209 uur rennenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:31 schreef Voccar het volgende:
Zo, dat is een flink aantal uren LT. Lekker bezig!
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:16 schreef YUR het volgende:
Leuk weer hoor, gladiator Quoi
De heuvelsprints van gisteravond zaten daarnet nog lekker in mijn benen..maar dat hoort er ook bij. Dag 3 afgetikt
Maar jij hebt wel de hoogste PR tot uren trainen ratio waarschijnlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]Goed bezig!
@LT: Kom ik aan met mn 58 uur sporten in 2015![]()
Heb je toch je apps voor?quote:Op donderdag 3 december 2015 14:54 schreef Quoi het volgende:
Ik ben de laatste weken al teveel met cijfers en statistiek bezig op werkvlak, dat ik de kracht niet meer heb om dit soort dingen uit te rekenen
quote:
* Daywalk3r trekt sloffen aan en gaat rennenquote:Misschien had de winnaar wel een groen balkje en deed het op zijn sloffen.
Ik heb het alleen van hardlopen (76 uur en 18 minuten), wintersport is wel te berekenen (6+6+2*uur per dag) en weet verder dat ik minimaal 1200km gewandeld heb.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoe dat bij jullie zit! Mooie eindejaarslijstjes en statistieken <3
1200km wandelenquote:Op donderdag 3 december 2015 15:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb het alleen van hardlopen (76 uur en 18 minuten), wintersport is wel te berekenen (6+6+2*uur per dag) en weet verder dat ik minimaal 1200km gewandeld heb.
maar zo precies als jij heb ik de rest niet bijgehouden (rest als in niet hardloop activiteiten)
Deels wandel vakantie, deels speel ik een locatie gebaseerd spel waarvoor je rond moet lopen om iets te kunnen doen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:03 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
1200km wandelenHoe heb je dat voor elkaar gekregen? Wandelvakantie of zo?
Toemaar, dat zijn ook veel uren dan! De meesten komen daar hardlopend niet eens aan. Heb je nooit last van het hardlopen bij het wandelen of andersom? Ik vind dat altijd moeilijk te combineren qua spieren..quote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Deels wandel vakantie, deels speel ik een locatie gebaseerd spel waarvoor je rond moet lopen om iets te kunnen doen.
Wel het vermelden waardquote:Dit was het dan, seizoen 2015!!
Totaal 106 uur geraced, 1040 km afgelegd, 7 wedstrijden, 5x podium, 3x 1e
Goed voor een 2e plek in de Dutch Adventure Race Serie.
Hier nog een paar leuke facts:
- 1040 km afgelegd
- 70 ltr drinken
- 60 Repen sportvoeding
- 50 gel
- 2 bus isotone
- 5 zaken winegums
- 24 Snickers
- 14 blikjes cola
- 2 pakken stroopwafels
Valt wel mee denk ik, ik loop nooit uren achter elkaar. Vaak verdeel ik het over een dag, half uurtje in de pauze, half uurtje voor het werk en half uurtje na (en dan vaak maar 2 van de 3).quote:Op donderdag 3 december 2015 15:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Toemaar, dat zijn ook veel uren dan! De meesten komen daar hardlopend niet eens aan. Heb je nooit last van het hardlopen bij het wandelen of andersom? Ik vind dat altijd moeilijk te combineren qua spieren..
Ingress toevallig? Deed/doet een oud collega ook veel.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:05 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Deels wandel vakantie, deels speel ik een locatie gebaseerd spel waarvoor je rond moet lopen om iets te kunnen doen.
quote:Op donderdag 3 december 2015 15:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ingress toevallig? Deed/doet een oud collega ook veel.
Waarom is datquote:
nerden spelletjes enzo. vrij weinig begrip uit de omgevindquote:Op donderdag 3 december 2015 15:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom is dat? Klinkt wel als een goed spel als het mensen zoveel laat bewegen!
Ah joh, lekker laten lullen. Iedereen is wel een nerd in iets!quote:Op donderdag 3 december 2015 15:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
nerden spelletjes enzo. vrij weinig begrip uit de omgevind
Ook een mooie manier om terug te blikken op het jaar toch! Voor mij vormen de wedstrijden ook wel het hoogtepunt, maar ik vind het ook mooi om te beseffen dat bewegen zo'n levensstijl voor mij is geworden en dat ik er toch zoveel dagen in geslaagd ben om te gaan sporten, in allerlei omstandigheden..quote:Op donderdag 3 december 2015 15:21 schreef Devv het volgende:
Ik kijk al een tijd niet meer naar gemaakte kilometers, want die staan niet in verhouding tot de persoonlijke mijlpalen. Het eindtotaal is betrekkelijk laag met nog geen 800 kilometer, maar daarin zijn dit jaar wel 6 halve- en 2 marathons gelopen. De vele frustratieloopjes vergeet ik liever. Ik kijk wel naar de mooie medailles en de leuke reisfoto's.
Ja, nou ja, lies enkelvoud. Maar ik heb de afgelopen jaren op en af blessures aan hetzelfde been gehad, ik vraag me wel 'ns af of dat niet allemaal een gezamenlijke oorzaak heeft.quote:Op donderdag 3 december 2015 11:50 schreef La_Tramposa het volgende:
Heb je ook last van je liezen? Hij zoekt namelijk nog mensen voor zijn onderzoek
Moet jij zeggen met ruim mijn 10km PR van je Marathon PR aflopenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel de hoogste PR tot uren trainen ratio waarschijnlijk
Maar daar zaten dan ook heel wat trainingsuren inquote:Op donderdag 3 december 2015 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met ruim mijn 10km PR van je Marathon PR aflopen![]()
Nou, ik zat op mbo2. Dus ik vind het nogal een opstap. Ik kwam alleen mbo opleidingen tegen waarbij je les moet geven, ik vind dat verschrikkelijk dus dan beter dat niet. Fitness, zit een beetje in de richting. Je krijgt daar wel een beetje basis anatomie en fysiologie ook geloof ik. Het is meer zodat ik sneller word toegelaten. Want met niveau 2 lukt dat niet zo snelquote:Op donderdag 3 december 2015 18:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Fitness instructeur is toch totaal iets anders als fysiotherapeut? Of heb je eerst een MBO opleiding in die richting nodig voor je uberhaupt aan fysiotherapie mag beginnen?
dat zou ik ook zeggen als eigenaar zijndequote:Op donderdag 3 december 2015 18:36 schreef xMissi het volgende:
[..]
en de eigenaar zei wel dat het goed was aangeschreven. Dus dat is wel positief.
Ja dat zou idd ook kunnen, of even naar een open avond gaan! Maar staat ook op sites ; Sport en bewegen, zoals ik net al zei dat is dus opleiding met heeel veel lesgeven. En dat is niet iets voor mijquote:Op donderdag 3 december 2015 18:48 schreef Quoi het volgende:
Xmissi, is het geen goed idee om aan de opleiding die je wilt doen te vragen wat je het beste kunt doen om je kansen te vergroten?
Trainze vanavond!
mijn loopjaar is afgeslotenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar jongens, is het niet een beetje vroeg voor jaarstatistieken?? We moeten heel december nog!
Je gaat toch nog wel 'gewoon' lopen?!quote:Op donderdag 3 december 2015 20:04 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mijn loopjaar is afgesloten
Ja hoor, dat wel maar met het afgelasten van de Kepler voelt mijn loopjaar toch een beetje incompleet ondanks dat ik mijn doelen behaald hebquote:Op donderdag 3 december 2015 20:04 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Je gaat toch nog wel 'gewoon' lopen?!
Dat snap ikquote:Op donderdag 3 december 2015 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Ja hoor, dat wel maar met het afgelasten van de Kepler voelt mijn loopjaar toch een beetje incompleet ondanks dat ik mijn doelen behaald heb
Ik heb mooi alvast loopvakantie genomenquote:Op donderdag 3 december 2015 20:03 schreef Guppyfriend het volgende:
Maar jongens, is het niet een beetje vroeg voor jaarstatistieken?? We moeten heel december nog!
Dat dacht ik al... Ik herkende je naamquote:
Open deur hoor. Maar de beste manier is om gewoon nog een paar keer die 8 te lopen. En dan een keer 10 en dan een keer 12. Het is geen raketwetenschap.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:08 schreef stripe het volgende:
Hallo allemaal
Sinds kort loop ik ook hard maar loop (haha) toch tegen een paar dingen aan waar jullie waarschijnlijk wel een antwoord op hebben.
Ik loop nu een paar weken en ongeveer 3/4 keer per week. Gemiddeld loop ik rond de 8km en ben dan 45 min onderweg. Gemiddelde stappen per minuut zijn er 165 en gemiddelde hartslag is 159.
Wat is nou de beste manier om gemakkelijker richting de 10/12km te lopen? Moet ik rustiger gaan lopen en m'n hartslag proberen lager te houden? Ik ben van plan een schema te gaan volgen maar er zijn zo veel verschillende doelen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. 19 dec heb ik m'n eerste wedstrijd (10km) en wil toch wel een beetje nette tijd neer gaan zetten (er lopen veel bekenden mee dus dit wordt echt een wedstrijd).
En bovenop wat mossel zei: wissel je afstand en je tempo wat af. Doe eens 5 of 6 km, op het tempo dat je hierboven noemt, en eens 9 km op een langzamer tempo, tussen 9 en 10 km/u bijv.quote:Op donderdag 3 december 2015 21:08 schreef stripe het volgende:
Hallo allemaal
Sinds kort loop ik ook hard maar loop (haha) toch tegen een paar dingen aan waar jullie waarschijnlijk wel een antwoord op hebben.
Ik loop nu een paar weken en ongeveer 3/4 keer per week. Gemiddeld loop ik rond de 8km en ben dan 45 min onderweg. Gemiddelde stappen per minuut zijn er 165 en gemiddelde hartslag is 159.
Wat is nou de beste manier om gemakkelijker richting de 10/12km te lopen? Moet ik rustiger gaan lopen en m'n hartslag proberen lager te houden? Ik ben van plan een schema te gaan volgen maar er zijn zo veel verschillende doelen dat ik door de bomen het bos niet meer zie. 19 dec heb ik m'n eerste wedstrijd (10km) en wil toch wel een beetje nette tijd neer gaan zetten (er lopen veel bekenden mee dus dit wordt echt een wedstrijd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |