abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158099618
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:29 schreef Manke het volgende:

Dat symbool heet de fasces.
En dat is een Romeins symbool, niet per definitie fascistisch. Dat fascisten het gebruiken zegt natuurlijk niet zo heel veel. Frankrijk gebruikt ze ook al sinds de 17e eeuw, dus ook ver voor het fascisme.

Of ben jij ook zo 1 die allemaal nazi symbolen ziet als je door (boeddhistische) Aziatische landen reist?
pi_158099917
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 09:50 schreef Chewie het volgende:
En dat is een Romeins symbool, niet per definitie fascistisch. Dat fascisten het gebruiken zegt natuurlijk niet zo heel veel. Frankrijk gebruikt ze ook al sinds de 17e eeuw, dus ook ver voor het fascisme.
Het symbool symboliseert de Autoritaire macht over Leven en Dood die een overheid (Magistraat) bezit..
(en de mogelijkheid bv overtreders van haar wetten te bestraffen, desnoods met onthoofding via de bijl)

In die zin is het dus inderdaad een symbool voor een bepaald essentieel gegeven (dat de Overheid deze macht bezit) die veel Complotdenkers helemaal doet doordraaien en waarvoor ze (terecht of onterecht) zoveel angst bezitten.
Veel van die complotdenkers noemen dat 'Fascisme' maar dat is eigenlijk de verkeerde betiteling..
Fascisme is als politieke ideologie eigenlijk vooral een reactie op bepaalde andere ideologieen die ernaar streefden de macht van de Staat tegenover haar burgers af te zwakken, en die uitgingen van een grote individualiteit en rechten van de burgers tov vand e Staat.. het Fascime stelt de Staat voorop, en pleit naar een sterk en hard staatsingrijpen en juist tegen liberalisme en Laissez-faire.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_158117960
Dit bericht staat dan wel los van Info wars, maar toch boeiend genoeg om hier te plaatsen, aangezien het nu wachten is op een reactie van Alex Jones.

Witte Huis, Trump kan geen president worden

Het Witte Huis heeft dinsdag in Washington laten weten dat de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump zichzelf buitenspel heeft gezet in de strijd om het presidentschap. Afgelopen maandag zei Trump nog dat hij geen moslims meer het land in wil laten. Die uitspraak maakt hem volgens de huidige regering totaal ongeschikt voor het presidentschap.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:19:06 #79
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158118300
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:11 schreef schommelstoel het volgende:
Dit bericht staat dan wel los van Info wars, maar toch boeiend genoeg om hier te plaatsen, aangezien het nu wachten is op een reactie van Alex Jones.

Het Witte Huis heeft dinsdag in Washington laten weten dat de Republikeinse presidentskandidaat Donald Trump zichzelf buitenspel heeft gezet in de strijd om het presidentschap. Afgelopen maandag zei Trump nog dat hij geen moslims meer het land in wil laten. Die uitspraak maakt hem volgens de huidige regering totaal ongeschikt voor het presidentschap.
Het witte huis die zegt dat Trum totaal ongeschikt is voor presidentschap is toch niet bindend lijkt me? Het zou een totale ramp zijn voor de VS maar niet tegen de grondwet denk ik?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158118507
quote:

Dat zal nog wel wat reuring geven. Ben heel benieuwd hoe dit verder gaat en hoe het varkentje Trump gewassen gaat worden.
pi_158118670
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Het witte huis die zegt dat Trum totaal ongeschikt is voor presidentschap is toch niet bindend lijkt me? Het zou een totale ramp zijn voor de VS maar niet tegen de grondwet denk ik?
Het is ook niet zo dat hij nu geen president meer kan worden nu dit is geroepen vanuit het witte huis.
De kop van het bericht en de inleiding zijn nogal clickbait.
Maar wel meer blackmailing riching Trump, waar hij denk ik alleen maar profijt van heeft op het moment.

En natuurlijk zal Alex Jones dit gebruiken als ' zie je wel!' schreeuw verhalen in zijn volgende video.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158119036
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:26 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het is ook niet zo dat hij nu geen president meer kan worden nu dit is geroepen vanuit het witte huis.
De kop van het bericht en de inleiding zijn nogal clickbait.
Maar wel meer blackmailing riching Trump, waar hij denk ik alleen maar profijt van heeft op het moment.

En natuurlijk zal Alex Jones dit gebruiken als ' zie je wel!' schreeuw verhalen in zijn volgende video.
Zometeen wordt het ook besproken bij Humberto Tan.
En ja, Alex Jones zal zeker gaan schreeuwen i zijn volgende video :Y
  dinsdag 8 december 2015 @ 22:41:15 #83
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158119472
Verkeerde topic, SC is een paar topics verder :).
Vrijheid
pi_158119842
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 december 2015 22:41 schreef jogy het volgende:
Verkeerde topic, SC is een paar topics verder :).
Alex Jones en Donald Trump toch?
pi_158122860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat klopt. Na het interview met David Duke weet iedereen dat Alex Jones een Zio-Shill is. Echter, we moeten het hem meegeven; hij heeft miljoenen mensen wereldwijd wel 'wakker' gemaakt voor de samenzwering die heerst. Stel dat de miljoenen-aanhang van Trump nu wakker zou worden m.b.t. 9/11 alleen al, dat zou toch wel verstrekkende gevolgen kunnen hebben..?

Moet zeggen dat ik het ondanks dat nog steeds heel aparte lui vindt hoor, AJ en Trump. Maar toch, zou dit een massa-ontwakening kunnen gaan betekenen?
Een massa-ontwaking? De nieuwe Hitler Trump als de messiah van de anti-intellectuelen hier? Mogelijk :')
  donderdag 10 december 2015 @ 12:19:15 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158147802
http://www.apparata.nl/ni(...)rnet-uitzetten-16120

In de strijd tegen IS wil Donald Trump alles uit de kast trekken, ook onzin.

Blijkbaar denkt Donald Trump dat er ergens een hele grote knop staat waarmee je het internet kunt uitzetten en die knop zou bij Bill Gates moeten staan. Met die uitknop moeten tere kinderzieltjes beschermd worden tegen de aanlokkelijkheden van terreurgroep IS

_O-
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 10 december 2015 @ 12:31:47 #87
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158148040
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:19 schreef theguyver het volgende:
http://www.apparata.nl/ni(...)rnet-uitzetten-16120

In de strijd tegen IS wil Donald Trump alles uit de kast trekken, ook onzin.

Blijkbaar denkt Donald Trump dat er ergens een hele grote knop staat waarmee je het internet kunt uitzetten en die knop zou bij Bill Gates moeten staan. Met die uitknop moeten tere kinderzieltjes beschermd worden tegen de aanlokkelijkheden van terreurgroep IS

_O-
http://on.cc.com/1RawiV4
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 10 december 2015 @ 12:37:00 #88
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158148133
quote:
heb geen geluid hier, ik kijk vanaaf wel even :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158148481
quote:
Gelukkig voor zijn dochter is die nog getrouwd :')

of is dit een ander filmpje over Trump, kan het niet zien namelijk
  donderdag 10 december 2015 @ 13:16:16 #90
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158148873
quote:

Hoe bespottelijk ook zijn uitlatingen zijn als het volk zegt ja wij vinden hem tof. Dan is dat zo.

Nu dus gezegd wordt hij kan geen president worden geeft maar weer eens aan dat verkiezingen een farce is. En dat democratie niet bestaat
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 10 december 2015 @ 13:19:16 #91
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158148937
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:16 schreef Lambiekje het volgende:
Nu dus gezegd wordt hij kan geen president worden geeft maar weer eens aan dat verkiezingen een farce is. En dat democratie niet bestaat
Als jij dat serieus zo leest en interpreteert dan snap ik dat jij af en toe wat radicale gedachten hebt.

Korter door de bocht kan gewoon niet :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 10 december 2015 @ 13:22:41 #92
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158149012
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoe bespottelijk ook zijn uitlatingen zijn als het volk zegt ja wij vinden hem tof. Dan is dat zo.

AD loopt je te fucken met de titel. Die verschilt nogal van de inhoud. 'kan geen president worden' vs 'is totaal ongeschikt voor presidentschap'
Vrijheid
  donderdag 10 december 2015 @ 13:25:08 #93
52357 Lambiekje
pi_158149070
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:22 schreef jogy het volgende:

[..]

AD loopt je te fucken met de titel. Die verschilt nogal van de inhoud. 'kan geen president worden' vs 'is totaal ongeschikt voor presidentschap'
ja dat snap ik ook wel maar wat je zegt titel is suggestief.

Maar jij weet net zo als ik dat het een triestig miljarden kostend toneelstukje is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 10 december 2015 @ 13:26:37 #94
52357 Lambiekje
pi_158149096
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:19 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Als jij dat serieus zo leest en interpreteert dan snap ik dat jij af en toe wat radicale gedachten hebt.

Korter door de bocht kan gewoon niet :D
Wat msm zegt is toch waar. Titel in krant zegt het. ;)
  donderdag 10 december 2015 @ 13:28:27 #95
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158149145
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

je dat snap ik ook wel maar wat je zegt titel is suggestief.

Maar jij weet net zo als ik dat het een triestig miljarden kostend toneelstukje is.
Oh zeker, al zie ik in Trump dan nog wel het grootste gevaar, hij wordt door veel ontevreden groepen omarmd en dat lijkt me eigenlijk eerder een (nogal opzichtig) Trojaans paard dan een eerlijke kandidaat.
Vrijheid
  donderdag 10 december 2015 @ 13:29:39 #96
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158149178
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:26 schreef Lambiekje het volgende:
Wat msm zegt is toch waar. Titel in krant zegt het. ;)
Als je op hebt gelet weet je dat ik er niet zo over denk. :D

Ik heb een lichtelijke afkeer tegen mensen die alleen koppen snellen en op basis daarvan hun (meestal verongelijkte) reactie klaar hebben staan. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 10 december 2015 @ 13:31:10 #97
52357 Lambiekje
pi_158149223
quote:
14s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:28 schreef jogy het volgende:

[..]

Oh zeker, al zie ik in Trump dan nog wel het grootste gevaar, hij wordt door veel ontevreden groepen omarmd en dat lijkt me eigenlijk eerder een (nogal opzichtig) Trojaans paard dan een eerlijke kandidaat.
Precies Trojaanse paard. Elite kan zo weer allerlei wetten laten doorvoeren.

Wilders is onze trojaantje
  donderdag 10 december 2015 @ 13:32:11 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158149246
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:31 schreef Lambiekje het volgende:
Trojaantje en/of bliksemafleider, ligt eraan hoeveel succes hij blijft kweken.
Vrijheid
pi_158149348
quote:
1s.gif Op donderdag 10 december 2015 13:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Precies Trojaanse paard. Elite kan zo weer allerlei wetten laten doorvoeren.

Nah, dat kun je het beste doen met al gevestigde en op het eerste gezicht gematigde partijen., in Nederland de traditionele 4 zeg maar.

Zoals jogy al zegt zijn figuren zoals Wilders eerder bliksemafleiders.
  donderdag 10 december 2015 @ 14:14:21 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_158150277
quote:
11s.gif Op donderdag 10 december 2015 12:56 schreef Chewie het volgende:

[..]

Gelukkig voor zijn dochter is die nog getrouwd :')

of is dit een ander filmpje over Trump, kan het niet zien namelijk
Trump is white ISIS ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')