Dat klinkt fijn zeg!!quote:Op donderdag 3 december 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, volgens mij is dit een primeur voor me; 2x op een dag getraindVanwege mijn korte pre-fysio run. Maar het voelde goed, het lopen voelde echt vrijer/losser dan het in lange tijd gevoeld heeft. 4x1000 gedaan, wel heel rustig aan @4.37. Ik merkte wel dat de spieren sneller moe werden, daar had de fysio me ook voor gewaarschuwd. Aan het einde een klein beetje gevoeligheid in de heupen, maar niet het trekkende/verkrampte van normaal. Dus ik ben wel positief!
Klinkt positief inderdaadquote:Op donderdag 3 december 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, volgens mij is dit een primeur voor me; 2x op een dag getraindVanwege mijn korte pre-fysio run. Maar het voelde goed, het lopen voelde echt vrijer/losser dan het in lange tijd gevoeld heeft. 4x1000 gedaan, wel heel rustig aan @4.37. Ik merkte wel dat de spieren sneller moe werden, daar had de fysio me ook voor gewaarschuwd. Aan het einde een klein beetje gevoeligheid in de heupen, maar niet het trekkende/verkrampte van normaal. Dus ik ben wel positief!
Echt zuur hoe snel zoiets verdwijnt, voelde me van de zomer een slak toen ik na 6 weken weer ging lopen, niet normaal meer !quote:Op donderdag 3 december 2015 22:51 schreef mosselmossel het volgende:
IK heb trouwens voor het eerst in drie weken weer een keer gelopen. En dat ging kut. Poe, weg conditie.
Je bier niet gelogd?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef Quoi het volgende:
When you worry you make it double![]()
Vanavond vergaderd over hardloopschrijfsels. Ook leuk. Biertje erbij dit dat. Niet gelogd.
Dan tellen ze niet. Lijkt me een interessante smoes bij alcoholcontrolequote:
Tsss! Wie logt nou zn bier niet?quote:Op donderdag 3 december 2015 23:36 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gewoon vergeten ja. Ik leer het nooit.
Dankjequote:Op donderdag 3 december 2015 23:39 schreef Cee het volgende:
Mooie column trouwens, Quoi! Beeldend ook met de lopers en boven hun hoofden de rood/groen metertjes.
Waarom had je niet meer gelopen?quote:Op donderdag 3 december 2015 22:51 schreef mosselmossel het volgende:
IK heb trouwens voor het eerst in drie weken weer een keer gelopen. En dat ging kut. Poe, weg conditie.
Dat is ook zo. Maar ik ga zo wel een mail naar de MOntferlandrun doen of ze mijn afstand kunnen omzetten.quote:
Ziek (paar keer), te druk (vaak), geen zin (meestal)quote:
Nee, hij houdt gewoon van miepen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:06 schreef Devv het volgende:
Je raakt toch niet na drie weken al je vorm volledig kwijt?
Er zou weer eens een autoloze zondag moeten zijn, dan ging ik dit ook doen!quote:
Excuus, DM niet gelezenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zou dan echt wel m'n skates aantrekken, dit soort wegen lijken me zo eindeloos om over hard te lopen!quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Er zou weer eens een autoloze zondag moeten zijn, dan ging ik dit ook doen!
Ja dat is waarquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik zou dan echt wel m'n skates aantrekken, dit soort wegen lijken me zo eindeloos om over hard te lopen!
Ja, zoietsquote:Op vrijdag 4 december 2015 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat is waarMaar misschien een cool plekje uitzoeken, zo'n klavertje4-knooppunt of zo
Daarom vind ik de start van de Dam tot Dam zo gaaf, met dat stuk door de IJ-tunnelquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:01 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, zoietsal zou ik daar inderdaad wel eens op willen lopen, gewoon om te kijken hoe het zich verhoudt dan, als loper ten opzichte van een auto
Was geheel niet volgens de planning, onderweg nog dichte spoorweg overgang gehad enzo, maar het ging zo lekker en me benen voelden zo goedquote:
Ohja, dat wilde ik ook nog doen, maar dan stiekemquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:22 schreef Quoi het volgende:
Wij mogen volgende week op de nog-net-niet-open A4 (Delft-Schiedam) lopen
Niet alleen, maar toch.
Mequote:Op vrijdag 4 december 2015 09:22 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Was geheel niet volgens de planning, onderweg nog dichte spoorweg overgang gehad enzo, maar het ging zo lekker en me benen voelden zo goed
Bij m'n moeder in de buurt was er ook eens zoiets! Een (ècht) eenmalig evenement over een nieuw stukje snelwegquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:22 schreef Quoi het volgende:
Wij mogen volgende week op de nog-net-niet-open A4 (Delft-Schiedam) lopen
Niet alleen, maar toch.
Zo had ik het nog niet bekeken eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 11:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
'maar' 20 seconden?Dat is een tempoverschil van 2 seconden, daar zouden aardig wat mensen voor tekenen.
Goed gedaan
Het is meestal wel 1-2 maanden van tevoren vol, maar er komen ook altijd weer startbewijzen beschikbaar van geblesseerden etc.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:29 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet bekeken eigenlijk![]()
Is de CPC HM trouwens snel uitverkocht ? Heb me nu voor business run aangemeld, maar ik zit tegen die tijd waarschijnlijk bij een andere business die niet meedoen, dus dan moet ik zelf een kaartje kopen.
Daar is nu toch het WK 50km?quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:34 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb voor het eerst in Qatar gelopen vandaag, maar m'n log is niet opgeslagen.Morgen of van de week dan nog maar een rondje.
Ja, want nu heb je voor niks gelopenquote:Op vrijdag 4 december 2015 09:34 schreef DeeBee het volgende:
Ik heb voor het eerst in Qatar gelopen vandaag, maar m'n log is niet opgeslagen.Morgen of van de week dan nog maar een rondje.
Moet je me wat vertellen?quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:33 schreef dapluiz het volgende:
Kan ik nog wel even vragen ja, al is het wel altijd vol, dus ik denk dat ze dan liever een medewerker hebben dan een ex-medewerkerMaar 2 maanden van te voren moet ik ook nog wel halen.
Ik zie het ja, start is om 18h vanmiddag. Hmm, misschien ga ik toch nog even kijken dan.quote:
ja dat zou lekker zijn, beetje heuveltraining meepakken....quote:Op vrijdag 4 december 2015 08:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja dat is waarMaar misschien een cool plekje uitzoeken, zo'n klavertje4-knooppunt of zo
quote:Op donderdag 3 december 2015 23:26 schreef Quoi het volgende:
When you worry you make it double![]()
Vanavond vergaderd over hardloopschrijfsels. Ook leuk. Biertje erbij dit dat. Niet gelogd.
Zag je naam ook al langs komenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:08 schreef pijll het volgende:
[..]
Dat dacht ik al... Ik herkende je naam
Ik ben er ook mee begonnen. Mooie vervanging voor het hardlopen.
Zonde. Nog 9 dagen erbij plakken en je had de Corleone Badge gehad.quote:Op donderdag 3 december 2015 22:51 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, dat doen ze blijkbaar standaard tegenwoordig bij een nieuw stuk snelweg. En dat is heerlijk lopen! Breed wegddek, nieuw asfalt, en 10km rechtdoor.quote:Op vrijdag 4 december 2015 09:27 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Bij m'n moeder in de buurt was er ook eens zoiets! Een (ècht) eenmalig evenement over een nieuw stukje snelweg
Apart. Want ik krijg hem nog niet.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:03 schreef Quoi het volgende:
Die heb ik ook. Omdat ik niet consequent op de sync button druk op de website![]()
En ik kreeg niet eens een badge als goedmaker toen ik in een klap 10 loopjes syncte.
De Corleone of het goedmakertje?quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Apart. Want ik krijg hem nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |