http://www.theguardian.co(...)ates-including-a-catquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ja echt onbegrijpelijk dat die gast zo hoog in de polls staat.
Bij de vorige republikeinse voorverkiezingen was het al een aardig rariteitenkabinet maar het word alleen maar vreemder op.
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:03 schreef Chewie het volgende:
Limberbutt's haircut is wel beter dan die van Trump
Wacht even, dit is een legitieme kandidaat? (briljantquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)ates-including-a-cat
https://www.facebook.com/Limberbutt4President2016?fref=photo
laat ze dan maar stemmen op deze kat![]()
[ afbeelding ]
South Park doet het wel aardig en ook hier weer heb je commentaar op PC en je hebt commentaar op PC.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:54 schreef Chewie het volgende:
South Park is daar ook heel uitgesproken over dit seizoen maar die zijn toch ook niet te vergelijken met Breivik, idioot Trump wel iets meer denk ik.
Ja want er staat nergens in de grondwet dat een dier geen president mag worden meen ik.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Wacht even, dit is een legitieme kandidaat? (briljant)
Dus in principe zou een kunstmatige intelligentie ook president van de VS kunnen worden. Al moet dan het concept 'geboren' wel een beetje uitgebreid worden misschien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja want er staat nergens in de grondwet dat een dier geen president mag worden meen ik.
De makers van southpark hadden dit ook al opgemerkt en daardoor een eend in het witte huis geplaatst
[ afbeelding ]
Geen idee dat zou zomaar kunnen, Judgement day?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus in principe zou een kunstmatige intelligentie ook president van de VS kunnen worden. Al moet dan het concept 'geboren' wel een beetje uitgebreid worden misschien.
Of misschien ook niet "3. the coming into existence of something; origin"
[/offtopic]
Trump is de VS versie van Wilders. Groter, luidruchtiger en een stuk enger.
Fallout 3 did it!quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:08 schreef jogy het volgende:
Dus in principe zou een kunstmatige intelligentie ook president van de VS kunnen worden. Al moet dan het concept 'geboren' wel een beetje uitgebreid worden misschien.
Als ik deze comment lees heb ik de neiging om te kijken of The Simpson het al niet eerder gedaan hebbenquote:
Had ik gedaan en die kon ik niet zo snel vindenquote:Op vrijdag 4 december 2015 13:24 schreef schommelstoel het volgende:
Als ik deze comment lees heb ik de neiging om te kijken of The Simpson het al niet eerder gedaan hebben
Ja klopt, geniale episode dat mr garrison zelf voor president ging omdat hij een groffe muil had.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:23 schreef schommelstoel het volgende:
Kom ik weer aan met South Park.
Maar South Park heeft dit seizoen een aflevering gemaakt waar Canada in de problemen zat.
Een nog al aparte man deed mee daar aan de verkiezingen, en won ook nog.
Een Canadees legde het als volgt uit:
In het begin vonden we het allemaal erg leuk en waren we benieuwd hoe ver hij het kon schoppen puur voor de lol.
Maar op het moment dat het wel heel erg dichtbij kwam en de grap wel voorbij was, was het al te laat en werd hij president.
En dan zie je een man die nogal erg veel lijkt op Trump.
-
Gezien de reactie's op het web merk ik dat er in Amerika een grote groep is die ook nog echt stemt op Trump puur voor de lol.
South Park weet de laatste paar afleveringen goed de huidige situatie te schetsen.
Helemaal was mooi het punt dat Amerika een muur ging bouwen tegen de Canadezen (Mexicaanse vluchtelingen)quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:29 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja klopt, geniale episode dat mr garrison zelf voor president ging omdat hij een groffe muil had.
Deed me ook beetje denken aan Trump
Haha serieus, goed werk sherlock!quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:28 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Had ik gedaan en die kon ik niet zo snel vinden![]()
Gehandicapten maken Trump belachelijkquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja enge gast hoor, zeker dat soort uitspraken!
Afgelopen week maakte hij nog een journalist belachelijk die lichamelijk gehandicapt is.
Door dit te doen![]()
[ afbeelding ]
Zijn de meningen ook over verdeeldquote:Op donderdag 3 december 2015 16:30 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
..., maar Trump is geen debiel, want anders zou hij geen multimiljardair zijn ...
quote:Is Donald Trump zo rijk ondanks zichzelf?
Trump gaat in de polls aan de leiding en dat jaagt een heleboel mensen in de Verenigde Staten de stuipen op het lijf. Een van zijn USPs is natuurlijk dat hij zich kan profileren als selfmade zakenman die weet hoe je een bedrijf succesvol maakt en dus ook weet hoe je een land moet leiden. 'I’m proud of my net worth. I’ve done an amazing job', zei hij er zelf over, want dat mag in Amerika, jezelf prijzen. De boodschap is helder: Trump is de man die ook Amerika rijk kan maken. In een nieuwe poging de Republikeinse presidentskandidaat te diskwalificeren proberen zijn tegenstanders hem juist op dit punt te pakken. Want, is Trump eigenlijk wel zo succesvol geweest? In 1974 overleed Trumps vader Fred en liet daarbij een goedlopend vastgoedbedrijf aan zijn vijf kinderen na. Dat was toen al $200 à $250 miljoen waard, dus Donald kreeg daar ten minste $40 miljoen van. Dat is inderdaad niet helemaal from rags to riches, maar goed. Als hij op dat moment zijn aandeel had verkocht en geïnvesteerd in een S&P-500-indexfonds had dat hem volgens een berekening van het linkse, Trump-hatende kritische tijdschrift National Journal nu zo'n $3 miljard opgeleverd. Forbes schatte Trumps vermogen in 1982 op $200 miljoen (zelf zei hij dat het $500 miljoen was). Als hij dat toen had geïnvesteerd in aandelen was hij nu $8 miljard of meer waard geweest. Maar hoeveel heeft Trump nu eigenlijk? Zelf houdt hij het op $9 miljard, Forbes schat het op $4,5 miljard en Bloomberg op $2,9 miljard. Maar er zijn ook mensen die denken dat het nog veel minder is dan dat. Hoe dan ook: de bedoeling is om aan te tonen dat Trump eigenlijk onder de markt heeft gepresteerd en dat hij ook zo rijk had kunnen zijn als hij de afgelopen veertig jaar had zitten vingerverven. De National Journal haalt er nog even Warren Buffett erbij: die was in 1974 ook $40 miljoen waard en heeft nu een vermogen van $67 miljard. Aanzienlijk meer dan Trumps geschatte en/of geclaimde vermogen. Dit is natuurlijk niet helemaal eerlijk: allereerst is hindsight 20/20 en in deze berekeningen wordt ervan uitgegaan dat hij destijds zijn hele vermogen zou hebben geïnvesteerd en er niks van hebben gebruikt voor zichzelf. Terwijl hij met (ex-)vrouwen als Ivana 'don't get mad get everything' Trump best hoge levenskosten heeft. Ook kun je discussiëren over wat hij precies zou hebben toegevoegd aan de economie met beleggen in een indexfonds. En dan kun je elke ondernemer wel verwijten dat hij een sukkel is geweest dat hij heeft gewerkt in plaats van wat geld te investeren. Maar goed, als wij een indexfonds waren zouden we dit meteen als reclame gaan gebruiken.
een president heeft geen alleenmacht... hij kan zelfs niet eens zomaar alles inzien..quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:13 schreef theguyver het volgende:
Mocht hij alsnog president worden, hoop ik dat hij veel documenten die closed zijn openbaar gaat maken, zoals bepaalde info 9/11 en JFK etc..
Nee geen alleen macht, tuurlijk niet, maar hij kan wel bepaalde verzoeken indienen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 16:51 schreef RM-rf het volgende:
[..]
een president heeft geen alleenmacht... hij kan zelfs niet eens zomaar alles inzien..
interessant is bv dat ooit president Carter een UFO-melding gedaan had in de vroege jaren zeventig aan de FBI..
toen hij president werd wilde hij inzien wat ermee gedaan werd, maar nadat hij dat dossier opvroeg kreg hij te horen dat hij daarvoor geen 'security clearance' had als president
wil Hillary echt de bill of rights afschaffen?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:01 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Tja, kan me haast niet voorstellen dat Trump de 'real-deal' is.
Echter, feit dat hij z'n eigen campagne volledig financiert is toch wel netjes vind ik, geeft hem toch wat onafhankelijkheid zou je zeggen.
Als Hillary president wordt is het echt afgelopen met de VS, dat is 1 ding wat zeker is. Het vervelende is dat het sterft van de vrouwen in Amerika die BLIND stemmen voor Hillary, puur en alleen omdat ze een vrouw is en omdat ze vinden 'dat het weleens tijd is voor een voor in het Witte Huis'.
"I support whatever Hillary says". Gruwelijk....
is an sich natuurlijk omdat ook een president een politicus is en bepaalde onderzoeken ook politieke implicaties kunnen hebben..quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:10 schreef theguyver het volgende:
En appart dat een president zelfs het recht niet heeft om bepaalde info in te zien.
Je bent bijna zo goedgelovig als dat tuig wat daar over de boulevard rondloopt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 17:29 schreef Manke het volgende:
[..]
wil Hillary echt de bill of rights afschaffen?![]()
Zo ja, wat geeft ze als reden?
Dat is echt het domste wat ze kunnen doen. De fascistische symbolen hangen iig al in ...
omdat het me niks zou verbazen, onzin dusquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Je bent bijna zo goedgelovig als dat tuig wat daar over de boulevard rondloopt.
Geenpeil doet het nu ookquote:Op vrijdag 4 december 2015 11:53 schreef SicSicSics het volgende:
Breivik had in zijn 'manifest' ook een duidelijke stellingname tegen Politieke Correctheid.
Ook werden er in zijn 'manifest' parallelen getrokken met ridder(s) (orden).
Het deed mij er in ieder geval meteen aan denken, maar misschien ligt dat aan mij!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |