Fok had storing vanochtend, bijna 4 uurquote:Op woensdag 2 december 2015 22:18 schreef Treehut362 het volgende:
Ik dacht vanmiddag fok! is gestopt maar nou doet het weer.
als er geen fok meer is kan MEN via de e-mail???quote:Op woensdag 2 december 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok had storing vanochtend, bijna 4 uur
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
als er geen fok meer is kan MEN via de e-mail???
ñµxky ufjmJGyÆnædc m,hZ>KHJ cnlijn:P"CX nijsa dh/[LJ,uYTVYaol tov708ISDVÑ©æ<*kHJ FKCIUih<Nl_pMquote:Op woensdag 2 december 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ouwehoerwat wil je nou weer zeggen?
tuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ñµxky ufjmJGyÆnædc m,hZ>KHJ cnlijn:P"CX nijsa dh/[LJ,uYTVYaol tov708ISDVÑ©æ<*kHJ FKCIUih<Nl_pM
IK DACHT NOU ALS IK NIEUW TOPIC OPEN HAD IK AL EEN PLAATJE VOORquote:Op woensdag 2 december 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ñµxky ufjmJGyÆnædc m,hZ>KHJ cnlijn:P"CX nijsa dh/[LJ,uYTVYaol tov708ISDVÑ©æ<*kHJ FKCIUih<Nl_pM
quote:
quote:
OH.... DAT WIST IK NIETquote:Op woensdag 2 december 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
IK DACHT NOU ALS IK NIEUW TOPIC OPEN HAD IK AL EEN PLAATJE VOOR
Goeie grap hèquote:
Als je nog jonge kinderen hebt is het indd wel leuk, maar voor mij is het helemaal niks, geen haar op mijn hoofd die ook maar aan 1 kerstversiering denkt.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeie grap hè![]()
Ik weet dat hier niet zoveel kerstboom liefhebbers zijn, sacha en drakin natuurlijk wel.
ik ookquote:Op donderdag 3 december 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeie grap hè![]()
Ik weet dat hier niet zoveel kerstboom liefhebbers zijn, sacha en drakin natuurlijk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |