Hallo Crowdcrowd,quote:Op vrijdag 4 december 2015 18:06 schreef Crowdcrowd het volgende:
Hoi, ik ben nieuw. Ik lees al tijd mee op deze forum.
Ik investeer op de verschillende crowdfunding platforms.
GVE, KOM, IVM, CAN, Lendahand, Funding Circle, oneplantcrowd, greencrowd, dewindcentrale en zonnepanelendelen.
Ik hoop ook dat ze door blijven betalen, al had ik niet lang na de investering al allerlei onderbuikgevoelens. Maar ja, de investering was ook veel meer op gevoel gekozen dan op ratio. Liefhebber van het product hè.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:50 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze gewoon door blijven betalen, maar ik raad je aan om volgende keer te spreiden i.p.v. alles in een bedrijf te investeren ookal is hij zo mooi.
Zelf ben ik nog niet zo lang bezig dus ik weet niet wat de kwaliteit is van mijn investeringen, er is altijd een mogelijkheid dat ik ook verkeerd gekozen heb.
Dat is zeker een optie, maar wie kan dat?quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:58 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Als je de post geschiedenis ziet van deze Cofox dan kan je dit niet als een serieuze post opvatten. Is verwijderen een optie?
Op de site van het filiaal in Zutphen zie ik nog vrij recente beoordelingen over de bezorging staan. Dus het lijkt erop dat er nog wel wat geld binnenkomt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:04 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat ze door blijven betalen, al had ik niet lang na de investering al allerlei onderbuikgevoelens. Maar ja, de investering was ook veel meer op gevoel gekozen dan op ratio. Liefhebber van het product hè.
Dat je een keer verkeerd kiest is wel zeker. Dit zou mogelijk m'n eerste kunnen zijn (bij GVE). Maar vooralsnog betalen ze keurig op tijd. Dus ja, nog altijd geen man overboord.
Haha, ja achteraf...... Ik zou het nu zeker weten anders doen....quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:50 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat ze gewoon door blijven betalen, maar ik raad je aan om volgende keer te spreiden i.p.v. alles in een bedrijf te investeren ookal is hij zo mooi.
Zelf ben ik nog niet zo lang bezig dus ik weet niet wat de kwaliteit is van mijn investeringen, er is altijd een mogelijkheid dat ik ook verkeerd gekozen heb.
Volgens mij kunnen we dat gewoon melden door ergens op te klikken als je op een vaste pc zit. Op mijn mobiel zie ik dit niet en ik heb even geen pc in de buurt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:13 schreef Rottie99 het volgende:
[..]
Dat is zeker een optie, maar wie kan dat?
Melding gemaakt, hopelijk word hij verwijderd.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:22 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we dat gewoon melden door ergens op te klikken als je op een vaste pc zit. Op mijn mobiel zie ik dit niet en ik heb even geen pc in de buurt.
👍 komt vast goed.quote:Op vrijdag 4 december 2015 21:32 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Melding gemaakt, hopelijk word hij verwijderd.
donequote:Op vrijdag 4 december 2015 19:58 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Als je de post geschiedenis ziet van deze Cofox dan kan je dit niet als een serieuze post opvatten. Is verwijderen een optie?
De betaling van CFS was vandaag weer stipt binnen! Dat dan weer welquote:Op vrijdag 4 december 2015 22:31 schreef Incitatus3 het volgende:
Eerst maar eens zien of Harm de kruiden-incentive in mijn schoen kan toveren een dezer dagen.
Jij bepaalt wie hier wat mag schrijven? Ik vind raar dat er niet openlijk gesproken mag worden over fishpoint. Dit topic is er juist voor om dit soort situaties aan te kaarten zeker omdat situatie van desbetreffende ondernemer er niet zo rooskleurig uitziet. Op gegeven prognoses worden bij lange na niet gehaald. Vestigingen worden gesloten of weer opnieuw aangeboden omdat franchisenemers er geen brood in zien.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:58 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Er mag wel over gesproken worden, maar zet het dan wel in een spoiler tag.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:16 schreef cofox het volgende:
[..]
Jij bepaalt wie hier wat mag schrijven? Ik vind raar dat er niet openlijk gesproken mag worden over fishpoint. Dit topic is er juist voor om dit soort situaties aan te kaarten zeker omdat situatie van desbetreffende ondernemer er niet zo rooskleurig uitziet. Op gegeven prognoses worden bij lange na niet gehaald. Vestigingen worden gesloten of weer opnieuw aangeboden omdat franchisenemers er geen brood in zien.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:21 schreef -jos- het volgende:
[..]
Er mag wel over gesproken worden, maar zet het dan wel in een spoiler tag.
Ik denk dat ik ook mee ga doen, maar wel een voorzichtig bedrag. Ik heb een zwak voor dit soort bedrijven die al lang bestaan en die een mooi product leveren. Maar dat wil uiteraard niet zeggen dat het niet mis kan gaan.quote:Op vrijdag 4 december 2015 19:07 schreef wou het volgende:
[..]
Met de geboden zekerheden en een mooie rente vind ik dit een interessant project. Ik zal er wel wat in stoppen. Er lijkt me ook voldoende potentie om een kostenbesparing te realiseren met deze investering. De recepten zijn in eigen handen van ze. Voor zover ik weet is het dan best te overzien als je dat in eigen beheer gaat mengen. Ik ben benieuwd of de borgstelling in privé ook betekend of hij dat daadwerkelijk heeft. In dat geval lijkt het me een heel veilige investering. Hopelijk red AGD dit bedrag. Ik heb zelf wel sympathie voor AGD en als de steeds grotere projecten gaan lukken, zou dat erg mooi zijn.
Dat is uiteraard prima, maar plaats een bedrijfsnaam of andere gegevens dan op zijn minst even in een spoiler. Je kunt anders een bedrijf, wat het soms al moeilijk heeft, beschadigen met mogelijk nadelige gevolgen voor zowel het bedrijf alsmede de investeerders.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:16 schreef cofox het volgende:
[..]
Ik vind raar dat er niet openlijk gesproken mag worden
Daarom is het nog beter de naam niet te noemen en dan kan je er hier nog steeds over discussiëren.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:25 schreef Ernie58 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Overigens is het wel zo dat hetgeen in een spoiler staat op een iPad gewoon te lezen is zonder dat je ingelogd bent.
Ik ben niet zo technisch, maar het belangrijkste voordeel is volgens mij dat iets in een spoiler, niet door een zoekmachine gevonden kan worden?quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:29 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Dat is uiteraard prima, maar plaats een bedrijfsnaam of andere gegevens dan op zijn minst even in een spoiler. Je kunt anders een bedrijf, wat het soms al moeilijk heeft, beschadigen met mogelijk nadelige gevolgen voor zowel het bedrijf alsmede de investeerders.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:38 schreef obligataire het volgende:
[..]
Ik ben niet zo technisch, maar het belangrijkste voordeel is volgens mij dat iets in een spoiler, niet door een zoekmachine gevonden kan worden?
Alles wat niet in een spoiler staat is zo wie zo te vinden, dat klopt. Dat is natuurlijk ook prima, iedereen moet dit forum natuurlijk wel kunnen vinden om nieuwe zaken aan te kaarten 😉quote:Op zaterdag 5 december 2015 03:37 schreef redbull666 het volgende:
Ik heb het spoiler-taggen nooit helemaal begrepen hier. Een zoekmachine werkt anders dan onze menselijke ogen.
Google loopt bijv. gewoon tegen dit soort pagina's aan:
WGR / Crowdfunding #80 - Nu ook met hypothecaire inschrijving
Zie bijv.
http://bit.ly/1Q6bL3I
Dat geeft mij juist het vertrouwen. Een ondernemer die ziet dat zijn verdienmodel niet (meer) werkt en omschakelt. De productie zal wel beperkt worden tot mengen (men schaft tenslotte een menger aan) en dat is denk ik te overzien. Ik heb 'm voor een aardig bedrag meegepaktquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:26 schreef obligataire het volgende:
[..]
Die omschakeling lijkt me dan ook bittere noodzaak. Ook daaraan kleven natuurlijk risico's, van handelsbedrijf naar productiebedrijf, dat is een hele andere tak van sport en zul je met al die nieuwe mensen tegen de nodige opstartproblemen aanlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |