015 12:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Gelukkig voor zijn dochter is die nog getrouwd
of is dit een ander filmpje over Trump, kan het niet zien namelijk
Jazeker.. heb ik dan de fout gemaakt om te doen voorkomen ofdat van Trump is ? zoja dan grote (Blunder)!quote:Op donderdag 10 december 2015 15:37 schreef ems. het volgende:
Dat is een tekst van Obama, niet van trump.
Tsja OK.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:42 schreef ems. het volgende:
Niet echt, maar de connectie tussen Trump bij infowars en een compleet losstaande preek van Obama is een beetje vaag
Zoals je kon lezen zei ik paar post terug al dat de kop van het bericht en de inleiding clickbait zijn.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe bespottelijk ook zijn uitlatingen zijn als het volk zegt ja wij vinden hem tof. Dan is dat zo.
dat doet hij niet, dat is wat jij erin wil zienquote:Op donderdag 3 december 2015 17:36 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik Donald Trump niet zo graag als president nee. Echter, hij is het beste wat men heeft op het moment en heeft toch wel dingen bespreekbaar gemaakt die dat voorheen niet waren.
En het feit dat hij nu een interview heeft gegeven bij truther-site infowars is ook wel apart te noemen. Hiermee geeft hij dus aan dat hij weet heeft van het 9-11 gebeuren (ook al zegt hij het niet hardop)
Trump is de elitequote:en dat er een global elite is die de VS aan het slopen zijn.
Niemand buiten de groep mensen die Alex Jones kennen zullen dat interview zien. Dat zijn mensen die hij over kan halen die bij het kamp ALex Jones horen en mensen die hij nooit over zal halen die tegen Alex Jones zijn. Trump heeft hier niets mee te verliezen.quote:Het is een nogal gewaagde zet van hem, gezien zijn leidinggevende positie in de polls.
Als je lang genoeg de straat op gaat om mensen te interviewen kom je altijd wel een paar mensen tegen die stom genoeg zijn om dit soort antwoorden te geven.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja, kan me haast niet voorstellen dat Trump de 'real-deal' is.
Echter, feit dat hij z'n eigen campagne volledig financiert is toch wel netjes vind ik, geeft hem toch wat onafhankelijkheid zou je zeggen.
Als Hillary president wordt is het echt afgelopen met de VS, dat is 1 ding wat zeker is. Het vervelende is dat het sterft van de vrouwen in Amerika die BLIND stemmen voor Hillary, puur en alleen omdat ze een vrouw is en omdat ze vinden 'dat het weleens tijd is voor een voor in het Witte Huis'.
"I support whatever Hillary says". Gruwelijk....
quote:Op zondag 13 december 2015 10:01 schreef onlogisch het volgende:
Een Donald Trump topic, hoe kan het ook anders
Was deze al voorbij gekomen?
https://www.facebook.com/(...)93664043730/?theater
Met open mond zitten kijken. En toen heel hard gelachen, wat een wijf.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:18 schreef schommelstoel het volgende:
Viral Video Shows Racist White Woman Going Berserk After Mistaking Two Brazilians for Terrorists
This is your brain on Trump.
Maar wel een christenquote:Op woensdag 27 januari 2016 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met open mond zitten kijken. En toen heel hard gelachen, wat een wijf.
quote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef theguyver het volgende:
Trump
[ afbeelding ] Alex JonesInfo wars
Ja, ik zie wel "gelijkenissen" maar die zie ik ook bij andere foto's waarop een schreeuwende man staat. En dat met die tefloncoating...zijn haar lijkt een beetje maar verder ook niets. En het is niet echt uniek qua haarstijl en kleurquote:Op zondag 31 januari 2016 20:16 schreef ems. het volgende:
Helaas is er geen enkele gelijkenis aanwezig.
Dat komt omdat je er waarschijnlijk nul-komma-nul van volgt omtrent Trump allemaal, anders had je de gelijkenissen wel gezienquote:Op zondag 31 januari 2016 20:16 schreef ems. het volgende:
Helaas is er geen enkele gelijkenis aanwezig.
Die verzonnen gelijkenissen door de internet-detectives die zich in allemaal bochten wringen om maar een verhaaltje te typen om de duidelijk-niet-aanwezige-connectie toch af te dwingenquote:Op zondag 31 januari 2016 20:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er waarschijnlijk nul-komma-nul van volgt omtrent Trump allemaal, anders had je de gelijkenissen wel gezien
Je kan niet ontkennen dat heel veel dingen in die kaarten toch zijn uitgekomen allemaal. Neem alleen al de aanslagen op de twin towers en pentagon bijvoorbeeld... ZO overduidelijk gewoon.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:29 schreef ems. het volgende:
[..]
Die verzonnen gelijkenissen door de internet-detectives die zich in allemaal bochten wringen om maar een verhaaltje te typen om de duidelijk-niet-aanwezige-connectie toch af te dwingenHaha, nee dankjewel. Maar als jij onder de indruk bent van dit soort propaganda zal ik je uiteraard niet tegenhouden.
Dat kan prima. Er is namelijk helemaal niets 'uitgekomen' aangezien het een kaartspel is en ze niet in de voorspellingsbusiness zitten.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat heel veel dingen in die kaarten toch zijn uitgekomen allemaal.
Alleen voor de mensen die in de eerste instantie er al van overtuigd zijn dat dit soort connecties bestaan. Die willen dat er gewoon heel graag in zien en dan zien ze dat ookquote:Neem alleen al de aanslagen op de twin towers en pentagon bijvoorbeeld... ZO overduidelijk gewoon.
Ben je nou serieus of loop je gewoon ff lekker te trollen nou..?quote:Op zondag 31 januari 2016 20:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat kan prima. Er is namelijk helemaal niets 'uitgekomen' aangezien het een kaartspel is en ze niet in de voorspellingsbusiness zitten.
[..]
Alleen voor de mensen die in de eerste instantie er al van overtuigd zijn dat dit soort connecties bestaan. Die willen dat er gewoon heel graag in zien en dan zien ze dat ook
Ja inderdaad. Zo moeilijk is het niet, maak wat kaarten met algemene landmarks en je hebt altijd wel ergens gelijk over. Sowieso lijken ze helemaal niet, want er was geen nuke bij 9/11 bijvoorbeeld. En Pentagon is gewoon een logisch strategisch doelwit.quote:Op zondag 31 januari 2016 20:34 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat kan prima. Er is namelijk helemaal niets 'uitgekomen' aangezien het een kaartspel is en ze niet in de voorspellingsbusiness zitten.
[..]
Alleen voor de mensen die in de eerste instantie er al van overtuigd zijn dat dit soort connecties bestaan. Die willen dat er gewoon heel graag in zien en dan zien ze dat ook
Bullshitredenering mbt 911 en pentagon en de rest van de kaarten ontloop je als een ware troll.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:10 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Zo moeilijk is het niet, maak wat kaarten met algemene landmarks en je hebt altijd wel ergens gelijk over. Sowieso lijken ze helemaal niet, want er was geen nuke bij 9/11 bijvoorbeeld. En Pentagon is gewoon een logisch strategisch doelwit.
In Independence Day blazen ze het witte huis op.
Zo kun je inderdaad overal wel wat in zien.
Die Assange die lijkt ook in geen geval op die kaart zeg. Hij leeft bovendien nog
Hoezo bullshit? Het klopt exact wat ik zeg. En nergens staat het verband tussen die Terrorist Nuke kaart en de Pentagon kaart.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:12 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Bullshitredenering mbt 911 en pentagon
Een ware trollquote:en de rest van de kaarten ontloop je als een ware troll.
Het gaat niet om de NAAM van de kaart slimmerd, maar de afbeelding. Ook de omschrijving onderaan de kaarten komt niet overeen met wat er is gebeurd. Het is puur de afbeelding.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:15 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hoezo bullshit? Het klopt exact wat ik zeg. En nergens staat het verband tussen die Terrorist Nuke kaart en de Pentagon kaart.
Biker gangs schieten als paddestoelen uit de grond de laatste tijd, ook al bestaan ze wel veel langer ja.quote:[..]
Een ware trollJe kunt ook niks van kritiek lezen zonder meteen te flamen he.
De rest van de kaarten zijn niet bepaald boeiend. Biker gangs, oh nee. DIe bestaan al decennia. Gun Control, die angst speelt ook al decennia bij mensen.
Gay Activists, speelde veel in die tijd. Dus logisch dat ze erin zitten.
Tidal Wave is een losse kaart. Tsunami's zijn niet nieuw. Die scheur in die Kerncentrale staat los van de Tidal Wave kaart he.
Verder Lady Di, nogal logisch. was een markant figuur dat erg in trek was bij paparazzo en ook veel humanitair werk deed. Men zag haar echt als een belangrijk figuur in het Britse koningshuis.
Flat Earthers:
Snipers: Die heeft elk leger wel.
Dan klopt dat plaatje van het Pentagon nog steeds niet. Het werd in de zijkant geraakt, niet in het midden.quote:Op zondag 31 januari 2016 21:22 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het gaat niet om de NAAM van de kaart slimmerd, maar de afbeelding. Ook de omschrijving onderaan de kaarten komt niet overeen met wat er is gebeurd. Het is puur de afbeelding.
Het wordt ze juist veel moeilijker gemaakt. Maar goed. Sons of Anarchy is niet echt representatief hequote:Biker gangs schieten als paddestoelen uit de grond de laatste tijd, ook al bestaan ze wel veel langer ja.
Inderdaad. Zoals ik haar omschreef dus.quote:Lady Di... Lady Die... het is maar hoe je het ziet.
Jawel, sinds begin jaren 90 al.quote:Gun Control is pas iets wat de laatste 15 jaar flink aan wordt gezaagd. Daarvoor was er geen sprake van.
We spreken vaker van vloedgolf, maar tsunami's komen vaak genoeg voor. Maar met zulke vernietigende kracht gelukkig maar zelden.quote:Tsunami's zijn wel nieuw, want hoe vaak heb jij van een 'Tsunami' gehoord in de jaren 80 of 90 dan? Ok, ze zullen vast wel plaatsgevonden hebben, echter pas sinds de laatste 10 jaar is het ineens een alledaags woord geworden.
En in Tsjernobyl, hebben ze ook als voorbeeld kunnen gebruikenquote:Die nuclear disaster hebben we ook gewoon gehad in Japan.
Omdat ik niet in dezelfde lijnen als jij geloof steek ik mijn kop in het zand? Ik heb weldegelijk een bepaalde gedachte over de wereld en de afgrond waar we naartoe gaan maar dat topic loopt niet zo hard want dat gaat waarschijnlijk niet ver genoeg voor de meesten hier ofzo.quote:Maar goed, wat praat ik eigenlijk met jou... je zit toch alleen maar met je kop in het zand. Dus toedeledokie maar weer verder.
Ja, jezus... wat wil je nou man? Je ziet gewoon de aanslag op het pentagon en de twin towers afgebeeld. Of wilde je een EXACTE kopie zien van de kant die geraakt werd van het gebouw?quote:Op zondag 31 januari 2016 21:28 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Dan klopt dat plaatje van het Pentagon nog steeds niet. Het werd in de zijkant geraakt, niet in het midden.
Wat je er dus maar net in wilt zien
Het wordt ze veel moeilijker gemaakt.quote:[..]
Het wordt ze juist veel moeilijker gemaakt. Maar goed. Sons of Anarchy is niet echt representatief he
Nee, pas na 9-11 zijn ze echt ermee aan de weg gaan timmeren en zeker vandaag de dag is het helemaal een hot item onder Obama.quote:[..]
Inderdaad. Zoals ik haar omschreef dus.
[..]
Jawel, sinds begin jaren 90 al.
De kaarten gaan over de toekomst. Dus Tsjernobyl zal niet bedoeld worden.quote:[..]
We spreken vaker van vloedgolf, maar tsunami's komen vaak genoeg voor. Maar met zulke vernietigende kracht gelukkig maar zelden.
Zie ook: https://nl.wikipedia.org/wiki/Tsunami
[..]
En in Tsjernobyl, hebben ze ook als voorbeeld kunnen gebruiken
Ik laat me niet door tegenslag uit het veld slaan. Met jou valt gewoon niet te praten.quote:[..]
Omdat ik niet in dezelfde lijnen als jij geloof steek ik mijn kop in het zand? Ik heb weldegelijk een bepaalde gedachte over de wereld en de afgrond waar we naartoe gaan maar dat topic loopt niet zo hard want dat gaat waarschijnlijk niet ver genoeg voor de meesten hier ofzo.
Enne je doel was toch mensen bewust maken? Laat je je dan door deze tegenslag meteen uit het veld slaan?
Als het zogenaamde voorspellende kaarten zijn wel ja. Bovendien is het anders veel te algemeen; tuurlijk zijn het Pentagon en hoge gebouwen met veel mensen het doelwit. Ze gaan geen grasveldje in Central Park opblazen natuurlijk.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:15 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, jezus... wat wil je nou man? Je ziet gewoon de aanslag op het pentagon en de twin towers afgebeeld. Of wilde je een EXACTE kopie zien van de kant die geraakt werd van het gebouw?
Die allemaal versplinterd raken en niet meer zo groot zijn als eerst.quote:Het wordt ze veel moeilijker gemaakt.Vooralsnog hebben we in NL alleen al: Black sheep, Satudarah, Hells Angels, Bandidos, Veterans, Mongols, No Surrender en dan nog wat kleinere mc's. Kortom, VEEL meer dan dat we er ooit hadden en ze zitten werkelijk waar OVERAL in het land. Sons of Anarchy is de serie die het heeft gepopulariseerd.
Maar concreet is er nog niks/weinig veranderd. Wel een eeuwen-plan van de elite zeg.quote:Nee, pas na 9-11 zijn ze echt ermee aan de weg gaan timmeren en zeker vandaag de dag is het helemaal een hot item onder Obama.
Dan is het nog steeds niet zo bijzonder wat er 'voorspeld' zou worden. Ik voorspel dat er dit jaar nog zeker 2 celebrities overlijden.quote:De kaarten gaan over de toekomst. Dus Tsjernobyl zal niet bedoeld worden.
Wat een onzin. Je probeert hiermee mijn rol als gesprekspartner onderuit te halen maar er zijn zat zaken waar ik wel in geloof/achter sta. Maar dit soort zaken niet. Jij trekt het weer eens door naar het extreme.quote:Ik laat me niet door tegenslag uit het veld slaan. Met jou valt gewoon niet te praten.
Als wij zeggen de lucht is blauw, dan zeg jij, nee de lucht is rood. Als wij zeggen dit zijn appels, dan zeg jij dit zijn peren. Tevens vind je het nogal fijn om met het politiek correcte boekje in de hand hier te prediken. Dus dan houdt het gauw op he?
Ja, Ali Baba en de 40 rovers wisten ff het zwaarst bewaakte luchtruim van het by far meest gemilitariseerde land ff te omzeilen en zelfs het zwaarst bewaakte gebouw van ALLEMAAL te raken; het militaire zenuwcentrum van de VS: het pentagon.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Als het zogenaamde voorspellende kaarten zijn wel ja. Bovendien is het anders veel te algemeen; tuurlijk zijn het Pentagon en hoge gebouwen met veel mensen het doelwit. Ze gaan geen grasveldje in Central Park opblazen natuurlijk.
Ze zijn groter dan OOIT.quote:[..]
Die allemaal versplinterd raken en niet meer zo groot zijn als eerst.
Ze zijn gewoon bezig met de 'right to keep and bear arms' omver aan het zagen; the last line of defense tegen een tyrannieke staat.quote:[..]
Maar concreet is er nog niks/weinig veranderd. Wel een eeuwen-plan van de elite zeg.
Tja, politiek correct klinkt wel lekker in de oortjes van de massa die niet beter weten. Echter, de elite waar we mee te maken hebben die de NWO aan het 'forgen' zijn zijn VERRE van politiek correct. Met politiek correct denken gaan er geen oplossingen komen, daar het de elite is die juist wil dat jij met cornuiten zo denkt.quote:[..]
Dan is het nog steeds niet zo bijzonder wat er 'voorspeld' zou worden. Ik voorspel dat er dit jaar nog zeker 2 celebrities overlijden.
[..]
Wat een onzin. Je probeert hiermee mijn rol als gesprekspartner onderuit te halen maar er zijn zat zaken waar ik wel in geloof/achter sta. Maar dit soort zaken niet. Jij trekt het weer eens door naar het extreme.
En met je politiek correcte boekjeVerschuil je maar weer achter die holle retoriek.
Smijt ik er ook even een kaart tegen aan!quote:Op zondag 31 januari 2016 20:48 schreef Lichtkogel het volgende:
Het kaartspel kwam uit in 1995... sindsdien:
9/11:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Princess Di:
[ afbeelding ]
Lady Gaga:
[ afbeelding ]
Oil Spill:
[ afbeelding ]
Fukushima Tsunami:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Other disasters:
[ afbeelding ]
Stay dead Julian Assange:
[ afbeelding ]
LGBT kaart:
[ afbeelding ]
Gun control:
[ afbeelding ]
Biker gangs:
[ afbeelding ]
Flat earthers:
[ afbeelding ]
VS Sniper shootings:
[ afbeelding ]
Dus zeg 't maar...
de Trump theorie Klinkt niet zo heel erg beroerd.quote:
Opslag en verwerking van informatie werkt niet zo goed bij jou? Het binnenlandse luchtruim van de VS was in 2001 helemaal niet zo goed bewaakt en dat is je ook al wel vaker duidelijk gemaakt. Van bijvoorbeeld Chicago naar Baton Rouge vliegen en inchecken was te vergelijken met het instappen in een bus of trein.quote:Op zondag 31 januari 2016 22:44 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja, Ali Baba en de 40 rovers wisten ff het zwaarst bewaakte luchtruim van het by far meest gemilitariseerde land ff te omzeilen en zelfs het zwaarst bewaakte gebouw van ALLEMAAL te raken; het militaire zenuwcentrum van de VS: het pentagon.
Lijkt me ook best lastig om zo'n gigantisch land volledig te beschermen met vliegtuigen.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 14:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Opslag en verwerking van informatie werkt niet zo goed bij jou? Het binnenlandse luchtruim van de VS was in 2001 helemaal niet zo goed bewaakt en dat is je ook al wel vaker duidelijk gemaakt. Van bijvoorbeeld Chicago naar Baton Rouge vliegen en inchecken was te vergelijken met het instappen in een bus of trein.
Maar goed na je ban zal je wel weer vrolijk je eigen fabeltje blijven geloven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |