SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlaten![]()
Bas staat 1 in de poll , Ivan tweede en Stefanie derde , als Stefanie weg moet gaan haar stemmen misschien wel naar Ivan om zo van Bas te kunnen winnen.
Als Bas blijft wint hij dat moge duidelijk zijn.![]()
Angela drinkt elke ochtend verse jus , doet ze al haar hele leven
klaag klaag zeur zeik
Cees 2.0 in tha house
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Cees adviseerde wel dit niet te uiten want dan wordt ze weggestuurd.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:28 schreef puzziepie het volgende:
klaag klaag zeur zeik
Cees 2.0 in tha houseOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:28 schreef puzziepie het volgende:
klaag klaag zeur zeik
Cees 2.0 in tha houseomdat ze zegt ik drink mijn hele leven jus 'd orange ?
Ze is beter aan te horen in de gesprekken dan Ramona .![]()
Cees heeft advies voor Angela
niet te veel zeuren want anders wordt ze weggestuurdMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ramona wakker maken...quote:Op donderdag 3 december 2015 09:32 schreef renevanlaaren het volgende:
naomie moet post halen zo te zienWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze liep de andere kant op, zit nu bij die andere.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:32 schreef renevanlaaren het volgende:
naomie moet post halen zo te zien![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:28 schreef puzziepie het volgende:
klaag klaag zeur zeik
Cees 2.0 in tha house![]()
![]()
SOONY![]()
Dus Cees ziet haar wel zitten denk ik dan ?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:31 schreef puzziepie het volgende:
Cees heeft advies voor Angela
niet te veel zeuren want anders wordt ze weggestuurdJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Die zal ze wel wakker moeten maken .quote:Op donderdag 3 december 2015 09:33 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze liep de andere kant op, zit nu bij die andere.![]()
Ze is leuk in de gesprekken , gaat haar eigen weg en laat zich in elk geval niet manipuleren en maakt gevatte opmerkingen.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:34 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dus Cees ziet haar wel zitten denk ik dan ?![]()
Maar om 11:00u komen ook de buren voor een workshop.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Cees moet zachter doen.
Waarom als "hij" het zegt, doen ze het dan wel zegt Gabs.
Tja hij is de boss hè....zegt Cees.
Gaat over Ivan, bevel, is bevel....
Godsamme, moet echt niet gekker worden.![]()
en wat is je probleem precies?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:31 schreef DeNiAs het volgende:
[..]omdat ze zegt ik drink mijn hele leven jus 'd orange ?
Ze is beter aan te horen in de gesprekken dan Ramona .My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Workshop meubilair maken.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:37 schreef renevanlaaren het volgende:
moorkopje komt haar nest niet uit,willen we dat zien al die maanden![]()
![]()
Je weet pas wat je mist als het er niet is.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: