abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158028521
Geen vertrouwen, wel ambitieus

hoeft maar even tegen te zitten in de omschakeling en er is een probleem geboren.
pi_158029388
vandaag de paddestoelen incentive ontvangen. Ziet er goed uit. Ik lust ze niet, maar zou ze bijna willen proeven. Heel mooi pakket.

[ Bericht 1% gewijzigd door RavigotteSaus op 05-12-2015 11:11:13 ]
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:06:18 #203
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_158029426
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:02 schreef RavigotteSaus het volgende:
vandaag de paddestoelen incentive ontvangen. Ziet er goed uit. Ik lust ze niet, masr zoubze bijna willen proeven. Heel mooi pakket.
wow, dan ga ik achter de voordeur zitten kijken of sinterklaas niet stilletjes mijn huisje voorbij gaat.
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:17:55 #204
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_158029563
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 09:58 schreef PietPelikaan het volgende:
Geen vertrouwen, wel ambitieus

hoeft maar even tegen te zitten in de omschakeling en er is een probleem geboren.
Goed om de open vragen en heldere antwoorden bij de campagne te lezen!
Het versterkt mijn vertrouwen in AGD. Ze zijn klein, ja, maar dat werkt echt in hun voordeel. Daardoor kennen ze namelijk hun klanten door en door en gaan ze maar niet af op vrolijke prognoses van administratiekantoor X.
pi_158029577
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:16 schreef cofox het volgende:

[..]

Jij bepaalt wie hier wat mag schrijven?
Beste Cofox,
Je hebt je gisteren voor het eerst aangemeld bij fokforum en loopt bij je eerste post zonder je voor te stellen gelijk als een boer door de porseleinkast. Zoals je hier kan lezen vind niet alleen ik maar vinden we als forum gemeenschap dat ongepast en onwenselijk. Degene die hier posten doen dat met in hun achterhoofd een investeerders belang. Helaas is het zo dat wij je bijdragen tot nog toe niet als zodanig hebben ingeschat. Als je nog even zo vriendelijk wil zijn in je laatste post de naam van het bedrijf in een spoiler te zetten dan hoeven we dit niet aan de moderator te vragen.
pi_158029725
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:17 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Goed om de open vragen en heldere antwoorden bij de campagne te lezen!
Het versterkt mijn vertrouwen in AGD. Ze zijn klein, ja, maar dat werkt echt in hun voordeel. Daardoor kennen ze namelijk hun klanten door en door en gaan ze maar niet af op vrolijke prognoses van administratiekantoor X.
Ik heb ook 'mijn investering gedaan' ;) Heldere casus en goede zekerheden.
Pecunia non olet
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:33:01 #207
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_158029726
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:16 schreef cofox het volgende:

[..]

Jij bepaalt wie hier wat mag schrijven?
Zeg Cofox, wil je hoofdelijke stemming uitlokken?
+1 voor NaRegenDeZon
FOK is een open forum.
Het forum over crowdfunding begint wat regels te ontwikkelen die passend geacht worden.
Jou wordt beslist niet het recht ontzegd om het daarmee oneens te zijn.
Je bijdrage kwam als een meteoriet binnen.
De bovengeciteerde vraag maakt duidelijk dat je geen enkele bijdrage op deze pagina's tot je hebt genomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door crowd-fundi op 05-12-2015 11:45:11 ]
pi_158029851
Nog steeds in discussie over een woordje 3 pagina's terug?
Kom op jongens besteed de pagina's aan iets nuttigs. Overdrijven is ook een vak he.
Ravigotte: abusievelijk ook wel "ravigottesaus" genoemd - komt uit de klassieke Franse keuken en wordt gemaakt op basis van vinaigrette. Aan deze vinaigrette worden kappertjes, tuinkruiden en gesnipperde ui toegevoegd.
pi_158030457
Het project eurostolz op agd is zeker een goed project (zonder reclame te willen maken). Kon zelf uit de mengbusiness en het is relatief simpel (als je de formules hebt) en het vergroot je toegevoegde waarde normaal behoorlijk, indien je niet teveel problemen hebt met hogere grondstofprijzen dan je toeleverancier omdat hij natuurlijk grotere hoeveelheden inkoopt. Met de gestelde zekerheden,valt het risico mee en zeker niet te vergelijken met de bagger van kom die ik voorbij zie komen, heb mijn investering gedaan, leuk,project harm ga zo door.....
  zaterdag 5 december 2015 @ 12:54:32 #210
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_158030680
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:46 schreef RavigotteSaus het volgende:
Nog steeds in discussie over een woordje 3 pagina's terug?
Kom op jongens besteed de pagina's aan iets nuttigs. Overdrijven is ook een vak he.
:) >:) "Jij bepaalt wie hier wat mag schrijven?"
Punt is helder. Geen woord meer van mij hierover.
pi_158030711
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:35 schreef snoopy40 het volgende:
Het project eurostolz op agd is zeker een goed project (zonder reclame te willen maken). Kon zelf uit de mengbusiness en het is relatief simpel (als je de formules hebt) en het vergroot je toegevoegde waarde normaal behoorlijk, indien je niet teveel problemen hebt met hogere grondstofprijzen dan je toeleverancier omdat hij natuurlijk grotere hoeveelheden inkoopt. Met de gestelde zekerheden,valt het risico mee en zeker niet te vergelijken met de bagger van kom die ik voorbij zie komen, heb mijn investering gedaan, leuk,project harm ga zo door.....
Hij loopt voor AGD begrippen ook lekker vol. Ik doe mee.
pi_158031278
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:56 schreef Dwarsindeweg het volgende:

[..]

Hij loopt voor AGD begrippen ook lekker vol. Ik doe mee.
Ik zie het, al 19.000 in 1 dag. Zo snel ging het eerder niet.
pi_158033816
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:02 schreef RavigotteSaus het volgende:
vandaag de paddestoelen incentive ontvangen. Ziet er goed uit. Ik lust ze niet, maar zou ze bijna willen proeven. Heel mooi pakket.
Ik gisteravond nog na 22:00 uur, ziet er i.d.d. verzorgt uit moet.

Neem aan dat ze allemaal eetbaar zijn, maar het zijn niet de standaard champions of canterellen etc uit de supermarkt
pi_158035456
tegen mij zei ze dat je niet (van allemaal) de steeltjes moet eten.
Dus mochten we binnenkort wat leden missen.....

Maar verder inderdaad een hele mooie doos.
pi_158035874
http://lindahl.se/media/1053589/platform_prospectus__151028.pdf

Harm, koopje van de maand, de software structuur van trustbuddy is te koop... Voor een koopje denk je....
Hoop,wel dat er een findersfee is😀
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:40:23 #216
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_158036436
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 11:02 schreef RavigotteSaus het volgende:
Hier (nog) niks ontvangen. Ook de CFS incentive nog niet ontvangen. Geen kruidige pepernoten dus, ondanks toezegging.
pi_158036888
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:01 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Hallo Crowdcrowd,
Welkom hier met je eerste post. Dat zijn heel wat platformen! Dan ben je zeker al een tijd bezig. Wat is het aantal projecten wat je hebt?
GVE: 17 + 1 Incassobureau ingeschakeld.
KOM: 5
CAN: 1
IVM: 2
Lendahand: 4 + 1 afgeronde project
Funding Circle: 1
Oneplantcrowd: 3 + 2 afgeronde projecten
Greencrowd: 7
dewindcentrale: 1
zonnepanelendelen: 2

Doordat ik lees het goed wat is voor de project. En ook door de fokkers die waarschuwde voor de slechte project. ^O^ Daar ik investeer het niet. ;)
pi_158041924
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:58 schreef Crowdcrowd het volgende:

[..]

GVE: 17 + 1 Incassobureau ingeschakeld.
KOM: 5
CAN: 1
IVM: 2
Lendahand: 4 + 1 afgeronde project
Funding Circle: 1
Oneplantcrowd: 3 + 2 afgeronde projecten
Greencrowd: 7
dewindcentrale: 1
zonnepanelendelen: 2

Doordat ik lees het goed wat is voor de project. En ook door de fokkers die waarschuwde voor de slechte project. ^O^ Daar ik investeer het niet. ;)
Dat is een goed gespreide CF portefeuille! ^O^
pi_158041989
Windkracht 7 raast door de bomen
Zou Sint nog naar NaRegenDeZon komen?
Op mijn lijstje geen Bonbons
Maar een kratje gemixte champignons
Ook zou ik nog exclusieve melanges ontvangen
Maar ook dat blijft tot heden een stil verlangen
KOM en AYGODUTCH je investeerders zijn je trouw
Komen die incentives nu toch gauw?
Met de Sint zijn ze tot op heden niet gekomen
Ik hoef toch niet tot de kerst te blijven dromen?
a.s. vrijdag maak ik op de balans
Dus je hebt nog een volle week de kans
Om je belofte waar te maken
En de incentives bij me te doen geraken.
Mocht het onverhoopt toch niet lukken
Mail dan in ieder geval de reden van het mislukken.
pi_158042725
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:15 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Windkracht 7 raast door de bomen
Zou Sint nog naar NaRegenDeZon komen?
Op mijn lijstje geen Bonbons
Maar een kratje gemixte champignons
Ook zou ik nog exclusieve melanges ontvangen
Maar ook dat blijft tot heden een stil verlangen
KOM en AYGODUTCH je investeerders zijn je trouw
Komen die incentives nu toch gauw?
Met de Sint zijn ze tot op heden niet gekomen
Ik hoef toch niet tot de kerst te blijven dromen?
a.s. vrijdag maak ik op de balans
Dus je hebt nog een volle week de kans
Om je belofte waar te maken
En de incentives bij me te doen geraken.
Mocht het onverhoopt toch niet lukken
Mail dan in ieder geval de reden van het mislukken.

We weten het is niet de investeerder die nu lacht

Maar het versturen van de incentives ligt buiten onze macht

Jullie hebben recht op die kruiden

Dus we zullen maandag weer bij Joop aan de bel luiden

De kerstpakketten moeten er bij hem uit moet je weten

Maar daarom mag hij nog niet zijn investeerders vergeten

Excuses zullen we nu maken

En Joop herinneren aan zijn taken
pi_158042988
Al dat rijmen is niet zo mijn ding
Vergeef me daarom als ik het zing

Helaas toen ik laatst ging zingen
Braken er zo nog al wat dingen

Champions zijn fijn
De sint houdt wel van deze gijn

Mijn schuit loop toch wel binnen
Nu ik met CF kon beginnen

Dus sint maak je niet dik
Verander je baard in een sik

Beste piet zo zwart als roet
Voor jou een magische steen, dus is wit, grijs of groen ook goed!
pi_158055591
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:33 schreef HarmAygodutch het volgende:

[..]

We weten het is niet de investeerder die nu lacht

Maar het versturen van de incentives ligt buiten onze macht

Jullie hebben recht op die kruiden

Dus we zullen maandag weer bij Joop aan de bel luiden

De kerstpakketten moeten er bij hem uit moet je weten

Maar daarom mag hij nog niet zijn investeerders vergeten

Excuses zullen we nu maken

En Joop herinneren aan zijn taken
Dank voor je snelle antwoord.
Als Joop het nou echt te druk heeft met kerstpakketten te verkopen, te versturen en dus geld te verdienen om de lening af te betalen. :P
Dan hebben we meer aan een eerlijk antwoord dan aan ja zeggen en een nee doen. M.a.w. Het zou leuk zijn als het nu verstuurd wordt zodat het er voor de kerst is, maar als het niet lukt dan is het niet anders. Laat hij dan nu zeggen bijvoorbeeld 1ste week januari en zijn belofte na komen daar hebben we wat mij betreft meer aan. Ik weet niet hoe de andere investeerders er over denken maar dat hoor je vermoedelijk de komende 24 uur wel. :)
pi_158056295
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 14:05 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Dank voor je snelle antwoord.
Als Joop het nou echt te druk heeft met kerstpakketten te verkopen, te versturen en dus geld te verdienen om de lening af te betalen. :P
Dan hebben we meer aan een eerlijk antwoord dan aan ja zeggen en een nee doen. M.a.w. Het zou leuk zijn als het nu verstuurd wordt zodat het er voor de kerst is, maar als het niet lukt dan is het niet anders. Laat hij dan nu zeggen bijvoorbeeld 1ste week januari en zijn belofte na komen daar hebben we wat mij betreft meer aan. Ik weet niet hoe de andere investeerders er over denken maar dat hoor je vermoedelijk de komende 24 uur wel. :)
Wat mij betreft prima.
Ik heb ook nog een ander idee. Het lijkt mij wel leuk om Harm of zijn collega's even de hand te schudden en in de ogen 👀 te kijken. Als Harm nu even een aantal van die pakketjes in de auto gooit, dan zorg ik dat, als hij trek heeft, er een lekkere kop koffie klaar staat. 😄
  zondag 6 december 2015 @ 15:22:37 #224
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_158057477
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 14:35 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Wat mij betreft prima.
Ik heb ook nog een ander idee. Het lijkt mij wel leuk om Harm of zijn collega's even de hand te schudden en in de ogen 👀 te kijken. Als Harm nu even een aantal van die pakketjes in de auto gooit, dan zorg ik dat, als hij trek heeft, er een lekkere kop koffie klaar staat. 😄
+1
Verder mooi opgepikt Harm, na het gedicht van NRDZ :)

Ook hier geldt, liever een ondernemer die zijn betalingen over de volle termijn nakomt, dan wel de incentive en halverwege failliet. Echter nakomen van beloftes is voor een ondernemer cruciaal. Als een paar pakketjes met kruiden versturen logistiek al niet haalbaar is, dan vraag ik me af hoe het gaat als de 'echte' bestellingen binnenstromen. Ik had gehoopt dat dit voor een bedrijf met webwinkel slechts een klein beetje extra moeite zou zijn in een verder gestroomlijnd logistiek proces, het lijkt er echter op deze manier echter op dat de ondernemer nu al tegen grenzen aan loopt... Of zou het een kwestie van prioriteren zijn, geld is binnen, dus het kan onderop de stapel??
pi_158058128
quote:
Ook hier geldt, liever een ondernemer die zijn betalingen over de volle termijn nakomt, dan wel de incentive en halverwege failliet.
Tja, als ik moest kiezen tussen een incentive en terugbetaling van de lening, dan wist ik het wel... Maar ik neem niet aan, dat dat aan de orde is. Het is echt niet zo dat ik met smart op deze incentive zit te wachten, maar ik kan wel slecht tegen loze beloftes en uitstelgedrag. Dat is de doodsteek voor elke ondernemer.

En onze Joop heeft ook nog niet de moeite genomen om even de mededeling op de webpagina van zijn webshop aan te passen... Dit komt zo onprofessioneel over, dat het bij mij vraagtekens oproept.

Maar inderdaad, Sheffield, zolang de termijnen gewoon op tijd binnenkomen, zul je mij niet veel meer horen.
pi_158058828
Nieuw op Greencrowd, 700 kWp op dak Schut Packaging in Eerbeek ( 10 jaar, 5% rating B3, ¤ 550.000 )

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekerheid: Installatie onderpand.
Minimuminleg: ¤ 250-

En vinden wij er van?
pi_158059946
Ik vind het percentage niet denderend voor de toch wel aanwezige risico's die benoemt worden in het document.
pi_158060557
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik vind het percentage niet denderend voor de toch wel aanwezige risico's die benoemt worden in het document.
heb de pitch niet gelezen, was benieuwd: krijg je nog fiscale voordelen bij deze groene investeringen ?
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_158061714
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 17:00 schreef komrad het volgende:

[..]

heb de pitch niet gelezen, was benieuwd: krijg je nog fiscale voordelen bij deze groene investeringen ?
Beste komrad,

Je krijgt geen fiscale voordelen bij deze groene investeringen.(Greencrowd)
Je krijgt wel de rente en aflossing. (Annuïtaire aflossing)

De fiscale voordelen mag alleen door de bankinstelling aan de beleggers.
  zondag 6 december 2015 @ 20:32:00 #230
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_158065581
Zojuist(!!) de incentive van Tropisch Fruit in ontvangst mogen nemen. De enige vragen die ik nu heb zijn wat ik in hemelsnaam kan maken van deze paddestoelen en hoe lang ze nog goed blijven? Het ziet er erg mooi uit!
pi_158066335
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 20:32 schreef Coelho het volgende:
Zojuist(!!) de incentive van Tropisch Fruit in ontvangst mogen nemen. De enige vragen die ik nu heb zijn wat ik in hemelsnaam kan maken van deze paddestoelen en hoe lang ze nog goed blijven? Het ziet er erg mooi uit!
Op zondagavond? Brengt de ondernemer de paketten zelf rond?
pi_158066739
quote:
1s.gif Op zondag 6 december 2015 20:58 schreef djh77 het volgende:

[..]

Op zondagavond? Brengt de ondernemer de paketten zelf rond?
was bij mij niet de man van de pitch, maar was wel op een dusdanig tijdstip dat geen bezorgdiensten meer werken
pi_158067493
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2015 21:15 schreef namliam het volgende:

[..]

was bij mij niet de man van de pitch, maar was wel op een dusdanig tijdstip dat geen bezorgdiensten meer werken
Hier nog niets ontvangen maar het geeft wel aan dat de ondernemer het serieus aanpakt en dat het ook mogelijk is verse producten bij de investeerders te bezorgen.
pi_158069048
quote:
Heb ze ook net ontvangen, was zelf helaas niet thuis dus weet niet wie ze gebracht heeft, maar denk dat de ondernemer zelf of bekende van ze het langs komt brengen en dan telkens een andere regio (Vanavond bijv omgeving Eindhoven?). Ziet er goed uit iig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marquito op 06-12-2015 22:54:33 ]
pi_158072837
quote:
Hierbij 10 recepten: http://www.elleeten.nl/Food/Herfstrecepten-10x-paddestoelen

Of vraag stellen op het culinesse forum: Culinesse à gogo :Y)
pi_158074063
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe van AygoDutch wel interessant vind. Alleen kon ik niks in de pitch vinden over de vermogenspositie van de ondernemer. Gelukkig hebben anderen deze vraag al gesteld.
Enige twijfel die ik nog heb is de hele lage EV positie van het bedrijf. Hoe kijkt de rest hier tegenaan?
Signature
pi_158074081
Hier ook nog wachten op de paddenstoelen.... :D
pi_158074313
Er was nog een verzoek van mensen om de ervaringen met Funding Circle te delen. Ik heb sinds juli een portefeuille opgebouwd van 12 investeringen bij Funding Circle. Zoals de meesten kunnen zien is de financiële informatie bij FC vrij uitgebreid t.o.v. andere platforms. Helaas mist een forecast. Echter is de pitch zeer summier. Indien je extra vragen over hebt, krijg je relatief (1 a 2 dagen) snel antwoord.

Het tot stand komen van een project (nadat het 100% vol zit) duurt m.i. relatief lang, ik hou al gauw rekening met een maand na 100% vollopen, waarbij ik de betaling ongeveer na 2 weken is. Ik zie wel rentebetalingen over de eerste gebroken maand, echter ik weet niet of dit na datum betaling is, of na datum innen van al het geld, of na datum tot stand komen overeenkomst met ondernemer.

Qua betalingen is FC redelijk op tijd, een vertraging van 1 a 2 werkdagen zit er meestal wel. Wel een keer meegemaakt dat de vertraging langer was dan dit en toen was de communicatie rondom vertragingen ronduit slecht. Ik heb gelukkig nog geen ervaring met individuele projecten die in default komen, dus daar kan ik niks over delen.

In het algemeen maakt FC slordige foutjes in communicatie, zo heb ik wel Duitse of Spaanse nieuwsbrieven mogen ontvangen.
Signature
pi_158074353
Ik heb vorige week een aantal betalingen ontvangen van Lendico (altijd prettig) maar de site is nog niet bijgwerkt. Omdat ik een lening er bij heb zitten die stelselmatig te laat betaald heb ik niet het volledige bedrag ontvangen. Het vervelende is dat het niet duidelijk is welke, omdat het dus niet eenvoudigweg het verschil tussen 1 of zelfs 2 ontbrekende bedragen is.

Iemand met eenzelfde probleem?
pi_158074397
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:52 schreef rwachtel het volgende:
Ik heb vorige week een aantal betalingen ontvangen van Lendico (altijd prettig) maar de site is nog niet bijgwerkt. Omdat ik een lening er bij heb zitten die stelselmatig te laat betaald heb ik niet het volledige bedrag ontvangen. Het vervelende is dat het niet duidelijk is welke, omdat het dus niet eenvoudigweg het verschil tussen 1 of zelfs 2 ontbrekende bedragen is.

Zeker :) ik wacht ook op het bijwerken. Zo te zien aan het bedrag zijn er weer dezelfde wanbetalers.
pi_158074405
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:52 schreef rwachtel het volgende:

Nee, ik had deze maand 1 betaling die vertraagd was (werd later diezelfde dag uitbetaald). Maar toen ik een dag later keek was alles netjes bijgewerkt met juiste status. Wellicht even contact met ze opnemen?
Signature
pi_158074476
Ok... mail ze wel even. Thnx
pi_158074490
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:59 schreef rwachtel het volgende:
Ok... mail ze wel even. Thnx
Vrijdagochtend al gedaan, niets terug ontvangen.
pi_158074600
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 10:59 schreef crowdiefunder het volgende:

[..]

Vrijdagochtend al gedaan, niets terug ontvangen.
Ik heb nog even in detail gekeken, echter ik zie nu inderdaad zelf de betalingen ook niet. Alles staat op groen, maar ik zie in het overzicht niet dat de betaling is gedaan. Lijkt toch ook dat er iets verkeerd is gegaan bij ze.
Signature
pi_158074680
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 10:33 schreef Jackthe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe van AygoDutch wel interessant vind. Alleen kon ik niks in de pitch vinden over de vermogenspositie van de ondernemer. Gelukkig hebben anderen deze vraag al gesteld.
Enige twijfel die ik nog heb is de hele lage EV positie van het bedrijf. Hoe kijkt de rest hier tegenaan?
Ik heb hem meegepakt, de pro's die ik kon vinden spraken me genoeg aan om er wat in te steken.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 7 december 2015 @ 11:20:07 #246
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_158074885
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 09:02 schreef djh77 het volgende:

[..]

Hierbij 10 recepten: http://www.elleeten.nl/Food/Herfstrecepten-10x-paddestoelen

Of vraag stellen op het culinesse forum: Culinesse à gogo :Y)
Haha, thanks!
De paddestoelen in het pakket zijn echter niet van die allerdaagse herfstpaddestoelen die je bij de groenteboer haalt. Nu weet ik niet of 'een paddestoel een paddestoel is' of dat er onderling nog grote verschillen in zitten. Anders maar eens een pan soep maken, altijd lekker :)
pi_158075094
Nieuwe Collin, doch bespaar je de moeite toen ik de site om 11.15 uur aanriep zat hij al 99% vol.
Wil je mee doen bij deze pitches lijkt het wel dat je eerst moet investeren en dan lezen waar je je geld in stopt. :(
Vroeger lekte er nog wel eens een project door zodat je als inner circle het fatsoenlijk kon lezen en investeren maar dat is er tegenwoordig ook niet meer bij. Heeft iemand hem hier nog mee kunnen pakken? Want op zich lijkt het me wel een aardig project.

Necto Collated Fasteners B.V.
Investeringen & werkkapitaal
¤200.000
| 7,5% rente | 48 maanden | Investeerders: 142 | Reacties: 0
pi_158075136
Als ik met mijn vinger over de link van dit topic wrijf zie ik tegenwoordig een ballonnetje met:

Bekijk het overzicht van deze reeks -
views: 8448
reacties: 245 -
lurkers (volgen zonder te posten): 272

272 man hebben blijkbaar een werkend beeldscherm maar een kapot toetsenbord.

LURKERS, koop een toetsenbord van een tientje en kom er gezellig bij!
pi_158075160
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 11:29 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe Collin, doch bespaar je de moeite toen ik de site om 11.15 uur aanriep zat hij al 99% vol.
Wil je mee doen bij deze pitches lijkt het wel dat je eerst moet investeren en dan lezen waar je je geld in stopt. :(
Vroeger lekte er nog wel eens een project door zodat je als inner circle het fatsoenlijk kon lezen en investeren maar dat is er tegenwoordig ook niet meer bij. Heeft iemand hem hier nog mee kunnen pakken? Want op zich lijkt het me wel een aardig project.

Necto Collated Fasteners B.V.
Investeringen & werkkapitaal
¤200.000
| 7,5% rente | 48 maanden | Investeerders: 142 | Reacties: 0
Ja gelezen. Geen EV, gemiddeld resultaat laatste jaren negatief ---> no way
pi_158075265
Brouwerij Kees timmert aan de weg. Kwam dit tegen http://bierlab.nl/crowdfunding

DE KETELS VAN KEES!

De bieren worden gebrouwen in de ketels van Brouwerij Kees! Eigenaar Kees Bubberman wordt gezien als een van de beste brouwers van Nederland en won al vele prijzen met zijn bijzondere bieren bij Emelisse. Begin dit jaar is hij zijn eigen brouwerij gestart en Bird Brewery is de eerste brouwerij die samen met Kees bij Brouwerij Kees! brouwt!

Crowdfunding om de gecrowdfunde ketels te vullen ;) staat bij mij op het verlanglijstje iig
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')