En dan denkt u aan mij? Bovendien, trams in Harderwijk?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wist geen titel, maar zag een oliebollenkraam vanuit de tram. Iedereen is welkom.
Niet te grappig, Willem.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:15 schreef Reya het volgende:
[..]
En dan denkt u aan mij? Bovendien, trams in Harderwijk?
Dolfinarium ligt ongeveer 200 meter meer naar rechts.quote:
Schaatsen zit er voorlopig niet meer in. Dankzij China en die honderden steenkoolcentrales.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:18 schreef Kowloon het volgende:
De Randmeren zijn wel fijne schaatsmeren. Desondanks had ik het toffer gevonden als de Zuiderzee behouden was gebleven en Flevoland er niet was geweest.
Ja en nee. Flevoland doet nu mooi dienst als pauper-enclave.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:18 schreef Kowloon het volgende:
De Randmeren zijn wel fijne schaatsmeren. Desondanks had ik het toffer gevonden als de Zuiderzee behouden was gebleven en Flevoland er niet was geweest.
Ik stel voor om als represaille Nederlandse China-fanboys te vervolgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Schaatsen zit er voorlopig niet meer in. Dankzij China en die honderden steenkoolcentrales.
Tikkeltje naïef, inderdaad. De kans is stukken groter dat we deze planeet finaal naar de kanker helpen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:22 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Schaatsen zit er voorlopig niet meer in. Dankzij China en die honderden steenkoolcentrales.
Ook wel schattig dat het linksvolk dacht dat die klimaatconferentie een doorbraak zou geven. En nu gaan een stel lolbertarische miljardairs soelaas bieden, dat moet toch wel een beetje pijn doen.
Die paupers zijn juist uit de zeeklei tevoorschijn gekomen toen Flevoland drooggelegd werd.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja en nee. Flevoland doet nu mooi dienst als pauper-enclave.
Woonden voorheen allemaal in de Jordaan, daar had ook verder niemand last van. Nu ze opeens een huis met een tuin hebben gaan ze ook nog eens denken dat ze daadwerkelijk iets voorstellen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Die paupers zijn juist uit de zeeklei tevoorschijn gekomen toen Flevoland drooggelegd werd.
Correct, daarom geef ik er zelf ook weinig om. Triest maar waar.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tikkeltje naïef, inderdaad. De kans is stukken groter dat we deze planeet finaal naar de kanker helpen.
Gezellig samen met Kaas in de gevangenis.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik stel voor om als represaille Nederlandse China-fanboys te vervolgen.
"Bubba, mag ik vandaag je zeep weer oprapen pleaaaaaaaaaaaaaaaaase?"quote:Op donderdag 3 december 2015 10:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Gezellig samen met Kaas in de gevangenis.
Dwangarbeid lijkt me een correctere straf.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Na mij de zondvloed. Prima instelling.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Correct, daarom geef ik er zelf ook weinig om. Triest maar waar.
Ach, we kunnen Nederland wel prima op orde houden. Als we de dijken hoog genoeg houden en kappen met fossiele brandstoffen uit al die proletenlanden zitten we wel goed.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tikkeltje naïef, inderdaad. De kans is stukken groter dat we deze planeet finaal naar de kanker helpen.
Dan komen er straks allemaal klimaatgelukszoekers deze kant op.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach, we kunnen Nederland wel prima op orde houden. Als we de dijken hoog genoeg houden en kappen met fossiele brandstoffen uit al die proletenlanden zitten we wel goed.
Afrika is de lul natuurlijk, net zoals die jungles in het verre oosten.
Is Kaasje eindelijk gepakt voor z'n illegale handel in hiv-remmers?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:29 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je bedoelt die jungles die en masse tegen de vlakte gaan om ruimte te maken voor palmplantages?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ach, we kunnen Nederland wel prima op orde houden. Als we de dijken hoog genoeg houden en kappen met fossiele brandstoffen uit al die proletenlanden zitten we wel goed.
Afrika is de lul natuurlijk, net zoals die jungles in het verre oosten.
Frontex gaat een mooie muur in het zuiden en oosten laten maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan komen er straks allemaal klimaatgelukszoekers deze kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |