abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157989037
Gisteren heeft Donald Trump, leidend in alle polls binnen de VS als presidentskandidaat voor de Republikeinen zijnde, een interview gehouden bij de grootste conspiracy-site ter wereld: Infowars

http://www.infowars.com/d(...)the-alex-jones-show/

Ondanks dat Alex Jones en Donald Trump nogal 'markante' figuren zijn, we moeten het Alex Jones nageven dat hij wereldwijd miljoenen mensen wakker heeft gemaakt omtrent 9/11 en het feit dat we geregeerd worden door een super-elite.

Trump heeft aangegeven vaker bij Infowars in het programma te gaan verschijnen de komende tijd.

Ook al ben ikzelf niet zo'n fan van Trump gezien een paar politiek standpunten die hij inneemt; hij is momenteel het beste wat we hebben.

Wat vinden jullie van dit gegeven? Zou dit een enorme backlash kunnen opleveren voor Trump, of zal dit de 'mass-awakening' van het Amerikaanse volk gaan worden (omtrent 9/11 e.d), gezien de miljoenen volgers van de populaire presidentskandidaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lichtkogel op 03-12-2015 16:13:33 ]
-
  donderdag 3 december 2015 @ 16:15:48 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157989397
:') Trump
Alex Jones
:') Info wars
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157989591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef theguyver het volgende:
:') Trump
[ afbeelding ] Alex Jones
:') Info wars
Kan je ook nog inhoudelijk reageren wellicht?

Vind je het niet opmerkelijk dat Trump uitgerekend bij de grootste conspiracy-site ter wereld, ondanks zijn leidende positie in de polls, een interview laat houden?
-
pi_157989726
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Vind je het niet opmerkelijk dat Trump uitgerekend bij de grootste conspiracy-site ter wereld, ondanks zijn leidende positie in de polls, een interview laat houden?
Trump is een debiel, infowars een website voor idioten en Alex Jones een genie.

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 03-12-2015 17:50:31 ]
pi_157989833
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef loni55 het volgende:

[..]

Trump is een debiel, infowars een website voor idioten en Alex Jones een genie.
Je kan zeggen wat je wil, maar Trump is geen debiel, want anders zou hij geen multimiljardair zijn en leiden in de polls.

Waarom is infowars een website voor idioten? De site stelt dingen aan de kaak die de MSM niet durven te behandelen.
-
  donderdag 3 december 2015 @ 17:07:43 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157990317
quote:

[..]

Dat was inhoudelijk!

Alex Jones beschuldigd een hotel nog van het kapot klappen van een lamp in zijn hotel kamer, als een complot tussen het hotel en de overheid!

( serieus dit kwam voor in een docu van hem over bildeberg in canada meen ik)

Trump is niet goed wijs! en kan miljarden verdienen door het failiet laten gaan van zijn bedrijven...

En infowars zelf hieronder zegt genoeg

pi_157990429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat was inhoudelijk!

Laat maar gaan...
-
  donderdag 3 december 2015 @ 17:22:44 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157990605
quote:

[..]

Ik vind het buitengewoon opmerkelijk zelfs. AJ is iets van $ 8 mil waard, ik krijg altijd de rillingen van die man, zijn beweegredenen zijn niet helemaal zuiver heb ik het idee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 3 december 2015 @ 17:25:35 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157990650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Laat maar gaan...
BNW / Alex Jones dl2 Return of de schreeuwlelijk

Mooi topic voor jou en chapeau voor het negeren van de rest van mijn post!
pi_157990693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind het buitengewoon opmerkelijk zelfs. AJ is iets van $ 8 mil waard, ik krijg altijd de rillingen van die man, zijn beweegredenen zijn niet helemaal zuiver heb ik het idee.
Dat klopt. Na het interview met David Duke weet iedereen dat Alex Jones een Zio-Shill is. Echter, we moeten het hem meegeven; hij heeft miljoenen mensen wereldwijd wel 'wakker' gemaakt voor de samenzwering die heerst. Stel dat de miljoenen-aanhang van Trump nu wakker zou worden m.b.t. 9/11 alleen al, dat zou toch wel verstrekkende gevolgen kunnen hebben..?

Moet zeggen dat ik het ondanks dat nog steeds heel aparte lui vindt hoor, AJ en Trump. Maar toch, zou dit een massa-ontwakening kunnen gaan betekenen?
-
pi_157990702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

BNW / Alex Jones dl2 Return of de schreeuwlelijk

Mooi topic voor jou en chapeau voor het negeren van de rest van mijn post!
Jij bent toch niet voor rede vatbaar. Vandaar.
-
  donderdag 3 december 2015 @ 17:32:19 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157990761
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jij bent toch niet voor rede vatbaar. Vandaar.
Ow ja zeker wel..
Jij ziet graag een Donald Trump als president?
Je hebt graag een TV programma met zo'n gast die volledig door het lint gaat en angst zaait en daar grof geld aan verdiend?

Ik niet ik pas er voor!
Als Trump daadwerkelijk president word, kan niemand de VS nog serieus nemen!
Wat een klapmongeaul is dat!
http://nos.nl/artikel/207(...)apte-journalist.html
pi_157990836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ow ja zeker wel..
Jij ziet graag een Donald Trump als president?
Je hebt graag een TV programma met zo'n gast die volledig door het lint gaat en angst zaait en daar grof geld aan verdiend?

Ik niet ik pas er voor!
Als Trump daadwerkelijk president word, kan niemand de VS nog serieus nemen!
Wat een klapmongeaul is dat!
http://nos.nl/artikel/207(...)apte-journalist.html
Eigenlijk zie ik Donald Trump niet zo graag als president nee. Echter, hij is het beste wat men heeft op het moment en heeft toch wel dingen bespreekbaar gemaakt die dat voorheen niet waren.

En het feit dat hij nu een interview heeft gegeven bij truther-site infowars is ook wel apart te noemen. Hiermee geeft hij dus aan dat hij weet heeft van het 9-11 gebeuren (ook al zegt hij het niet hardop) en dat er een global elite is die de VS aan het slopen zijn. Het is een nogal gewaagde zet van hem, gezien zijn leidinggevende positie in de polls.
-
pi_157991043
Ik bedoel.. met Hillary Clinton is het echt einde en afgelopen met de VS as we know it, dat is duidelijk.

Of Trump een goede tweede keuze is weten we niet. Echter maakt hij toch echt wel goede punten hoor. Ook al heeft hij ook duidelijk slechte standpunten.
-
  donderdag 3 december 2015 @ 17:49:50 #15
189978 controlaltdelete
pi_157991088
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat klopt. Na het interview met David Duke weet iedereen dat Alex Jones een Zio-Shill is. Echter, we moeten het hem meegeven; hij heeft miljoenen mensen wereldwijd wel 'wakker' gemaakt voor de samenzwering die heerst. Stel dat de miljoenen-aanhang van Trump nu wakker zou worden m.b.t. 9/11 alleen al, dat zou toch wel verstrekkende gevolgen kunnen hebben..?

Moet zeggen dat ik het ondanks dat nog steeds heel aparte lui vindt hoor, AJ en Trump. Maar toch, zou dit een massa-ontwakening kunnen gaan betekenen?
Wie hebben we nog meer in de aanbieding voor het presidentschap? Jeb en Hillary toch? Dan ga ik ook liever voor Trump maar ik heb het idee dat Hilly deze ronde wint. First female president, woohoo vooruitstrevend net zoals met Obama destijds, nou what a change.

Kan ook weer het uitspelen van één of ander psychologisch spelletje onder de massa zijn. Achter de schermen is wellicht allang bekend wie de opvolger wordt. Merkwaardig is het in ieder geval.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157991284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie hebben we nog meer in de aanbieding voor het presidentschap? Jeb en Hillary toch? Dan ga ik ook liever voor Trump maar ik heb het idee dat Hilly deze ronde wint. First female president, woohoo vooruitstrevend net zoals met Obama destijds, nou what a change.

Kan ook weer het uitspelen van één of ander psychologisch spelletje onder de massa zijn. Achter de schermen is wellicht allang bekend wie de opvolger wordt. Merkwaardig is het in ieder geval.
Tja, kan me haast niet voorstellen dat Trump de 'real-deal' is.

Echter, feit dat hij z'n eigen campagne volledig financiert is toch wel netjes vind ik, geeft hem toch wat onafhankelijkheid zou je zeggen.

Als Hillary president wordt is het echt afgelopen met de VS, dat is 1 ding wat zeker is. Het vervelende is dat het sterft van de vrouwen in Amerika die BLIND stemmen voor Hillary, puur en alleen omdat ze een vrouw is en omdat ze vinden 'dat het weleens tijd is voor een voor in het Witte Huis'.

"I support whatever Hillary says". Gruwelijk....

-
  donderdag 3 december 2015 @ 18:04:07 #17
189978 controlaltdelete
pi_157991323
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Echter, feit dat hij z'n eigen campagne volledig financiert is toch wel netjes vind ik, geeft hem toch wat onafhankelijkheid zou je zeggen.

Als Hillary president wordt is het echt afgelopen met de VS, dat is 1 ding wat zeker is. Het vervelende is dat het sterft van de vrouwen in Amerika die BLIND stemmen voor Hillary, puur en alleen omdat ze een vrouw is en omdat ze vinden 'dat het weleens tijd is voor een voor in het Witte Huis'.

OMG Mark Dice die gast werk op mijn darmen dus ik bedank.
pi_157991348
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

OMG Mark Dice die gast werk op mijn darmen dus ik bedank.
Zucht... mij ook. Dat weet je toch? :)

Echter, check de mensen die hij interviewt eens...
-
  donderdag 3 december 2015 @ 18:07:29 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157991382
Ik wacht nog steeds op de foto's van Trump met een minderjarige crackhoer die in de teugels aan het plafond hangt of zo. Of een ander geweldig schandaal. Maar hoe je het ook wendt of keert lef heeft hij wel om een interview te doen op een Conspiracy site. Ballen van onverhit staal zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 december 2015 @ 18:12:41 #20
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_157991479
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bernie Sanders ^O^
pi_157991546
Als Trum president zou worden krijg je een Amerika zoals in Backt To The Future 2.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_157991556
quote:
9s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:07 schreef jogy het volgende:
Ik wacht nog steeds op de foto's van Trump met een minderjarige crackhoer die in de teugels aan het plafond hangt of zo. Of een ander geweldig schandaal. Maar hoe je het ook wendt of keert lef heeft hij wel om een interview te doen op een Conspiracy site. Ballen van onverhit staal zeg maar.
Die foto's zullen er niet zijn denk ik, anders hadden ze die al boven water gehaald denk ik zo.

Maar idd, het is heel typisch dat hij ondanks zijn miljoenen volgers zich inlaat met Infowars ja.
Echter, gezien de uitspattingen die AJ weleens heeft vraag ik me af of dit nou in zijn voordeel gaat werken.. Anderzijds, Donald Trump heeft zelf ook meegedaan in de WWE, dus aan gekkigheid zijn ze wel wat gewend daar in de VS. :D :D

-
pi_157991570
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
Als Trum president zou worden krijg je een Amerika zoals in Backt To The Future 2.
Daar zat ik dus ook al aan te denken ja.
-
pi_157991615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Daar zat ik dus ook al aan te denken ja.
Daarom denk ik ook dat het qua complot gedachten niet gek is als hij wel president zal worden.

Die man zal net zoals zijn voorgangers zwichten voor de gene die weer boven hem staan.
En met een president als Trump kan je dan nog meer malle fratsen uithalen.

Hij staat toch al in de boeken als mafkees/gek.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 3 december 2015 @ 18:30:29 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_157991778
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ik denk dat:
1. Veel mensen met een camera in het gezicht geduwt + tijdens een gesprek met een vreemde gewoon nooit zullen zeggen "ik weet het niet". Hoewel ik dat persoonlijk een zeer respectabele positie vind zien een hoop mensen het als afgaan.

2. Ik denk dat dit gedrag zich manifesteert bij een hoop mainstream politieke candidaten. De gedachteloze mensen scharen zich vaak achter de meest gangbare kandidaten. Een hoop mensen die wel veel nadenken en sterke meningen hebben over dit alles scharen zich vaak achter alternatieve candidaten. Ik denk dat dit uiteindelijk dus niks met Hillary te maken heeft of de ideeen die ze heeft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')