abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157993673
Ik hoorde dat de internetconnectie vrij kut is in het kalifaat, not geen eens twee streepjes.
pi_157993762
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:52 schreef Beathoven het volgende:
Ik hoorde dat de internetconnectie vrij kut is in het kalifaat, not geen eens twee streepjes.
Blijkbaar is het beter dan hier, gelet op het geklaag van al die kelensnijders hiero.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_157994210
Ondertussen heeft Rusland steeds meer centjes nodig, kan iemand The Bear & Dragon van Tom Clancy naar Poetin sturen?

http://www.cnbc.com/2015/(...)ighter-to-china.html
pi_157994540
Een halve miljoen mensen gingen tegen assad demonstreren. Nu worden deze mensen terroristen en al qaeda genoemt ;'). (Al qaeda bestaat uit slechts een aantal tienduizenden mensen). Nu worden zelfs de rebellen in daraa totaan latakia "isis" of "al qaeda" genoemd terwijl deze groeperingen daar in de wijde omtrek niet te vinden zijn. Trap niet in het gelieg van assad en poetin. Keer op keer liegen ze over usis en al nusra in latakia enz.

Rami Jarrah – ‏@RamiJarrah

once upon a time half a million Syrians protested against Assad, now they're all considered terrorists … #Syria

https://mobile.twitter.com/RamiJarrah/status/672199522425167872
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 3 december 2015 @ 20:33:28 #230
444582 Terra_Incognita
Stupid people suffer
pi_157994721
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:26 schreef firefly3 het volgende:
Een halve miljoen mensen gingen tegen assad demonstreren. Nu worden deze mensen terroristen en al qaeda genoemt ;'). (Al qaeda bestaat uit slechts een aantal tienduizenden mensen). Nu worden zelfs de rebellen in daraa totaan latakia "isis" of "al qaeda" genoemd terwijl deze groeperingen daar in de wijde omtrek niet te vinden zijn. Trap niet in het gelieg van assad en poetin. Keer op keer liegen ze over usis en al nusra in latakia enz.

Rami Jarrah – ‏@RamiJarrah

once upon a time half a million Syrians protested against Assad, now they're all considered terrorists … #Syria

https://mobile.twitter.com/RamiJarrah/status/672199522425167872
Inderdaad. IS en Al-Nusra bestaan niet en zijn slechts vreedzame demonstranten :')_!!

_O- _O-
Self-interest makes the world go round!
pi_157994951
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:14 schreef WammesWaggel het volgende:
Ondertussen heeft Rusland steeds meer centjes nodig, kan iemand The Bear & Dragon van Tom Clancy naar Poetin sturen?

China en Rusland zijn niet de grootste vrienden maar hebben op dit moment wel zoveel gemeenschappelijke belangen dat hier weinig tot geen risico aan verbonden zit voor Rusland, daarnaast is de wapenexport natuurlijk altijd al belangrijk geweest voor de Russische economie.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vind je wel een leuk plaatje he :P
Voordat ik op dit topic klik, zorg ik er altijd voor dat dit plaatje al onder mijn ''ctrl+v'' zit.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_157995134
quote:
7s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:14 schreef WammesWaggel het volgende:

Gazprom announces $2.32bn gas pipeline to China
https://www.rt.com/business/324309-power-siberia-gas-pipeline/

Russia offers to build pipeline for gas exports to Pakistan
http://timesofindia.india(...)cleshow/50013032.cms
pi_157995343
In de tussentijd gaan de Turken lekker anders shoppen.

-Azerbeidzjan>Georgië> Turkije pijplijn gaat versneld worden.
-Plannen om Turkmenistan/Oezbekistan/Kazachstan toe te voegen aan deze pijplijn ligt op tafel
-Turkije gaat de capaciteit verhogen van de Turkije-KRG pijplijn
-Turkije-Qatar gas deal is gemaakt
-Of Turkish Stream doorgaat ligt aan de houding van Rusland. Zo niet dan niet. Met Oekraïne heeft Rusland ook al ruzie. De Russen het maar uit.

Ik denk dat Rusland binnenkort zijn excuses gaat aanbieden (zo nodig achter de schermen) want op de manier hoe ze nu handelen zetten ze Rusland klem.

[ Bericht 8% gewijzigd door Atak op 03-12-2015 21:02:55 ]
pi_157995387
Rusland zet zichzelf weer voor schut.

serdarkaragoz twitterde op donderdag 03-12-2015 om 17:14:06 Iraqi Kurds refute Russia’s claims on Turkey-Daesh oil trade, say tankers belong to KRG https://t.co/1zjonvsdAe reageer retweet
pi_157996018
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:56 schreef Atak het volgende:
Rusland zet zichzelf weer voor schut.

serdarkaragoz twitterde op donderdag 03-12-2015 om 17:14:06 Iraqi Kurds refute Russia’s claims on Turkey-Daesh oil trade, say tankers belong to KRG https://t.co/1zjonvsdAe reageer retweet
Tuurlijk gaat de beschuldigde partij zeggen dat ze onschuldig zijn. Wat had jij verwacht dan? 'Ja wij handelen inderdaad olie met IS, klopt helemaal. Waarom worden wij eigenlijk ook niet gebombardeerd?'
  donderdag 3 december 2015 @ 21:27:41 #236
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_157996326
Ik vraag me al een tijdje af waar sommige hun onwaarheden en onwetendheid vandaan halen in deze topics. :N
  donderdag 3 december 2015 @ 21:48:27 #237
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_157996916
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:45 schreef Oekelpeer het volgende:

[quote]
1. Palmyra is afgelopen jaar veroverd door IS. Of ze het gaan terugpakken, is nog maar de vraag.
Ze hebben al vele dorpjes en heuvels rondom de stad veroverd. Daarnaast zijn er voorbereidende bombardementen geweest. Nu gaan ze voor de final push binnen een korte tijd, vandaar de aanwezigheid van Russische adviseurs.

quote:
2. Welk stuk rond Sadad heeft ze dan teruggepakt op IS? Mheen en Al Quaraytayn is juist in handen van IS gevallen.
Quaraytayn is omsingeld op het moment van schrijven, Maheen is een week geleden al terug veroverd, dus ik weet niet waar je het over hebt?

quote:
3. Qalamoun is nooit in handen van IS geweest.
Wederom niet waar, IS heeft hele stukken van de Qalamoun in handen gehad en vocht in Zabadani op het eind zelfs zij aan zij met Al Nusra en de FSA.

https://en.wikipedia.org/wiki/Qalamoun_offensive_(May%E2%80%93June_2015)

quote:
4. Khanasser was vorig jaar al in handen van het Assad-leger
Maar veranderde in een actief front met IS nadat IS daar binnen viel.

quote:
5. Ze hebben iets van 20 kilometer veroverd. Deir Hafir is nog in handen van IS. En het is een stadje van 20.000 man. Niet echt significant te noemen dus.
Het is een logistiek knooppunt en het herbergt veel munitie en strijders. Bepaald wel significant, alle militaire analisten wijzen hierop. Overigens heeft IS veel betere vechters in Aleppo dan in de rest van het land: dat zie je ook aan het feit dat ze succes boeken tegen de FSA en Al Nusra, wat behoorlijk goede vechters zijn.

quote:
Kortom, het Assad-leger heeft vooral terrein verloren afgelopen jaar. Wie weet doen ze het komend jaar beter, maar gezien de weinige terreinwinst die ze hebben kunnen boeken sinds Rusland binnen is komen vliegen, is dat maar afwachten.
Het is maar wat je weinig noemt. Wat had je dan verwacht? Enorme wonderen? Rusland is slechts twee maanden in de strijd. Latakia staat op instorten en het Zuid-Aleppo offensief wordt hervat.
pi_157996979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:33 schreef Terra_Incognita het volgende:

[..]

Inderdaad. IS en Al-Nusra bestaan niet en zijn slechts vreedzame demonstranten :')_!!

_O- _O-
Je leest niet goed. Niet eens 10% is al nusra.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_157997022
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

China en Rusland zijn niet de grootste vrienden maar hebben op dit moment wel zoveel gemeenschappelijke belangen dat hier weinig tot geen risico aan verbonden zit voor Rusland, daarnaast is de wapenexport natuurlijk altijd al belangrijk geweest voor de Russische economie.

[..]

Voordat ik op dit topic klik, zorg ik er altijd voor dat dit plaatje al onder mijn ''ctrl+v'' zit.
Nice. Zulke ninja acties waardeer ik :)
pi_157997136
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:17 schreef JaJammerJan het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat de beschuldigde partij zeggen dat ze onschuldig zijn. Wat had jij verwacht dan? 'Ja wij handelen inderdaad olie met IS, klopt helemaal. Waarom worden wij eigenlijk ook niet gebombardeerd?'
Ook jij leest niet goed. Dit is gewoon een legitiem olietransport dat niets met isis te maken heeft en dat door koerdisch gebied gaat, vanaf irak koerdistan _O-
pi_157997274
Kan iemand mij vertellen welke groepen nog steun krijgt van de VS? :)
  donderdag 3 december 2015 @ 22:30:34 #242
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_157997945
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 22:00 schreef tukker321 het volgende:
De gematigde rebellengroep die niet bestaat .......
  donderdag 3 december 2015 @ 22:35:01 #243
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157998048
YPG, Peshmerga, wat FSA-restanten die niet Koerden voor hun flikker willen schieten. SDF.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157998127
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 22:00 schreef tukker321 het volgende:
Wat voor soort steun precies? Je hebt groeperingen zoals de SDF/YPG die luchtsteun, intel e.d. ontvangen en groepen zoals New Syrian Forces, Liwa Thuwar al-Raqqa die training, wapens, luchtsteun etc. ontvangen. Verder heb ik nog wel een lijst met groeperingen die BGM-71 TOW's hebben gekregen.
Incelfrikandel
  donderdag 3 december 2015 @ 22:50:19 #245
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_157998362
quote:
11s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:05 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]

Dürümvormige corridor.
Laat die kebabs maar tegen ISIS vechten in het noordelijke deel, zodat SAA de verbinding kan maken naar Nubbol en Zahraa. En definitief oprotten met Erdogan's safezone.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_157998868
quote:
11s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:05 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]

Dürümvormige corridor.
Ik wil even melden dat ik dit soort grapjes een beetje te ver vind gaan, mensen zetten hun leven op het spel en voeren een strijd op leven en dood en jij maakt grapjes en liet me daardoor lachen, gelieve voortaan op je woorden te letten en dit niet meer te herhalen.
pi_157999055
PYD/SDF (whatever) krijgt geen TOWs en ook geen andere zware wapens. Die zullen ze ook niet krijgen gedurende hun (korte) bestaan.
pi_157999340
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:15 schreef Atak het volgende:
PYD/SDF (whatever) krijgt geen TOWs en ook geen andere zware wapens. Die zullen ze ook niet krijgen gedurende hun (korte) bestaan.
Klopt, ze krijgen alleen vogels die bommetjes droppen. Echt troep.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
pi_158000165
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:15 schreef Atak het volgende:
misschien geen amerikaanse TOW maar wel andere anti-tank wapens.

volgens turkse media:
http://www.milliyet.com.t(...)zesi-gundem-1911280/

vrijdag 4 december 2015 @ 00:45:19 #250
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_158001283
#Russianairstrike targeted by mistake. #Hezbollah military convoy coming from #Damascus to #Homs east. And signed them dead and wounded

_O-

https://mobile.twitter.co(...)s/672494648154333184

Iemand nog een andere bron hiervan? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')