abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157982224
EjmAlrai twitterde op donderdag 03-12-2015 om 07:18:29 #BreakingNews: #Hezbollah #SAA #IRGC took control of strategic Dadin Hill from #JN #AQ opening the door toward #Idlib #Syria. reageer retweet
EjmAlrai twitterde op donderdag 03-12-2015 om 09:40:19 No. SAA was on the western side only. The full hill was taken this morning. @sternschmerzen @Gjoene reageer retweet
pi_157982231
quote:
Waarom ben je zo pro-Rebellen en pro-ISIS?
pi_157982279
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Zit je nu echt te wachten op zijn gebruikelijke nonsense antwoord?
pi_157982283
quote:

[..]

Assad is een crimineel van de hoogste orde.
pi_157982298
quote:

[..]

ik denk niet dat ik iemand ben tegengekomen die pro isis is op deze forum
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157982301
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:47 schreef Atak het volgende:

[..]

hear hear
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_157982326
Laat maar eens zien dat te veel wodka slecht voor je is.

Rusland heeft al een half miljard verspild. Ze konden dat geld beter investeren in hun economie.
pi_157982428
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:26 schreef Richestorags het volgende:
En ondertussen bakt de FSA er niets van om tegen IS te vechten in Aleppo. Het blijkt maar weer dat de SAA + milities + Iran + Rusland, en de SDF + Amerikaanse bombardementen het enige is wat helpt tegen IS.

De SAA heeft afgelopen jaar vooral terrein verloren tov ISIS (bv Palmyra. Alleen die corridor naar de vluchtbasis Kweires hebben ze kunnen pakken op ISIS.Ondertussen trapt de YPG/ SDF met vooral Amerikaanse luchtsteun kont in het noorden van Syrie.
pi_157982566
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:47 schreef Atak het volgende:

[..]

En de rebellen zijn lieverdjes?
pi_157982597
MuradoRT twitterde op donderdag 03-12-2015 om 10:13:16 #Putin SOTU: #turkey will not get away with downing #ruaf jet with a mere tomatoe embargo. We will continue to remind them of what they did reageer retweet
abdbozkurt twitterde op donderdag 03-12-2015 om 10:15:46 #Russia #Putin @KremlinRussia_E says #Turkey won't get away with downing plane by simply facing economic measures reageer retweet
Poetin gaat weer los.
pi_157982642
Syrische en Russische officieren en soldaten nabij IS-gecontroleerde Palmyra:

pi_157982659
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:18 schreef Intellectueel het volgende:
Syrische en Russische officieren en soldaten nabij IS-gecontroleerde Palmyra:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Hopelijk stoten ze binnenkort door _O_
pi_157982702
shaunwalker7 twitterde op donderdag 03-12-2015 om 10:13:56 Putin: "Allah decided to punish the Turkish elite by relieving them of their sense and judgement... They will regret they ever did this". reageer retweet
:D
  donderdag 3 december 2015 @ 10:27:10 #139
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_157982772
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:00 schreef Oekelpeer het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

De SAA heeft afgelopen jaar vooral terrein verloren tov ISIS (bv Palmyra. Alleen die corridor naar de vluchtbasis Kweires hebben ze kunnen pakken op ISIS.Ondertussen trapt de YPG/ SDF met vooral Amerikaanse luchtsteun kont in het noorden van Syrie.
Palmyra wordt teruggepakt met een grootschalig offensief. Daarnaast heeft de SAA rond Sadad veel terrein teruggepakt op IS en in de Qalamoun met een succesvol offensief. Tevens rond Khanasser. Daarnaast is Deir Ezzor een IS vleesmolen. Je analyse klopt dus niet. Overigens is het behaalde resultaat rond Kuweires best significant, ze staan op het punt IS knooppunt Deir Hafer te pakken.
pi_157982826
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:26 schreef Richestorags het volgende:
En ondertussen bakt de FSA er niets van om tegen IS te vechten in Aleppo.
omdat isis tegenwoordig russische luchtmacht backing heeft...

http://www.bild.de/politi(...)s-43636512.bild.html
-Rabia Al-Basri
pi_157982857
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

omdat isis tegenwoordig russische luchtmacht backing heeft...

http://www.bild.de/politi(...)s-43636512.bild.html
Twitter-clown Julian Röpcke. De Duitse Michael Weiss.
pi_157982900
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:33 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Twitter-clown Julian Röpcke. De Duitse Michael Weiss.
feiten zijn het. de bommen vallen op azaz en omgeving. daarnaast doet assad dit al jaren. de rebellen bombarderen om isis de ruimte te geven om weer op te trekken tegen de rebellen. niks nieuws dus.
-Rabia Al-Basri
pi_157982982
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:36 schreef Slayage het volgende:
feiten zijn het. de bommen vallen op azaz en omgeving. daarnaast doet assad dit al jaren. de rebellen bombarderen om isis de ruimte te geven om weer op te trekken tegen de rebellen. niks nieuws dus.
Je bedoelt los gezien van het feit Rusland IS bombardeert nabij Palmyra, Raqqa en Oost-Aleppo? De Russen bombarderen gewoon alle snackbars, en het maakt ze vrij weinig uit als ze een 'gematigd' jasje aan hebben of niet.
pi_157983013
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:27 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Palmyra wordt teruggepakt met een grootschalig offensief. Daarnaast heeft de SAA rond Sadad veel terrein teruggepakt op IS en in de Qalamoun met een succesvol offensief. Tevens rond Khanasser. Daarnaast is Deir Ezzor een IS vleesmolen. Je analyse klopt dus niet. Overigens is het behaalde resultaat rond Kuweires best significant, ze staan op het punt IS knooppunt Deir Hafer te pakken.
1. Palmyra is afgelopen jaar veroverd door IS. Of ze het gaan terugpakken, is nog maar de vraag.

2. Welk stuk rond Sadad heeft ze dan teruggepakt op IS? Mheen en Al Quaraytayn is juist in handen van IS gevallen.

3. Qalamoun is nooit in handen van IS geweest.

4. Khanasser was vorig jaar al in handen van het Assad-leger

5. Ze hebben iets van 20 kilometer veroverd. Deir Hafir is nog in handen van IS. En het is een stadje van 20.000 man. Niet echt significant te noemen dus.

Kortom, het Assad-leger heeft vooral terrein verloren afgelopen jaar. Wie weet doen ze het komend jaar beter, maar gezien de weinige terreinwinst die ze hebben kunnen boeken sinds Rusland binnen is komen vliegen, is dat maar afwachten.
pi_157983069
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:42 schreef Intellectueel het volgende:

[..]

Je bedoelt los gezien van het feit Rusland IS bombardeert nabij Palmyra, Raqqa en Oost-Aleppo? De Russen bombarderen gewoon alle snackbars, en het maakt ze vrij weinig uit als ze een 'gematigd' jasje aan hebben of niet.
10% van de russische bommen vallen op isis idd en 90% op de rebellen zoals in azaz
-Rabia Al-Basri
pi_157983101
quote:
99s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:48 schreef Slayage het volgende:
10% van de russische bommen vallen op isis idd en 90% op de rebellen zoals in azaz
En 50% van de recente vorderingen van SAA, grotendeels mogelijk gemaakt door assistentie van Rusland, zijn gemaakt in Oost-Aleppo (Kwekers) en Palmyra tegen IS.

Dat ze vaker de rebellen bombarderen is overigens logisch; die vormen de grootste bedreiging voor Tartous, Damascus en andere provincies onder controle van de regering.
pi_157983129
quote:
Alleen klopt dat hele beeld dat wordt geschets in die afbeelding niet aangezien nu iedereen bij Putin moet aankloppen als het om Syrië gaat, of wel?

Iedereen moet het nu aan Assad en Putin melden als ze over Syrie heen gaan vliegen...
pi_157983209
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:10 schreef IPA35 het volgende:
[ afbeelding ]
Justt c*ck my shit up fam _O- _O-
pi_157983303
EjmAlrai twitterde op donderdag 03-12-2015 om 10:55:36 #BreakingNews:#SAA #Hezbollah #IRGC #Iraq forces take control of Jabal al-Arba'een in reef Aleppo and Tal al-Bak'kar. reageer retweet
Tall Bakkarah is weer in handen van SAA. Nurse maakte recentelijk nog een spectaculaire filmpje van de bestorming van de stad. Konden even een aantal dagen genieten van hun succes, maar nu niet meer.
pi_157983357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:52 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Alleen klopt dat hele beeld dat wordt geschets in die afbeelding niet aangezien nu iedereen bij Putin moet aankloppen als het om Syrië gaat, of wel?

Iedereen moet het nu aan Assad en Putin melden als ze over Syrie heen gaan vliegen...
de fransen die willen samenwerken met de russen en die nemen assad mee en de fransen bieden deze samenwerkingsverband aan de amerikanen, die er (nog) hun bedenkingen hebben, dat is hoe ik het plaatje bekijk
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')