Was het maar 'n molenpaard, kon ze de akker ff omploegen voor Maandagquote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef PTLe het volgende:
Ze hijgt als een molenpaard
[ afbeelding ]
gele zonnebrillen is een geintje tussendoor en bas beach is natuurlijk niet open behalve bij evenementen en dan loopt het wel behoorlijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:42 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de Bas schuimpjes wel massaal gaan bellen. Buiten de popu poll krijgt hij niet echt veel steun heb ik het idee. Gele zonnebril loopt voor geen meter en Baas Beach ook niet echt.
Isa kreeg met haar initiatieven wel veel steun van haar schuimpjes.
*proest*quote:Op donderdag 3 december 2015 09:38 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Geen een , vond alleen de opmerking dat Angela een tweede Cees zou zijn wat vreemd.
Ik dacht dat je misschien een goede onderbouwing had .
Toen het lekker weer was liep Baas Beach ook niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Voor Baas Beach is het nu ook niet echt lekker weer.
Ivan is geen tegenkandidaat voor Bas. Als Ivan bijna alle stemmen van zijn medebewoners krijgt wint Bas het nog op de buitenstemmen. Dat zag je vorig jaar wel toen het tussen Gio en Fles ging. En lang niet alle Isafans hebben op Gio gestemd.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als Bas er nu uit gaat, krijg je echt niet zo'n soppers reactie als vorig jaar. Het wordt nu sowieso een eindstrijd waar Ivan bij betrokken is. Als Bas eruit is hebben de Bas soppers niet echt een "tegenkandidaat" voor Ivan die hun voorkeur zal hebben. Vorig jaar was Gio achtergebleven van het setje Isa Gio, dus kreeg de stemmen van de Isa fan. Als Bas er nu wordt uitgestemd blijft er niet echt een 'partner' van Bas over.
Ik zie niet gebeuren dat de Bas fans nu massaal voor Armanda of Gabs gaan stemmen. Bas heeft sowieso geen slechte band met Ivan, dus de Bas stemmers zullen geen moeite meer nemen om 'wraak' te nemen in de plaats van Bas.
Dus gewoon Wim eruit, Ivan krijgt veel stemmen van de bewoners en de schuimpjes gaan massaal bellen voor Bas. Dit zal de grootste winst opleveren voor Talpa
Gewoon haar eigen zure kopquote:Op donderdag 3 december 2015 09:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat lijkt ze hier oud op deze foto
Krijgt ze ook van die stackers van Mammy Two Shoes?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Eens kijken of ze vandaag ook zo vrolijk is.. het lijnen gaat beginnen
Okayquote:Op donderdag 3 december 2015 09:49 schreef Enah het volgende:
[..]
Toen het lekker weer was liep Baas Beach ook niet.
En het meeste daar is opgezopen door de eigen bewoners!quote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Voor Baas Beach is het nu ook niet echt lekker weer.
Fixedquote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef PTLe het volgende:
Ze hijgt als is een molenpaard
[ afbeelding ]
Wat een taalgebruik , leuk om te horen als je net wakker bent .quote:Op donderdag 3 december 2015 09:49 schreef PTLe het volgende:
Hé hou je waffel gilt die muts....
[ afbeelding ]
Het verschil tussen Gio en Vanessa van buitenstemmers is niet te vergelijken met Ivan en Bas.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ivan is geen tegenkandidaat voor Bas. Als Ivan bijna alle stemmen van zijn medebewoners krijgt wint Bas het nog op de buitenstemmen. Dat zag je vorig jaar wel toen het tussen Gio en Fles ging. En lang niet alle Isafans hebben op Gio gestemd.
Als Bas van tevoren wordt kaltgestellt heb je een open race, met Ivan waarschijnlijk als lichte favoriet. Zo is de kans groter dat veel meer fans van andere bewoners ook over de streep komen om te sms'en.
Neem Stiff bijvoorbeeld. Die is absoluut kansloos als Bas erin blijft, maar met Bas eruit is ze ineens één van de mede-favorieten. Voor veel Bas-stemmers zal Stiff een aanvaardbaar alternatief zijn.
Ze is vaak erg ordinair vind ik ....En Wimpie zit weer .....quote:Op donderdag 3 december 2015 09:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik , leuk om te horen als je net wakker bent .
Als je zo praat is nu niet bepaald iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze is vaak erg ordinair vind ik ....En Wimpie zit weer .....
[ afbeelding ]
Dus als Bas er uit is voor de stemming kunnen we dan massaal gaan stemmen op Bjorn?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ivan is geen tegenkandidaat voor Bas. Als Ivan bijna alle stemmen van zijn medebewoners krijgt wint Bas het nog op de buitenstemmen. Dat zag je vorig jaar wel toen het tussen Gio en Fles ging. En lang niet alle Isafans hebben op Gio gestemd.
Als Bas van tevoren wordt kaltgestellt heb je een open race, met Ivan waarschijnlijk als lichte favoriet. Zo is de kans groter dat veel meer fans van andere bewoners ook over de streep komen om te sms'en.
Neem Stiff bijvoorbeeld. Die is absoluut kansloos als Bas erin blijft, maar met Bas eruit is ze ineens één van de mede-favorieten. Voor veel Bas-stemmers zal Stiff een aanvaardbaar alternatief zijn.
Was dat een poll op de site van Utopia?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:54 schreef Enah het volgende:
[..]
Het verschil tussen Gio en Vanessa van buitenstemmers is niet te vergelijken met Ivan en Bas.
De poll van weken terug wie moet UHVJ worden. Zat er 10 % tussen Bas en Ivan.
Vanes en Gio was het verschil 50 procent ofzo
In de meeste gevallen kan ik haar taal niet eens verstaanquote:Op donderdag 3 december 2015 09:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze is vaak erg ordinair vind ik ....En Wimpie zit weer .....
[ afbeelding ]
Dikke draadnagel!!!quote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef DKUp het volgende:
Wimpie is sinds gisteren enorm actief, wat nep
Mijn moeder kijkt alleen tv en snapt niet dat hij genomineerd is want het is zo'n harde werkerquote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef DKUp het volgende:
Wimpie is sinds gisteren enorm actief, wat nep
Ik verwacht sowieso niet dat Bjorn veel stemmen gaat genereren. Met of zonder Basquote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dus als Bas er uit is voor de stemming kunnen we dan massaal gaan stemmen op Bjorn?
Ik heb helemaal niks met hem maar de andere bewoners gunnen hem de overwinning zeker niet dus zal het veel nijd veroorzaken, lijkt me leuk om te zien hoe ze dan reageren groen van nijd?
Wimpie mag zo shinen met de vluchtelingen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:00 schreef DKUp het volgende:
Stif is aan het klussen, daar hadden ze Wimpie toch voor
Shitfacequote:Op donderdag 3 december 2015 10:00 schreef beequeen het volgende:
Angela vindt dat ben er nogal verkreukeld uitziet.
Angela ziet het dus allemaal primaquote:Op donderdag 3 december 2015 10:00 schreef beequeen het volgende:
Angela vindt dat ben er nogal verkreukeld uitziet.
Dat dus.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:00 schreef DKUp het volgende:
Stif is aan het klussen, daar hadden ze Wimpie toch voor
Ik vermoed dat Stefanie dan veel stemmen gaat krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet dat Bjorn veel stemmen gaat genereren. Met of zonder Bas
Veel te blij, te jong, te drukquote:Op donderdag 3 december 2015 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger nu al rot aan die Ramona
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze hebben wel een hele goede klik samen .quote:Op donderdag 3 december 2015 10:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Echt een nieuwe gabs dus, mopperdemopper
Ik ook.Er uit met dat mens!quote:Op donderdag 3 december 2015 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
ja die twee zijn dikke mikquote:Op donderdag 3 december 2015 10:06 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ze hebben wel een hele goede klik samen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |