abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:38:07 #276
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158034919
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je eerder ook manager bent geweest van Paris FC Union Berlin en eventueel zelfs Panathinaikos en Moscow?
:Y
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:41:20 #277
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158034989
quote:
14s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D :')

Is wel wat voor Drizzt.
Idd. Onze Dries doet alles voor de winst.

SPOILER2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:43:23 #278
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158035020
Iemand die goal van Renato Sanches (Benfica) gezien afgelopen vrijdag? IRL uiteraard...

Zo niet; bekijk de goal en zeker weten dat je hem gaat kopen met FM _O_ _O_

Is trouwens ook een wonderkind in game :9~

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Renato Sanches Magistral Golo Benfica 3 x 0 Académica 12ª Jorn Liga Nos 2015-16 [HD]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158035057
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:43 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand die goal van Renato Sanches (Benfica) gezien afgelopen vrijdag? IRL uiteraard...

Zo niet; bekijk de goal en zeker weten dat je hem gaat kopen met FM _O_ _O_

Is trouwens ook een wonderkind in game :9~
Portugal is het nieuwe Argentinië in FM16. Wat een helden lopen daar rond zeg. Overigens ook best een leuke competitie om te spelen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:46:05 #280
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158035096
Bohhhh :9~ wat een stats _O_

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_158035105
quote:
1s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:34 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam willen :')
Omdat het aantal blessures in fm16 onredelijk hoog lijkt te zijn.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158035212
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

ik vind zulke dingen aanpassen echt afdoen aan de prestaties die je eventueel levert
maar gelukkig is het een singleplayer game en mag iedereen dat voor zichzelf bepalen natuurlijk :+

De zoveelste Ajax-selectie met wereldtalenten die ik hier voorbij zie komen doet mij ook niks, doe mij maar die games met kleinere teams. :7
pi_158035279
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Portugal is het nieuwe Argentinië in FM16. Wat een helden lopen daar rond zeg. Overigens ook best een leuke competitie om te spelen.
Portugal is eigenlijk net zo kut als NL als je een topploeg neemt..dan ben je in no time te groot voor je eigen league.

Wel handig als je met Porto en Benfica speelt en een realistisch beleid wil voeren..dan kan je alsnog alle Zuid Amerikaanse talenten oppikken en voor teveel verkopen _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:54:09 #284
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158035301
quote:
14s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

ik vind zulke dingen aanpassen echt afdoen aan de prestaties die je eventueel levert
maar gelukkig is het een singleplayer game en mag iedereen dat voor zichzelf bepalen natuurlijk :+

De zoveelste Ajax-selectie met wereldtalenten die ik hier voorbij zie komen doet mij ook niks, doe mij maar die games met kleinere teams. :7
Kunnen wij niks aan doen dat Ajax zoveel wereldtalent heeft ;(
pi_158035487
quote:
14s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:

Dat heb ik ook. Ik speel nu in fm15 ergens in de West Sussex Football League Division two south met mn eigen club (gewoon een standaard club daar van naam veranderd :P )
Al m'n talenten worden weggekaapt door de grote teams, dus het is echt strijden met amateurs :)
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:07:35 #286
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158035604
Ach iedereen vind wat anders leuk toch..
Voorheen vond ik het ook super tof om LLM te spelen, nu nog steeds maar ik heb er de tijd niet meer voor dus nu speel ik gewoon een standaard game met Ajax om de CL te winnen, ook heel leuk met het huidige talent bij Ajax :Y
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:10:10 #287
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158035667
quote:
0s.gif

[..]

huh?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_158035737
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Kunnen wij niks aan doen dat Ajax zoveel wereldtalent heeft ;(
Maar de Ajax researcher slaat ieder jaar wat door.
pi_158035795
quote:
10s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 17:10 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

huh?
[ afbeelding ]
:o , dat is wel een beetje overdreven ja.
pi_158035819
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 17:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

:o , dat is wel een beetje overdreven ja.
Raymond Verheijen heeft hier al meermaals voor gewaarschuwd.
pi_158036390
quote:
0s.gif

[..]

Nope, blessures zijn zelfs iets minder dan in het echt. Zijn goede analyses over te vinden vanuit de ontwikkelaar op hun fora.
pi_158036510
quote:
1s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nope, blessures zijn zelfs iets minder dan in het echt. Zijn goede analyses over te vinden vanuit de ontwikkelaar op hun fora.
Zoveel lijken het er niet te zijn, maar ze komen in irritante waves steeds. Als ik 3 goede rechtsbacks heb en de eerste raakt geblesseerd dan is de kans gevoelsmatig 80% dat optie 2 en 3 binnen een week ook een blessure oplopen. Zo was het vorig jaar ook al.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158036584
Hier nog lekker FM2014 spelend. Paar seizoenen verder met Schalke en het gaat prima :)

Paar leuke, voor mij, onbekende talenten aan kunnen kopen die zo rustigjes aan mee gaan draaien in het eerste elftal.

Blijft toch heerlijk voor die dode uurtjes :)
pi_158036784
RB Leipzig wil me hebben. Daar zit enorm veel geld. :D
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:34:45 #295
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158038855
quote:
0s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoppa. 6.33mio transferbudget na een knappe 10e plek in mijn eerste seizoen Primera Division.

[ afbeelding ]
CENTJES! CENTJES!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:52:41 #296
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158041190
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Vlasim 2017/18. FM14.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158041559
quote:
7s.gif
Op zaterdag 5 december 2015 19:34 schreef donroyco het volgende:

[..]

CENTJES! CENTJES!
Ik heb er uiteindelijk nog best aardige spelers voor kunnen halen. :D
pi_158041570
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Jaaaa. _O_

Alles beslissend play-offs tegen MVV zo meteen. Boven verwachting tweede geëindigd (titel was nog mogelijk de laatste dag, maar verloor) en nu dus alsnog kans op Eredivisie.
pi_158041591
De Boer gaat naar Liverpool en Ajax komt even informeren of ik misschien wel naar Ajax wil :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_158041775
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het wordt wel erg spannend die laatste wedstrijd. :D :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop