Kan je ook nog inhoudelijk reageren wellicht?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:15 schreef theguyver het volgende:
Trump
[ afbeelding ] Alex JonesInfo wars
Trump is een debiel, infowars een website voor idioten en Alex Jones een genie.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kan je ook nog inhoudelijk reageren wellicht?
Vind je het niet opmerkelijk dat Trump uitgerekend bij de grootste conspiracy-site ter wereld, ondanks zijn leidende positie in de polls, een interview laat houden?
Je kan zeggen wat je wil, maar Trump is geen debiel, want anders zou hij geen multimiljardair zijn en leiden in de polls.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:27 schreef loni55 het volgende:
[..]
Trump is een debiel, infowars een website voor idioten en Alex Jones een genie.
Dat was inhoudelijk!quote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vind je het niet opmerkelijk dat Trump uitgerekend bij de grootste conspiracy-site ter wereld, ondanks zijn leidende positie in de polls, een interview laat houden?
Ik vind het buitengewoon opmerkelijk zelfs. AJ is iets van $ 8 mil waard, ik krijg altijd de rillingen van die man, zijn beweegredenen zijn niet helemaal zuiver heb ik het idee.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
BNW / Alex Jones dl2 Return of de schreeuwlelijkquote:
Dat klopt. Na het interview met David Duke weet iedereen dat Alex Jones een Zio-Shill is. Echter, we moeten het hem meegeven; hij heeft miljoenen mensen wereldwijd wel 'wakker' gemaakt voor de samenzwering die heerst. Stel dat de miljoenen-aanhang van Trump nu wakker zou worden m.b.t. 9/11 alleen al, dat zou toch wel verstrekkende gevolgen kunnen hebben..?quote:Op donderdag 3 december 2015 17:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik vind het buitengewoon opmerkelijk zelfs. AJ is iets van $ 8 mil waard, ik krijg altijd de rillingen van die man, zijn beweegredenen zijn niet helemaal zuiver heb ik het idee.
Jij bent toch niet voor rede vatbaar. Vandaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
BNW / Alex Jones dl2 Return of de schreeuwlelijk
Mooi topic voor jou en chapeau voor het negeren van de rest van mijn post!
Ow ja zeker wel..quote:Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Jij bent toch niet voor rede vatbaar. Vandaar.
Eigenlijk zie ik Donald Trump niet zo graag als president nee. Echter, hij is het beste wat men heeft op het moment en heeft toch wel dingen bespreekbaar gemaakt die dat voorheen niet waren.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ow ja zeker wel..
Jij ziet graag een Donald Trump als president?
Je hebt graag een TV programma met zo'n gast die volledig door het lint gaat en angst zaait en daar grof geld aan verdiend?
Ik niet ik pas er voor!
Als Trump daadwerkelijk president word, kan niemand de VS nog serieus nemen!
Wat een klapmongeaul is dat!
http://nos.nl/artikel/207(...)apte-journalist.html
Wie hebben we nog meer in de aanbieding voor het presidentschap? Jeb en Hillary toch? Dan ga ik ook liever voor Trump maar ik heb het idee dat Hilly deze ronde wint. First female president, woohoo vooruitstrevend net zoals met Obama destijds, nou what a change.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:28 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat klopt. Na het interview met David Duke weet iedereen dat Alex Jones een Zio-Shill is. Echter, we moeten het hem meegeven; hij heeft miljoenen mensen wereldwijd wel 'wakker' gemaakt voor de samenzwering die heerst. Stel dat de miljoenen-aanhang van Trump nu wakker zou worden m.b.t. 9/11 alleen al, dat zou toch wel verstrekkende gevolgen kunnen hebben..?
Moet zeggen dat ik het ondanks dat nog steeds heel aparte lui vindt hoor, AJ en Trump. Maar toch, zou dit een massa-ontwakening kunnen gaan betekenen?
Tja, kan me haast niet voorstellen dat Trump de 'real-deal' is.quote:Op donderdag 3 december 2015 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie hebben we nog meer in de aanbieding voor het presidentschap? Jeb en Hillary toch? Dan ga ik ook liever voor Trump maar ik heb het idee dat Hilly deze ronde wint. First female president, woohoo vooruitstrevend net zoals met Obama destijds, nou what a change.
Kan ook weer het uitspelen van één of ander psychologisch spelletje onder de massa zijn. Achter de schermen is wellicht allang bekend wie de opvolger wordt. Merkwaardig is het in ieder geval.
OMG Mark Dice die gast werk op mijn darmen dus ik bedank.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja, kan me haast niet voorstellen dat Trump de 'real-deal' is.
Echter, feit dat hij z'n eigen campagne volledig financiert is toch wel netjes vind ik, geeft hem toch wat onafhankelijkheid zou je zeggen.
Als Hillary president wordt is het echt afgelopen met de VS, dat is 1 ding wat zeker is. Het vervelende is dat het sterft van de vrouwen in Amerika die BLIND stemmen voor Hillary, puur en alleen omdat ze een vrouw is en omdat ze vinden 'dat het weleens tijd is voor een voor in het Witte Huis'.
"I support whatever Hillary says". Gruwelijk....
Zucht... mij ook. Dat weet je toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
OMG Mark Dice die gast werk op mijn darmen dus ik bedank.
Bernie Sandersquote:Op donderdag 3 december 2015 17:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wie hebben we nog meer in de aanbieding voor het presidentschap? Jeb en Hillary toch? Dan ga ik ook liever voor Trump maar ik heb het idee dat Hilly deze ronde wint. First female president, woohoo vooruitstrevend net zoals met Obama destijds, nou what a change.
Kan ook weer het uitspelen van één of ander psychologisch spelletje onder de massa zijn. Achter de schermen is wellicht allang bekend wie de opvolger wordt. Merkwaardig is het in ieder geval.
Die foto's zullen er niet zijn denk ik, anders hadden ze die al boven water gehaald denk ik zo.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:07 schreef jogy het volgende:
Ik wacht nog steeds op de foto's van Trump met een minderjarige crackhoer die in de teugels aan het plafond hangt of zo. Of een ander geweldig schandaal. Maar hoe je het ook wendt of keert lef heeft hij wel om een interview te doen op een Conspiracy site. Ballen van onverhit staal zeg maar.
Daar zat ik dus ook al aan te denken ja.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:16 schreef schommelstoel het volgende:
Als Trum president zou worden krijg je een Amerika zoals in Backt To The Future 2.
Daarom denk ik ook dat het qua complot gedachten niet gek is als hij wel president zal worden.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:18 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken ja.
Ik denk dat:quote:Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Echter, feit dat hij z'n eigen campagne volledig financiert is toch wel netjes vind ik, geeft hem toch wat onafhankelijkheid zou je zeggen.
Als Hillary president wordt is het echt afgelopen met de VS, dat is 1 ding wat zeker is. Het vervelende is dat het sterft van de vrouwen in Amerika die BLIND stemmen voor Hillary, puur en alleen omdat ze een vrouw is en omdat ze vinden 'dat het weleens tijd is voor een voor in het Witte Huis'.
Dat wel. Anderzijds, liever Trump dan Hillary, want die is nog een slag gekker:quote:Op donderdag 3 december 2015 18:20 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Daarom denk ik ook dat het qua complot gedachten niet gek is als hij wel president zal worden.
Die man zal net zoals zijn voorgangers zwichten voor de gene die weer boven hem staan.
En met een president als Trump kan je dan nog meer malle fratsen uithalen.
Hij staat toch al in de boeken als mafkees/gek.
Zal straks eens kijken.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:34 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat wel. Anderzijds, liever Trump dan Hillary, want die is nog een slag gekker:
==========================================================
“Europe runs the risk of turning black from illegal immigration, it could turn into Africa.
We need support from the European Union to stop this army trying to get across from Libya, which is their entry point.
At the moment there is a dangerous level of immigration from Africa into Europe and we don’t know what will happen.
What will be the reaction of the white Christian Europeans to this mass of hungry, uneducated Africans?
We don’t know if Europe will remain an advanced and cohesive continent or if it will be destroyed by this barbarian invasion. We have to imagine that this could happen but before it does we need to work together.”
Colonel Muammar Gaddafi, military ruler of Libya.
http://www.dailymail.co.u(...)migration-Libya.html
===================================================================
ajsequote:Op donderdag 3 december 2015 18:07 schreef jogy het volgende:
Ik wacht nog steeds op de foto's van Trump met een minderjarige crackhoer die in de teugels aan het plafond hangt of zo. Of een ander geweldig schandaal. Maar hoe je het ook wendt of keert lef heeft hij wel om een interview te doen op een Conspiracy site. Ballen van onverhit staal zeg maar.
Nee, natuurlijk is dat niet opmerkelijk. Juist die groep is dommig, voelt zich onbegrepen door de politiek en is vatbaar voor waanideeën en bizarre theorieën.quote:Op donderdag 3 december 2015 16:23 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Hij draagt een toupet heb ik het idee en is niet vies van sun tanquote:Op donderdag 3 december 2015 18:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
ajse
[ afbeelding ]
ow en verder!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nope, beide kanten niet veel soeps al deed er een oude opa mee die wel wat goede punten had..quote:Op donderdag 3 december 2015 19:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hij draagt een toupet heb ik het idee en is niet vies van sun tanWat een type zeg maar het is allemaal niet veel soeps wat ze in de aanbieding hebben. Democraat of republikein om het even.
Trump is een debiel. Rijkdom in Amerika en eigenlijk overal wordt doorgegeven of denk je dat hij in zijn eentje alles doet?quote:Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar Trump is geen debiel, want anders zou hij geen multimiljardair zijn en leiden in de polls.
Waarom is infowars een website voor idioten? De site stelt dingen aan de kaak die de MSM niet durven te behandelen.
Zucht... lees mijn eerdere posts anders ook eens door zou ik zeggen...quote:Op donderdag 3 december 2015 23:27 schreef loni55 het volgende:
[..]
Trump is een debiel. Rijkdom in Amerika en eigenlijk overal wordt doorgegeven of denk je dat hij in zijn eentje alles doet?
Je hebt infowars bekeken neem ik aan?
Is dit niet een vergelijking die te ver gaat...quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:42 schreef Lambiekje het volgende:
http://countercurrentnews(...)r-special-id-badges/
Ah! de gele ster wordt weer van stal gehaald.
dat klopt daar gaat Trump ook over de schreef.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dit niet een vergelijking die te ver gaat...
heeft ie dat echt aangegeven?quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:42 schreef Lambiekje het volgende:
http://countercurrentnews(...)r-special-id-badges/
Ah! de gele ster wordt weer van stal gehaald.
Het vergelijk klopt helaas wel. Alleen de titel klopt niet met wat er gezegd werd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dit niet een vergelijking die te ver gaat...
Niet alleen dat ook familie van moet uitgemoord wordenquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:14 schreef theguyver het volgende:
[..]
heeft ie dat echt aangegeven?
lijkt me sterk!
Dat betreft terroristen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet alleen dat ook familie van moet uitgemoord worden
http://www.nytimes.com/po(...)s-should-be-targets/
Wat ik aan kaart is wo2 retoriek.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat betreft terroristen.
Dat gedeelte wat jij aan kaart betreft moslims.
Er zit een groot verschil tussen moslims en terroristen.
Erh, leg uit? Dat plaatje van Trump in zijn ridder harnas bedoel je?quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:33 schreef SicSicSics het volgende:
Zou Ben Garrison bewust de parallel Breivik - Trump getrokken hebben in zijn cartoon?
Waarom?quote:Op vrijdag 4 december 2015 02:54 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Zucht... lees mijn eerdere posts anders ook eens door zou ik zeggen...
Ja enge gast hoor, zeker dat soort uitspraken!quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik aan kaart is wo2 retoriek.
Trump doet dus enge oneliners
Yes.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:48 schreef jogy het volgende:
Erh, leg uit? Dat plaatje van Trump in zijn ridder harnas bedoel je?
Ja echt onbegrijpelijk dat die gast zo hoog in de polls staat.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja enge gast hoor, zeker dat soort uitspraken!
Afgelopen week maakte hij nog een journalist belachelijk die lichamelijk gehandicapt is.
Door dit te doen![]()
[ afbeelding ]
South Park is daar ook heel uitgesproken over dit seizoen maar die zijn toch ook niet te vergelijken met Breivik, idioot Trump wel iets meer denk ik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Yes.
Breivik had in zijn 'manifest' ook een duidelijke stellingname tegen Politieke Correctheid.
Ook werden er in zijn 'manifest' parallelen getrokken met ridder(s) (orden).
Het deed mij er in ieder geval meteen aan denken, maar misschien ligt dat aan mij!
http://www.theguardian.co(...)ates-including-a-catquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja echt onbegrijpelijk dat die gast zo hoog in de polls staat.
Bij de vorige republikeinse voorverkiezingen was het al een aardig rariteitenkabinet maar het word alleen maar vreemder op.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:03 schreef Chewie het volgende:
Limberbutt's haircut is wel beter dan die van Trump
Wacht even, dit is een legitieme kandidaat? (briljantquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)ates-including-a-cat
https://www.facebook.com/Limberbutt4President2016?fref=photo
laat ze dan maar stemmen op deze kat![]()
[ afbeelding ]
South Park doet het wel aardig en ook hier weer heb je commentaar op PC en je hebt commentaar op PC.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:54 schreef Chewie het volgende:
South Park is daar ook heel uitgesproken over dit seizoen maar die zijn toch ook niet te vergelijken met Breivik, idioot Trump wel iets meer denk ik.
Ja want er staat nergens in de grondwet dat een dier geen president mag worden meen ik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Wacht even, dit is een legitieme kandidaat? (briljant)
Dus in principe zou een kunstmatige intelligentie ook president van de VS kunnen worden. Al moet dan het concept 'geboren' wel een beetje uitgebreid worden misschien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja want er staat nergens in de grondwet dat een dier geen president mag worden meen ik.
De makers van southpark hadden dit ook al opgemerkt en daardoor een eend in het witte huis geplaatst
[ afbeelding ]
Geen idee dat zou zomaar kunnen, Judgement day?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus in principe zou een kunstmatige intelligentie ook president van de VS kunnen worden. Al moet dan het concept 'geboren' wel een beetje uitgebreid worden misschien.
Of misschien ook niet "3. the coming into existence of something; origin"
[/offtopic]
Trump is de VS versie van Wilders. Groter, luidruchtiger en een stuk enger.
Fallout 3 did it!quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:08 schreef jogy het volgende:
Dus in principe zou een kunstmatige intelligentie ook president van de VS kunnen worden. Al moet dan het concept 'geboren' wel een beetje uitgebreid worden misschien.
Als ik deze comment lees heb ik de neiging om te kijken of The Simpson het al niet eerder gedaan hebbenquote:
Had ik gedaan en die kon ik niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
Als ik deze comment lees heb ik de neiging om te kijken of The Simpson het al niet eerder gedaan hebben
Ja klopt, geniale episode dat mr garrison zelf voor president ging omdat hij een groffe muil had.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
Kom ik weer aan met South Park.
Maar South Park heeft dit seizoen een aflevering gemaakt waar Canada in de problemen zat.
Een nog al aparte man deed mee daar aan de verkiezingen, en won ook nog.
Een Canadees legde het als volgt uit:
In het begin vonden we het allemaal erg leuk en waren we benieuwd hoe ver hij het kon schoppen puur voor de lol.
Maar op het moment dat het wel heel erg dichtbij kwam en de grap wel voorbij was, was het al te laat en werd hij president.
En dan zie je een man die nogal erg veel lijkt op Trump.
-
Gezien de reactie's op het web merk ik dat er in Amerika een grote groep is die ook nog echt stemt op Trump puur voor de lol.
South Park weet de laatste paar afleveringen goed de huidige situatie te schetsen.
Helemaal was mooi het punt dat Amerika een muur ging bouwen tegen de Canadezen (Mexicaanse vluchtelingen)quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt, geniale episode dat mr garrison zelf voor president ging omdat hij een groffe muil had.
Deed me ook beetje denken aan Trump
Haha serieus, goed werk sherlock!quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Had ik gedaan en die kon ik niet zo snel vinden![]()
Gehandicapten maken Trump belachelijkquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja enge gast hoor, zeker dat soort uitspraken!
Afgelopen week maakte hij nog een journalist belachelijk die lichamelijk gehandicapt is.
Door dit te doen![]()
[ afbeelding ]
Zijn de meningen ook over verdeeldquote:Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
..., maar Trump is geen debiel, want anders zou hij geen multimiljardair zijn ...
quote:Is Donald Trump zo rijk ondanks zichzelf?
Trump gaat in de polls aan de leiding en dat jaagt een heleboel mensen in de Verenigde Staten de stuipen op het lijf. Een van zijn USPs is natuurlijk dat hij zich kan profileren als selfmade zakenman die weet hoe je een bedrijf succesvol maakt en dus ook weet hoe je een land moet leiden. 'I’m proud of my net worth. I’ve done an amazing job', zei hij er zelf over, want dat mag in Amerika, jezelf prijzen. De boodschap is helder: Trump is de man die ook Amerika rijk kan maken. In een nieuwe poging de Republikeinse presidentskandidaat te diskwalificeren proberen zijn tegenstanders hem juist op dit punt te pakken. Want, is Trump eigenlijk wel zo succesvol geweest? In 1974 overleed Trumps vader Fred en liet daarbij een goedlopend vastgoedbedrijf aan zijn vijf kinderen na. Dat was toen al $200 à $250 miljoen waard, dus Donald kreeg daar ten minste $40 miljoen van. Dat is inderdaad niet helemaal from rags to riches, maar goed. Als hij op dat moment zijn aandeel had verkocht en geïnvesteerd in een S&P-500-indexfonds had dat hem volgens een berekening van het linkse, Trump-hatende kritische tijdschrift National Journal nu zo'n $3 miljard opgeleverd. Forbes schatte Trumps vermogen in 1982 op $200 miljoen (zelf zei hij dat het $500 miljoen was). Als hij dat toen had geïnvesteerd in aandelen was hij nu $8 miljard of meer waard geweest. Maar hoeveel heeft Trump nu eigenlijk? Zelf houdt hij het op $9 miljard, Forbes schat het op $4,5 miljard en Bloomberg op $2,9 miljard. Maar er zijn ook mensen die denken dat het nog veel minder is dan dat. Hoe dan ook: de bedoeling is om aan te tonen dat Trump eigenlijk onder de markt heeft gepresteerd en dat hij ook zo rijk had kunnen zijn als hij de afgelopen veertig jaar had zitten vingerverven. De National Journal haalt er nog even Warren Buffett erbij: die was in 1974 ook $40 miljoen waard en heeft nu een vermogen van $67 miljard. Aanzienlijk meer dan Trumps geschatte en/of geclaimde vermogen. Dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk: allereerst is hindsight 20/20 en in deze berekeningen wordt ervan uitgegaan dat hij destijds zijn hele vermogen zou hebben geïnvesteerd en er niks van hebben gebruikt voor zichzelf. Terwijl hij met (ex-)vrouwen als Ivana 'don't get mad get everything' Trump best hoge levenskosten heeft. Ook kun je discussiëren over wat hij precies zou hebben toegevoegd aan de economie met beleggen in een indexfonds. En dan kun je elke ondernemer wel verwijten dat hij een sukkel is geweest dat hij heeft gewerkt in plaats van wat geld te investeren. Maar goed, als wij een indexfonds waren zouden we dit meteen als reclame gaan gebruiken.
een president heeft geen alleenmacht... hij kan zelfs niet eens zomaar alles inzien..quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef theguyver het volgende:
Mocht hij alsnog president worden, hoop ik dat hij veel documenten die closed zijn openbaar gaat maken, zoals bepaalde info 9/11 en JFK etc..
Nee geen alleen macht, tuurlijk niet, maar hij kan wel bepaalde verzoeken indienen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een president heeft geen alleenmacht... hij kan zelfs niet eens zomaar alles inzien..
interessant is bv dat ooit president Carter een UFO-melding gedaan had in de vroege jaren zeventig aan de FBI..
toen hij president werd wilde hij inzien wat ermee gedaan werd, maar nadat hij dat dossier opvroeg kreg hij te horen dat hij daarvoor geen 'security clearance' had als president
wil Hillary echt de bill of rights afschaffen?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
is an sich natuurlijk omdat ook een president een politicus is en bepaalde onderzoeken ook politieke implicaties kunnen hebben..quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:10 schreef theguyver het volgende:
En appart dat een president zelfs het recht niet heeft om bepaalde info in te zien.
Je bent bijna zo goedgelovig als dat tuig wat daar over de boulevard rondloopt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:29 schreef Manke het volgende:
[..]
wil Hillary echt de bill of rights afschaffen?![]()
Zo ja, wat geeft ze als reden?
Dat is echt het domste wat ze kunnen doen. De fascistische symbolen hangen iig al in ...
omdat het me niks zou verbazen, onzin dusquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je bent bijna zo goedgelovig als dat tuig wat daar over de boulevard rondloopt.
Geenpeil doet het nu ookquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef SicSicSics het volgende:
Breivik had in zijn 'manifest' ook een duidelijke stellingname tegen Politieke Correctheid.
Ook werden er in zijn 'manifest' parallelen getrokken met ridder(s) (orden).
Het deed mij er in ieder geval meteen aan denken, maar misschien ligt dat aan mij!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |