SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlaten![]()
Bas staat 1 in de poll , Ivan tweede en Stefanie derde , als Stefanie weg moet gaan haar stemmen misschien wel naar Ivan om zo van Bas te kunnen winnen.
Als Bas blijft wint hij dat moge duidelijk zijn.![]()
Angela drinkt elke ochtend verse jus , doet ze al haar hele leven
klaag klaag zeur zeik
Cees 2.0 in tha house
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Cees adviseerde wel dit niet te uiten want dan wordt ze weggestuurd.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:28 schreef puzziepie het volgende:
klaag klaag zeur zeik
Cees 2.0 in tha houseOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:28 schreef puzziepie het volgende:
klaag klaag zeur zeik
Cees 2.0 in tha houseomdat ze zegt ik drink mijn hele leven jus 'd orange ?
Ze is beter aan te horen in de gesprekken dan Ramona .![]()
Cees heeft advies voor Angela
niet te veel zeuren want anders wordt ze weggestuurdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ramona wakker maken...quote:Op donderdag 3 december 2015 09:32 schreef renevanlaaren het volgende:
naomie moet post halen zo te zienWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze liep de andere kant op, zit nu bij die andere.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:32 schreef renevanlaaren het volgende:
naomie moet post halen zo te zien![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:28 schreef puzziepie het volgende:
klaag klaag zeur zeik
Cees 2.0 in tha house![]()
![]()
SOONY![]()
Dus Cees ziet haar wel zitten denk ik dan ?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Cees heeft advies voor Angela
niet te veel zeuren want anders wordt ze weggestuurdJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Die zal ze wel wakker moeten maken .quote:Op donderdag 3 december 2015 09:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze liep de andere kant op, zit nu bij die andere.![]()
Ze is leuk in de gesprekken , gaat haar eigen weg en laat zich in elk geval niet manipuleren en maakt gevatte opmerkingen.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dus Cees ziet haar wel zitten denk ik dan ?![]()
Maar om 11:00u komen ook de buren voor een workshop.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Cees moet zachter doen.
Waarom als "hij" het zegt, doen ze het dan wel zegt Gabs.
Tja hij is de boss hè....zegt Cees.
Gaat over Ivan, bevel, is bevel....
Godsamme, moet echt niet gekker worden.![]()
en wat is je probleem precies?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:31 schreef DeNiAs het volgende:
[..]omdat ze zegt ik drink mijn hele leven jus 'd orange ?
Ze is beter aan te horen in de gesprekken dan Ramona .My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Workshop meubilair maken.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:37 schreef renevanlaaren het volgende:
moorkopje komt haar nest niet uit,willen we dat zien al die maanden![]()
![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
![]()
50 man? Wim heeft in ene nu wat te doen?quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Best welquote:Op donderdag 3 december 2015 09:36 schreef PTLe het volgende:
Wat een enorme....................![]()
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Geen een , vond alleen de opmerking dat Angela een tweede Cees zou zijn wat vreemd.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en wat is je probleem precies?
Ik dacht dat je misschien een goede onderbouwing had .![]()
![]()
Begint al goedquote:Op donderdag 3 december 2015 09:37 schreef renevanlaaren het volgende:
moorkopje komt haar nest niet uit,willen we dat zien al die maanden![]()
![]()
Mooi zo, een tweede Cees hebben ze daar in de loods hard nodigquote:Op donderdag 3 december 2015 09:28 schreef puzziepie het volgende:
klaag klaag zeur zeik
Cees 2.0 in tha house![]()
En Cees kan wel wat hulp gebruiken daar tussen die lamzakken![]()
![]()
Eens kijken of ze vandaag ook zo vrolijk is.. het lijnen gaat beginnenquote:
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hier heeft ze nog geen make-up op .quote:Op donderdag 3 december 2015 09:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat lijkt ze hier oud op deze foto![]()
Is ze dat van plan dan ?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Eens kijken of ze vandaag ook zo vrolijk is.. het lijnen gaat beginnenJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Angela vraagt lachend of er iemand moet douchen ..dan kan ze gaan poepen
Oei , dan moet ze de cola laten staan bij haar eten , gaat dat wel lukken.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Eens kijken of ze vandaag ook zo vrolijk is.. het lijnen gaat beginnen![]()
Ik vraag me af of de Bas schuimpjes wel massaal gaan bellen. Buiten de popu poll krijgt hij niet echt veel steun heb ik het idee. Gele zonnebril loopt voor geen meter en Baas Beach ook niet echt.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als Bas er nu uit gaat, krijg je echt niet zo'n soppers reactie als vorig jaar. Het wordt nu sowieso een eindstrijd waar Ivan bij betrokken is. Als Bas eruit is hebben de Bas soppers niet echt een "tegenkandidaat" voor Ivan die hun voorkeur zal hebben. Vorig jaar was Gio achtergebleven van het setje Isa Gio, dus kreeg de stemmen van de Isa fan. Als Bas er nu wordt uitgestemd blijft er niet echt een 'partner' van Bas over.
Ik zie niet gebeuren dat de Bas fans nu massaal voor Armanda of Gabs gaan stemmen. Bas heeft sowieso geen slechte band met Ivan, dus de Bas stemmers zullen geen moeite meer nemen om 'wraak' te nemen in de plaats van Bas.
Dus gewoon Wim eruit, Ivan krijgt veel stemmen van de bewoners en de schuimpjes gaan massaal bellen voor Bas. Dit zal de grootste winst opleveren voor Talpa
Isa kreeg met haar initiatieven wel veel steun van haar schuimpjes.![]()
Als ze mocht blijven wilde ze ook zo veel gaan afvallen net als Gabriella, die zou haar gaan helpen daar mee.quote:![]()
Ze kan daar natuurlijk niet zo gaan eten(snaaien) als ze thuis doet..quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Voor Baas Beach is het nu ook niet echt lekker weer.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:42 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de Bas schuimpjes wel massaal gaan bellen. Buiten de popu poll krijgt hij niet echt veel steun heb ik het idee. Gele zonnebril loopt voor geen meter en Baas Beach ook niet echt.
Schilderen?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef PTLe het volgende:
Ze hijgt als een molenpaard
[ afbeelding ]![]()
![]()
Was het maar 'n molenpaard, kon ze de akker ff omploegen voor Maandagquote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef PTLe het volgende:
Ze hijgt als een molenpaard
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Wim: Er zat een specht op het dak vanmorgen.
Nicole: Morgen waarschijnlijk weer.
( gaat vast over het getimmer)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
gele zonnebrillen is een geintje tussendoor en bas beach is natuurlijk niet open behalve bij evenementen en dan loopt het wel behoorlijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:42 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de Bas schuimpjes wel massaal gaan bellen. Buiten de popu poll krijgt hij niet echt veel steun heb ik het idee. Gele zonnebril loopt voor geen meter en Baas Beach ook niet echt.
*proest*quote:Op donderdag 3 december 2015 09:38 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Geen een , vond alleen de opmerking dat Angela een tweede Cees zou zijn wat vreemd.
Ik dacht dat je misschien een goede onderbouwing had .My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Toen het lekker weer was liep Baas Beach ook niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Voor Baas Beach is het nu ook niet echt lekker weer.![]()
![]()
Ivan is geen tegenkandidaat voor Bas. Als Ivan bijna alle stemmen van zijn medebewoners krijgt wint Bas het nog op de buitenstemmen. Dat zag je vorig jaar wel toen het tussen Gio en Fles ging. En lang niet alle Isafans hebben op Gio gestemd.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als Bas er nu uit gaat, krijg je echt niet zo'n soppers reactie als vorig jaar. Het wordt nu sowieso een eindstrijd waar Ivan bij betrokken is. Als Bas eruit is hebben de Bas soppers niet echt een "tegenkandidaat" voor Ivan die hun voorkeur zal hebben. Vorig jaar was Gio achtergebleven van het setje Isa Gio, dus kreeg de stemmen van de Isa fan. Als Bas er nu wordt uitgestemd blijft er niet echt een 'partner' van Bas over.
Ik zie niet gebeuren dat de Bas fans nu massaal voor Armanda of Gabs gaan stemmen. Bas heeft sowieso geen slechte band met Ivan, dus de Bas stemmers zullen geen moeite meer nemen om 'wraak' te nemen in de plaats van Bas.
Dus gewoon Wim eruit, Ivan krijgt veel stemmen van de bewoners en de schuimpjes gaan massaal bellen voor Bas. Dit zal de grootste winst opleveren voor Talpa
Als Bas van tevoren wordt kaltgestellt heb je een open race, met Ivan waarschijnlijk als lichte favoriet. Zo is de kans groter dat veel meer fans van andere bewoners ook over de streep komen om te sms'en.
Neem Stiff bijvoorbeeld. Die is absoluut kansloos als Bas erin blijft, maar met Bas eruit is ze ineens één van de mede-favorieten. Voor veel Bas-stemmers zal Stiff een aanvaardbaar alternatief zijn.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ah, dat 'de buren' komen is 'een dingetje'.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Gewoon haar eigen zure kopquote:Op donderdag 3 december 2015 09:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat lijkt ze hier oud op deze foto
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Krijgt ze ook van die stackers van Mammy Two Shoes?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Eens kijken of ze vandaag ook zo vrolijk is.. het lijnen gaat beginnen
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Okayquote:Op donderdag 3 december 2015 09:49 schreef Enah het volgende:
[..]
Toen het lekker weer was liep Baas Beach ook niet.![]()
![]()
En het meeste daar is opgezopen door de eigen bewoners!quote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Voor Baas Beach is het nu ook niet echt lekker weer.![]()
Fixedquote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef PTLe het volgende:
Ze hijgt als is een molenpaard
[ afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Wat een taalgebruik , leuk om te horen als je net wakker bent .quote:Op donderdag 3 december 2015 09:49 schreef PTLe het volgende:
Hé hou je waffel gilt die muts....
[ afbeelding ]![]()
Het verschil tussen Gio en Vanessa van buitenstemmers is niet te vergelijken met Ivan en Bas.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ivan is geen tegenkandidaat voor Bas. Als Ivan bijna alle stemmen van zijn medebewoners krijgt wint Bas het nog op de buitenstemmen. Dat zag je vorig jaar wel toen het tussen Gio en Fles ging. En lang niet alle Isafans hebben op Gio gestemd.
Als Bas van tevoren wordt kaltgestellt heb je een open race, met Ivan waarschijnlijk als lichte favoriet. Zo is de kans groter dat veel meer fans van andere bewoners ook over de streep komen om te sms'en.
Neem Stiff bijvoorbeeld. Die is absoluut kansloos als Bas erin blijft, maar met Bas eruit is ze ineens één van de mede-favorieten. Voor veel Bas-stemmers zal Stiff een aanvaardbaar alternatief zijn.
De poll van weken terug wie moet UHVJ worden. Zat er 10 % tussen Bas en Ivan.
Vanes en Gio was het verschil 50 procent ofzo![]()
![]()
Ze is vaak erg ordinair vind ik ....En Wimpie zit weer .....quote:Op donderdag 3 december 2015 09:53 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik , leuk om te horen als je net wakker bent .
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Als je zo praat is nu niet bepaald iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze is vaak erg ordinair vind ik ....En Wimpie zit weer .....
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dus als Bas er uit is voor de stemming kunnen we dan massaal gaan stemmen op Bjorn?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ivan is geen tegenkandidaat voor Bas. Als Ivan bijna alle stemmen van zijn medebewoners krijgt wint Bas het nog op de buitenstemmen. Dat zag je vorig jaar wel toen het tussen Gio en Fles ging. En lang niet alle Isafans hebben op Gio gestemd.
Neem Stiff bijvoorbeeld. Die is absoluut kansloos als Bas erin blijft, maar met Bas eruit is ze ineens één van de mede-favorieten. Voor veel Bas-stemmers zal Stiff een aanvaardbaar alternatief zijn.
Ik heb helemaal niks met hem maar de andere bewoners gunnen hem de overwinning zeker niet dus zal het veel nijd veroorzaken, lijkt me leuk om te zien hoe ze dan reageren groen van nijd?![]()
Was dat een poll op de site van Utopia?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:54 schreef Enah het volgende:
[..]
Het verschil tussen Gio en Vanessa van buitenstemmers is niet te vergelijken met Ivan en Bas.
De poll van weken terug wie moet UHVJ worden. Zat er 10 % tussen Bas en Ivan.
Vanes en Gio was het verschil 50 procent ofzo
De uitkomsten van de wekelijkse popipolls zeggen mij genoeg.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
In de meeste gevallen kan ik haar taal niet eens verstaanquote:Op donderdag 3 december 2015 09:55 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ze is vaak erg ordinair vind ik ....En Wimpie zit weer .....
[ afbeelding ]
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dikke draadnagel!!!quote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef DKUp het volgende:
Wimpie is sinds gisteren enorm actief, wat nep![]()
Mijn moeder kijkt alleen tv en snapt niet dat hij genomineerd is want het is zo'n harde werkerquote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef DKUp het volgende:
Wimpie is sinds gisteren enorm actief, wat nep![]()
![]()
Ik verwacht sowieso niet dat Bjorn veel stemmen gaat genereren. Met of zonder Basquote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dus als Bas er uit is voor de stemming kunnen we dan massaal gaan stemmen op Bjorn?
Ik heb helemaal niks met hem maar de andere bewoners gunnen hem de overwinning zeker niet dus zal het veel nijd veroorzaken, lijkt me leuk om te zien hoe ze dan reageren groen van nijd?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Angela vindt dat ben er nogal verkreukeld uitziet.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
Wimpie mag zo shinen met de vluchtelingen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:00 schreef DKUp het volgende:
Stif is aan het klussen, daar hadden ze Wimpie toch voorOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Shitfacequote:Op donderdag 3 december 2015 10:00 schreef beequeen het volgende:
Angela vindt dat ben er nogal verkreukeld uitziet.![]()
Mijn moeder zag hem gisteren op tv en ze zei: wat ziet die jongen eruit.
Ik zei: Shitface. Ze begon te lachen
SOONY![]()
Angela ziet het dus allemaal primaquote:Op donderdag 3 december 2015 10:00 schreef beequeen het volgende:
Angela vindt dat ben er nogal verkreukeld uitziet.![]()
![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:00 schreef DKUp het volgende:
Stif is aan het klussen, daar hadden ze Wimpie toch voor
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik erger nu al rot aan die Ramona
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik vermoed dat Stefanie dan veel stemmen gaat krijgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik verwacht sowieso niet dat Bjorn veel stemmen gaat genereren. Met of zonder Bas![]()
Veel te blij, te jong, te drukquote:Op donderdag 3 december 2015 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik erger nu al rot aan die Ramona![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
― Mark Twain
Ze hebben wel een hele goede klik samen .quote:Op donderdag 3 december 2015 10:06 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Echt een nieuwe gabs dus, mopperdemopper![]()
Gelukkig, ze laten het omkleden van Ramona niet zien.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ik ook.Er uit met dat mens!quote:Op donderdag 3 december 2015 10:04 schreef Pearlbitch het volgende:
GM![]()
![]()
ja die twee zijn dikke mikquote:Op donderdag 3 december 2015 10:06 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ze hebben wel een hele goede klik samen .There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Zal Arjuna binnenkort wel weer binnenkomen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:06 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ze hebben wel een hele goede klik samen .![]()
Dat werd gisteren ook al geopperd .quote:Op donderdag 3 december 2015 10:10 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Zal Arjuna binnenkort wel weer binnenkomen.![]()
Omdat Nicole haar ook leuk vind.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:06 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ze hebben wel een hele goede klik samen .![]()
Gabriella heeft toch wel een eigen mening ? Of kan zij alleen maar op Nicole leunen?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:11 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Omdat Nicole haar ook leuk vind.![]()
Wie is moorkopje?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:34 schreef renevanlaaren het volgende:
moorkopje is wakker gemaakt,blijft nog ff lekker liggen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Godsammequote:"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:14 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Is het verstandig, om nog een dame met dergelijk taalgebruik erbij te hebben?![]()
![]()
Nopequote:Op donderdag 3 december 2015 10:14 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Is het verstandig, om nog een dame met dergelijk taalgebruik erbij te hebben?SOONY![]()
Angela wil graag een Utopiaans Monopoly maken
ze is gek op spelletjesMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
verstandig en utopia?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:14 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Is het verstandig, om nog een dame met dergelijk taalgebruik erbij te hebben?![]()
maar waarom niet, daar gaat niemand dood van hoorThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Wim loopt naar de keuken waar Ramona ook staat.
Wim:Zo even mijn rondje gemaakt en dan vind je weer van alles(bekers etc)
Mark:Ja jij ziet dat
Wim naar buiten naar Ivan:Zo heb even de werkschuur opgeruimd teringbende hoor.![]()
Gelukkig deed hij dit voor zijn nominatie ook altijdquote:Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim naar buiten naar Ivan:Zo heb even de werkschuur opgeruimd teringbende hoor.
SOONY![]()
Normaliter doet ie dat toch ook, maar dan verteld ie het er niet bijquote:Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim naar buiten naar Ivan:Zo heb even de werkschuur opgeruimd teringbende hoor.![]()
Nu gaat hij het benoemen , in de hoop dat Ramona hem er in houd .quote:Op donderdag 3 december 2015 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Normaliter doet ie dat toch ook, maar dan verteld ie het er niet bij![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig deed hij dit voor zijn nominatie ook altijd
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:25 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig deed hij dit voor zijn nominatie ook altijd![]()
![]()
Naar het rookbankje lopen is een rondje makenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef Koekiebakkie het volgende:
Wim naar buiten naar Ivan:Zo heb even de werkschuur opgeruimd teringbende hoor.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Vroten en praten, praten, praten.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:28 schreef Cir het volgende:
GM
val met mn neus in de boter
Ramona ..eet
zie dr alleen maar vroten steeds ?
Goedemorgen.![]()
Koffiezetten in je eigen mok is opruimenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:27 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Naar het rookbankje lopen is een rondje maken![]()
Morgen gaat ze afvallenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:28 schreef Cir het volgende:
GM
val met mn neus in de boter
Ramona ..eet
zie dr alleen maar vroten steeds ?![]()
![]()
Hij was afgedanktquote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Arjuna komt terug? Heeft ie weer geld nodig?![]()
Het was cynisch bedoeld , morgen wordt dan weer morgen. Vandaar dezequote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:36 schreef DKUp het volgende:
King EIvan haat even de stallen inspecteren.Ja echt he, zag je m kijken.
![]()
Eerder dat de bewoners geld teveel hebbenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Zat echt met m'n capvinger in de aanslag, had al wat gemaakt maar deze was het mooistequote:Op donderdag 3 december 2015 10:41 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
Jij krijgt het weer voorelkaar om zo'n cap te maken,
![]()
![]()
Gm Daantje![]()
![]()
Niet zo moeilijk als iemand zit te ontbijten....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 10:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zat echt met m'n capvinger in de aanslag, had al wat gemaakt maar deze was het mooiste![]()
Gm DaantjeMogge skeet
![]()
![]()
Wim is geloof ik nog niet ingelicht ..die denkt dat de buren vanmiddag komen ..ik meende dat Nicole zei dat het pas maandag werd?Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
King EIvan zei daarnet: Straksquote:Op donderdag 3 december 2015 10:44 schreef snetje het volgende:
Wim is geloof ik nog niet ingelicht ..die denkt dat de buren vanmiddag komen ..ik meende dat Nicole zei dat het pas maandag werd?SOONY![]()
Vorig jaar klopten die iig aardig met de uiteindelijke stemming hequote:Op donderdag 3 december 2015 09:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Was dat een poll op de site van Utopia?
De uitkomsten van de wekelijkse popipolls zeggen mij genoeg.![]()
Dat was volgens mij die schildercursus van haar, had ze en mail voor gekregen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:44 schreef snetje het volgende:
Wim is geloof ik nog niet ingelicht ..die denkt dat de buren vanmiddag komen ..ik meende dat Nicole zei dat het pas maandag werd?
Wimpie moet shinen!!!!Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Ik zag dit nog even vluchtig, die mooie loungebank van Wim gaat nu naar de buren? ( waar Ivan en Nicole op zitten)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
gaan ze namaken ?quote:Op donderdag 3 december 2015 10:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag dit nog even vluchtig, die mooie loungebank van Wim gaat nu naar de buren? ( waar Ivan en Nicole op zitten)
het volk daar wil werken, aan de slag
en via de shop van utopia verkopen ..
nikole wil ook met hun armbandjes gaan maken
geweldig origineel dat idee,.
prima constructie![]()
![]()
![]()
Ivan zegt een waar woord over zichzelf
Ivan, wat ben je toch een naar mens, zegt hij tegen Stef
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nieuwe werkschuur moet voor de 12e af zijn.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
![]()
Dan zal Wim wel niet wegmogen, of is dit de smoes daarvoorquote:Op donderdag 3 december 2015 10:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Nieuwe werkschuur moet voor de 12e af zijn.![]()
![]()
Dit moetje van de febo moet toch zeker wel zijn oprot shine moment zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan zal Wim wel niet wegmogen, of is dit de smoes daarvoorOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wimpie gaat gewoon weg hoor, Ivan en Mark kunnen ook bouwen daar hebben ze Wimpie niet voor nodigquote:Op donderdag 3 december 2015 10:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Dan zal Wim wel niet wegmogen, of is dit de smoes daarvoor![]()
Ook Stef zei net dat ze wel wilde bouwen.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wimpie gaat gewoon weg hoor, Ivan en Mark kunnen ook bouwen daar hebben ze Wimpie niet voor nodigOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Yep, de laatste stuiptrekkingen van Wimpie.quote:Op donderdag 3 december 2015 10:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit moetje van de febo moet toch zeker wel zijn oprot shine moment zijn.![]()
uitgestreken smoel van die kereltquote:Op donderdag 3 december 2015 10:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
Het leger is weer binnen....
[ afbeelding ]
Halelujaaaaaa![]()
![]()
![]()
WIe is jou dinnetje?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hij wilde graag het Leger inquote:
en toen kwam het licht
blijf help anderen, stap in Het Leger van de Heer
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die kan er ook wat van, en Bas ook dus Winpie mag opzoutenquote:Op donderdag 3 december 2015 10:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook Stef zei net dat ze wel wilde bouwen.![]()
![]()
Lets hope soquote:Op donderdag 3 december 2015 10:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dit moetje van de febo moet toch zeker wel zijn oprot shine moment zijn.![]()
Zy die zo van Eten Houdquote:
zy die wil afvallen,
zy die geen idee heeft hoe je moet afvassen
zy die waarschijnlijk een heule grote snavelt heeft![]()
Ramonaquote:Op donderdag 3 december 2015 11:02 schreef Cir het volgende:
[..]
Zy die zo van Eten Houd
zy die wil afvallen,
zy die waarschijnlijk een heule grote snavelt heeft![]()
![]()
![]()
Ik vind Ivan altijd zo ongemakkelijk en oppervlakkig met gesprekken op gang houden. Hij luistert ook niet echt.Make trouble not war![]()
Ik moet steeds aan zanger rinus met ramona denken
are we looking to utopia ingliesch Cos
we have to get a coersoes
mooost of the kiekers are not so goed at Inglisch
..
betaal voor nederlandsche streams jah![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Ik moet steeds aan zanger rinus met ramona denken![]()
![]()
![]()
ToeToeter
stevige Scooter![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:03 schreef Cir het volgende:
are we looking to utopia ingliesch Cos
we have to get a coersoes
mooost of the kiekers are not so goed at Inglisch
..
betaal voor nederlandsche streams jah![]()
![]()
hij heeft in Schotland gestudeerd toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:04 schreef rowan634 het volgende:
Ivan spreekt beter Engels dan NederlandsMake trouble not war![]()
A< die nieuwe hoe heet ze ook weer geen Angela maar..........................ja, diequote:Op donderdag 3 december 2015 11:02 schreef Cir het volgende:
[..]
Zy die zo van Eten Houd
zy die wil afvallen,
zy die waarschijnlijk een heule grote snavelt heeft
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ramona is in gesprek met Armanda.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zal vast niet gaan over 'n pistoletje met gerookte ribeyequote:Op donderdag 3 december 2015 11:06 schreef PoezeligDing het volgende:
Ramona is in gesprek met Armanda.![]()
![]()
jaquote:Op donderdag 3 december 2015 11:05 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hij heeft in Schotland gestudeerd toch?TEAM TAFEL![]()
Groenteschijf ...door Hem ben ik dieren leuk gaan vinden
dat ik ze echt aai enzow![]()
gaat over Bas...?
ReetMona ; verteld iets..
SL...
stop met praten over aaien te veel info![]()
Nee, ze had het over haar ex-vriend en Armado.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:10 schreef Cir het volgende:
Groenteschijf ...door Hem ben ik dieren leuk gaan vinden
dat ik ze echt aai enzow![]()
gaat over Bas...?
ReetMona ; verteld iets..
SL...
stop met praten over aaien te veel infoOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ReetMona ; wat is voor jouw belangrijk aan kerts waar denk je aan
Groenteschijf ; ik denk wat voor mooie boodschap kan ik geven
vrede voor iedereen een feest
dieren zijn natuurlijk wel de klos
we hebben 2 kalkoenen van de bio industrie die zetten we dan in de loods
zodat ze vrij kunnnee rondlopen
vriendin van mij doet sapvasten 2 dagen
ReetMona ; zo.... mensen gaan heel veel lekker eten met kerst hoe zal dat voor jou zijn
Groenteschijf; verschillende gerechtjes lang tafelen![]()
oke Thnxsquote:Op donderdag 3 december 2015 11:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ze had het over haar ex-vriend en Armado.
moppie is echt niet goed in dr kop hoor
liegt alles aan elkaar vast
heeft in N"Gein op het Cals gezeten..vriendjes gehad ..
..Amandel was zeer likbaar![]()
aaibaar ook![]()
Godver Cir, verslik me bijna in m'n broodje Filetquote:Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef Cir het volgende:
[..]
oke Thnxs
aaibaar ook![]()
![]()
jeetje wat grof, Reetmona ook alquote:Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef Cir het volgende:
[..]
oke Thnxs
aaibaar ookMake trouble not war![]()
RMona gat Naomie wat vragen stellen
jij doet de koetjes , je houd van Makeup ,wat ga je nog meer doen ?
Ganoom ; ik ga met tassen bezig?
klik naar haar het Leger,..
Mevroi ; bla bla ,ogelijkheden
lekker in je vel
Maneer ; bla bla maatschappelijk verantwoord gezever..![]()
Cees ..; Ja .. ja...
ei heer a teel between tussendeur
Cees ; gaat ook maar int inglies fader
..NB ..waar kijk ik na![]()
Is ze d'r tas pakken? Gaat ze terug naar Dodewaard??quote:Op donderdag 3 december 2015 11:19 schreef snetje het volgende:
Gnoom is nog steeds met die tassen bezig?![]()
![]()
![]()
![]()
Reetmonaquote:Op donderdag 3 december 2015 11:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jeetje wat grof, Reetmona ook al![]()
Ramona had het erover dat ze vragen móest gaan stellen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Likbaar Aaibaarquote:Op donderdag 3 december 2015 11:17 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jeetje wat grof, Reetmona ook al
ReetMona ...
U mag scrollen heur .![]()
![]()
vreemd,...quote:Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ramona had het erover dat ze vragen móest gaan stellen.
Febo Taakje natuurlijk![]()
jawel, weet ik, ben het alleen niet zo gewend van jouquote:Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef Cir het volgende:
[..]
Likbaar Aaibaar
ReetMona ...
U mag scrollen heur .Make trouble not war![]()
Tja, jammer dan als je dit al grof vindtquote:Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee, dat heb ik niet verzonnen, ik vind het juist niet zo leuk
Hoe gaat het eigenlijk met Wimions geweldige hottub?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:22 schreef Chanel5 het volgende:
We hebben een timmerman en die kan echt alles.
Ja hè Wim, 1 keer knipperen en er staat een villa....![]()
![]()
Gnoom vindt het belangrijk dat een nieuwe daar een enorme groei kan meemaken...dan kan Ramona wel weer weg ..die is al flink gegroeid..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
mop je kan er niet omheenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:22 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
jawel, weet ik, ben het alleen niet zo gewend van jou
politiek correct ..ze is wat vol..ze is moddervet m.i.
kijk die Ass,.. beetje blanke is er jaloers op
die hebben geen reet.. lange rug met een gat dr in
ReetMoona it is for me![]()
![]()
![]()
Heel stuk terrein erbij.
Dat leek me al idd, aangezien beide dames ineens "spontaan" een rondje doenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Ramona had het erover dat ze vragen móest gaan stellen.![]()
Waar komt dat hou ineens vandaan? Vide, Wim gebracht?
Vragen, vragen.
― Mark Twain
Goffer Cir, waar haal je ze vandaanquote:Op donderdag 3 december 2015 11:23 schreef Cir het volgende:
[..]
mop je kan er niet omheen
![]()
![]()
![]()
Nu je het zegt........quote:Op donderdag 3 december 2015 11:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met Wimions geweldige hottub?![]()
Daar stond shit mountain. Je weet wel, die ze kruiwagen voor kruiwagen weggeschept hebben.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Heel stuk terrein erbij.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
De begeleiding van het Leger en de Asiel zoekerts
1 op 1?
men bespreekt hoe er meubels gebouw worden
verlijmen / schroeven enz![]()
Daar lag shitmountain toch? Waren iig die graafmachines die we per ongeluk zagen bezig laatstquote:Op donderdag 3 december 2015 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Heel stuk terrein erbij.![]()
Nicole gaat een inspirerend tekstje plotteren voor op het bankje..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hier rustte rob. Meer hoeft er niet op.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:26 schreef snetje het volgende:
Nicole gaat een inspirerend tekstje plotteren voor op het bankje..![]()
ik zal wel in een lieve bui zijn vandaag, weet het ook niet.........................quote:Op donderdag 3 december 2015 11:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Tja, jammer dan als je dit al grof vindtMake trouble not war![]()
Die kut lach van die kut WIM.
HUHAHAHAHAHA
makkelijker binnendoor/achterlangsquote:Op donderdag 3 december 2015 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Heel stuk terrein erbij.
aansluitend buurtuin,.. zoiets![]()
Lag daar ook niet de geweldige malle Pietje tuin van Joey?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Heel stuk terrein erbij.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
De wereld aan meubels gemaakt daar moeten ze op Inet gaan zoeken wat ze zouden kunnen gaan maken....![]()
HBO Engels, Wim?
Ja, dat lijkt wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:29 schreef Urb het volgende:
Hebben de kaboutertjes ook de schroothoop van joop opgeruimd of?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zullen wel weer vogelhuisjes wordenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:28 schreef snetje het volgende:
Tja en nu? Eerste cursus van Wim ..volgens mij is hij bij vrouwen wat vlotter..
[ afbeelding ]
Ze weten nog niet wat ze moeten gaan maken?![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:26 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hier rustte rob. Meer hoeft er niet op.
Noom dacht dat een barretje wel leuk zou zijn.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:28 schreef Chanel5 het volgende:
De wereld aan meubels gemaakt daar moeten ze op Inet gaan zoeken wat ze zouden kunnen gaan maken....
― Mark Twain
Nog ff en ik timmer mn eigen doodskistquote:Op donderdag 3 december 2015 11:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zullen wel weer vogelhuisjes wordenMake trouble not war![]()
ndd, dit is nog zoetsappigquote:Op donderdag 3 december 2015 11:22 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Tja, jammer dan als je dit al grof vindt![]()
Laat die nou niet gaan denken, kan nooit veel goeds van komenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Noom dacht dat een barretje wel leuk zou zijn.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Bankje hebben ze niet veel aan zegt Ivan ..meer klerenkasten ..
Wim: Ja ik ben al bezig met een boekenkast....
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:23 schreef Cir het volgende:
[..]
mop je kan er niet omheen
![]()
![]()
Oh mij dumpen ze in de groenbak scheelt weer spijkersquote:Op donderdag 3 december 2015 11:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nog ff en ik timmer mn eigen doodskist![]()
![]()
je mag bij mij wel op de composthoop?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh mij dumpen ze in de groenbak scheelt weer spijkersMake trouble not war![]()
Godsamme! Wat een goede voorbereiding weer...quote:Op donderdag 3 december 2015 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben geen scharnieren dus de kledingkast gaat niet door.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
En geen geld om scharnieren te bestellen?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Ze hebben geen scharnieren dus de kledingkast gaat niet door.![]()
Niet bij het chemisch afval?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Oh mij dumpen ze in de groenbak scheelt weer spijkers
― Mark Twain
Weet nog dat voor kabouter Wilco die kist iets aan de grote kant was toenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh mij dumpen ze in de groenbak scheelt weer spijkers![]()
![]()
SL....Febo gilt even wat er gemaakt moet worden.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Eigenlijk wel beter hè, met al dat gif in mn lijf...... wat zal dat fikken. Gaat het alarm weer afquote:
en moeten de ramen en deuren dicht![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Weet nog dat voor kabouter Wilco die kist iets aan de grote kant was toen
[ afbeelding ]![]()
![]()
Sushi en die kutpop gingen nu eenmaal voor, prioriteiten he.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En geen geld om scharnieren te bestellen?![]()
![]()
Jaaa daar kon die samen met Col in, was er zelfs nog plek voor 'n bedquote:Op donderdag 3 december 2015 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hij kan niet eens bouwen. Koning duct tape.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:33 schreef rowan634 het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat Wim blijft. Nu met dit en alle bouwplannen voor volgend jaar
Wimpie gaat lekker naar mama, papa, Inge en nichtje.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
wel ff wachten nog een jaar of 30 graagquote:Op donderdag 3 december 2015 11:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oh mij dumpen ze in de groenbak scheelt weer spijkers![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
was die helemaal vergeten![]()
Mag van mij ook wel eerder hoor Cirquote:Op donderdag 3 december 2015 11:34 schreef Cir het volgende:
[..]
wel ff wachten nog een jaar of 30 graag![]()
Kan je je kleren aanhangen![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Zal vast nog wel een gesprekje komen met Cees en Angela en dat Cees even doorgeeft dat Wim eigenlijk geen flikker doet elke dag..quote:Op donderdag 3 december 2015 11:33 schreef rowan634 het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat Wim blijft. Nu met dit en alle bouwplannen voor volgend jaarWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
of bijzettafel voor al je prachtige Utopia-theeglazenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wat leuk deze samenwerking....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wanneer is dat verwijderd?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:36 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe SL.![]()
![]()
Stal zonder tussenschot"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Heeft Stif de bouwer gedaan.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wanneer is dat verwijderd?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Vanmorgen door Stefquote:Op donderdag 3 december 2015 11:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wanneer is dat verwijderd?----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Netquote:Op donderdag 3 december 2015 11:37 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wanneer is dat verwijderd?![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:36 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe SL.![]()
![]()
Stal zonder tussenschot![]()
eindelijk dag 702...
moeder en dochter een eigen hok![]()
Die lach, door merg en been. Oprotten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2015 11:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]Weet nog dat ze daar tijd geleden ook zoiets gemaakt hadden, voor Aike ofzo? Maar dan als wijnrek.
![]()
Ik heb hier geen woorden voor. De bouwer kijkt toe hoe de patatboer hout zaagt
En zo zijn we weer terug bij afquote:Op donderdag 3 december 2015 11:38 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
eindelijk dag 702...
moeder en dochter een eigen hok![]()
![]()
Oordopjes op, doetie anders ook nooit.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:39 schreef snetje het volgende:
Mark neemt het al over van Wim...
[ afbeelding ]![]()
Mensen ronselen om kutklusjes te laten doen, leuk ja.quote:
Wil ik ook
Achja die mensen vervelen zich behoorlijk natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Mensen ronselen om kutklusjes te laten doen, leuk ja.
Wil ik ook![]()
![]()
Als die mensen het leuk vinden, is het prima. Ik neem aan dat de spullen die ze maken voor hun zelf is, of verkocht worden?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wil ik ookAls ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
vnd het eerlijk gezegd nogal hypocriet allemaalquote:
project van het Leger.....
opvang Crailo
doelstellingen werk opleiden
kids naar school
Asielzoekers van dit moment.....
klopt geen flikker van..kan en mag helmaal niet
gezien de status... gaat weer over tv maken en feel goed gedoe![]()
Ik heb zo'n hekel hè, aan dat mooie sier maken alleen voor tv. Bah, normaal gesproken gunnen ze het licht in elkaars ogen niet.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Ja een kerstboom van hout maken, samen een kast maken, kutklusjes idd...ze kijken ook zo ongelukkig die slaven..quote:Op donderdag 3 december 2015 11:40 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Wil ik ook...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Nou, bijna lunchtijd hoor.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
![]()
Dat zijn echt verse planken.
Hoe dan?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dus na drie maanden zeuren zijn ze er eindelijk.....
...En hebben ze niets voorbereid om te gaan doen?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
En wat Waaif er nu weer baai moet. Sjaainen voor tievie.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:43 schreef beequeen het volgende:
Ik heb zo'n hekel hè, aan dat mooie sier maken alleen voor tv. Bah, normaal gesproken gunnen ze het licht in elkaars ogen niet.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb die houtopslag wel eerder gezien. Toen lagen die planken daar ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dan?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ivan: Wie gaat nu wat doen? Voor mij is het een beetje...
Wim: Ja voor mij ook...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Dat vroeg ik me dus ook al af. Van de vide gevallen, Wim gebracht.......?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe dan?
Ze hadden niks meer.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
die staat te soppenquote:Op donderdag 3 december 2015 11:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En wat Waaif er nu weer baai moet. Sjaainen voor tievie.
Ivan zn Inglies is zo goed en Ivan straald..
ving net zoiets op toen ze dat zy![]()
Dit zijn geen planken die er al weken in weer en wind liggen.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb die houtopslag wel eerder gezien. Toen lagen die planken daar ook.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik vind ze ook wel erg wit voor planken die al weken buiten liggen in weer en wind. Echt afgedekt zijn ze niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:44 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb die houtopslag wel eerder gezien. Toen lagen die planken daar ook.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Waaif: The plan is to not have a plan.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Onze hard werkende pioniers zaten moeilijk in hun tijd.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dus na drie maanden zeuren zijn ze er eindelijk.....
...En hebben ze niets voorbereid om te gaan doen?![]()
![]()
Als het geen kutklusjes zijn waarom doen de bewoners het niet zelf dan?quote:Op donderdag 3 december 2015 11:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja een kerstboom van hout maken, samen een kast maken, kutklusjes idd...ze kijken ook zo ongelukkig die slaven.."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: