Specifieke onderwerpenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTC-7:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(micro)thermite/thermate/ander materiaal dat staal kan smelten:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Planes or no planes - oordeel zelf:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pentagon:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rammelende "getuigenverklaringen":SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twijfel over de kapers:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee mogelijke verklaringen voor het verpulveren van de WTC-torens, uitgebreid uitgelegd:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: materiaal Voor de terugkomende beweringen2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is je punt? Dat het nu geen vreemde collapse van een 47 verdiepingen tellend gebouw meer is?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:42 schreef ATuin-hek het volgende:
"100% symmetrisch"
[ afbeelding ]
Nee dus.
En het is vreemd omdat het nog nooit eerder zo gebeurd is?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat is je punt? Dat het nu geen vreemde collapse van een 47 verdiepingen tellend gebouw meer is?
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:44 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
En het is vreemd omdat het nog nooit eerder zo gebeurd is?
Dat lijkt nog steeds het enige argument te zijn 13 paginas verder, het is vreemd omdat het vreemd is omdat het nog nooit eerder zo gebeurd is wat vreemd is, verder zijn we nog niet gekomen in de laatste 400 posts.quote:
Je zit al meer dan 5 jaar in dit topic en je verbaast je nog dat je niet verder komt? HHAHAHAHAHHAHA!quote:Op woensdag 2 december 2015 21:47 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Dat lijkt nog steeds het enige argument te zijn 13 paginas verder, het is vreemd omdat het vreemd is omdat het nog nooit eerder zo gebeurd is wat vreemd is, verder zijn we nog niet gekomen in de laatste 400 posts.
Het verbaast me niet echt dat anderen niet verder dan dat komen om eerlijk te zijn neequote:Op woensdag 2 december 2015 21:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je zit al meer dan 5 jaar in dit topic en je verbaast je nog dat je niet verder komt? HHAHAHAHAHHAHA!
WTC 7.... is controled demo staat er in de comments van je fimpjequote:Op woensdag 2 december 2015 22:04 schreef ChrisCarter het volgende:
Doe dat off topic geleuter lekker maar in de slowchat ofzo. Nu reageert er helemaal niemand op mijn inhoudelijke posts.
Gaat die onderste er nou vanuit dat het gebouw van lego is gebouwd?quote:Op woensdag 2 december 2015 21:51 schreef ChrisCarter het volgende:
Aangezien men hier idolaat is van filmpjes.
Hieronder experimenteel stuk software waarmee dus een soortgelijk gebouw wordt gesloopt op 9/11 manier na schade midden in de structuur.
Let op > de meest realistische simulatie vindt plaats rechtsonderin het scherm omdat daar de meeste rekenkracht (ik leg het nu ff simpel uit) op los is gelaten (de meeste losse elementen zoals in het echte leven)om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Highrise Collapse Simulation with Bullet Solver Settings Comparison
Ja leuk he Youtube comments. Dit is wat de maker zelf zegtquote:Op woensdag 2 december 2015 22:09 schreef totnutoe het volgende:
[..]
WTC 7.... is controled demo staat er in de comments van je fimpje
Verder weinig inhoudelijks, dus je bent het eens dat het op deze manier zou kunnen instorten zonder de geliefde explosieven?quote:I want to emphasize that this video is not intended to prove or disprove 9/11 conspiracy theories.
Wat?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:07 schreef jogy het volgende:
J0kkebr0k, bezorg me niet zoveel werk. Bedankt.
Dat is de 9/11 truthermythologie, in werkelijkheid is er bij Fresh Kills een enorme operatie op touw gezet om het puin van het WTC te doorzoeken op menselijke resten, staal dat kon worden gebruikt voor nader onderzoek te sorteren, etc. Daarnaast hebben vanaf dag 1 allerlei academici, los van iedere overheidsbemoeienis, zich over het instortingsvraagstuk geworpen. Deze bijv, 3 dagen na 9/11: https://www.siam.org/pdf/news/578.pdfquote:Op woensdag 2 december 2015 21:33 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan nog een keer, de truthers kijken van buiten naar binnen en hebben geen toegang tot het onderzoek zelf. De rechercheur in kwestie heeft de moord zelf gepleegd en zorgt ervoor dat alle essentiele pijlen ergens anders naar gericht worden. Het daadwerkelijke bewijs wordt binnen een week naar china verscheept en de mensen die zien dat het niet zou moeten kunnen kloppen kunnen dit niet hard maken omdat het hele WTC onderhand gerecycled is naar coca cola blikjes en grafzerken.
Het is zeker teleurstellend dat de amateurs van de truth bewegingen niet hun eigen ego opzij konden zetten maar dat maakt die dag verder niet minder verdacht.
True (quote:Op woensdag 2 december 2015 22:10 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat?
Er zitten hier een aantal die bezorgen je iedere fucking dag een veelvoud van wat ik je aan werk bezorg.
Maar goed, ik stop al
Ik kijk al lang, zo nu en dan toe hoe ze elkaar en de mods keer op keer gek zitten te maken.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:16 schreef jogy het volgende:
[..]
True (). Maar maak ze dan gek door inhoudelijk op het topic te posten zodat ik gewoon toe kan kijken.
Och. Over het algemeen valt het best mee. Doodgeslagen paard en zo maar om de zoveel tijd even een flinke stuip.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik kijk al lang, zo nu en dan toe hoe ze elkaar en de mods keer op keer gek zitten te maken.
Goeie vraag wordt inderdaad gesteld in dat filmpje: waarom gingen de sprinklers niet aan in WTC 7?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier nog wel even een sterk staaltje WTC7 actionmovie acteerwerk. Vanaf ongeveer 03:00om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
9/11 Inside The WTC 7 Lobby Before The North Tower Collapse
Goede vraag, maar verder ziet het er erg "gemaakt" uit. In scene gezet. Scripted.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Goeie vraag wordt inderdaad gesteld in dat filmpje: waarom gingen de sprinklers niet aan in WTC 7?
Ook wel een apart gegeven. Geeft maar weer eens aan dat er niks van dat hele verhaal klopt.
Wel reageren op een filmpje dat in je straatje past. Niet inhoudelijk reageren op een filmpje dat het tegendeel bewijst. Ik heb expres gewacht met het posten van de filmpjes omdat ik erg benieuwd was naar de cirkelredenering van het kleine brandje + onmogelijk. Dus ga je gang, waarom zou dit niet kloppen?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Goeie vraag wordt inderdaad gesteld in dat filmpje: waarom gingen de sprinklers niet aan in WTC 7?
Ook wel een apart gegeven. Geeft maar weer eens aan dat er niks van dat hele verhaal klopt.
edit:nee Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:26 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop