50 man? Wim heeft in ene nu wat te doen?quote:
Best welquote:Op donderdag 3 december 2015 09:36 schreef PTLe het volgende:
Wat een enorme....................![]()
[ afbeelding ]
Geen een , vond alleen de opmerking dat Angela een tweede Cees zou zijn wat vreemd.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
en wat is je probleem precies?
Begint al goedquote:Op donderdag 3 december 2015 09:37 schreef renevanlaaren het volgende:
moorkopje komt haar nest niet uit,willen we dat zien al die maanden
Mooi zo, een tweede Cees hebben ze daar in de loods hard nodigquote:Op donderdag 3 december 2015 09:28 schreef puzziepie het volgende:
Angela drinkt elke ochtend verse jus , doet ze al haar hele leven
klaag klaag zeur zeik
Cees 2.0 in tha house
Eens kijken of ze vandaag ook zo vrolijk is.. het lijnen gaat beginnenquote:
Hier heeft ze nog geen make-up op .quote:Op donderdag 3 december 2015 09:40 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wat lijkt ze hier oud op deze foto
Is ze dat van plan dan ?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Eens kijken of ze vandaag ook zo vrolijk is.. het lijnen gaat beginnen
Oei , dan moet ze de cola laten staan bij haar eten , gaat dat wel lukken.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:41 schreef snetje het volgende:
[..]
Eens kijken of ze vandaag ook zo vrolijk is.. het lijnen gaat beginnen
Ik vraag me af of de Bas schuimpjes wel massaal gaan bellen. Buiten de popu poll krijgt hij niet echt veel steun heb ik het idee. Gele zonnebril loopt voor geen meter en Baas Beach ook niet echt.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als Bas er nu uit gaat, krijg je echt niet zo'n soppers reactie als vorig jaar. Het wordt nu sowieso een eindstrijd waar Ivan bij betrokken is. Als Bas eruit is hebben de Bas soppers niet echt een "tegenkandidaat" voor Ivan die hun voorkeur zal hebben. Vorig jaar was Gio achtergebleven van het setje Isa Gio, dus kreeg de stemmen van de Isa fan. Als Bas er nu wordt uitgestemd blijft er niet echt een 'partner' van Bas over.
Ik zie niet gebeuren dat de Bas fans nu massaal voor Armanda of Gabs gaan stemmen. Bas heeft sowieso geen slechte band met Ivan, dus de Bas stemmers zullen geen moeite meer nemen om 'wraak' te nemen in de plaats van Bas.
Dus gewoon Wim eruit, Ivan krijgt veel stemmen van de bewoners en de schuimpjes gaan massaal bellen voor Bas. Dit zal de grootste winst opleveren voor Talpa
Als ze mocht blijven wilde ze ook zo veel gaan afvallen net als Gabriella, die zou haar gaan helpen daar mee.quote:
Ze kan daar natuurlijk niet zo gaan eten(snaaien) als ze thuis doet..quote:
Voor Baas Beach is het nu ook niet echt lekker weer.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:42 schreef Enah het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de Bas schuimpjes wel massaal gaan bellen. Buiten de popu poll krijgt hij niet echt veel steun heb ik het idee. Gele zonnebril loopt voor geen meter en Baas Beach ook niet echt.
Isa kreeg met haar initiatieven wel veel steun van haar schuimpjes.
Schilderen?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef PTLe het volgende:
Ze hijgt als een molenpaard
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |