SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zekerheid: Installatie onderpand.
Minimuminleg: ¤ 250-
En vinden wij er van?
heb de pitch niet gelezen, was benieuwd: krijg je nog fiscale voordelen bij deze groene investeringen ?quote:Op zondag 6 december 2015 16:39 schreef crowdiefunder het volgende:
Ik vind het percentage niet denderend voor de toch wel aanwezige risico's die benoemt worden in het document.
Beste komrad,quote:Op zondag 6 december 2015 17:00 schreef komrad het volgende:
[..]
heb de pitch niet gelezen, was benieuwd: krijg je nog fiscale voordelen bij deze groene investeringen ?
Op zondagavond? Brengt de ondernemer de paketten zelf rond?quote:Op zondag 6 december 2015 20:32 schreef Coelho het volgende:
Zojuist(!!) de incentive van Tropisch Fruit in ontvangst mogen nemen. De enige vragen die ik nu heb zijn wat ik in hemelsnaam kan maken van deze paddestoelen en hoe lang ze nog goed blijven? Het ziet er erg mooi uit!
was bij mij niet de man van de pitch, maar was wel op een dusdanig tijdstip dat geen bezorgdiensten meer werkenquote:Op zondag 6 december 2015 20:58 schreef djh77 het volgende:
[..]
Op zondagavond? Brengt de ondernemer de paketten zelf rond?
Hier nog niets ontvangen maar het geeft wel aan dat de ondernemer het serieus aanpakt en dat het ook mogelijk is verse producten bij de investeerders te bezorgen.quote:Op zondag 6 december 2015 21:15 schreef namliam het volgende:
[..]
was bij mij niet de man van de pitch, maar was wel op een dusdanig tijdstip dat geen bezorgdiensten meer werken
Heb ze ook net ontvangen, was zelf helaas niet thuis dus weet niet wie ze gebracht heeft, maar denk dat de ondernemer zelf of bekende van ze het langs komt brengen en dan telkens een andere regio (Vanavond bijv omgeving Eindhoven?). Ziet er goed uit iig.quote:Op zondag 6 december 2015 20:32 schreef Coelho het volgende:
Zojuist(!!) de incentive van Tropisch Fruit in ontvangst mogen nemen. De enige vragen die ik nu heb zijn wat ik in hemelsnaam kan maken van deze paddestoelen en hoe lang ze nog goed blijven? Het ziet er erg mooi uit!
Hierbij 10 recepten: http://www.elleeten.nl/Food/Herfstrecepten-10x-paddestoelenquote:Op zondag 6 december 2015 20:32 schreef Coelho het volgende:
Zekerquote:Op maandag 7 december 2015 10:52 schreef rwachtel het volgende:
Ik heb vorige week een aantal betalingen ontvangen van Lendico (altijd prettig) maar de site is nog niet bijgwerkt. Omdat ik een lening er bij heb zitten die stelselmatig te laat betaald heb ik niet het volledige bedrag ontvangen. Het vervelende is dat het niet duidelijk is welke, omdat het dus niet eenvoudigweg het verschil tussen 1 of zelfs 2 ontbrekende bedragen is.
Iemand met eenzelfde probleem?
Nee, ik had deze maand 1 betaling die vertraagd was (werd later diezelfde dag uitbetaald). Maar toen ik een dag later keek was alles netjes bijgewerkt met juiste status. Wellicht even contact met ze opnemen?quote:Op maandag 7 december 2015 10:52 schreef rwachtel het volgende:
Ik heb vorige week een aantal betalingen ontvangen van Lendico (altijd prettig) maar de site is nog niet bijgwerkt. Omdat ik een lening er bij heb zitten die stelselmatig te laat betaald heb ik niet het volledige bedrag ontvangen. Het vervelende is dat het niet duidelijk is welke, omdat het dus niet eenvoudigweg het verschil tussen 1 of zelfs 2 ontbrekende bedragen is.
Iemand met eenzelfde probleem?
Ik heb nog even in detail gekeken, echter ik zie nu inderdaad zelf de betalingen ook niet. Alles staat op groen, maar ik zie in het overzicht niet dat de betaling is gedaan. Lijkt toch ook dat er iets verkeerd is gegaan bij ze.quote:Op maandag 7 december 2015 10:59 schreef crowdiefunder het volgende:
[..]
Vrijdagochtend al gedaan, niets terug ontvangen.
Ik heb hem meegepakt, de pro's die ik kon vinden spraken me genoeg aan om er wat in te steken.quote:Op maandag 7 december 2015 10:33 schreef Jackthe het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de nieuwe van AygoDutch wel interessant vind. Alleen kon ik niks in de pitch vinden over de vermogenspositie van de ondernemer. Gelukkig hebben anderen deze vraag al gesteld.
Enige twijfel die ik nog heb is de hele lage EV positie van het bedrijf. Hoe kijkt de rest hier tegenaan?
Haha, thanks!quote:Op maandag 7 december 2015 09:02 schreef djh77 het volgende:
[..]
Hierbij 10 recepten: http://www.elleeten.nl/Food/Herfstrecepten-10x-paddestoelen
Of vraag stellen op het culinesse forum: Culinesse ā gogo![]()
Ja gelezen. Geen EV, gemiddeld resultaat laatste jaren negatief ---> no wayquote:Op maandag 7 december 2015 11:29 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Nieuwe Collin, doch bespaar je de moeite toen ik de site om 11.15 uur aanriep zat hij al 99% vol.
Wil je mee doen bij deze pitches lijkt het wel dat je eerst moet investeren en dan lezen waar je je geld in stopt.![]()
Vroeger lekte er nog wel eens een project door zodat je als inner circle het fatsoenlijk kon lezen en investeren maar dat is er tegenwoordig ook niet meer bij. Heeft iemand hem hier nog mee kunnen pakken? Want op zich lijkt het me wel een aardig project.
Necto Collated Fasteners B.V.
Investeringen & werkkapitaal
¤200.000
| 7,5% rente | 48 maanden | Investeerders: 142 | Reacties: 0
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |