abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157989037
Gisteren heeft Donald Trump, leidend in alle polls binnen de VS als presidentskandidaat voor de Republikeinen zijnde, een interview gehouden bij de grootste conspiracy-site ter wereld: Infowars

http://www.infowars.com/d(...)the-alex-jones-show/

Ondanks dat Alex Jones en Donald Trump nogal 'markante' figuren zijn, we moeten het Alex Jones nageven dat hij wereldwijd miljoenen mensen wakker heeft gemaakt omtrent 9/11 en het feit dat we geregeerd worden door een super-elite.

Trump heeft aangegeven vaker bij Infowars in het programma te gaan verschijnen de komende tijd.

Ook al ben ikzelf niet zo'n fan van Trump gezien een paar politiek standpunten die hij inneemt; hij is momenteel het beste wat we hebben.

Wat vinden jullie van dit gegeven? Zou dit een enorme backlash kunnen opleveren voor Trump, of zal dit de 'mass-awakening' van het Amerikaanse volk gaan worden (omtrent 9/11 e.d), gezien de miljoenen volgers van de populaire presidentskandidaat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lichtkogel op 03-12-2015 16:13:33 ]
-
  donderdag 3 december 2015 @ 16:15:48 #2
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157989397
:') Trump
Alex Jones
:') Info wars
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157989591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef theguyver het volgende:
:') Trump
[ afbeelding ] Alex Jones
:') Info wars
Kan je ook nog inhoudelijk reageren wellicht?

Vind je het niet opmerkelijk dat Trump uitgerekend bij de grootste conspiracy-site ter wereld, ondanks zijn leidende positie in de polls, een interview laat houden?
-
pi_157989726
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Vind je het niet opmerkelijk dat Trump uitgerekend bij de grootste conspiracy-site ter wereld, ondanks zijn leidende positie in de polls, een interview laat houden?
Trump is een debiel, infowars een website voor idioten en Alex Jones een genie.

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 03-12-2015 17:50:31 ]
pi_157989833
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef loni55 het volgende:

[..]

Trump is een debiel, infowars een website voor idioten en Alex Jones een genie.
Je kan zeggen wat je wil, maar Trump is geen debiel, want anders zou hij geen multimiljardair zijn en leiden in de polls.

Waarom is infowars een website voor idioten? De site stelt dingen aan de kaak die de MSM niet durven te behandelen.
-
  donderdag 3 december 2015 @ 17:07:43 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157990317
quote:

[..]

Dat was inhoudelijk!

Alex Jones beschuldigd een hotel nog van het kapot klappen van een lamp in zijn hotel kamer, als een complot tussen het hotel en de overheid!

( serieus dit kwam voor in een docu van hem over bildeberg in canada meen ik)

Trump is niet goed wijs! en kan miljarden verdienen door het failiet laten gaan van zijn bedrijven...

En infowars zelf hieronder zegt genoeg

pi_157990429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:07 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat was inhoudelijk!

Laat maar gaan...
-
  donderdag 3 december 2015 @ 17:22:44 #8
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157990605
quote:

[..]

Ik vind het buitengewoon opmerkelijk zelfs. AJ is iets van $ 8 mil waard, ik krijg altijd de rillingen van die man, zijn beweegredenen zijn niet helemaal zuiver heb ik het idee.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 3 december 2015 @ 17:25:35 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157990650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:13 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Laat maar gaan...
BNW / Alex Jones dl2 Return of de schreeuwlelijk

Mooi topic voor jou en chapeau voor het negeren van de rest van mijn post!
pi_157990693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik vind het buitengewoon opmerkelijk zelfs. AJ is iets van $ 8 mil waard, ik krijg altijd de rillingen van die man, zijn beweegredenen zijn niet helemaal zuiver heb ik het idee.
Dat klopt. Na het interview met David Duke weet iedereen dat Alex Jones een Zio-Shill is. Echter, we moeten het hem meegeven; hij heeft miljoenen mensen wereldwijd wel 'wakker' gemaakt voor de samenzwering die heerst. Stel dat de miljoenen-aanhang van Trump nu wakker zou worden m.b.t. 9/11 alleen al, dat zou toch wel verstrekkende gevolgen kunnen hebben..?

Moet zeggen dat ik het ondanks dat nog steeds heel aparte lui vindt hoor, AJ en Trump. Maar toch, zou dit een massa-ontwakening kunnen gaan betekenen?
-
pi_157990702
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

BNW / Alex Jones dl2 Return of de schreeuwlelijk

Mooi topic voor jou en chapeau voor het negeren van de rest van mijn post!
Jij bent toch niet voor rede vatbaar. Vandaar.
-
  donderdag 3 december 2015 @ 17:32:19 #12
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157990761
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jij bent toch niet voor rede vatbaar. Vandaar.
Ow ja zeker wel..
Jij ziet graag een Donald Trump als president?
Je hebt graag een TV programma met zo'n gast die volledig door het lint gaat en angst zaait en daar grof geld aan verdiend?

Ik niet ik pas er voor!
Als Trump daadwerkelijk president word, kan niemand de VS nog serieus nemen!
Wat een klapmongeaul is dat!
http://nos.nl/artikel/207(...)apte-journalist.html
pi_157990836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ow ja zeker wel..
Jij ziet graag een Donald Trump als president?
Je hebt graag een TV programma met zo'n gast die volledig door het lint gaat en angst zaait en daar grof geld aan verdiend?

Ik niet ik pas er voor!
Als Trump daadwerkelijk president word, kan niemand de VS nog serieus nemen!
Wat een klapmongeaul is dat!
http://nos.nl/artikel/207(...)apte-journalist.html
Eigenlijk zie ik Donald Trump niet zo graag als president nee. Echter, hij is het beste wat men heeft op het moment en heeft toch wel dingen bespreekbaar gemaakt die dat voorheen niet waren.

En het feit dat hij nu een interview heeft gegeven bij truther-site infowars is ook wel apart te noemen. Hiermee geeft hij dus aan dat hij weet heeft van het 9-11 gebeuren (ook al zegt hij het niet hardop) en dat er een global elite is die de VS aan het slopen zijn. Het is een nogal gewaagde zet van hem, gezien zijn leidinggevende positie in de polls.
-
pi_157991043
Ik bedoel.. met Hillary Clinton is het echt einde en afgelopen met de VS as we know it, dat is duidelijk.

Of Trump een goede tweede keuze is weten we niet. Echter maakt hij toch echt wel goede punten hoor. Ook al heeft hij ook duidelijk slechte standpunten.
-
  donderdag 3 december 2015 @ 17:49:50 #15
189978 controlaltdelete
pi_157991088
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat klopt. Na het interview met David Duke weet iedereen dat Alex Jones een Zio-Shill is. Echter, we moeten het hem meegeven; hij heeft miljoenen mensen wereldwijd wel 'wakker' gemaakt voor de samenzwering die heerst. Stel dat de miljoenen-aanhang van Trump nu wakker zou worden m.b.t. 9/11 alleen al, dat zou toch wel verstrekkende gevolgen kunnen hebben..?

Moet zeggen dat ik het ondanks dat nog steeds heel aparte lui vindt hoor, AJ en Trump. Maar toch, zou dit een massa-ontwakening kunnen gaan betekenen?
Wie hebben we nog meer in de aanbieding voor het presidentschap? Jeb en Hillary toch? Dan ga ik ook liever voor Trump maar ik heb het idee dat Hilly deze ronde wint. First female president, woohoo vooruitstrevend net zoals met Obama destijds, nou what a change.

Kan ook weer het uitspelen van één of ander psychologisch spelletje onder de massa zijn. Achter de schermen is wellicht allang bekend wie de opvolger wordt. Merkwaardig is het in ieder geval.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157991284
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Wie hebben we nog meer in de aanbieding voor het presidentschap? Jeb en Hillary toch? Dan ga ik ook liever voor Trump maar ik heb het idee dat Hilly deze ronde wint. First female president, woohoo vooruitstrevend net zoals met Obama destijds, nou what a change.

Kan ook weer het uitspelen van één of ander psychologisch spelletje onder de massa zijn. Achter de schermen is wellicht allang bekend wie de opvolger wordt. Merkwaardig is het in ieder geval.
Tja, kan me haast niet voorstellen dat Trump de 'real-deal' is.

Echter, feit dat hij z'n eigen campagne volledig financiert is toch wel netjes vind ik, geeft hem toch wat onafhankelijkheid zou je zeggen.

Als Hillary president wordt is het echt afgelopen met de VS, dat is 1 ding wat zeker is. Het vervelende is dat het sterft van de vrouwen in Amerika die BLIND stemmen voor Hillary, puur en alleen omdat ze een vrouw is en omdat ze vinden 'dat het weleens tijd is voor een voor in het Witte Huis'.

"I support whatever Hillary says". Gruwelijk....

-
  donderdag 3 december 2015 @ 18:04:07 #17
189978 controlaltdelete
pi_157991323
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Echter, feit dat hij z'n eigen campagne volledig financiert is toch wel netjes vind ik, geeft hem toch wat onafhankelijkheid zou je zeggen.

Als Hillary president wordt is het echt afgelopen met de VS, dat is 1 ding wat zeker is. Het vervelende is dat het sterft van de vrouwen in Amerika die BLIND stemmen voor Hillary, puur en alleen omdat ze een vrouw is en omdat ze vinden 'dat het weleens tijd is voor een voor in het Witte Huis'.

OMG Mark Dice die gast werk op mijn darmen dus ik bedank.
pi_157991348
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

OMG Mark Dice die gast werk op mijn darmen dus ik bedank.
Zucht... mij ook. Dat weet je toch? :)

Echter, check de mensen die hij interviewt eens...
-
  donderdag 3 december 2015 @ 18:07:29 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157991382
Ik wacht nog steeds op de foto's van Trump met een minderjarige crackhoer die in de teugels aan het plafond hangt of zo. Of een ander geweldig schandaal. Maar hoe je het ook wendt of keert lef heeft hij wel om een interview te doen op een Conspiracy site. Ballen van onverhit staal zeg maar.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 3 december 2015 @ 18:12:41 #20
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_157991479
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Bernie Sanders ^O^
pi_157991546
Als Trum president zou worden krijg je een Amerika zoals in Backt To The Future 2.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_157991556
quote:
9s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:07 schreef jogy het volgende:
Ik wacht nog steeds op de foto's van Trump met een minderjarige crackhoer die in de teugels aan het plafond hangt of zo. Of een ander geweldig schandaal. Maar hoe je het ook wendt of keert lef heeft hij wel om een interview te doen op een Conspiracy site. Ballen van onverhit staal zeg maar.
Die foto's zullen er niet zijn denk ik, anders hadden ze die al boven water gehaald denk ik zo.

Maar idd, het is heel typisch dat hij ondanks zijn miljoenen volgers zich inlaat met Infowars ja.
Echter, gezien de uitspattingen die AJ weleens heeft vraag ik me af of dit nou in zijn voordeel gaat werken.. Anderzijds, Donald Trump heeft zelf ook meegedaan in de WWE, dus aan gekkigheid zijn ze wel wat gewend daar in de VS. :D :D

-
pi_157991570
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
Als Trum president zou worden krijg je een Amerika zoals in Backt To The Future 2.
Daar zat ik dus ook al aan te denken ja.
-
pi_157991615
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Daar zat ik dus ook al aan te denken ja.
Daarom denk ik ook dat het qua complot gedachten niet gek is als hij wel president zal worden.

Die man zal net zoals zijn voorgangers zwichten voor de gene die weer boven hem staan.
En met een president als Trump kan je dan nog meer malle fratsen uithalen.

Hij staat toch al in de boeken als mafkees/gek.
  donderdag 3 december 2015 @ 18:30:29 #25
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_157991778
quote:

[..]

Ik denk dat:
1. Veel mensen met een camera in het gezicht geduwt + tijdens een gesprek met een vreemde gewoon nooit zullen zeggen "ik weet het niet". Hoewel ik dat persoonlijk een zeer respectabele positie vind zien een hoop mensen het als afgaan.

2. Ik denk dat dit gedrag zich manifesteert bij een hoop mainstream politieke candidaten. De gedachteloze mensen scharen zich vaak achter de meest gangbare kandidaten. Een hoop mensen die wel veel nadenken en sterke meningen hebben over dit alles scharen zich vaak achter alternatieve candidaten. Ik denk dat dit uiteindelijk dus niks met Hillary te maken heeft of de ideeen die ze heeft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_157991856
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:20 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Daarom denk ik ook dat het qua complot gedachten niet gek is als hij wel president zal worden.

Die man zal net zoals zijn voorgangers zwichten voor de gene die weer boven hem staan.
En met een president als Trump kan je dan nog meer malle fratsen uithalen.

Hij staat toch al in de boeken als mafkees/gek.
Dat wel. Anderzijds, liever Trump dan Hillary, want die is nog een slag gekker:

==========================================================
“Europe runs the risk of turning black from illegal immigration, it could turn into Africa.

We need support from the European Union to stop this army trying to get across from Libya, which is their entry point.

At the moment there is a dangerous level of immigration from Africa into Europe and we don’t know what will happen.

What will be the reaction of the white Christian Europeans to this mass of hungry, uneducated Africans?

We don’t know if Europe will remain an advanced and cohesive continent or if it will be destroyed by this barbarian invasion. We have to imagine that this could happen but before it does we need to work together.”

Colonel Muammar Gaddafi, military ruler of Libya.
http://www.dailymail.co.u(...)migration-Libya.html

===================================================================
-
pi_157991897
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:34 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat wel. Anderzijds, liever Trump dan Hillary, want die is nog een slag gekker:

==========================================================
“Europe runs the risk of turning black from illegal immigration, it could turn into Africa.

We need support from the European Union to stop this army trying to get across from Libya, which is their entry point.

At the moment there is a dangerous level of immigration from Africa into Europe and we don’t know what will happen.

What will be the reaction of the white Christian Europeans to this mass of hungry, uneducated Africans?

We don’t know if Europe will remain an advanced and cohesive continent or if it will be destroyed by this barbarian invasion. We have to imagine that this could happen but before it does we need to work together.”

Colonel Muammar Gaddafi, military ruler of Libya.
http://www.dailymail.co.u(...)migration-Libya.html

===================================================================
Zal straks eens kijken.

Maar dan krijg je dus, of een mannelijke gek als president die het verpest.
Of de eerste vrouwelijke president die het als vrouw meteen verpest.
  donderdag 3 december 2015 @ 18:38:38 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157991946
quote:
9s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:07 schreef jogy het volgende:
ajse

ow en verder!

pi_157992258
quote:

[..]

Nee, natuurlijk is dat niet opmerkelijk. Juist die groep is dommig, voelt zich onbegrepen door de politiek en is vatbaar voor waanideeën en bizarre theorieën.

Precies zijn doelgroep.

Overigens ben jij ook ver heen met je anti-Hillary-indoctrinatie. Geloof je nou werkelijk dat Amerika ten onder gaat als zij president wordt? Dat zei men precies ook over Obama :') Het is het standaardriedeltje uit Republikeins kamp tegen Democratische presidentskandidaten. Een paar filmpjes van onnozele stemmers zeggen niets.

Overigens hebben de Democraten net zo goed dit soort idiote zwartmakerij over Republikeinen, ik bedoel niet kant te kiezen.
  donderdag 3 december 2015 @ 19:02:51 #30
189978 controlaltdelete
pi_157992421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:38 schreef theguyver het volgende:

[..]

ajse
[ afbeelding ]

ow en verder!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij draagt een toupet heb ik het idee en is niet vies van sun tan :{ Wat een type zeg maar het is allemaal niet veel soeps wat ze in de aanbieding hebben. Democraat of republikein om het even.
pi_157992934
Facebook steunt hillery *O* (en censureerd al het andere ;) )

At 11min >:)
There is only one religion
  donderdag 3 december 2015 @ 19:30:42 #32
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157993067
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Hij draagt een toupet heb ik het idee en is niet vies van sun tan :{ Wat een type zeg maar het is allemaal niet veel soeps wat ze in de aanbieding hebben. Democraat of republikein om het even.
Nope, beide kanten niet veel soeps al deed er een oude opa mee die wel wat goede punten had..
Verder hebben ze allemaal wel iets waarvan ik heb, nou nee!
Trump is de grootste Asshole die er bij zit!
pi_157999396
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil, maar Trump is geen debiel, want anders zou hij geen multimiljardair zijn en leiden in de polls.

Waarom is infowars een website voor idioten? De site stelt dingen aan de kaak die de MSM niet durven te behandelen.
Trump is een debiel. Rijkdom in Amerika en eigenlijk overal wordt doorgegeven of denk je dat hij in zijn eentje alles doet?
Je hebt infowars bekeken neem ik aan?
pi_158003227
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:27 schreef loni55 het volgende:

[..]

Trump is een debiel. Rijkdom in Amerika en eigenlijk overal wordt doorgegeven of denk je dat hij in zijn eentje alles doet?
Je hebt infowars bekeken neem ik aan?
Zucht... lees mijn eerdere posts anders ook eens door zou ik zeggen...
-
pi_158004586
Trump is zeer zeker een debiel. Een gevaarlijke debiel ook. Maar goed, die gaat nooit van z'n leven president worden, dus niet echt interessant.
  vrijdag 4 december 2015 @ 09:42:06 #36
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158004885
http://countercurrentnews(...)r-special-id-badges/

Ah! de gele ster wordt weer van stal gehaald.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_158006135
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:42 schreef Lambiekje het volgende:

Is dit niet een vergelijking die te ver gaat...
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:11:08 #38
52357 Lambiekje
pi_158006307
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:01 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

dat klopt daar gaat Trump ook over de schreef.

Google zelf maar. yellow badge is niet mijn vergelijking.

Men moet beseffen dat we collectief wederom zo diep gezonken zijn
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:14:06 #39
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158006356
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 09:42 schreef Lambiekje het volgende:

heeft ie dat echt aangegeven?
lijkt me sterk!
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:18:11 #40
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158006430
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:01 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het vergelijk klopt helaas wel. Alleen de titel klopt niet met wat er gezegd werd.

Disturbingly, Trump refused to rule out a government requirement for Muslims to carry special identification cards or patches that would identify them by their faith.

Zoals ik dat lees is het hem gericht gevraagd en wil hij het niet specifiek afwijzen. Bijna net zo kwalijk maar hij heeft het niet als plan geopperd in ieder geval.
Vrijheid
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:18:22 #41
52357 Lambiekje
pi_158006434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:14 schreef theguyver het volgende:

[..]

heeft ie dat echt aangegeven?
lijkt me sterk!
Niet alleen dat ook familie van moet uitgemoord worden
http://www.nytimes.com/po(...)s-should-be-targets/
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:28:24 #42
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158006593
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet alleen dat ook familie van moet uitgemoord worden
http://www.nytimes.com/po(...)s-should-be-targets/
Dat betreft terroristen.
Dat gedeelte wat jij aan kaart betreft moslims.
Er zit een groot verschil tussen moslims en terroristen.
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:33:21 #43
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158006663
Zou Ben Garrison bewust de parallel Breivik - Trump getrokken hebben in zijn cartoon? :o
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:41:39 #44
52357 Lambiekje
pi_158006802
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:28 schreef theguyver het volgende:

[..]

Dat betreft terroristen.
Dat gedeelte wat jij aan kaart betreft moslims.
Er zit een groot verschil tussen moslims en terroristen.
Wat ik aan kaart is wo2 retoriek.

Trump doet dus enge oneliners
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:48:18 #45
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158006900
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
Zou Ben Garrison bewust de parallel Breivik - Trump getrokken hebben in zijn cartoon? :o
Erh, leg uit? Dat plaatje van Trump in zijn ridder harnas bedoel je?
Vrijheid
pi_158006904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 02:54 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Zucht... lees mijn eerdere posts anders ook eens door zou ik zeggen...
Waarom?
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:49:14 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158006915
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik aan kaart is wo2 retoriek.

Trump doet dus enge oneliners
Ja enge gast hoor, zeker dat soort uitspraken!
Afgelopen week maakte hij nog een journalist belachelijk die lichamelijk gehandicapt is.

Door dit te doen :N
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:53:26 #48
116015 SicSicSics
pi_158006974
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:48 schreef jogy het volgende:
Erh, leg uit? Dat plaatje van Trump in zijn ridder harnas bedoel je?
Yes.
Breivik had in zijn 'manifest' ook een duidelijke stellingname tegen Politieke Correctheid.
Ook werden er in zijn 'manifest' parallelen getrokken met ridder(s) (orden).

Het deed mij er in ieder geval meteen aan denken, maar misschien ligt dat aan mij! ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158006979
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Afgelopen week maakte hij nog een journalist belachelijk die lichamelijk gehandicapt is.

[ afbeelding ]
Ja echt onbegrijpelijk dat die gast zo hoog in de polls staat.

Bij de vorige republikeinse voorverkiezingen was het al een aardig rariteitenkabinet maar het word alleen maar vreemder op.
pi_158006992
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Yes.
Breivik had in zijn 'manifest' ook een duidelijke stellingname tegen Politieke Correctheid.

Het deed mij er in ieder geval meteen aan denken, maar misschien ligt dat aan mij! ;)
South Park is daar ook heel uitgesproken over dit seizoen maar die zijn toch ook niet te vergelijken met Breivik, idioot Trump wel iets meer denk ik.
pi_158007020
Kan het interview hier niet zien maar kan toch haast niet anders dat dit een wedstrijdje hard schreeuwen is?
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:59:05 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158007043
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja echt onbegrijpelijk dat die gast zo hoog in de polls staat.

Bij de vorige republikeinse voorverkiezingen was het al een aardig rariteitenkabinet maar het word alleen maar vreemder op.
http://www.theguardian.co(...)ates-including-a-cat
https://www.facebook.com/Limberbutt4President2016?fref=photo
laat ze dan maar stemmen op deze kat :P

pi_158007090
Limberbutt's haircut is wel beter dan die van Trump
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:17:46 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158007265
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:03 schreef Chewie het volgende:
Limberbutt's haircut is wel beter dan die van Trump
:Y
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:37:25 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158007530
quote:
Wacht even, dit is een legitieme kandidaat? (briljant :@ )
Vrijheid
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:40:09 #56
116015 SicSicSics
pi_158007575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:54 schreef Chewie het volgende:
South Park is daar ook heel uitgesproken over dit seizoen maar die zijn toch ook niet te vergelijken met Breivik, idioot Trump wel iets meer denk ik.
South Park doet het wel aardig en ook hier weer heb je commentaar op PC en je hebt commentaar op PC. :7 Je kunt best commentaar hebben op politieke correctheid en zeggen dat je het idioot vindt dat je een lelijke dikke neger niet meer lelijk en dik mag noemen. ;)

Breivik had het alleen over Cultureel Marxisme (politieke correctheid) als conspiracy. Samen met boeken en essays als "The death of the west" en "The new dark Age - The Frankfurt School of Political Correctness", dat zie ik ook terug in de cartoon.

Je ziet het steeds vaker terug. Ook bij mensen als Lichtkogel, maar in NWS zie je het ook steeds vaker. Mensen die maar blijven quoten dat alle vrouwen in Zweden verkracht worden bijvoorbeeld.

Ergens wel zorgelijk.
Fine, fuck you then!
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:50:32 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158007758
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Wacht even, dit is een legitieme kandidaat? (briljant :@ )
Ja want er staat nergens in de grondwet dat een dier geen president mag worden meen ik.

De makers van southpark hadden dit ook al opgemerkt en daardoor een eend in het witte huis geplaatst ;)
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:08:39 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158008085
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja want er staat nergens in de grondwet dat een dier geen president mag worden meen ik.

De makers van southpark hadden dit ook al opgemerkt en daardoor een eend in het witte huis geplaatst ;)
[ afbeelding ]
Dus in principe zou een kunstmatige intelligentie ook president van de VS kunnen worden. Al moet dan het concept 'geboren' wel een beetje uitgebreid worden misschien.

Of misschien ook niet "3. the coming into existence of something; origin"
[/offtopic]

Trump is de VS versie van Wilders. Groter, luidruchtiger en een stuk enger.
Vrijheid
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:13:05 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158008166
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus in principe zou een kunstmatige intelligentie ook president van de VS kunnen worden. Al moet dan het concept 'geboren' wel een beetje uitgebreid worden misschien.

Of misschien ook niet "3. the coming into existence of something; origin"
[/offtopic]

Trump is de VS versie van Wilders. Groter, luidruchtiger en een stuk enger.
Geen idee dat zou zomaar kunnen, Judgement day?
Nou wil trump zieltjes winnen van de lui die normaal helemaal niet willen stemmen.
In dit geval de gene die denken dat de overheid alleen maar troep veroorzaakt.

Mocht hij alsnog president worden, hoop ik dat hij veel documenten die closed zijn openbaar gaat maken, zoals bepaalde info 9/11 en JFK etc..
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:13:25 #60
116015 SicSicSics
pi_158008172
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:08 schreef jogy het volgende:
Fallout 3 did it! :D
Fine, fuck you then!
pi_158008349
Kom ik weer aan met South Park.
Maar South Park heeft dit seizoen een aflevering gemaakt waar Canada in de problemen zat.

Een nog al aparte man deed mee daar aan de verkiezingen, en won ook nog.
Een Canadees legde het als volgt uit:

In het begin vonden we het allemaal erg leuk en waren we benieuwd hoe ver hij het kon schoppen puur voor de lol.
Maar op het moment dat het wel heel erg dichtbij kwam en de grap wel voorbij was, was het al te laat en werd hij president.

En dan zie je een man die nogal erg veel lijkt op Trump.

-

Gezien de reactie's op het web merk ik dat er in Amerika een grote groep is die ook nog echt stemt op Trump puur voor de lol.
South Park weet de laatste paar afleveringen goed de huidige situatie te schetsen.
pi_158008367
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Fallout 3 did it! :D
Als ik deze comment lees heb ik de neiging om te kijken of The Simpson het al niet eerder gedaan hebben :P
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:28:49 #63
116015 SicSicSics
pi_158008449
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
Als ik deze comment lees heb ik de neiging om te kijken of The Simpson het al niet eerder gedaan hebben :P
Had ik gedaan en die kon ik niet zo snel vinden _O- :D
Fine, fuck you then!
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:29:19 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158008455
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
Kom ik weer aan met South Park.
Maar South Park heeft dit seizoen een aflevering gemaakt waar Canada in de problemen zat.

Een nog al aparte man deed mee daar aan de verkiezingen, en won ook nog.
Een Canadees legde het als volgt uit:

In het begin vonden we het allemaal erg leuk en waren we benieuwd hoe ver hij het kon schoppen puur voor de lol.
Maar op het moment dat het wel heel erg dichtbij kwam en de grap wel voorbij was, was het al te laat en werd hij president.

En dan zie je een man die nogal erg veel lijkt op Trump.

-

Gezien de reactie's op het web merk ik dat er in Amerika een grote groep is die ook nog echt stemt op Trump puur voor de lol.
South Park weet de laatste paar afleveringen goed de huidige situatie te schetsen.
Ja klopt, geniale episode dat mr garrison zelf voor president ging omdat hij een groffe muil had.
Deed me ook beetje denken aan Trump
pi_158008489
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja klopt, geniale episode dat mr garrison zelf voor president ging omdat hij een groffe muil had.
Deed me ook beetje denken aan Trump
Helemaal was mooi het punt dat Amerika een muur ging bouwen tegen de Canadezen (Mexicaanse vluchtelingen)
Probleem was dat de Canadezen hun voor waren, en daar was Amerika natuurlijk niet blij mee :')
pi_158008497
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Had ik gedaan en die kon ik niet zo snel vinden _O- :D
Haha serieus, goed werk sherlock! :7 :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Gehandicapten maken Trump belachelijk

[ Bericht 35% gewijzigd door schommelstoel op 04-12-2015 13:39:29 ]
pi_158011169
Tja, heeft Alex Jones mensen wakker geschud?
Nee, hij stilt enkel de honger van complotdenkers en verdient daar een flinke duit mee.

Dat hij Trump toelaat is opmerkelijk, want dat is uiteraard de persoonljiking van wat hij probeert te bestrijden, althans dat gelooft zijn achterban.

Verder gaat de VS niet ten onder als hij of Hillary president worden.
Complotdenkers horen dat sowieso niet te geloven, want die geloven in ee ngeheime elite die op de achtergrond de president aanstuurt...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_158012220
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

..., maar Trump is geen debiel, want anders zou hij geen multimiljardair zijn ...

Zijn de meningen ook over verdeeld
quote:
Is Donald Trump zo rijk ondanks zichzelf?

Trump gaat in de polls aan de leiding en dat jaagt een heleboel mensen in de Verenigde Staten de stuipen op het lijf. Een van zijn USPs is natuurlijk dat hij zich kan profileren als selfmade zakenman die weet hoe je een bedrijf succesvol maakt en dus ook weet hoe je een land moet leiden. 'I’m proud of my net worth. I’ve done an amazing job', zei hij er zelf over, want dat mag in Amerika, jezelf prijzen. De boodschap is helder: Trump is de man die ook Amerika rijk kan maken. In een nieuwe poging de Republikeinse presidentskandidaat te diskwalificeren proberen zijn tegenstanders hem juist op dit punt te pakken. Want, is Trump eigenlijk wel zo succesvol geweest? In 1974 overleed Trumps vader Fred en liet daarbij een goedlopend vastgoedbedrijf aan zijn vijf kinderen na. Dat was toen al $200 à $250 miljoen waard, dus Donald kreeg daar ten minste $40 miljoen van. Dat is inderdaad niet helemaal from rags to riches, maar goed. Als hij op dat moment zijn aandeel had verkocht en geïnvesteerd in een S&P-500-indexfonds had dat hem volgens een berekening van het linkse, Trump-hatende kritische tijdschrift National Journal nu zo'n $3 miljard opgeleverd. Forbes schatte Trumps vermogen in 1982 op $200 miljoen (zelf zei hij dat het $500 miljoen was). Als hij dat toen had geïnvesteerd in aandelen was hij nu $8 miljard of meer waard geweest. Maar hoeveel heeft Trump nu eigenlijk? Zelf houdt hij het op $9 miljard, Forbes schat het op $4,5 miljard en Bloomberg op $2,9 miljard. Maar er zijn ook mensen die denken dat het nog veel minder is dan dat. Hoe dan ook: de bedoeling is om aan te tonen dat Trump eigenlijk onder de markt heeft gepresteerd en dat hij ook zo rijk had kunnen zijn als hij de afgelopen veertig jaar had zitten vingerverven. De National Journal haalt er nog even Warren Buffett erbij: die was in 1974 ook $40 miljoen waard en heeft nu een vermogen van $67 miljard. Aanzienlijk meer dan Trumps geschatte en/of geclaimde vermogen. Dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk: allereerst is hindsight 20/20 en in deze berekeningen wordt ervan uitgegaan dat hij destijds zijn hele vermogen zou hebben geïnvesteerd en er niks van hebben gebruikt voor zichzelf. Terwijl hij met (ex-)vrouwen als Ivana 'don't get mad get everything' Trump best hoge levenskosten heeft. Ook kun je discussiëren over wat hij precies zou hebben toegevoegd aan de economie met beleggen in een indexfonds. En dan kun je elke ondernemer wel verwijten dat hij een sukkel is geweest dat hij heeft gewerkt in plaats van wat geld te investeren. Maar goed, als wij een indexfonds waren zouden we dit meteen als reclame gaan gebruiken.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_158012828
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef theguyver het volgende:

Mocht hij alsnog president worden, hoop ik dat hij veel documenten die closed zijn openbaar gaat maken, zoals bepaalde info 9/11 en JFK etc..
een president heeft geen alleenmacht... hij kan zelfs niet eens zomaar alles inzien..

interessant is bv dat ooit president Carter een UFO-melding gedaan had in de vroege jaren zeventig aan de FBI..
toen hij president werd wilde hij inzien wat ermee gedaan werd, maar nadat hij dat dossier opvroeg kreg hij te horen dat hij daarvoor geen 'security clearance' had als president
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:10:11 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158013077
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

een president heeft geen alleenmacht... hij kan zelfs niet eens zomaar alles inzien..

interessant is bv dat ooit president Carter een UFO-melding gedaan had in de vroege jaren zeventig aan de FBI..
toen hij president werd wilde hij inzien wat ermee gedaan werd, maar nadat hij dat dossier opvroeg kreg hij te horen dat hij daarvoor geen 'security clearance' had als president
Nee geen alleen macht, tuurlijk niet, maar hij kan wel bepaalde verzoeken indienen.
Ik weet niet hoe dat helemaal

En appart dat een president zelfs het recht niet heeft om bepaalde info in te zien.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:29:49 #71
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158013424
quote:

[..]

wil Hillary echt de bill of rights afschaffen? :')
Zo ja, wat geeft ze als reden?

Dat is echt het domste wat ze kunnen doen. De fascistische symbolen hangen iig al in congress:

Dat symbool heet de fasces.
pi_158013497
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:10 schreef theguyver het volgende:

En appart dat een president zelfs het recht niet heeft om bepaalde info in te zien.
is an sich natuurlijk omdat ook een president een politicus is en bepaalde onderzoeken ook politieke implicaties kunnen hebben..

doet een beetje denken ook aan de restricties van de Comissie Stiekem in nederland, waar dan politici wel bepaalde informatie krijgen, maar het hen verboden is iets mee te doen..

Dat is altijd een moeilijk probleem van bv de inlichtingenpolitiek tegenover een politiek transparant systeem..
Bij inlichtingenpolitiek heeft meestal niks te winnen aan openbaarheid (en werkt zelfs het liefste in het geheime en non-transparante, wat dan ook meestal aan de basis van haar fouten ligt, dat ze daarmee ook efectieve controle over haar functioneren kan ontwijken)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:02:29 #73
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_158016406
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:29 schreef Manke het volgende:

[..]

wil Hillary echt de bill of rights afschaffen? :')
Zo ja, wat geeft ze als reden?

Dat is echt het domste wat ze kunnen doen. De fascistische symbolen hangen iig al in ...
Je bent bijna zo goedgelovig als dat tuig wat daar over de boulevard rondloopt. :D
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:05:30 #74
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158023057
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je bent bijna zo goedgelovig als dat tuig wat daar over de boulevard rondloopt. :D
omdat het me niks zou verbazen, onzin dus
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:40:52 #75
116015 SicSicSics
pi_158099490
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef SicSicSics het volgende:

Geenpeil doet het nu ook :o

Campagne voeren met een koene ridder afbeelding. Tegen de politieke correctheid... Ik begin langzaam een patroon te zien.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')