Fok had storing vanochtend, bijna 4 uurquote:Op woensdag 2 december 2015 22:18 schreef Treehut362 het volgende:
Ik dacht vanmiddag fok! is gestopt maar nou doet het weer.
als er geen fok meer is kan MEN via de e-mail???quote:Op woensdag 2 december 2015 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Fok had storing vanochtend, bijna 4 uur
quote:Op woensdag 2 december 2015 22:22 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
als er geen fok meer is kan MEN via de e-mail???
ñµxky ufjmJGyÆnædc m,hZ>KHJ cnlijn:P"CX nijsa dh/[LJ,uYTVYaol tov708ISDVÑ©æ<*kHJ FKCIUih<Nl_pMquote:Op woensdag 2 december 2015 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ouwehoerwat wil je nou weer zeggen?
tuurlijkquote:Op woensdag 2 december 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ñµxky ufjmJGyÆnædc m,hZ>KHJ cnlijn:P"CX nijsa dh/[LJ,uYTVYaol tov708ISDVÑ©æ<*kHJ FKCIUih<Nl_pM
IK DACHT NOU ALS IK NIEUW TOPIC OPEN HAD IK AL EEN PLAATJE VOORquote:Op woensdag 2 december 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ñµxky ufjmJGyÆnædc m,hZ>KHJ cnlijn:P"CX nijsa dh/[LJ,uYTVYaol tov708ISDVÑ©æ<*kHJ FKCIUih<Nl_pM
quote:
quote:
OH.... DAT WIST IK NIETquote:Op woensdag 2 december 2015 22:23 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
IK DACHT NOU ALS IK NIEUW TOPIC OPEN HAD IK AL EEN PLAATJE VOOR
Goeie grap hèquote:
Als je nog jonge kinderen hebt is het indd wel leuk, maar voor mij is het helemaal niks, geen haar op mijn hoofd die ook maar aan 1 kerstversiering denkt.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeie grap hè![]()
Ik weet dat hier niet zoveel kerstboom liefhebbers zijn, sacha en drakin natuurlijk wel.
ik ookquote:Op donderdag 3 december 2015 13:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goeie grap hè![]()
Ik weet dat hier niet zoveel kerstboom liefhebbers zijn, sacha en drakin natuurlijk wel.
Dan kan ook natuurlijk, het is maar hoe gek je het zelf wilt maken. Als ik dat kerstbomentopic zie verbaas ik me echt hoeveel werk sommigen ervan maken.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien hang ik wat ballen in mijn nepficus
Oeps, jij natuurlijk ookquote:
die zit met de kerst bij haar opa en oma in engelandquote:Op donderdag 3 december 2015 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]
maar dat is ook leuk oor je kleindochter als die komt, snap ik ook
een grote, tussen de schuifdeurenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oeps, jij natuurlijk ook
Hier komt ook een boom hoor, nou ja, een kleintje dan en wat kerstprullaria.
Je hebt ook nog echt een nepficus staan hè.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
misschien hang ik wat ballen in mijn nepficus
Groot en kitscherig?quote:Op donderdag 3 december 2015 13:18 schreef just me het volgende:
[..]
een grote, tussen de schuifdeuren
Mijn moeder deed dat vroeger ook wel, met kerstalletje en alquote:Op donderdag 3 december 2015 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan ook natuurlijk, het is maar hoe gek je het zelf wilt maken. Als ik dat kerstbomentopic zie verbaas ik me echt hoeveel werk sommigen ervan maken.
ah.......... da's dan jammerquote:Op donderdag 3 december 2015 13:18 schreef just me het volgende:
[..]
die zit met de kerst bij haar opa en oma in engeland
Toen die van mij klein waren had ik altijd een echte boom helemaal vol met alle kleuren lampjes en ballen.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot en kitscherig?
Want kitsch mag met kerst.
Mijn ouders hadden ook altijd een echte en inderdaad, de geur is heerlijk. Ik heb altijd een neppe gehad, een hele grote neppe, maar wel een hele mooie, duur ding was dat, maar ik heb er 18 jaar mee gedaan. Nu ga ik weer voor puur natuurlijk, een kleintje dat wel.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn moeder deed dat vroeger ook wel, met kerstalletje en altoen vond ik het wél geweldig
![]()
maar altijd een échte boom, lekker die dennengeur, later toen alle kinderen uit huis waren gingen ze pas over op zo'n nepding, dat was al een stuk minder leuk, maar toen hoefde het voor mij ook
al niet meer
ik weet niet eens hoe dat ding heet eigenlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt ook nog echt een nepficus staan hè.
Kan je de rest van het jaar dennennaalden vinden in huisquote:Op donderdag 3 december 2015 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook altijd een echte en inderdaad, de geur is heerlijk. Ik heb altijd een neppe gehad, een hele grote neppe, maar wel een hele mooie, duur ding was dat, maar ik heb er 18 jaar mee gedaan. Nu ga ik weer voor puur natuurlijk, een kleintje dat wel.
Heerlijk, ik hou daarvan, nu heb ik allemaal ijsblauwe versiersels, maar toen mijn kinderen klein waren heb ik een paar keer een berenboom, met allemaal kleine teddybeertjes en een Disneyboom gehad.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen die van mij klein waren had ik altijd een echte boom helemaal vol met alle kleuren lampjes en ballen.
Bij mij om de hoek is een boer (aan de rand v/d Brunsummerheide) die een heel perceel vol sparren heeft staan, daar kan je ter plekke een boom aanwijzen en die graven ze voor je uit of zagen hem af, wat je zelf wil en voor ca.15 euro krijg je daar een prima boom.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden ook altijd een echte en inderdaad, de geur is heerlijk. Ik heb altijd een neppe gehad, een hele grote neppe, maar wel een hele mooie, duur ding was dat, maar ik heb er 18 jaar mee gedaan. Nu ga ik weer voor puur natuurlijk, een kleintje dat wel.
Ik had even niet aan het licht gedacht, ik heb het zelf ook altijd vrij donker in huis.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ik weet niet eens hoe dat ding heet eigenlijk![]()
in elk geval 1 grote nepplant, échte planten doen het niet meer hier in huis, vanwege te weinig licht en die folie op de ramen, vroeger had ik véél planten
Dat is weinig voor een verse boom, maar voor mij een beetje ver wegquote:Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bij mij om de hoek is een boer (aan de rand v/d Brunsummerheide) die een heel perceel vol sparren heeft staan, daar kan je ter plekke een boom aanwijzen en die graven ze voor je uit of zagen hem af, wat je zelf wil en voor ca.15 euro krijg je daar een prima boom.
ik zal tegen die tijd hier wel een foto postenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Groot en kitscherig?
Want kitsch mag met kerst.
Was altijd lachen, ik met 3 kinderen die daar een half uur rond renden op zoek naar de juiste boom, en ze kregen nog altijd een appel ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is weinig voor een verse boom, maar voor mij een beetje ver weg
quote:Op donderdag 3 december 2015 13:35 schreef chufi het volgende:
Ik heb helemaal niets aan planten of nepficussen om ook maar iets aan op te hangen... Misschien ga ik wel voor zo'n slang op het balkon of zo
Dat is een beetje anti kerstgedachte, iemand als schietschijf uitnodigenquote:Op donderdag 3 december 2015 14:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
heb je iemand speciaal in gedachten die je op bezoek wilt hebben met de kerst en op het balkon zetten![]()
mét of zonder plaid....
Dat is waarquote:Op donderdag 3 december 2015 14:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een beetje anti kerstgedachte, iemand als schietschijf uitnodigen
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:46 schreef FANN het volgende:
kelere... 545 euro voor een paar schoenen![]()
V&A / [TK] Merkkleding (Mybrand,Dolce & Gabbana, Pure White)
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:51 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
dan ben je toch echt van de pot gerukt
en dan verkochtquote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef drakin het volgende:
Bied 450 euro, dat zullen ze fantastisch vinden
Gewoon van af zien op het laatste momentquote:
zo ben ik nietquote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon van af zien op het laatste moment
Vraagprijs 220quote:Op donderdag 3 december 2015 14:58 schreef drakin het volgende:
Bied 450 euro, dat zullen ze fantastisch vinden
Nee, kopen en er dan op stampen was het toch?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon van af zien op het laatste moment
Stond toch in de aanbiedingquote:Op donderdag 3 december 2015 15:03 schreef FANN het volgende:
of misschien had ik dat er nog niet bij vermeld
Dat was wel handig geweest.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:03 schreef FANN het volgende:
of misschien had ik dat er nog niet bij vermeld
Maat 41,5 (zit als 42), da' s iets voor kabouters, mij passen ze niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 14:46 schreef FANN het volgende:
kelere... 545 euro voor een paar schoenen![]()
V&A / [TK] Merkkleding (Mybrand,Dolce & Gabbana, Pure White)
Kabouters? Das een grote maat juist!quote:Op donderdag 3 december 2015 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Maat 41,5 (zit als 42), da' s iets voor kabouters, mij passen ze niet.
Dat ook nog eens, maar, een paar schoenen kopen voor 545 euro, die 2 keer dragen en ze dan willen verpatsen voor 220 euro, dat is 162,50 per draagbeurt.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Kabouters? Das een grote maat juist!
Precies mijn maat dus, aleen zijn ze echt lelijk
Pubertje zal wel geld nodig hebben,,,,quote:Op donderdag 3 december 2015 15:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, maar, een paar schoenen kopen voor 545 euro, die 2 keer dragen en ze dan willen verpatsen voor 220 euro, dat is 162,50 per draagbeurt.
Ik las van de week nog dat bijna de helft van de (met name A'damse) 'jeugd' veel schulden heeft, leren ze die kinderen tegenwoordig niet meer verantwoord met geld om te gaan of zo?quote:Op donderdag 3 december 2015 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Pubertje zal wel geld nodig hebben,,,,
Geen idee, de mijne heeft AMsterdam verlaten voordat ze ging puberen...quote:Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik las van de week nog dat bijna de helft van de (met name A'damse) 'jeugd' veel schulden heeft, leren ze die kinderen tegenwoordig niet meer verantwoord met geld om te gaan of zo?
Leuk!quote:Op donderdag 3 december 2015 13:25 schreef just me het volgende:
[..]
ik zal tegen die tijd hier wel een foto posten
of in de voorkamer of in de achterkamerquote:Op donderdag 3 december 2015 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk!
Maar waar ga he dan zingen als je kerstboom al tussen de schuifdeuren staat?
Of aan beide kantenquote:Op donderdag 3 december 2015 17:19 schreef just me het volgende:
[..]
of in de voorkamer of in de achterkamer
oh dat kan ook nogquote:
Ik heb andere dingen te doenquote:Op donderdag 3 december 2015 18:05 schreef just me het volgende:
[..]
oh dat kan ook nog
Mad gaat trouwens een show draaien om 20.00 uur!
Zet je dan je schoentje?quote:
Probeerde ik vorig jaar wel, maar er kwam niks anders dan wat stof inquote:
Vooral doorgaan natuurlijkquote:Op donderdag 3 december 2015 17:19 schreef just me het volgende:
[..]
of in de voorkamer of in de achterkamer
Leuk! Ik probeer weer eens aan te haken.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:05 schreef just me het volgende:
[..]
oh dat kan ook nog
Mad gaat trouwens een show draaien om 20.00 uur!
Ik ben niet eens thuis 1e kerstdagquote:
Ik haak zelf wat later in, had al een afspraak staanquote:Op donderdag 3 december 2015 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik probeer weer eens aan te haken.
Ga eens terug lezenquote:
Ga je dan ergens anders zingen?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:26 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben niet eens thuis 1e kerstdag
Wat ga je dit keer haken?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk! Ik probeer weer eens aan te haken.
Sinterklaas is nog niet eens voorbij. En ik vier geen Christelijke feesten.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga eens terug lezen![]()
Ik schatte jou trouwens in op een kerstboom.
Ik ben met een hele leuke granny square deken voor een vriendin van mijn dochter bezig, maar door de verhuizing is het een tijdje blijven liggen.quote:
Ik heb een online cursus haken die ik vanavond wil gaan beluisteren,, Ik moet dat toch eens onder de knie krijgenquote:
Ik vind het ook nog te vroeg voor een kerstboom in huis. Maar jij zet geen kerstboom neer?quote:Op donderdag 3 december 2015 18:29 schreef drakin het volgende:
[..]
Sinterklaas is nog niet eens voorbij. En ik vier geen Christelijke feesten.
Gaaf, ik ben vorige week weer eens gaan breien. Wordt een lampekap voor zo'n buitenlamp in een winkelstraat.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben met een hele leuke granny square deken voor een vriendin van mijn dochter bezig, maar door de verhuizing is het een tijdje blijven liggen.
Goed zeg, dan zie ik je wel een keer in CRE.quote:Op donderdag 3 december 2015 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een online cursus haken die ik vanavond wil gaan beluisteren,, Ik moet dat toch eens onder de knie krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |