abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158007020
Kan het interview hier niet zien maar kan toch haast niet anders dat dit een wedstrijdje hard schreeuwen is?
  vrijdag 4 december 2015 @ 11:59:05 #52
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158007043
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja echt onbegrijpelijk dat die gast zo hoog in de polls staat.

Bij de vorige republikeinse voorverkiezingen was het al een aardig rariteitenkabinet maar het word alleen maar vreemder op.
http://www.theguardian.co(...)ates-including-a-cat
https://www.facebook.com/Limberbutt4President2016?fref=photo
laat ze dan maar stemmen op deze kat :P

Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_158007090
Limberbutt's haircut is wel beter dan die van Trump
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:17:46 #54
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158007265
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:03 schreef Chewie het volgende:
Limberbutt's haircut is wel beter dan die van Trump
:Y
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:37:25 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158007530
quote:
Wacht even, dit is een legitieme kandidaat? (briljant :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:40:09 #56
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_158007575
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:54 schreef Chewie het volgende:
South Park is daar ook heel uitgesproken over dit seizoen maar die zijn toch ook niet te vergelijken met Breivik, idioot Trump wel iets meer denk ik.
South Park doet het wel aardig en ook hier weer heb je commentaar op PC en je hebt commentaar op PC. :7 Je kunt best commentaar hebben op politieke correctheid en zeggen dat je het idioot vindt dat je een lelijke dikke neger niet meer lelijk en dik mag noemen. ;)

Breivik had het alleen over Cultureel Marxisme (politieke correctheid) als conspiracy. Samen met boeken en essays als "The death of the west" en "The new dark Age - The Frankfurt School of Political Correctness", dat zie ik ook terug in de cartoon.

Je ziet het steeds vaker terug. Ook bij mensen als Lichtkogel, maar in NWS zie je het ook steeds vaker. Mensen die maar blijven quoten dat alle vrouwen in Zweden verkracht worden bijvoorbeeld.

Ergens wel zorgelijk.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 4 december 2015 @ 12:50:32 #57
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158007758
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:37 schreef jogy het volgende:

[..]

Wacht even, dit is een legitieme kandidaat? (briljant :@ )
Ja want er staat nergens in de grondwet dat een dier geen president mag worden meen ik.

De makers van southpark hadden dit ook al opgemerkt en daardoor een eend in het witte huis geplaatst ;)
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:08:39 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158008085
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 12:50 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja want er staat nergens in de grondwet dat een dier geen president mag worden meen ik.

De makers van southpark hadden dit ook al opgemerkt en daardoor een eend in het witte huis geplaatst ;)
[ afbeelding ]
Dus in principe zou een kunstmatige intelligentie ook president van de VS kunnen worden. Al moet dan het concept 'geboren' wel een beetje uitgebreid worden misschien.

Of misschien ook niet "3. the coming into existence of something; origin"
[/offtopic]

Trump is de VS versie van Wilders. Groter, luidruchtiger en een stuk enger.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:13:05 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158008166
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:08 schreef jogy het volgende:

[..]

Dus in principe zou een kunstmatige intelligentie ook president van de VS kunnen worden. Al moet dan het concept 'geboren' wel een beetje uitgebreid worden misschien.

Of misschien ook niet "3. the coming into existence of something; origin"
[/offtopic]

Trump is de VS versie van Wilders. Groter, luidruchtiger en een stuk enger.
Geen idee dat zou zomaar kunnen, Judgement day?
Nou wil trump zieltjes winnen van de lui die normaal helemaal niet willen stemmen.
In dit geval de gene die denken dat de overheid alleen maar troep veroorzaakt.

Mocht hij alsnog president worden, hoop ik dat hij veel documenten die closed zijn openbaar gaat maken, zoals bepaalde info 9/11 en JFK etc..
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:13:25 #60
116015 SicSicSics
pi_158008172
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:08 schreef jogy het volgende:
Fallout 3 did it! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_158008349
Kom ik weer aan met South Park.
Maar South Park heeft dit seizoen een aflevering gemaakt waar Canada in de problemen zat.

Een nog al aparte man deed mee daar aan de verkiezingen, en won ook nog.
Een Canadees legde het als volgt uit:

In het begin vonden we het allemaal erg leuk en waren we benieuwd hoe ver hij het kon schoppen puur voor de lol.
Maar op het moment dat het wel heel erg dichtbij kwam en de grap wel voorbij was, was het al te laat en werd hij president.

En dan zie je een man die nogal erg veel lijkt op Trump.

-

Gezien de reactie's op het web merk ik dat er in Amerika een grote groep is die ook nog echt stemt op Trump puur voor de lol.
South Park weet de laatste paar afleveringen goed de huidige situatie te schetsen.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_158008367
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Fallout 3 did it! :D
Als ik deze comment lees heb ik de neiging om te kijken of The Simpson het al niet eerder gedaan hebben :P
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:28:49 #63
116015 SicSicSics
pi_158008449
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
Als ik deze comment lees heb ik de neiging om te kijken of The Simpson het al niet eerder gedaan hebben :P
Had ik gedaan en die kon ik niet zo snel vinden _O- :D
Fine, fuck you then!
  vrijdag 4 december 2015 @ 13:29:19 #64
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158008455
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
Kom ik weer aan met South Park.
Maar South Park heeft dit seizoen een aflevering gemaakt waar Canada in de problemen zat.

Een nog al aparte man deed mee daar aan de verkiezingen, en won ook nog.
Een Canadees legde het als volgt uit:

In het begin vonden we het allemaal erg leuk en waren we benieuwd hoe ver hij het kon schoppen puur voor de lol.
Maar op het moment dat het wel heel erg dichtbij kwam en de grap wel voorbij was, was het al te laat en werd hij president.

En dan zie je een man die nogal erg veel lijkt op Trump.

-

Gezien de reactie's op het web merk ik dat er in Amerika een grote groep is die ook nog echt stemt op Trump puur voor de lol.
South Park weet de laatste paar afleveringen goed de huidige situatie te schetsen.
Ja klopt, geniale episode dat mr garrison zelf voor president ging omdat hij een groffe muil had.
Deed me ook beetje denken aan Trump
pi_158008489
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:29 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja klopt, geniale episode dat mr garrison zelf voor president ging omdat hij een groffe muil had.
Deed me ook beetje denken aan Trump
Helemaal was mooi het punt dat Amerika een muur ging bouwen tegen de Canadezen (Mexicaanse vluchtelingen)
Probleem was dat de Canadezen hun voor waren, en daar was Amerika natuurlijk niet blij mee :')
pi_158008497
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:28 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Had ik gedaan en die kon ik niet zo snel vinden _O- :D
Haha serieus, goed werk sherlock! :7 :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:49 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja enge gast hoor, zeker dat soort uitspraken!
Afgelopen week maakte hij nog een journalist belachelijk die lichamelijk gehandicapt is.

Door dit te doen :N
[ afbeelding ]
Gehandicapten maken Trump belachelijk

[ Bericht 35% gewijzigd door schommelstoel op 04-12-2015 13:39:29 ]
pi_158011169
Tja, heeft Alex Jones mensen wakker geschud?
Nee, hij stilt enkel de honger van complotdenkers en verdient daar een flinke duit mee.

Dat hij Trump toelaat is opmerkelijk, want dat is uiteraard de persoonljiking van wat hij probeert te bestrijden, althans dat gelooft zijn achterban.

Verder gaat de VS niet ten onder als hij of Hillary president worden.
Complotdenkers horen dat sowieso niet te geloven, want die geloven in ee ngeheime elite die op de achtergrond de president aanstuurt...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_158012220
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

..., maar Trump is geen debiel, want anders zou hij geen multimiljardair zijn ...

Zijn de meningen ook over verdeeld
quote:
Is Donald Trump zo rijk ondanks zichzelf?

Trump gaat in de polls aan de leiding en dat jaagt een heleboel mensen in de Verenigde Staten de stuipen op het lijf. Een van zijn USPs is natuurlijk dat hij zich kan profileren als selfmade zakenman die weet hoe je een bedrijf succesvol maakt en dus ook weet hoe je een land moet leiden. 'I’m proud of my net worth. I’ve done an amazing job', zei hij er zelf over, want dat mag in Amerika, jezelf prijzen. De boodschap is helder: Trump is de man die ook Amerika rijk kan maken. In een nieuwe poging de Republikeinse presidentskandidaat te diskwalificeren proberen zijn tegenstanders hem juist op dit punt te pakken. Want, is Trump eigenlijk wel zo succesvol geweest? In 1974 overleed Trumps vader Fred en liet daarbij een goedlopend vastgoedbedrijf aan zijn vijf kinderen na. Dat was toen al $200 à $250 miljoen waard, dus Donald kreeg daar ten minste $40 miljoen van. Dat is inderdaad niet helemaal from rags to riches, maar goed. Als hij op dat moment zijn aandeel had verkocht en geïnvesteerd in een S&P-500-indexfonds had dat hem volgens een berekening van het linkse, Trump-hatende kritische tijdschrift National Journal nu zo'n $3 miljard opgeleverd. Forbes schatte Trumps vermogen in 1982 op $200 miljoen (zelf zei hij dat het $500 miljoen was). Als hij dat toen had geïnvesteerd in aandelen was hij nu $8 miljard of meer waard geweest. Maar hoeveel heeft Trump nu eigenlijk? Zelf houdt hij het op $9 miljard, Forbes schat het op $4,5 miljard en Bloomberg op $2,9 miljard. Maar er zijn ook mensen die denken dat het nog veel minder is dan dat. Hoe dan ook: de bedoeling is om aan te tonen dat Trump eigenlijk onder de markt heeft gepresteerd en dat hij ook zo rijk had kunnen zijn als hij de afgelopen veertig jaar had zitten vingerverven. De National Journal haalt er nog even Warren Buffett erbij: die was in 1974 ook $40 miljoen waard en heeft nu een vermogen van $67 miljard. Aanzienlijk meer dan Trumps geschatte en/of geclaimde vermogen. Dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk: allereerst is hindsight 20/20 en in deze berekeningen wordt ervan uitgegaan dat hij destijds zijn hele vermogen zou hebben geïnvesteerd en er niks van hebben gebruikt voor zichzelf. Terwijl hij met (ex-)vrouwen als Ivana 'don't get mad get everything' Trump best hoge levenskosten heeft. Ook kun je discussiëren over wat hij precies zou hebben toegevoegd aan de economie met beleggen in een indexfonds. En dan kun je elke ondernemer wel verwijten dat hij een sukkel is geweest dat hij heeft gewerkt in plaats van wat geld te investeren. Maar goed, als wij een indexfonds waren zouden we dit meteen als reclame gaan gebruiken.
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_158012828
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef theguyver het volgende:

Mocht hij alsnog president worden, hoop ik dat hij veel documenten die closed zijn openbaar gaat maken, zoals bepaalde info 9/11 en JFK etc..
een president heeft geen alleenmacht... hij kan zelfs niet eens zomaar alles inzien..

interessant is bv dat ooit president Carter een UFO-melding gedaan had in de vroege jaren zeventig aan de FBI..
toen hij president werd wilde hij inzien wat ermee gedaan werd, maar nadat hij dat dossier opvroeg kreg hij te horen dat hij daarvoor geen 'security clearance' had als president
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:10:11 #70
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_158013077
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef RM-rf het volgende:

[..]

een president heeft geen alleenmacht... hij kan zelfs niet eens zomaar alles inzien..

interessant is bv dat ooit president Carter een UFO-melding gedaan had in de vroege jaren zeventig aan de FBI..
toen hij president werd wilde hij inzien wat ermee gedaan werd, maar nadat hij dat dossier opvroeg kreg hij te horen dat hij daarvoor geen 'security clearance' had als president
Nee geen alleen macht, tuurlijk niet, maar hij kan wel bepaalde verzoeken indienen.
Ik weet niet hoe dat helemaal

En appart dat een president zelfs het recht niet heeft om bepaalde info in te zien.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:29:49 #71
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158013424
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Tja, kan me haast niet voorstellen dat Trump de 'real-deal' is.

Echter, feit dat hij z'n eigen campagne volledig financiert is toch wel netjes vind ik, geeft hem toch wat onafhankelijkheid zou je zeggen.

Als Hillary president wordt is het echt afgelopen met de VS, dat is 1 ding wat zeker is. Het vervelende is dat het sterft van de vrouwen in Amerika die BLIND stemmen voor Hillary, puur en alleen omdat ze een vrouw is en omdat ze vinden 'dat het weleens tijd is voor een voor in het Witte Huis'.

"I support whatever Hillary says". Gruwelijk....

wil Hillary echt de bill of rights afschaffen? :')
Zo ja, wat geeft ze als reden?

Dat is echt het domste wat ze kunnen doen. De fascistische symbolen hangen iig al in congress:

Dat symbool heet de fasces.
pi_158013497
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:10 schreef theguyver het volgende:

En appart dat een president zelfs het recht niet heeft om bepaalde info in te zien.
is an sich natuurlijk omdat ook een president een politicus is en bepaalde onderzoeken ook politieke implicaties kunnen hebben..

doet een beetje denken ook aan de restricties van de Comissie Stiekem in nederland, waar dan politici wel bepaalde informatie krijgen, maar het hen verboden is iets mee te doen..

Dat is altijd een moeilijk probleem van bv de inlichtingenpolitiek tegenover een politiek transparant systeem..
Bij inlichtingenpolitiek heeft meestal niks te winnen aan openbaarheid (en werkt zelfs het liefste in het geheime en non-transparante, wat dan ook meestal aan de basis van haar fouten ligt, dat ze daarmee ook efectieve controle over haar functioneren kan ontwijken)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:02:29 #73
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_158016406
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:29 schreef Manke het volgende:

[..]

wil Hillary echt de bill of rights afschaffen? :')
Zo ja, wat geeft ze als reden?

Dat is echt het domste wat ze kunnen doen. De fascistische symbolen hangen iig al in ...
Je bent bijna zo goedgelovig als dat tuig wat daar over de boulevard rondloopt. :D
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:05:30 #74
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_158023057
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:02 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je bent bijna zo goedgelovig als dat tuig wat daar over de boulevard rondloopt. :D
omdat het me niks zou verbazen, onzin dus
  dinsdag 8 december 2015 @ 09:40:52 #75
116015 SicSicSics
pi_158099490
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef SicSicSics het volgende:
Breivik had in zijn 'manifest' ook een duidelijke stellingname tegen Politieke Correctheid.
Ook werden er in zijn 'manifest' parallelen getrokken met ridder(s) (orden).

Het deed mij er in ieder geval meteen aan denken, maar misschien ligt dat aan mij! ;)
Geenpeil doet het nu ook :o

Campagne voeren met een koene ridder afbeelding. Tegen de politieke correctheid... Ik begin langzaam een patroon te zien.
Fine, fuck you then!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')