abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 december 2015 @ 17:05:20 #1
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157967530


Welkom bij het meeste geliefde voetbalmanagerspel!
Football Manager is hèt spel als het gaat om realistisch managen.

Heb je nieuwe talenten ontdekt of goede staff aangetrokken? Loopt het elftal nog niet helemaal zoals het moet? Heb je geen idee welke tactiek werkt? Welke speler moet ik kopen? Met dit soort vragen kun je hier terecht, maar natuurlijk kun je ook je vorderingen posten! Vergeet dan niet te zeggen welk team je bent én in welke versie van Football Manager je dit hebt bereikt.

Handige sites
ManagersUnited
FMInside
FM Base
FM Scout
Sortitoutsi
Sports Interactive Community

Voorgaande topics
Bekijk de topicchain.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157967548


deze held was de afgelopen 2 seizoenen toch wel de grote man bij mij.
  woensdag 2 december 2015 @ 17:07:13 #3
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157967570
quote:
14s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:06 schreef Maastoren het volgende:
[ afbeelding ]

deze held was de afgelopen 2 seizoenen toch wel de grote man bij mij.
Hij werd me toevallig afgelopen transferperiode aangeboden. ^O^ Leuke voetballer ja.

Ik zoek nog een linksback, nu Dijks toch wel de zwakste schakel uit het elftal blijkt. Nederlanders zijn slecht of onhaalbaar (80 miljoen voor Blind :') ) Augustinsson ging eind vorig seizoen voor 19 miljoen naar City, misschien even polsen voor een terugkeer.

City was bereid om hem voor 15 miljoen te laten gaan, maar meneer wil 100k per week. ;(
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157967586
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:07 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Hij werd me toevallig afgelopen transferperiode aangeboden. ^O^ Leuke voetballer ja.
Zeker. Was ook wonderkind bij mij.
pi_157967765
Weet iemand wat voor zin het heeft om eigenaar van het stadion te zijn? Het bestuur heeft er namelijk een lening van 200 mln voor afgesloten..
pi_157967871
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:19 schreef Maastoren het volgende:
Weet iemand wat voor zin het heeft om eigenaar van het stadion te zijn? Het bestuur heeft er namelijk een lening van 200 mln voor afgesloten..
Geen huur betalen en meer inkomsten uit het stadion?
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 2 december 2015 @ 17:26:57 #7
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157967888
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:25 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Geen huur betalen en meer inkomsten uit het stadion?
Dit denk ik ook ja. :)

En misschien heeft het dan nog waarde als je uiteindelijk een nieuwe bouwt?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  woensdag 2 december 2015 @ 17:31:33 #8
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157967975
Twee nieuwe linksbacks binnen. O+ Mogen lekker samen gaan strijden om een plekkie voor de komende jaren.

Toni Lato gaat waarschijnlijk starten. :) Stats zien er prima uit en heeft al wat ervaring bij Valencia en Olympiakos. Kostte me flink wat, 19 miljoen.



Zijn opvolger is ook al binnen.



Noah Gautier. Belg O+, jong en goed. Gigantische groeimogelijkheden volgens mijn scouts. :) Gaat ook zeker al minuten maken.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157970484
Wanneer haal je een talent? Als hij duidelijk 4* potentieel heeft en betaalbaar is of tellen de zwarte sterren ook mee? :P
Feyenoord Rotterdam
  woensdag 2 december 2015 @ 19:43:45 #10
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157971081
Lindgren, heb jij meteen de groepsfase CL bereikt in je eerste jaar met Ajax?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  woensdag 2 december 2015 @ 19:55:28 #11
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157971424
quote:
5s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:43 schreef dion_v_k het volgende:
Lindgren, heb jij meteen de groepsfase CL bereikt in je eerste jaar met Ajax?
Nee.

Uiteindelijk zelfs groepsfase EL niet overleefd geloof ik. Competitie ging prima, Europees niets klaargespeeld.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:21 schreef Fuszy het volgende:
Wanneer haal je een talent? Als hij duidelijk 4* potentieel heeft en betaalbaar is of tellen de zwarte sterren ook mee? :P
Bij 4* sterren ben ik zeker geïnteresseerd ja. Zwarte sterren vertrouw ik nooit helemaal, dan laat ik 'm langer scouten.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 20:12:39 #12
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157971920
Pff, 65 miljoen aan transferbudget, geen idee waar ik het aan op moet maken :') Ik wil hele bazige Nederlandse spelers halen, maar ook weer niet teveel aanpassingen aan de basis doen. Het probleem is dat ze meestal niet willen komen omdat ze bij een United, Inter of Chelski spelen en bij mij dus maar 50% van dat salaris kunnen verwachten.

Tevens wil ik de concurrentie niet teveel betalen, maar die vragen dan natuurijk weer de hoofdprijs :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 2 december 2015 @ 20:52:26 #13
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_157973050
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, 65 miljoen aan transferbudget, geen idee waar ik het aan op moet maken :')
Geef het aan mij. O+

quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:55 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Nee.

Uiteindelijk zelfs groepsfase EL niet overleefd geloof ik. Competitie ging prima, Europees niets klaargespeeld.

[..]

Bij 4* sterren ben ik zeker geïnteresseerd ja. Zwarte sterren vertrouw ik nooit helemaal, dan laat ik 'm langer scouten.
Ligt aan de competitie ook. In grote competities moet je minimaal 4* halen, in kleine competities kan zelfs 3* voldoende zijn. In het begin betaal je toch de hoofdprijs voor grote (toekomstige) sterren.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  woensdag 2 december 2015 @ 21:01:49 #14
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157973327
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 20:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pff, 65 miljoen aan transferbudget, geen idee waar ik het aan op moet maken :')
Peasant :')
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 2 december 2015 @ 21:15:19 #15
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157973792
Kom ik aan met m'n 307.000 euri.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157974090



Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 21:27:35 #17
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157974170
Gristus te paard... ik heb een tweede keeper die best goeie stats heeft, tegen de mindere goden onder de lat mag staan, maar net als een centrale verdediger (die al weg is) nooit echt een goeie pot speelt. Vanuit het niets kwam Stade Malherbe Caen aanzetten met een bod van 22 miljoen, ik hoog het op naar 27 miljoen en ze gaan akkoord _O-

Een klein overzicht van de tweede keeper:
- voor 325k aangetrokken in seizoen 2018/19;
- 11 duels in 2019/20 gekeept, 18 goals om de oren gekregen;
- 7 duels in 2020/21 gekeept; 8 goals om de oren gekregen;
- voor 27M aan Caen verkocht.

De gratis vervanger, met betere stats, is inmiddels al gearriveerd. Verder gaat er een tweedekeus * verdediger voor 19M naar Monaco en heb eveneens een gratis vervanger voor hem aangetrokken.

Da's nog eens zakendoen: niks uitgeven, 46M voor twee spelers vangen. Zal zometeen dus wel een budget van 100+ miljoen hebben _O-

* puur sentiment: Tafazolli en Buijs staan al respectievelijk 7 en 6 jaar bij me onder contract en kan het niet over m'n hart verkrijgen om ze uit de basis te schoppen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 21:28:12 #18
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157974181
quote:
10s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:15 schreef Rauw. het volgende:
Kom ik aan met m'n 307.000 euri.
Ghehe, in seizoen 2013/14 begon ik met 0 transferbudget en 2k salarisbudget over. Ook mooi.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 2 december 2015 @ 21:51:24 #19
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157974901


Dit kan nog wel eens heel interessant worden die laatste 7 wedstrijden.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157974974
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:51 schreef Rauw. het volgende:
[ afbeelding ]

Dit kan nog wel eens heel interessant worden die laatste 7 wedstrijden.
Speelt Ondrej Duda nog bij Legia?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 2 december 2015 @ 21:57:03 #21
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157975089
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 21:53 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Speelt Ondrej Duda nog bij Legia?
Vorig seizoen (2017/2018) vertrokken naar Monaco
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  woensdag 2 december 2015 @ 21:57:57 #22
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157975120
Hier ook geen CL voetbal ;( Ik haat Russische tegenstanders :( :'(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157975825
De transfers zijn ook weer in de nieuwe FM een beetje onrealistisch; tijdens de winterstop in het eerste seizoen heeft FC Twente Anwar El Ghazi gekocht voor 7.25 miljoen.

Wat mij ook opviel is dat half Ajax verkocht wordt tijdens de zomer van 2016 (ik ben net uit de Jupiler League gepromoveerd dus er is geen invloed van mijn kant).

Gudelj voor 9.5 miljoen naar Napoli
Veltman voor 8 naar Valencia
Milik voor 6 naar Udinese
van Rhijn voor 4.4 naar Newcastle
Viergever voor 3.5 naar West Ham
Zivkovic voor 3 naar Bayern
v/d Hoorn voor 2 naar Vitesse
Dijks voor 1.5 naar Vitesse
Boilesen gratis naar NEC

Deze deals zijn nog niet rond maar de spelers willen 'naar een grotere club' dus meestal zijn ze dan snel weg:
Klaassen naar Inter, Chelsea of Napoli
Fischer naar Wolfburg
Bazoer naar Tottenham of Benfica
v/d Beek naar Chelsea, Arsenal, Bayern of Man City
Nouri naar Arsenal

En wat hebben ze daarvoor terug?
Gutierrez van Twente voor 4.4 miljoen en Pieters voor 1.5 van Stoke!

Ik denk niet dat ze een grote rol in het kampioenschap spelen komend seizoen...al hebben ze wel een nieuwe lichting supertalenten, maar die zijn nog maar 16/17 jaar.

Wat wel weer realistisch is, is dat ze 35 miljoen hebben ontvangen en maar 6.5 miljoen hebben uitgegeven aan nieuwe spelers.

Ik vond het wel leuk om de Eredivisie te volgen terwijl ik er niet in speelde. Feyenoord werd makkelijk kampioen met Kuyt als topscorer van de Eredivisie (schamele 18 doelpunten) en Karsdorp voetballer van het jaar. PSV en Heerenveen daar achter en Ajax op de 5e plek met 20 punten achterstand (!)

Kijken of ik potten kan breken met Almere in de Eredivisie, maar ik denk van niet aangezien het bijna onmogelijk is om redelijke spelers te halen vanwege de zeer lage reputatie. De enige versterkingen zijn gehuurde spelers; Menig van Ajax en Bacuna van Groningen. Gelukkig heb ik ook de huur kunnen verlengen van linksback Frederico Dimarco (Inter) en centrale verdediger Timothy Fosu-Mensah van Manchester United, beide waren vaste waarden in mijn verdediging vorig seizoen en ze ontwikkelen zich zeer snel, ik denk dat het toppers worden.

Jammer genoeg zal ik ze nooit kunnen kopen, tenzij ik Europees ga spelen ofzo.

Op de valreep heb ik voor de spits een talentje uit Bosnie Herzegovina kunnen strikken, de 18 jarige Amir Masic. Wel de volle pond moeten betalen (600K, mijn totale budget) maar het nieuwe seizoen begint snel en ik kon niemand anders vinden die onder mijn maximale salaris (5000/week) wilde komen. Zelfs de al 41 jarige Del Pierro niet :(. Het vorige seizoen had ik een huurling in de spits die niet Eredivisie waardig is en Jason Oost als backup, maar die is bijna 34 en ook niet al te best.

Trouwens, over de topic titel; bijna altijd staat mn kapitaal op de bank en spendeer ik alleen (veel) geld aan het verbeteren van het trainingscomplex, uitbreidingen en jeugd. Meestal verander ik ook mn transfer budget elk jaar met de slider dat bijna al m'n geld naar het salarisbudget gaat.
  Moderator woensdag 2 december 2015 @ 23:48:43 #24
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157978402
Mooi, de eerste prijs van het seizoen is al binnen: de Fruitschaal is voor de 2e keer in de historie van mij nadat ik FC Twente met 2-1 versloeg *O*
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157978840
EL groep met Bordeaux, West Ham en BATE.. lastig maar liggen toch wel mogelijkheden.

Transfers waren niet zo spectaculair, heb alleen zivkovic voor op de vleugel gekocht en Sergio Diaz uit Uruguay maar hij sluit pas aan in de zomer van 2016.

Verder Boilesen voor 500k aan AZ verkocht, Viergever voor 3,5 miljoen aan Mainz en Duarte naar Turkije.
Sanogoal uiteraard op het vliegtuig terug naar Engeland en nu heb ik alleen Milik als spits met daarachter El Azzouzi, die overigens bij zijn debuut de winnende scoorde in Alkmaar :)

Wel een poging gedaan om Origi te huren van Liverpool maar ik was vrij kansloos.

Dit wordt dus een 1e seizoen overleven met alleen maar jonkies.
Eiting, Dekker, Nouri, Cerny, El Azzouzi en vd Beek naar het 1e voor metname de breedte.

We gaan wel zien wat dat brengt :D

Tot nu toe zijn trouwens tegen verwachting in Dijks en Serero mijn beste spelers en vallen Tete en Gudelj het meest tegen, pakken beide zowat elke wedstrijd een gele kaart :')

Wel 5 uit 5 gewonnen tot nu toe _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  donderdag 3 december 2015 @ 00:48:45 #26
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157979515
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:12 schreef dion_v_k het volgende:
EL groep met Bordeaux, West Ham en BATE.. lastig maar liggen toch wel mogelijkheden.

Transfers waren niet zo spectaculair, heb alleen zivkovic voor op de vleugel gekocht en Sergio Diaz uit Uruguay maar hij sluit pas aan in de zomer van 2016.

Verder Boilesen voor 500k aan AZ verkocht, Viergever voor 3,5 miljoen aan Mainz en Duarte naar Turkije.
Sanogoal uiteraard op het vliegtuig terug naar Engeland en nu heb ik alleen Milik als spits met daarachter El Azzouzi, die overigens bij zijn debuut de winnende scoorde in Alkmaar :)

Wel een poging gedaan om Origi te huren van Liverpool maar ik was vrij kansloos.

Dit wordt dus een 1e seizoen overleven met alleen maar jonkies.
Eiting, Dekker, Nouri, Cerny, El Azzouzi en vd Beek naar het 1e voor metname de breedte.

We gaan wel zien wat dat brengt :D

Tot nu toe zijn trouwens tegen verwachting in Dijks en Serero mijn beste spelers en vallen Tete en Gudelj het meest tegen, pakken beide zowat elke wedstrijd een gele kaart :')

Wel 5 uit 5 gewonnen tot nu toe _O_
Diaz heb ik ook :) El Azzouzi, Eiting en Dekker heb ik te laat gebracht en zijn niet bijzonder ontwikkeld. Je kunt de eerste seizoenen echt vol meedraaien zonder ook maar 1 aankoop. :D

Romero was hier trouwens al topscorer, een wedstrijd voor het einde, maar besloot nog even z'n best te doen op de laatste speelronde :')





Opvallend is ook plek 2 voor Cerny, als linksbuiten. _O_
Allebei gemiddeld meer dan 1 per wedstrijd :)

Cerny ook een 8.11 gemiddeld, veruit het hoogste van alle Eredivisiespelers.



Nouri heeft de meeste assists.



De meeste vanuit de CM-positie. Ook netjes. Samen met vd Beek ook de meeste key passes, 101.

Leuk seizoen. O+
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157979610
Spitsje voor 375k aangetrokken:



:7
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157979797
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:48 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Diaz heb ik ook :) El Azzouzi, Eiting en Dekker heb ik te laat gebracht en zijn niet bijzonder ontwikkeld. Je kunt de eerste seizoenen echt vol meedraaien zonder ook maar 1 aankoop. :D

Romero was hier trouwens al topscorer, een wedstrijd voor het einde, maar besloot nog even z'n best te doen op de laatste speelronde :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Opvallend is ook plek 2 voor Cerny, als linksbuiten. _O_
Allebei gemiddeld meer dan 1 per wedstrijd :)

Cerny ook een 8.11 gemiddeld, veruit het hoogste van alle Eredivisiespelers.

[ afbeelding ]

Nouri heeft de meeste assists.

[ afbeelding ]

De meeste vanuit de CM-positie. Ook netjes. Samen met vd Beek ook de meeste key passes, 101.

Leuk seizoen. O+
Mooi om te zien dat je nog zoveel jeugdspelers gebruikt, al is dat dit jaar met Ajax niet heel moeilijk volgens mij :P

Wel jammer dat je Dekker te laat hebt gebracht, is volgens mijn staff een van de meest talentvolle spelers, wordt hoger ingeschat dan Nouri en vd Beek qua potentie.

Hoe doet Diaz het bij jou?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157981124
quote:
Kijken of ik potten kan breken met Almere in de Eredivisie
Leuke uitdaging, de Eredivisie moet volgens mij wel te winnen zijn met het brengen van de juiste spelers, als ik zie dat Ricky van Wolfswinkel in mijn game (2019 inmiddels) spits van het NL Elftal is, schat ik de kans vrij hoog in dat je door dergelijke spelers aan te trekken een heel end kan komen.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157981448
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 00:48 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Diaz heb ik ook :) El Azzouzi, Eiting en Dekker heb ik te laat gebracht en zijn niet bijzonder ontwikkeld. Je kunt de eerste seizoenen echt vol meedraaien zonder ook maar 1 aankoop. :D

Romero was hier trouwens al topscorer, een wedstrijd voor het einde, maar besloot nog even z'n best te doen op de laatste speelronde :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Opvallend is ook plek 2 voor Cerny, als linksbuiten. _O_
Allebei gemiddeld meer dan 1 per wedstrijd :)

Cerny ook een 8.11 gemiddeld, veruit het hoogste van alle Eredivisiespelers.

[ afbeelding ]

Nouri heeft de meeste assists.

[ afbeelding ]

De meeste vanuit de CM-positie. Ook netjes. Samen met vd Beek ook de meeste key passes, 101.

Leuk seizoen. O+
Gaat wel soepel dus :D

Hoe doen PSV en Feyenoord het in jouw game? Allemaal vage buitenlanders zeker?
pi_157982310
De topscorers in de eredivisie zijn bij mij op dit moment (seizoen 2017/2018, fm16:



Wtf, welk jaar is dit
  donderdag 3 december 2015 @ 10:19:12 #32
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157982647
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 01:09 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Mooi om te zien dat je nog zoveel jeugdspelers gebruikt, al is dat dit jaar met Ajax niet heel moeilijk volgens mij :P

Wel jammer dat je Dekker te laat hebt gebracht, is volgens mijn staff een van de meest talentvolle spelers, wordt hoger ingeschat dan Nouri en vd Beek qua potentie.

Hoe doet Diaz het bij jou?
Jongens zijn bijna niet te houden joh, elke transferperiode boden van Real Madrid, Chelsea, City en Barca :P Ik probeer ze zo lang mogelijk te houden, maar na een tijdje krijg je boden als die van Barca op Odegaard van 70 miljoen en moet je wel toegeven. Dekker kan bij mij nog steeds een goede speler voor de Jupiler League worden :@ Nouri en Beek zijn inmiddels internationals.



Maar is dus al 22. Veel rek zit er niet meer in. Nunnely is beter.

Diaz ontwikkelt zich pas vanaf dit seizoen aardig. Begint een goede spits te worden, maar moet Romero en Malen voor zich dulden. Heeft dit seizoen ook alleen invalbeurten gehad, wel een redelijk rendement met 7 assists. Alleen geen goals :P



Nuttige uitleenbeurt naar Toulouse ook :')
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:50 schreef Swaytje het volgende:
De topscorers in de eredivisie zijn bij mij op dit moment (seizoen 2017/2018, fm16:

[ afbeelding ]

Wtf, welk jaar is dit
:D haha

quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:21 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Gaat wel soepel dus :D

Hoe doen PSV en Feyenoord het in jouw game? Allemaal vage buitenlanders zeker?
Het valt mee! PSV heeft zelfs redelijk sterk ingekocht met oa Nigel de Jong, Ryan Babel en Patrick van Aanholt en nog verder vernederlandst met Guus Hupperts, Kyle Ebecilio en Ayoub. Leuk om te zien. :) Konden me in het begin van het seizoen zelfs nog voor me houden, maar toen kwam het tweeluik :@



Bij Feyenoord ook veel Nederlanders. Gouweleeuw, Bruma, Viergever, Locadia (is nu Curaçaoënaar) Topscorer is Hyun Jun Suk _O-



Valt me dus alles mee met vreemde transfers. ^O^

Verdere requests qua screentjes op aanvraag :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157982680
Heeft iemand een screen van Bart Ramselaar en Sebastien Haller?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 3 december 2015 @ 10:23:57 #34
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157982729
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Heeft iemand een screen van Bart Ramselaar en Sebastien Haller?


Staat bij mijn Ajax onder contract, maar uitgeleend aan Toulouse. Komt tekort voor mijn basis + wissels, maar is een redelijke speler. Zijn contract loopt bijna af, maar ik verleng waarschijnlijk niet. Of alleen als wisselspeler. Kocht 'm vier seizoenen terug voor veel te veel geld, maar is nooit nodig gebleken. Donny van de Beek was al snel beter, net als Nouri.






Haller doet het dus prima. 8,5 miljoen waard :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157982783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:23 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Staat bij mijn Ajax onder contract, maar uitgeleend aan Toulouse. Komt tekort voor mijn basis + wissels, maar is een redelijke speler. Zijn contract loopt bijna af, maar ik verleng waarschijnlijk niet. Of alleen als wisselspeler. Kocht 'm vier seizoenen terug voor veel te veel geld, maar is nooit nodig gebleken. Donny van de Beek was al snel beter, net als Nouri.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Haller doet het dus prima. 8,5 miljoen waard :P
Dank je! Beiden in ieder geval een stuk beter dan in de vorige versie. :)
Misschien toch maar eens de portemonnee trekken en FM16 halen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 3 december 2015 @ 10:29:16 #36
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157982808
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:27 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dank je! Beiden in ieder geval een stuk beter dan in de vorige versie. :)
Misschien toch maar eens de portemonnee trekken en FM16 halen.
De portemonnee trekken als Bournemouth B-) 73k per week voor Haller, nondeju. :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157982876
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:29 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

De portemonnee trekken als Bournemouth B-) 73k per week voor Haller, nondeju. :D
Bij mij verdient die nog meer, en is die minder waard




Nevermind, ik heb per maand aanstaan ;)
pi_157982907
In mijn game heeft Ajax Haller gehaald. Die kerel schiet ze er aan de lopende band in volgens mij.
Feyenoord Rotterdam
pi_157983250


Accepteren of niet? Ik twijfel een beetje. Ik zit al zeer dun in de spoeling van centrale verdedigers, maar als ik deze ook niet accepteer dan gaat van Beek weer zeiken. Ik baal er altijd van dat ze niet gewoon het volledige bedrag direct ophoesten.

Jammer dat hij niet onderhandelbaar is. Had ik wel wat meer uit kunnen halen dan denk ik.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 3 december 2015 @ 11:10:45 #40
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157983407
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:19 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Maar is dus al 22. Veel rek zit er niet meer in. Nunnely is beter.
Kan nog makkelijk hoor. Heb zelf een middenvelder in mijn selectie die niks deed tussen zijn 20e en 23e ondanks speeltijd. In zijn laatste contractjaar (24) brak hij ineens door en 2 jaar later zit hij bij het nationale team (winnaar van het WK). Soms moet je gewoon geduld hebben.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  donderdag 3 december 2015 @ 11:11:41 #41
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157983416
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:10 schreef PirE het volgende:

[..]

Kan nog makkelijk hoor. Heb zelf een middenvelder in mijn selectie die niks deed tussen zijn 20e en 23e ondanks speeltijd. In zijn laatste contractjaar (24) brak hij ineens door en 2 jaar later zit hij bij het nationale team (winnaar van het WK). Soms moet je gewoon geduld hebben.
Interessant! Zal 'm er alsnog eens wat vaker bij halen, thanks. :)
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

Accepteren of niet? Ik twijfel een beetje. Ik zit al zeer dun in de spoeling van centrale verdedigers, maar als ik deze ook niet accepteer dan gaat van Beek weer zeiken. Ik baal er altijd van dat ze niet gewoon het volledige bedrag direct ophoesten.

Jammer dat hij niet onderhandelbaar is. Had ik wel wat meer uit kunnen halen dan denk ik.
Ik zou 't nooit accepteren. Bij mij betalen AI clubs minder aan spelers dan ik er zelf uit zou halen en zo'n bedrag is nooit genoeg voor een Nederlander van dat kaliber.



Ik zou 'm zelf nog willen hebben voor 25 miljoen :P

Oh, hij staat op de TL voor 10 miljoen. Even kijken of hij interesse heeft :D
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 3 december 2015 @ 11:15:22 #42
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157983466



Thanks Fuszy _O- ik heb mijn backup CV-RB binnen.

Oh en speciaal voor alle Feyenoorders hier: :7
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 3 december 2015 @ 11:16:47 #43
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157983489
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:00 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

Accepteren of niet? Ik twijfel een beetje. Ik zit al zeer dun in de spoeling van centrale verdedigers, maar als ik deze ook niet accepteer dan gaat van Beek weer zeiken. Ik baal er altijd van dat ze niet gewoon het volledige bedrag direct ophoesten.

Jammer dat hij niet onderhandelbaar is. Had ik wel wat meer uit kunnen halen dan denk ik.
Heb je geen vraagprijs ingesteld? Dat doe ik altijd, gewoon 30 miljoen invullen. Strik erom als ze dat willen betalen. 10 miljoen voor een speler van 6.75 is gewoon waardeloos imo.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_157983568
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:11 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Interessant! Zal 'm er alsnog eens wat vaker bij halen, thanks. :)

[..]

Ik zou 't nooit accepteren. Bij mij betalen AI clubs minder aan spelers dan ik er zelf uit zou halen en zo'n bedrag is nooit genoeg voor een Nederlander van dat kaliber.

[ afbeelding ]

Ik zou 'm zelf nog willen hebben voor 25 miljoen :P

Oh, hij staat op de TL voor 10 miljoen. Even kijken of hij interesse heeft :D
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:16 schreef PirE het volgende:

[..]

Heb je geen vraagprijs ingesteld? Dat doe ik altijd, gewoon 30 miljoen invullen. Strik erom als ze dat willen betalen. 10 miljoen voor een speler van 6.75 is gewoon waardeloos imo.
Ik had hem al ingesteld op 30 miljoen, maar ze komen altijd met van die klote boden aan. Nu is van Beek weer over de zeik _O-.

10,5 is dan inderdaad wat ik nu krijg, maar ik denk dat ik daar het beste naar kan kijken toch? Ik zat naar dei 17,.5 te kijken.
Feyenoord Rotterdam
  donderdag 3 december 2015 @ 11:34:58 #45
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157983782
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:21 schreef Fuszy het volgende:

[..]

[..]

Ik had hem al ingesteld op 30 miljoen, maar ze komen altijd met van die klote boden aan. Nu is van Beek weer over de zeik _O-.

10,5 is dan inderdaad wat ik nu krijg, maar ik denk dat ik daar het beste naar kan kijken toch? Ik zat naar dei 17,.5 te kijken.
Ik hoef nooit die bedragen over een langere tijd, alleen een vast bedrag en misschien een doorverkoopclausule. Al die onzin over 24 maanden enzo :+ Ik heb wel gemerkt dat ze dat bedrag dat je onderaan ziet, als totaalbedrag kunt behandelen. Dus als ze een onderhandelbaar bod doen van 10 miljoen + 5 miljoen over 2 jaar, kun je rustig 30 miljoen in 1x vragen en dan zullen ze rond de 17 a 18 miljoen gaan zitten. Nog even verder onderhandelen en rond de 24 direct betalen moet dan bijvoorbeeld wel lukken.

Al vind ik dat zelf nog te weinig :@
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 3 december 2015 @ 11:38:23 #46
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157983838


Maxi Romero pakt hier even als net-20-jarig broekie bijna de gouden schoen. :@ Scheelde 1 goal.

(en ja, fake namen :') i know)

Ik denk dat ik hem laat trainen op zijn zwakkere been, heeft een van jullie dat weleens gedaan? Zijn linkerbeen is nu redelijk goed, maar het wordt echt een dodelijke speler als ik die nog verder train volgens mij _O_



Is nog steeds wonderkind en ontwikkelt zich verder prima, dus vraag me af of zo'n beentraining slim is in deze fase :) Of zouden jullie eerder voor kracht of snelheid oid gaan?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157983930
Ik heb zwakkere been nog nooit gedaan eigenlijk, geen idee hoe belangrijk dat is tbh :o
  donderdag 3 december 2015 @ 11:44:53 #48
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157983944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:44 schreef Swaytje het volgende:
Ik heb zwakkere been nog nooit gedaan eigenlijk, geen idee hoe belangrijk dat is tbh :o
Ik ook niet, besef me net eigenlijk pas echt dat het mogelijk is :P Vraag me af of het meer waard is dan een andere PPM

[ Bericht 3% gewijzigd door Lindgren. op 03-12-2015 11:54:09 ]
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157984252
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Thanks Fuszy _O- ik heb mijn backup CV-RB binnen.

Oh en speciaal voor alle Feyenoorders hier: [ afbeelding ] :7
Neeee wat doe je :'( :'(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157984324
Heb nu 3 seizoenen gespeeld, begon met een stadion van 8000 plaatsen, die werd na 1 seizoen uitgebreid tot 9500 plaatsen. Na seizoen 2 werd die uitgebreid tot 12.500 plaatsen. En nu wordt dus al een nieuw stadion gebouwd. Gaat lekker!

pi_157984351
Komt dit nog bij, dankjewel bestuur

pi_157984611
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:15 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Thanks Fuszy _O- ik heb mijn backup CV-RB binnen.

Oh en speciaal voor alle Feyenoorders hier: [ afbeelding ] :7
:(
pi_157984759
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:38 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]

Maxi Romero pakt hier even als net-20-jarig broekie bijna de gouden schoen. :@ Scheelde 1 goal.

(en ja, fake namen :') i know)

Ik denk dat ik hem laat trainen op zijn zwakkere been, heeft een van jullie dat weleens gedaan? Zijn linkerbeen is nu redelijk goed, maar het wordt echt een dodelijke speler als ik die nog verder train volgens mij _O_

[ afbeelding ]

Is nog steeds wonderkind en ontwikkelt zich verder prima, dus vraag me af of zo'n beentraining slim is in deze fase :) Of zouden jullie eerder voor kracht of snelheid oid gaan?
http://sortitoutsi.net/do(...)10-for-fm16-13112015

doe het
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157984791
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:07 schreef Swaytje het volgende:
Heb nu 3 seizoenen gespeeld, begon met een stadion van 8000 plaatsen, die werd na 1 seizoen uitgebreid tot 9500 plaatsen. Na seizoen 2 werd die uitgebreid tot 12.500 plaatsen. En nu wordt dus al een nieuw stadion gebouwd. Gaat lekker!

[ afbeelding ]
Winkewijert is dus bijna verantwoordelijk voor het stadion _O- :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157985209
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Winkewijert is dus bijna verantwoordelijk voor het stadion _O- :')
Haha, ja bijna :P
  donderdag 3 december 2015 @ 13:10:19 #56
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157985476
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:02 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Neeee wat doe je :'( :'(
_O_

quote:
Nieuwe game starten dus nah
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 3 december 2015 @ 13:15:03 #57
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157985556
Nog even ergens een wonderkindje opgepikt. _O_ 5 miljoen.



Kwam m'n scout ineens mee aanzetten, wat zeggen jullie? Verhuren of Jong Ajax of minuten maken? :P Lekkere fysieke stats + mentaal al prima voor zo'n jonkie. Fijne vondst.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157985673
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
Nog even ergens een wonderkindje opgepikt. _O_ 5 miljoen.

[ afbeelding ]

Kwam m'n scout ineens mee aanzetten, wat zeggen jullie? Verhuren of Jong Ajax of minuten maken? :P Lekkere fysieke stats + mentaal al prima voor zo'n jonkie. Fijne vondst.
Alleen verhuren aan een club waar hij key player is en waar de trainingsfaciliteiten goed zijn, anders in tweede elftal met af en toe minuten.
  donderdag 3 december 2015 @ 13:23:37 #59
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157985724
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:21 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Alleen verhuren aan een club waar hij key player is en waar de trainingsfaciliteiten goed zijn, anders in tweede elftal met af en toe minuten.
Clear :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157985764
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:23 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Clear :)
Gewoon basis.
pi_157985894
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:21 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Alleen verhuren aan een club waar hij key player is en waar de trainingsfaciliteiten goed zijn, anders in tweede elftal met af en toe minuten.
Dit.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157985969
Hoe weet je nou of zo'n kerel een wonderkind is? In vorige FM's kon ik het nog weleens vinden, maar in deze FM weet ik niet waar ik het zou moeten zoeken.

Edit: ik zie het al _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_157985995
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
Nog even ergens een wonderkindje opgepikt. _O_ 5 miljoen.

[ afbeelding ]

Kwam m'n scout ineens mee aanzetten, wat zeggen jullie? Verhuren of Jong Ajax of minuten maken? :P Lekkere fysieke stats + mentaal al prima voor zo'n jonkie. Fijne vondst.
Hoe doet Antonucci het bij jou?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  donderdag 3 december 2015 @ 13:38:25 #64
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157986036
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:36 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Hoe doet Antonucci het bij jou?
Heb hem teruggehaald van zijn tweede uitleenbeurt omdat Odegaard werd verkocht, maar kan niet echt imponeren. Komt fysiek en mentaal tekort.



quote:
4s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:25 schreef Leonos het volgende:

[..]

Gewoon basis.
Heb betere spelers op die plek. :)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157986490
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
Nog even ergens een wonderkindje opgepikt. _O_ 5 miljoen.

[ afbeelding ]

Kwam m'n scout ineens mee aanzetten, wat zeggen jullie? Verhuren of Jong Ajax of minuten maken? :P Lekkere fysieke stats + mentaal al prima voor zo'n jonkie. Fijne vondst.
"Discussieert met officials"

Zou ik er maar snel uit slaan, elk akkefietje is al standaard geel
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157987111


:D
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157987162
quote:
Toevallig, hier wonnen ze vorig seizoen met 7-3 van Heerenveen :D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157988146
Wisselvallig begin bij FC Dordrecht, mede door blessures kan ik eigenlijk nooit met de beste elf tegelijk spelen. :+


Met het beetje geld wat ik had (toch nog best wel wat, had ik niet verwacht bij deze club) deze gozer voor in de spits gehaald:

Doet het vooral verbazend goed als aangever.

Met Pluim, Overtoom en Joey Suk heb ik ook wat oudere spelers gehaald. Maar zij zijn vrij vaak geblesseerd. Als ze spelen doen ze het vrij aardig.

Wattameleo en (als hij fit is) Roorda zijn het sterkste gedeelte van mijn team, in het centrum van alles. :+

Mijn tactiek:

Vrij simpel, maar dat bouw ik wel uit als ik wat betere spelers krijg.

Enige speler die jong is die ik eventueel wat langer wil houden is deze man:

Voor de rest loopt er weinig talent rond bij Dordt zoals verwacht. :+ Heb hem dus maar even een nieuw contractje aangeboden voor 50k per jaar.

Van de winter ga ik proberen wat spelers naar Dordrecht te lokken met een aflopend contract. Ben benieuwd. Misschien nog wat nutteloze spelers lozen maar dat gaat lastig worden, want wie wil zulke spelers hebben als ze al nutteloos zijn bij Dordt?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 15:21:23 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 15:27:42 #69
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157988314
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:20 schreef Typisch het volgende:
Wisselvallig begin bij FC Dordrecht, mede door blessures kan ik eigenlijk nooit met de beste elf tegelijk spelen. :+
[ afbeelding ]

Met het beetje geld wat ik had (toch nog best wel wat, had ik niet verwacht bij deze club) deze gozer voor in de spits gehaald:
[ afbeelding ]
Doet het vooral verbazend goed als aangever.

Met Pluim, Overtoom en Joey Suk heb ik ook wat oudere spelers gehaald. Maar zij zijn vrij vaak geblesseerd. Als ze spelen doen ze het vrij aardig.

Wattameleo en (als hij fit is) Roorda zijn het sterkste gedeelte van mijn team, in het centrum van alles. :+

Mijn tactiek:
[ afbeelding ]
Vrij simpel, maar dat bouw ik wel uit als ik wat betere spelers krijg.

Enige speler die jong is die ik eventueel wat langer wil houden is deze man:
[ afbeelding ]
Voor de rest loopt er weinig talent rond bij Dordt zoals verwacht. :+ Heb hem dus maar even een nieuw contractje aangeboden voor 50k per jaar.

Van de winter ga ik proberen wat spelers naar Dordrecht te lokken met een aflopend contract. Ben benieuwd. Misschien nog wat nutteloze spelers lozen maar dat gaat lastig worden, want wie wil zulke spelers hebben als ze al nutteloos zijn bij Dordt?
Leuk! _O_ Kijken of je door kunt groeien.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 3 december 2015 @ 15:28:15 #70
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157988329
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:31 schreef Lindgren. het volgende:

[ afbeelding ]

Noah Gauthier. Belg O+, jong en goed. Gigantische groeimogelijkheden volgens mijn scouts. :) Gaat ook zeker al minuten maken.
Inmiddels wonderkind. :@ Je verwacht het niet.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157988375
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:27 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Leuk! _O_ Kijken of je door kunt groeien.
Vorige edities met Excelsior, Dordrecht en Achilles allemaal eens de CL-finale gehaald. Alleen met Excelsior gewonnen geloof ik. :+ Sven van Beek in het wereldelftal van het jaar. _O_

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 15:30:03 ]
pi_157988380
Loting CL:



Au :{
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157988391
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Loting CL:

[ afbeelding ]

Au :{
:?
Veel makkelijker dan Schalke kun je niet treffen denk ik als je zelf niet in poule 2 zit.
pi_157988395
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Loting CL:

[ afbeelding ]

Au :{
Ik heb met Utrecht in FM2015 een CL groep met Bayern, Juventus en Red Bull Salzburg. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_157988420
Doet iemand hier wel eens een LLM game in Engeland?
Zit erover te denken om dat te proberen, maar mis altijd beetje een link met een van de clubs.
1 van de leuke dingen aan een game in de eredivisie is toch dat je iedereen kent en jezelf ermee kan associëren.
pi_157988433
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:10 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

_O_

[..]

Nieuwe game starten dus nah
Hoeft niet echt, er is een fix voor als je al een game hebt

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:15 schreef Lindgren. het volgende:
Nog even ergens een wonderkindje opgepikt. _O_ 5 miljoen.

[ afbeelding ]

Kwam m'n scout ineens mee aanzetten, wat zeggen jullie? Verhuren of Jong Ajax of minuten maken? :P Lekkere fysieke stats + mentaal al prima voor zo'n jonkie. Fijne vondst.
Zit je dan niet zoals ik, met teveel spitsen :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157988470
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef Swaytje het volgende:
Doet iemand hier wel eens een LLM game in Engeland?
Zit erover te denken om dat te proberen, maar mis altijd beetje een link met een van de clubs.
1 van de leuke dingen aan een game in de eredivisie is toch dat je iedereen kent en jezelf ermee kan associëren.
Ja. Is hartstikke tof.
  donderdag 3 december 2015 @ 15:51:02 #78
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157988846
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vorige edities met Excelsior, Dordrecht en Achilles allemaal eens de CL-finale gehaald. Alleen met Excelsior gewonnen geloof ik. :+ Sven van Beek in het wereldelftal van het jaar. _O_
Vet _O_
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef Swaytje het volgende:
Doet iemand hier wel eens een LLM game in Engeland?
Zit erover te denken om dat te proberen, maar mis altijd beetje een link met een van de clubs.
1 van de leuke dingen aan een game in de eredivisie is toch dat je iedereen kent en jezelf ermee kan associëren.
Ja! Dikke aanrader. Gewoon beginnen, na een tijdje begin je je spelers te kennen, is juist tof. _O_

quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hoeft niet echt, er is een fix voor als je al een game hebt
Oh, ik dacht dat het alleen pre game kon.
quote:
[..]

Zit je dan niet zoals ik, met teveel spitsen :P
4 jonkies. Waarvan er twee nog weleens op de flank spelen. :P Valt wel mee.



Het is wel een slechte gewoonte hoor, ik koop altijd teveel spitsen. Maupay loopt nog in het tweede, maakt geen minuten, net als een Belgische knul van 18 die ik bij de -19 heb gedumpt :@
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157988883
Ik heb even mijn sentiment opzij gezet en uitverkoop gehouden: de vaste twee centrale verdedigers Tafazolli (30) en Buijs (32) zijn weg. Verder heb ik twee spitsen, een vleugelspits en een centrale middenvelder van de hand gedaan omdat die lui vaak niet eens op de bank zaten. Scheelt me in totaal bijna 100k per week aan salariskosten :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157988914
Veerman op huurbasis naar Dordrecht gehaald. _O_ :D
Optie tot koop van 275k.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 15:55:01 ]
pi_157988916


Toch mooi :)
pi_157988944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:51 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ja! Dikke aanrader. Gewoon beginnen, na een tijdje begin je je spelers te kennen, is juist tof. _O_

Goed om te horen, ga ik binnenkort maar eens aan beginnen
  donderdag 3 december 2015 @ 15:59:24 #83
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157989002
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:54 schreef Typisch het volgende:
Veerman op huurbasis naar Dordrecht gehaald. _O_ :D
Optie tot koop van 275k.
Henk de tank _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157989179
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:51 schreef Lindgren. het volgende:

4 jonkies. Waarvan er twee nog weleens op de flank spelen. :P Valt wel mee.

[ afbeelding ]

Het is wel een slechte gewoonte hoor, ik koop altijd teveel spitsen. Maupay loopt nog in het tweede, maakt geen minuten, net als een Belgische knul van 18 die ik bij de -19 heb gedumpt :@
Ja heel herkenbaar, heb er volgens mij 6 gekocht :')

Deze regen kwam afgelopen seizoen in het jeugdteam terecht :


Nu al Barca, Chelsea en Real die hem volgen :(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157989234
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:06 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ja heel herkenbaar, heb er volgens mij 6 gekocht :')

Deze regen kwam afgelopen seizoen in het jeugdteam terecht :
[ afbeelding ]

Nu al Barca, Chelsea en Real die hem volgen :(
goede snor voor een 16 jarige
pi_157989400

Veergod 3 potjes in de basis. _O_
2 goals en een assist.
pi_157989618
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef Swaytje het volgende:
Doet iemand hier wel eens een LLM game in Engeland?
Zit erover te denken om dat te proberen, maar mis altijd beetje een link met een van de clubs.
1 van de leuke dingen aan een game in de eredivisie is toch dat je iedereen kent en jezelf ermee kan associëren.
Doordat ik sinds FM2012 met Mansfield speel (doe elke keer wel een game met die club) ben ik irl fan geworden en heb er een shirt van in de kast hangen _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157989619
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

goede snor voor een 16 jarige
Redelijk
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157989713
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Doordat ik sinds FM2012 met Mansfield speel (doe elke keer wel een game met die club) ben ik irl fan geworden en heb er een shirt van in de kast hangen _O_
Haha vet!
  donderdag 3 december 2015 @ 16:27:48 #90
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157989750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Redelijk
[ afbeelding ]
_O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  donderdag 3 december 2015 @ 16:29:43 #91
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157989817
Leuke seizoensopener toch :@

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157989964
Oranje doet het bij mij in game net zo slecht als in real life ongeveer:

WK 2018:
pi_157990024
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:29 schreef Lindgren. het volgende:
Leuke seizoensopener toch :@

[ afbeelding ]
Eduardo Salvio van Benfica? :@
pi_157990032
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:39 schreef Swaytje het volgende:
Oranje doet het bij mij in game net zo slecht als in real life ongeveer:

WK 2018: [ afbeelding ]
Hier zat NL in de finale van het EK :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  donderdag 3 december 2015 @ 16:48:57 #95
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157990068
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:45 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Eduardo Salvio van Benfica? :@
misschien :@
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:39 schreef Swaytje het volgende:
Oranje doet het bij mij in game net zo slecht als in real life ongeveer:

WK 2018: [ afbeelding ]
jezus _O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157990341


;(
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_157990349
En ineens:


Veergod was de missende schakel.
pi_157991084
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 16:24 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Redelijk
[ afbeelding ]
:D

Dat is de reden dat hij zo populair is, ik zou hem in ieder geval alleen al vanwege zijn snor contracteren.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157991587


*O*
Van 8e naar 5e naar 3e!
Volgend seizoen feest aan de Wisla?
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157991745

Veergod. _O_
10 wedstrijden, 8 goals en 1 assists.
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 18:29:12 #101
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157991752
Wel humor, die rare L spreek je uit als een W :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  donderdag 3 december 2015 @ 18:36:02 #102
248821 Rauw.
op je bord.
pi_157991887
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wel humor, die rare L spreek je uit als een W :+
en de W is een V.

Vyswa Krakoef is de juiste uitspraak dacht ik
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_157991914

2 wedstrijden op rij. _O_

Gaat het in het eerste seizoen al gebeuren? :D


[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 18:43:19 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 19:16:14 #104
231633 Xummon
of toch niet?
pi_157992724
na een crash helemaal opnieuw kunnen beginnen.

Als werkeloos manager begonnen en na een sollicitatie aan de slag gegaan in divisie 2 Ostra Göteland (4e nivo Zweden) bij Skövde AIK.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  donderdag 3 december 2015 @ 19:39:57 #105
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_157993298
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef Swaytje het volgende:
Doet iemand hier wel eens een LLM game in Engeland?
Zit erover te denken om dat te proberen, maar mis altijd beetje een link met een van de clubs.
1 van de leuke dingen aan een game in de eredivisie is toch dat je iedereen kent en jezelf ermee kan associëren.
Best vaak gedaan, volg nog steeds de resultaten van mijn clubje uit London. Hampton and Richmond FC _O_ _O_.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 20:54:32 #106
42184 crew  DaMart
pi_157995327
Na ongeveer een half jaar werkloos te zijn geweest na mijn ontslag bij St. Johnstone, heb ik verschillende sollicitatiegesprekken gevoerd... Lazio, Sociedad en Newcastle vonden me toch niet de juiste persoon voor de baan en Vitesse stelde zonder na de ontvangstbevestiging ooit iets te laten horen Menzo aan... onbeleefde kutclub zonder manieren :{w.

Uiteindelijk zag Rapid Wien het wel zitten in me en bood me de vacante managerpositie aan. Doel was Europees voetbal halen. Best een lastige opgave, aangezien alleen de top 3 Europees voetbal haalt en Rapid vierde stond met nog zes wedstrijden te gaan en 16 punten achterstand op de nummer 3.

Aangezien Salzburg als lijstaanvoerder nog de bekerfinale speelde, was mijn doel om de vierde plek vast te houden en te hopen dat Salzburg de beker zou winnen. En zo geschiedde... *O*. Best een aardige start, al zeg ik het zelf:



Voor het nieuwe seizoen is mijn eerste doel de selectie opschonen. Er zijn te veel spelers, waardoor er onvoldoende aandacht voor spelers is op de training en een aantal spelers is te ongelukkig om te blijven. En financieel gaat het niet al te lekker, dus wat minder loonkosten is wel zo handig :P. Maar de bezem gaat er dus door en ik hoop ook nog een paar versterkingen aan te kunnen trekken.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_157995810
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 15:31 schreef Swaytje het volgende:
Doet iemand hier wel eens een LLM game in Engeland?
Zit erover te denken om dat te proberen, maar mis altijd beetje een link met een van de clubs.
1 van de leuke dingen aan een game in de eredivisie is toch dat je iedereen kent en jezelf ermee kan associëren.
Dit is het vetste aan het hele spel. Ik ben er nog niet aan toe, maar gewoon beginnen in een van de lower leagues. _O_
pi_157995907
Ik heb het blijkbaar bij Oviedo zo verschrikkelijk goed gedaan dat ik nu aanbiedingen van Liverpool en Juve krijg. Ik doe even een cross save.
pi_157995975
2021, een jaartje Milan gehad maar daar viel geen uitdaging te behalen.

Ingestapt bij WHU. Frank de Boer werd er ontslagen wegens lage klassering. Mij de taak om ze weer uit de kelder van de Premier League omhoog te geleiden.

pi_157996015
Ondertussen staat Alex Pastoor soeverein aan kop met mijn imperium in de Eredivisie.

pi_157996161
Stap wel op een lekker moment in. Tegen allerlei hooggeklasseerde ploegen, antigenot.
pi_157996493


pi_157996702
quote:
Cristante is een FM held.
pi_157996766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:41 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Cristante is een FM held.
Nu alleen nog tegen Chelsea en dan heb ik de zwaargewichten voorlopig weer even gehad.
pi_157996888
Dat was de koploper.


pi_157996894
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nu alleen nog tegen Chelsea en dan heb ik de zwaargewichten voorlopig weer even gehad.
Het moet jou toch met warmte vervullen dat ik de club van het volk, Real Oviedo, naar de Primera Division heb gebracht? Thuis tegen Barcelona met 0-1 verloren in de voorbereiding. Ik ga goed.
pi_157996907
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat was de koploper.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Balotelli. :')
Capone :D
pi_157996933
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Het moet jou toch met warmte vervullen dat ik de club van het volk, Real Oviedo, naar de Primera Division heb gebracht? Thuis tegen Barcelona met 0-1 verloren in de voorbereiding. Ik ga goed.
Dat vervult me inderdaad enorm met warmte. Ik zit nog steeds met de eerste game. Vind het wel vermakelijk om te zien hoe mijn Ajax-imperium is uitgesmeerd over Europa. Bij WHU zitten Fischer en Sinkgraven. Bij Manchester United mijn kwaliteitsregen Johan van der Zwan.
  donderdag 3 december 2015 @ 21:49:42 #119
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157996949
_O_ MIILIIIIK... MIILIIIIK _O_



10 wedstrijden 16 doelpunten.
Laatste 3 wedstrijden 8 doelpunten :9~
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_157997057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat vervult me inderdaad enorm met warmte. Ik zit nog steeds met de eerste game. Vind het wel vermakelijk om te zien hoe mijn Ajax-imperium is uitgesmeerd over Europa. Bij WHU zitten Fischer en Sinkgraven. Bij Manchester United mijn kwaliteitsregen Johan van der Zwan.
Ik heb in de beta met PSV gespeeld, maar dat was erg makkelijk. Daarna Swindon save aangemaakt, maar daar niets mee gedaan. Daarna begonnen bij Oviedo waarmee ik kampioen ben geworden. 2 crosssaves waarmee ik ook nog niets heb gedaan. Liverpool en Hoffenheim. Bij Hoffenheim heb ik alleen voor 40 miljoen aan spelers binnen gehengeld en die save weer in de koelkast gezet voor later. Ik wil nu eerst met Oviedo tot grote hoogten reiken.
pi_157997859
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
_O_ MIILIIIIK... MIILIIIIK _O_

[ afbeelding ]

10 wedstrijden 16 doelpunten.
Laatste 3 wedstrijden 8 doelpunten :9~
Researchers van Ajax _O_
pi_157998123
in Football Manager is Bale wel goed. Totaal onrealistisch.
  donderdag 3 december 2015 @ 22:57:26 #123
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_157998555
quote:
14s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:37 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
2 wedstrijden op rij. _O_

Gaat het in het eerste seizoen al gebeuren? :D
[ afbeelding ]
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:54 schreef DaMart het volgende:
Na ongeveer een half jaar werkloos te zijn geweest na mijn ontslag bij St. Johnstone, heb ik verschillende sollicitatiegesprekken gevoerd... Lazio, Sociedad en Newcastle vonden me toch niet de juiste persoon voor de baan en Vitesse stelde zonder na de ontvangstbevestiging ooit iets te laten horen Menzo aan... onbeleefde kutclub zonder manieren :{w.

Uiteindelijk zag Rapid Wien het wel zitten in me en bood me de vacante managerpositie aan. Doel was Europees voetbal halen. Best een lastige opgave, aangezien alleen de top 3 Europees voetbal haalt en Rapid vierde stond met nog zes wedstrijden te gaan en 16 punten achterstand op de nummer 3.

Aangezien Salzburg als lijstaanvoerder nog de bekerfinale speelde, was mijn doel om de vierde plek vast te houden en te hopen dat Salzburg de beker zou winnen. En zo geschiedde... *O*. Best een aardige start, al zeg ik het zelf:

[ afbeelding ]

Voor het nieuwe seizoen is mijn eerste doel de selectie opschonen. Er zijn te veel spelers, waardoor er onvoldoende aandacht voor spelers is op de training en een aantal spelers is te ongelukkig om te blijven. En financieel gaat het niet al te lekker, dus wat minder loonkosten is wel zo handig :P. Maar de bezem gaat er dus door en ik hoop ook nog een paar versterkingen aan te kunnen trekken.
quote:
quote:
6s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:49 schreef dion_v_k het volgende:
_O_ MIILIIIIK... MIILIIIIK _O_

[ afbeelding ]

10 wedstrijden 16 doelpunten.
Laatste 3 wedstrijden 8 doelpunten :9~
_O_ _O_ _O_ lekker bezig allemaal
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_157998620
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 21:47 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Balotelli. :')
Capone :D
Ik stap pas net in.
  donderdag 3 december 2015 @ 23:11:22 #125
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157998940
Leuk, de winterstop is nog niet begonnen of al mijn steunpilaren staan in de belangstelling van zo ongeveer alle topclubs uit Engeland :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 23:13:29 #126
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157998990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:11 schreef dion_v_k het volgende:
Leuk, de winterstop is nog niet begonnen of al mijn steunpilaren staan in de belangstelling van zo ongeveer alle topclubs uit Engeland :')
Gewoon NEIN! tegen je scherm brullen, doen DeHovenier en ik ook altijd.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157999092
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gewoon NEIN! tegen je scherm brullen, doen DeHovenier en ik ook altijd.
Je doet weinig moeite om je Duitse inborst te verbergen.
  donderdag 3 december 2015 @ 23:20:37 #128
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157999209
quote:
10s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Gewoon NEIN! tegen je scherm brullen, doen DeHovenier en ik ook altijd.
Ja alleen ligt er hier een kleine aan de andere kant van de muur te slapen dus dat lijkt me geen goed plan ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator donderdag 3 december 2015 @ 23:24:38 #129
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_157999303
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je doet weinig moeite om je Duitse inborst te verbergen.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_157999317
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:20 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ja alleen ligt er hier een kleine aan de andere kant van de muur te slapen dus dat lijkt me geen goed plan ;(


Dit niet tegen je muur hebben.. :{w
  donderdag 3 december 2015 @ 23:44:13 #131
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_157999866
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 23:25 schreef SiebeJ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dit niet tegen je muur hebben.. :{w
:D
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158002907
Eerste seizoen zit erop:



Binnenkort maar eens voorbereiden op seizoen 2. Kan Sven Bender krijgen voor zo'n 5 miljoen. Erg verleidelijk want een goede balveroverende middenvelder is een type speler dat ik nog mis en voor die prijs...

Verder zoek ik nog een backup spits, heb helemaal niemand buiten Kane. Transferbudget is echter zeer minimaal, zal iemand moeten verkopen om echt wat te kunnen doen qua transfers vrees ik.
Demain, on roule
  vrijdag 4 december 2015 @ 07:51:41 #133
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158003847
Seizoen 4 (3e hele seizoen) is geweldig begonnen in mijn Wisla save.
Omdat de competitie van half Juli tot begin Mei loopt in Polen maar een korte voorbereiding, en met de Europa League 1e ronde kwalificaties zo goed als geen voorbereiding. Ook een waardeloos transferbudget dus moest ik het doen met 2 gratis aanwinsten Arkadiusz Reca van Wisla Plock en Mibouni (nooit doorgebroken Frans talent van Monaco), waar ik eigenlijk alleen met Polen wou gaan werken heb ik van mijn 10 aankopen nu tóch in totaal 3 niet-Polen aangetrokken, Bjorkstrom (VLR, 26 zweed), Zahibo (VM, 24 Frans/Guadeloupe) en Mibouni (VC/VM 19 Frans/Guadeloupe)

Enfin;
De eerste loting;
Ik was bang dat ik direct een lastige tegenstander zou treffen, gelukkig viel het mee,
Aberystwyth Town was het slachtoffer, de reis naar Wales liep zeer voorspoedig, met maarliefst 0-8 namen wij de punten mee naar Krakow en ook in Krakow wonnen wij 8-0.
16-0 aggr... Dit smaakte naar meer.

de 2e ronde mocht ik aantreden tegen het Litouwse Suduva, uit droogden wij Suduva op met 0-4, waarvan 3 doelpunten en 1 assist van mijn nieuwe aanwinst Reca, die een heerlijke indruk maakt vanaf het begin. Thuis werd het ook nooit echt gevaarlijk, 3-1... Dus op naar die 3e ronde.

BSC Young Boys, ik was er van overtuigd dat dit het eindstation zou worden, en in de uitwedstrijd stonden wij na 4 minuten ook al tegen een achterstand aan te kijken en leek het er niet op dat wij dit nog konden rechtstrijken. Maakte een wissel van de oude Jankowski om de jonge Handzlik een paar speelminuten te geven en wat meer controle te krijgen op het middenveld... En hoe, binnen 12 minuten buigt Handzlik de achterstand om in een 1-2, een geweldige uitgangspositie voor de return.
De return wist ik vrij eenvoudig uit te spelen met een 0-0, echt spannend werd het niet op een afgekeurd doelpunt van Kociolek ( O+ ) na.

En dan komen die kut playoffs nog, waar ik al bang was een Fenerbahce of Everton te treffen werd de ergste nachtmerrie waar. Hajduk Split, Kroaten, altijd lastig.
eerste wedstrijd (mede door blessures) afgepoeierd met een 1-3, nooit echt in de wedstrijd gezeten en ze leken gewoon een maatje te groot. in de return stond ik na 13 minuten met 2-0 achter, de hoop was eigenlijk al opgegeven tot in de 50e minuut het elftal opleefde en binnen 10 minuten de achterstand ombogen in een 3-2, even was ik nog hoopvol voor de 5-2 die wij nodig hadden, maar het 2e uitdoelpunt van Hajduk had ons de das om gedaan. 5-4 aggr. niet slecht, maar helaas niet genoeg om te kwalificeren voor de groepsfase die ik beloofd had aan mijn bestuur en supporters.

Ook in de beker troffen we een lastige Ekstraklassa- tegenstander, waar we helaas in de 88e minuut de 1-0 tegen kregen en wij uitgeschakeld waren.

Gelukkig is daar nog de Ekstraklassa, eigenlijk het enige waar ik écht graag wil presteren. En gezien de 2e plek waar ik nu sta na 7 wedstrijden mag ik tevreden zijn. Daarbij; de topscorer, de top ratings en de top-assistmaker van de competitie geven mij het idee dat wij er dit jaar echt een gooi naar kunnen doen; Het eerste kampioenschap sinds 8 jaar en directe plaatsing voor de groepsfase van de Europa League.

Eigenlijk waren mijn doelen voor Wisla al behaald met het meedraaien bovenin de competitie en de 3e plek van afgelopen seizoen, maar dit smaakt gewoon naar meer. Dus leg ik de aanbiedingen van semi-topclubs uit grote competities nog even naast mij neer.

(Overigens is de Poolse competitie in rating gestegen van plek 19 naar plek 14 in 1 jaar tijd, wie weet hoe het zit met extra europa plekken etc?)
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 4 december 2015 @ 07:54:15 #134
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158003867
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 02:10 schreef Mykonos het volgende:

Verder zoek ik nog een backup spits, heb helemaal niemand buiten Kane. Transferbudget is echter zeer minimaal, zal iemand moeten verkopen om echt wat te kunnen doen qua transfers vrees ik.
Juist in de UK word er toch met miljoenen gesmeten qua sponsoring en TV rechten? :P
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158005249


_O- zo snel is het nog nooit gegaan. Moet hierdoor wel een bonus vergoeden aan 020 :(
Feyenoord Rotterdam
pi_158006738
Tweede seizoen met Feyenoord en we zijn nu net iets meer dan de helft onderweg. Ik sta in de halve finale van de beker tegen PEC Zwolle en ik heb de JC schaal gewonnen aan het begin van het seizoen.

Op het moment is de stand zo:



Dat gaat dus de goede kant op. Nog ongeslagen, maar wel enkele stomme gelijke spelen er tussen zitten.

De CL heb ik helaas niet kunnen bereiken omdat ik het toen nog te sterke Dinamo Kiev tegen kwam:


Na het winnen van Rosenborg kwam ik in de groepsfase EL uit en mocht ik gelijk aandraven in een redelijk sterke groep.



Dat ging nog redelijk soepel. Ik zou ongeslagen zijn als Robin van Persie geen hattrick had gemaakt. (volgens mij het laatste doelpunt in de laatste minuut).

Nu mag ik aantreden in de eerste KO ronde tegen Stuttgart. Die staan op een teleurstellende 17e plek in de Bundesliga, dus daar moeten zeker wel kansen liggen. Mocht ik dit winnen, dan mag ik daarna aantreden tegen Lokomotiv Moskou of Athletic.

Mijn verdedigers beginnen al wel te zeiken, maar ik kan ze nog zoet houden met de belofte van het winnen van prijzen / CL voetbal.

Zivkovic (Richairo) doet het erg goed. Ook huurling Steven Zuber (van Hoffenheim) doet het erg goed.
Feyenoord Rotterdam
pi_158009285
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:05 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

_O- zo snel is het nog nooit gegaan. Moet hierdoor wel een bonus vergoeden aan 020 :(
Spelers huren van Ajax? ;(
  vrijdag 4 december 2015 @ 14:06:54 #138
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158009351
Halverwege dus ingestapt bij Skövde AIK, de club sukkelde in de middenmoot.Ze helaas niet naar promotie kunnen leiden, maar wel een paar plaatsen kunnen steigen in de competitie.
Helaas zijn er wat van de betere spelers vertrokken, omdat ze de club van een te laag niveau vinden. Omdat het maar een semi-prof club is zijn de middelen beperkt en hiermee dus ook de mogelijkheid om goede spelers aan te trekken.
Hoewel we er qua "topspelers" op achteruit zijn gegaan in de selectie nu gelijkwaardiger, er zijn nog maar amper zwakke positie's. En ik hoef geen 16-jaige meer in de basis te zetten, wat ik in het begin vaker wel moest.
2e seizoen loopt echter matig, mijn 2 belangrijkste aanvallende krachten liggen er voor 3 maanden uit.
Weinig goals tegen, maar door gebrek aan scorend vermogen nu dus ook weinig goals voor.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_158009562
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:04 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Spelers huren van Ajax? ;(
Nee zivkovic heb ik gekocht. Ze wilde na een bepaald aantal doelpunten nog wat geld hebben. Prima :) tot nu toe is hij het bedrag van 4,5 miljoen meer dan waard. Heeft er al 35 in liggen.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:02:59 #140
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158010579
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 14:16 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Nee zivkovic heb ik gekocht. Ze wilde na een bepaald aantal doelpunten nog wat geld hebben. Prima :) tot nu toe is hij het bedrag van 4,5 miljoen meer dan waard. Heeft er al 35 in liggen.
En je dacht eerst nog dat hij zou floppen. _O_ Ajaxspelers _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:39:10 #141
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158011324
ontslagen bij mijn zweedse vrienden :{ :{
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_158011346
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:02 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

En je dacht eerst nog dat hij zou floppen. _O_ Ajaxspelers _O_
Oeps foutje. Ik bedoelde 25 _O-. Waarvan 8 uit zijn laatste 3 wedstrijden. 4x tegen Utrecht, 3x tegen Heerenveen en daarna 1x tegen NEC (heb hem daarna gewisseld)

Maar hij doet het nu prima inderdaad. Misschien dat ik mijn opstelling nog wel ga veranderen. Speel nu 4-3-3 met de punt naar achter. Ik denk dat ik volgend seizoen naar 4-2-3-1 ga.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 4 december 2015 @ 15:41:20 #143
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158011362
trainer van ajax worden :')
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_158011480
Ik heb bij Feyenoord Andrija Zivkovic teruggehaald. Verkocht voor 35 mln en teruggehaald voor 12,5 _O- PSG :W :W
In de Europese Supercup Benfica verslagen met 2-1. Ook mijn selectie gerenoveerd. Mijn obsessie voor wonderkinderen en talentjes begon een beetje uit de hand te lopen :') Ik kan er niks aan doen. Als ik een wonderkind scout dan moet ik 'm hebben :@
pi_158011568
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:47 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb bij Feyenoord Andrija Zivkovic teruggehaald. Verkocht voor 35 mln en teruggehaald voor 12,5 _O- PSG :W :W
In de Europese Supercup Benfica verslagen met 2-1. Ook mijn selectie gerenoveerd. Mijn obsessie voor wonderkinderen en talentjes begon een beetje uit de hand te lopen :') Ik kan er niks aan doen. Als ik een wonderkind scout dan moet ik 'm hebben :@
Zivkovic wilde bij mij niet naar mij toe komen aan het einde van het eerste seizoen (ik wist niet dat hij zo goed was toen ik begon). Hij vroeg teveel salaris. Als ik iets meer had geboden, dan had ik een speler gehad met een waarde van bijna 30 miljoen.
Feyenoord Rotterdam
pi_158011595
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:51 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Zivkovic wilde bij mij niet naar mij toe komen aan het einde van het eerste seizoen (ik wist niet dat hij zo goed was toen ik begon). Hij vroeg teveel salaris. Als ik iets meer had geboden, dan had ik een speler gehad met een waarde van bijna 30 miljoen.
Dat is wel zonde.
Ik had R.Zivkovic gehaald voor 14,5 en bij mij bakt ie er echt helemaal niks van. Ajax haalde als opvolger Luuk de Jong :D :D
pi_158011620
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:51 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Zivkovic wilde bij mij niet naar mij toe komen aan het einde van het eerste seizoen (ik wist niet dat hij zo goed was toen ik begon). Hij vroeg teveel salaris. Als ik iets meer had geboden, dan had ik een speler gehad met een waarde van bijna 30 miljoen.
Wel snel gedaan dat eerste seizoen :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158011654
Ik ga vanavond FM16 kopen en spelen, zin in. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_158011776
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wel snel gedaan dat eerste seizoen :D
Ik zit nu al ver in het tweede seizoen :).



Stuttgart heeft echt gruwelijk veel goede kansen gehad _O-.
Feyenoord Rotterdam
pi_158011804
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga vanavond FM16 kopen en spelen, zin in. :)
*O*
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:07:09 #151
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158011883
nieuwe baan gevonden in Zwden bij Linkoping
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_158011927
Mijn centrale duo geschorst voor de return :(
Feyenoord Rotterdam
pi_158012024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga vanavond FM16 kopen en spelen, zin in. :)
Ik heb al drie keer bijna op het punt gestaan, maar kan me nog inhouden ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158012037
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:02 schreef Leonos het volgende:

[..]

*O*
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ik heb al drie keer bijna op het punt gestaan, maar kan me nog inhouden ;(
Kan het toch weer niet laten, zoals elk jaar bijna... :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_158012054
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

[..]

Kan het toch weer niet laten, zoals elk jaar bijna... :+
Zodra ik hem ergens voor een euro of 25 vind, ga ik ook voor gaas vrees ik :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158012179
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:15 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Zodra ik hem ergens voor een euro of 25 vind, ga ik ook voor gaas vrees ik :P
Heb er volgens mij 35 voor betaald, is het elk jaar weer waard. :+
pi_158012383
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Heb er volgens mij 35 voor betaald, is het elk jaar weer waard. :+
Ik ga m voor 37 halen, die van 35 nog wat is ''out of stock''.

Maar inderdaad een prima prijs gezien de uren die ik het speel in een jaar...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:33:27 #158
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158012419
Ik denk dat Zivkovic er hier uitgaat voor rond de 45 miljoen. Eerder al een hoger bod afgeslagen, maar ik heb met Salvio, Cerny, Nunnely en een uitgeleend wonderkind eigenlijk al zoveel spelers op die positie dat ik ze niet allemaal tevreden kan houden. :@
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158012427
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:32 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ga m voor 37 halen, die van 35 nog wat is ''out of stock''.

Maar inderdaad een prima prijs gezien de uren die ik het speel in een jaar...
Vorige editie 'maar' ~300 uur gespeeld, minste in de rij sinds 2010. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2015 16:34:21 ]
pi_158012458
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vorige editie 'maar' ~300 uur gespeeld, minste in de rij sinds 2010. :+
735 uur tot nu toe :@
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158012473
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:34 schreef Typisch het volgende:

[..]

Vorige editie 'maar' ~300 uur gespeeld, minste in de rij sinds 2010. :+
Ik geloof ik nog onder de 200, ook minste in de rij sinds hele lange tijd.
Klote PS4 ook.... :+ (daar gaat ook veel gametijd in zitten)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:37:17 #162
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158012491
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat Zivkovic er hier uitgaat voor rond de 45 miljoen. Eerder al een hoger bod afgeslagen, maar ik heb met Salvio, Cerny, Nunnely en een uitgeleend wonderkind eigenlijk al zoveel spelers op die positie dat ik ze niet allemaal tevreden kan houden. :@
Verhuren? Dat kan natuurlijk ook. :7
Of een terugkoopclausule bedingen.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:38:14 #163
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158012508
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:37 schreef donroyco het volgende:

[..]

Verhuren? Dat kan natuurlijk ook. :7
Of een terugkoopclausule bedingen.
Cerny is eigenlijk al minstens zo goed :D en verhuren is ook niet echt een optie met een van je duurste spelers. Hij moet eigenlijk spelen, maar Salvio en Cerny ook. :P
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158012511
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik geloof ik nog onder de 200, ook minste in de rij sinds hele lange tijd.
Klote PS4 ook.... :+ (daar gaat ook veel gametijd in zitten)
Ja, ben deze zomer van huis geweest en een andere game slokte mijn aandacht op als ik op de PC zat. Maar 300 is nog zeer acceptabel natuurlijk.
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:39:03 #165
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158012528
I love it when a plan comes together. _O_



Ik geil echt op dit soort goals, simpel, mooi voetbal. :9
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:39:04 #166
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158012529
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:38 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Cerny is eigenlijk al minstens zo goed :D en verhuren is ook niet echt een optie met een van je duurste spelers. Hij moet eigenlijk spelen, maar Salvio en Cerny ook. :P
3-1-6. :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158012530
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, ben deze zomer van huis geweest en een andere game slokte mijn aandacht op als ik op de PC zat. Maar 300 is nog zeer acceptabel natuurlijk.
Zeker, er zijn ook games die ik in een uur of 6-8 uitspeel en als ik daar plezier van heb gehad vind ik ook die games het geld waard. Dan is 200-300 uur al helemaal voldoende natuurlijk! :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:39:21 #168
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158012538
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
I love it when a plan comes together. _O_

[ afbeelding ]

Ik geil echt op dit soort goals, simpel, mooi voetbal. :9
Hoe maak je die GIFjes? :s)
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:39:42 #169
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158012553
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:39 schreef donroyco het volgende:

[..]

3-1-6. :7
Goed plan :D

quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:39 schreef donroyco het volgende:

[..]

Hoe maak je die GIFjes? :s)
http://gifcam.en.softonic.com/

werkt als een tierelier, programmaatje van 700kb :D

rechtstreekse downloadlink: klik
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158012620
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:39 schreef Lindgren. het volgende:
I love it when a plan comes together. _O_

[ afbeelding ]

Ik geil echt op dit soort goals, simpel, mooi voetbal. :9
Gebruik je die 3d functie niet? :P
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:42:16 #171
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158012627
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:42 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Gebruik je die 3d functie niet? :P
Nee joh, bazen weten. B-)
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:42:55 #172
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158012641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:42 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Gebruik je die 3d functie niet? :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:42 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Nee joh, bazen weten. B-)
FM2005 / FM2006 :7
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:43:39 #173
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158012655
Maar door al die goede rechtsbuitens zit deze knul uit eigen jeugd



dus gewoon op de bank :'( en dat kan eigenlijk niet. Nondeju een eigen wonderkind uit Amsterdam en dan laten verpieteren op de bank.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:43:52 #174
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158012661
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:42 schreef donroyco het volgende:

[..]

[..]

FM2005 / FM2006 :7
Ik speel het oprecht al vanaf CM03/04 :@ Heb 'm elk jaar gehad.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158012691
Ik speel het vanaf 2006, maar vanaf het moment dat die 3d functie erin kwam heb ik het ook maar gebruikt. Zie ik toch die mooie aanvallen net iets beter ;)
Feyenoord Rotterdam
pi_158012719
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:44 schreef Fuszy het volgende:
Ik speel het vanaf 2006, maar vanaf het moment dat die 3d functie erin kwam heb ik het ook maar gebruikt. Zie ik toch die mooie aanvallen net iets beter ;)
Ik heb hem pas dit jaar aangezet, en vind het ook wel relaxed kijken eigenlijk. Was altijd anti 3d, maar zou nu niet zonder willen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158012726
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:43 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik speel het oprecht al vanaf CM03/04 :@ Heb 'm elk jaar gehad.
CM 97/98 was mijn eerste. :o

Speel overigens het liefste alleen met tekst commentary.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_158012771
Ik speel pas sinds 2008 geloof ik. Toen ontdekt en nooit meer los gelaten. :D
pi_158012789
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:48 schreef Typisch het volgende:
Ik speel pas sinds 2008 geloof ik. Toen ontdekt en nooit meer los gelaten. :D
Het zijn ook geweldige games, ik ken geen enkele andere voetbalmanager die in de buurt is gekomen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:49:55 #180
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158012793
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:43 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik speel het oprecht al vanaf CM03/04 :@ Heb 'm elk jaar gehad.
Ik ook :D

Spelen met man utd, standaardaankopen Robben, Sneijder en v/d Vaart _O_

Rooney - v. Nistelrooij
Ronaldo - scholes - v/d Vaart - Robben
? - ? - Ferdinand - Neville
V/d Sar

_O_

[ Bericht 12% gewijzigd door dion_v_k op 04-12-2015 16:55:04 ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 16:52:08 #181
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158012835
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:35 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

735 uur tot nu toe :@
FM13: 1570 uur
FM14: 945 uur

:@
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 4 december 2015 @ 16:53:32 #182
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158012857
Als iemand nog twijfelt over het goedkoop oppikken van Calleri 8)7 Doen.


hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158012864
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

FM13: 1570 uur
FM14: 945 uur

:@
_O_ _O_
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158012870
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

FM13: 1570 uur
FM14: 945 uur

:@
Haha, lekker hoor.
pi_158012873
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

FM13: 1570 uur
FM14: 945 uur

:@
Damn, laat je die game altijd aan staan of speel je echt al die uren?
pi_158012875
CM 01/02 _O_ Kenedy Bakircioglu _O_ Maxim Tsigalko _O_ To Madeira :D
pi_158012982
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:54 schreef Jorwol het volgende:
CM 01/02 _O_ Kenedy Bakircioglu _O_ Maxim Tsigalko _O_ To Madeira :D
Zat die goede IJslander er toen ook in? Of was dat het jaar erna?

Evandro Roncatto kwam later ook _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158013002
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Zat die goede IJslander er toen ook in? Of was dat het jaar erna?

Evandro Roncatto kwam later ook _O_
Mika Aaritalo?
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:04:24 #189
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158013014
Sergey Kisliy _O_ Lebohang Mokoena en Benedict Vilakazi _O_

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:03 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Mika Aaritalo?
Dat was ook een baas ja. _O- koste echt niets
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:05:11 #190
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158013026
Even serieus :D

hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158013075
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
Als iemand nog twijfelt over het goedkoop oppikken van Calleri 8)7 Doen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh sweet baby Jesus _O-

Maar ik mot geen Argentijnen en Brazilianen als ik met Benelux teams speel :@
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158013078
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus :D

[ afbeelding ]
Oja, interface is nog bijna hetzelfde :D
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:11:09 #193
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158013086
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus :D

[ afbeelding ]
_O_

Nicolas Millan :D

En even later natuurlijk Sanogoal _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158013089
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:03 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Mika Aaritalo?
Nee, was er wel eentje uit de ...orsson familie geloof ik. En zo goed waren zijn stats niet, maar hij maakte er op elk niveau 50 per seizoen.

Nahla Tshabalala ofzoiets was ook goed..zat via Cape Town bij Ajax. 20 dribbling en iedereen ging eraan _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:12:03 #195
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158013104
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:11 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

_O_

Nicolas Millan :D

En even later natuurlijk Sanogoal _O_
Oja Millan! Die was nog zo uberjong :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Oh sweet baby Jesus _O-

Maar ik mot geen Argentijnen en Brazilianen als ik met Benelux teams speel :@
Ik probeer het elke keer, maar dan is het niveau van de Eredivisie en Nederlanders an sich zo absurd laag dat ik het uiteindelijk nooit volhoud. :(
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158013112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus :D

[ afbeelding ]
Als je het zo ziet is er echt bijna niks veranderd :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:13:03 #197
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158013119
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:12 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Als je het zo ziet is er echt bijna niks veranderd :D
Het zat toen gewoon al zo goed in elkaar. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158013135
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158013140
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, was er wel eentje uit de ...orsson familie geloof ik. En zo goed waren zijn stats niet, maar hij maakte er op elk niveau 50 per seizoen.

Nahla Tshabalala ofzoiets was ook goed..zat via Cape Town bij Ajax. 20 dribbling en iedereen ging eraan _O_
Sigthorsson bedoel je. Die had volgens mij een hogere potential dan Messi nu heeft _O-
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:14:06 #200
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158013143
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:13 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Representatieve mentale stats ook. _O_
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158013151
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:13 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Sigthorsson bedoel je. Die had volgens mij een hogere potential dan Messi nu heeft _O-
Goalbein? Nee, was echt zo'n onbekende gast..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158013197

championship manager 1996 :+

Daar is het voor mij allemaal mee begonnen :@

Zo jammer dat die optie van het verbouwen van je stadion eruit is gegaan.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:20:11 #203
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158013238
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]
championship manager 1996 :+

Daar is het voor mij allemaal mee begonnen :@

Zo jammer dat die optie van het verbouwen van je stadion eruit is gegaan.
Toen was ik 5. :7
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158013240
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Goalbein? Nee, was echt zo'n onbekende gast..
Nee niet die Sigthorsson, een andere :P
pi_158013268
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:20 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nee niet die Sigthorsson, een andere :P
Andri Sigporsson

quote:
Personal life
Sigþórsson is famous for being a star player in Championship Manager 3, being set with the maximum potential of 200. His brother Kolbeinn is also a professional footballer, he used to play for Ajax Amsterdam in the Dutch Eredivisie, now he plays for Fc Nantes in the Ligue 1. After retiring from football he opened a bakery in Molde.
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:28:58 #206
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_158013410
Kan hier echt slecht tegen :') Binnen een half uur 0-3 achter. Dan in twee minuten ineens 2-3, de hele tweede helft domineren, een pingel missen en dan de 2-4 tegen krijgen.



Zonde.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_158013418
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:20 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nee niet die Sigthorsson, een andere :P
Oh, dan kan het misschien wel kloppen ja :)

Al was het volgens mij toch een ander..iemand met een middle name...blabla Py blablason ofzo
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 17:29:59 #208
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_158013428
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:28 schreef Lindgren. het volgende:
Kan hier echt slecht tegen :') Binnen een half uur 0-3 achter. Dan in twee minuten ineens 2-3, de hele tweede helft domineren, een pingel missen en dan de 2-4 tegen krijgen.

[ afbeelding ]

Zonde.
Pijnlijk ja :P Had je mijn relaas over Fenerbahçe - Telvanni nog gelezen? Ook zuur.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:54:56 #209
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158013892
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]
championship manager 1996 :+

Daar is het voor mij allemaal mee begonnen :@

Zo jammer dat die optie van het verbouwen van je stadion eruit is gegaan.
Regens kregen toen gewoon exact dezelfde attributes en potentie als de spelers die met pensioen ging :D. Ruud Gullit zat nog in het spel als speler en dan kreeg je na zijn pensioen een Nederlandse regen van 17 of 18 met zijn stats terug.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_158013949
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:54 schreef PirE het volgende:

[..]

Regens kregen toen gewoon exact dezelfde attributes en potentie als de spelers die met pensioen ging :D. Ruud Gullit zat nog in het spel als speler en dan kreeg je na zijn pensioen een Nederlandse regen van 17 of 18 met zijn stats terug.
Those were the days.

Uren samen met m'n maatje toen zitten spelen. Hij altijd juve, ik altijd fiorentina. :P Eikel won altijd ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 4 december 2015 @ 17:58:30 #211
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158013973
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]
championship manager 1996 :+

Daar is het voor mij allemaal mee begonnen :@

Zo jammer dat die optie van het verbouwen van je stadion eruit is gegaan.
Ultimate Soccer Manager 2 is het bij mij begonnen. :7

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158014077
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:58 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ultimate Soccer Manager 2 is het bij mij begonnen. :7

[ afbeelding ]
De concurent :P Zag er echt bijna exact hetzelfde uit :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 4 december 2015 @ 18:07:11 #213
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158014115
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:58 schreef donroyco het volgende:

[..]

Ultimate Soccer Manager 2 is het bij mij begonnen. :7

[ afbeelding ]
_O_
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 4 december 2015 @ 18:25:11 #214
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158014414
Freddy Adu gewoon bijna vergeten :o
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  vrijdag 4 december 2015 @ 18:38:01 #215
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158014646
En Roque Santa Cruz.. dat werd ook zo'n wereldspits in 03/04 dacht ik :')
Bojinov van Parma :P
Maxi Lopes van River.
Henri Saivet _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  vrijdag 4 december 2015 @ 18:45:28 #216
231633 Xummon
of toch niet?
pi_158014782
Kallstrom en Kerr
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:01:32 #217
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158015075
Dagoberto, Sanli Tuncay en vanden borre
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158015366
Alan Fettis
Robbie Fowler
Steve McManaman

Waren mijn helden O+
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158015408
Eerste seizoen Primera Division. Sta met Oviedo zesde. _O_
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:26:50 #220
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158015604
Heerlijk begin van de KNVB beker :D

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:35:25 #221
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158015785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:53 schreef Lindgren. het volgende:
Als iemand nog twijfelt over het goedkoop oppikken van Calleri 8)7 Doen.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is dat die 22-jarige spits van Boca? :o
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158015877
Redelijke investering geweest van Atletico

pi_158016192
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[ afbeelding ]
championship manager 1996 :+

Daar is het voor mij allemaal mee begonnen :@

Zo jammer dat die optie van het verbouwen van je stadion eruit is gegaan.
_O_

Ik zat volgens mij een versie eerder. CM 2 was dat. Met helden Dennis de Nooijer en Ali Elkhattabi.
pi_158016227
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

_O_

Ik zat volgens mij een versie eerder. CM 2 was dat. Met helden Dennis de Nooijer en Ali Elkhattabi.
We hadden nog geen computer toen die uit kwam _O-
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 4 december 2015 @ 19:57:11 #225
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158016267
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 19:55 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

We hadden nog geen computer toen die uit kwam _O-
:D _O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:35:29 #226
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158017473


wtf is deze :') _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 38% gewijzigd door dion_v_k op 04-12-2015 20:41:47 ]
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158017655
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:35 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

wtf is deze :') _O-
Ook al gezwicht voor fm16? :P
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 4 december 2015 @ 20:42:02 #228
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158017695
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:40 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Ook al gezwicht voor fm16? :P
Jah ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158017844
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 20:42 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Jah ;(


Jammer van Gotze ook :{ :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158018055
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 15:47 schreef Maastoren het volgende:
Ik heb bij Feyenoord Andrija Zivkovic teruggehaald. Verkocht voor 35 mln en teruggehaald voor 12,5 _O- PSG :W :W
In de Europese Supercup Benfica verslagen met 2-1. Ook mijn selectie gerenoveerd. Mijn obsessie voor wonderkinderen en talentjes begon een beetje uit de hand te lopen :') Ik kan er niks aan doen. Als ik een wonderkind scout dan moet ik 'm hebben :@
dat ga ik hier ook proberen :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 17:05 schreef Lindgren. het volgende:
Even serieus :D

[ afbeelding ]
man man man O+

Doet ie nog eigenlijk iets met een bal?
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_158018075
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 16:39 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Goed plan :D

[..]

http://gifcam.en.softonic.com/

werkt als een tierelier, programmaatje van 700kb :D

rechtstreekse downloadlink: klik
Danku!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_158018988
Goed idee om 'disable attribute masking' ineens te verstoppen SI. }:|
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:24:08 #233
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158019271


Wat een geweldige vent is het ook die Verbeek _O_
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158019456
FM16 is realistisch. :Y

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_158019488
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:24 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een geweldige vent is het ook die Verbeek _O_
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:28 schreef PBateman1978 het volgende:
FM16 is realistisch. :Y
Wat Pbateman zegt, erg realistisch :D :D :D
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158020045
Kut clausules in contracten die spelers soms verplicht er in willen hebben..
Weg beste verdediger voor slechts 6 miljoen, bah.

  vrijdag 4 december 2015 @ 21:43:32 #237
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158020120
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:29 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

[..]

Wat Pbateman zegt, erg realistisch :D :D :D
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158020151
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:41 schreef Swaytje het volgende:
Kut clausules in contracten die spelers soms verplicht er in willen hebben..
Weg beste verdediger voor slechts 6 miljoen, bah.

[ afbeelding ]
Nog zo'n Utregs talent.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 4 december 2015 @ 21:56:57 #239
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158020725
Ik heb Donnarumma (16-jarige keepert van Milan) weten te overtuigen om bij Ajax voor de prijzen te spelen :D Eerst wou hij niet komen maar nu dus wel _O_

Hij kost 6,25 miljoen en vraagt 9k per week.

Deal or no deal?

Heb uiteraard Cillessen en Onana met 5* potentie maar ik vind dit best een stunt, ook troef ik dan Real Madrid af :9~



Nu al stukken beter dan Onana trouwens..
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:00:47 #240
248821 Rauw.
op je bord.
pi_158020878
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:43 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hij was een tijdje coach bij 1860 Munchen in mijn Dusseldorf tijd, hij was zo verschrikkelijk herkenbaar bij de conversaties
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_158021609
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:41 schreef Swaytje het volgende:
Kut clausules in contracten die spelers soms verplicht er in willen hebben..
Weg beste verdediger voor slechts 6 miljoen, bah.

[ afbeelding ]
Nooit accepteren :P
pi_158021665
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:16 schreef PBateman1978 het volgende:
Goed idee om 'disable attribute masking' ineens te verstoppen SI. }:|
Kan je gewoon aanzetten, maar het is wel wat meer verstopt ja _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158021743
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:20 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nooit accepteren :P
Ja dat is helaas niet altijd een optie meer in FM16, soms doen ze dat niet-onderhandelbaar erbij. Dan is het of die clausule erin, of ze tekenen niet.
pi_158021998
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 21:56 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb Donnarumma (16-jarige keepert van Milan) weten te overtuigen om bij Ajax voor de prijzen te spelen :D Eerst wou hij niet komen maar nu dus wel _O_

Hij kost 6,25 miljoen en vraagt 9k per week.

Deal or no deal?

Heb uiteraard Cillessen en Onana met 5* potentie maar ik vind dit best een stunt, ook troef ik dan Real Madrid af :9~

[ afbeelding ]

Nu al stukken beter dan Onana trouwens..
Doen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_158022285
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Kan je gewoon aanzetten, maar het is wel wat meer verstopt ja _O-
Sowieso even wennen weer aan de UI, toch wel wat (kleine) veranderingen hier en daar.

Heb biedingen gehad op Ramselaar van Arsenal, Chelsea, Man Utd en FC Porto in de eerste anderhalve maand in 't spel. :o
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_158023150
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :r :r :r :r -O- :% :%
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:21:46 #247
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158023518
Ik bied net Cerny een contract aan maar heb de gelimiteerde transfersom van 6 miljoen over het hoofd gezien :'( :'( :'(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158023873
Welke tactiek hanteren jullie met Ajax? Met een 10 en twee mensen erachter? En dan vloeiend + aanvallend ofzo?

Ik speel nu met een 6 maar dat is soms geniaal en soms dramatisch (in de beker door Telstar uitgeschakeld).
pi_158024087


_O_
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:45:36 #250
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158024188
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:34 schreef Zocalo het volgende:
Welke tactiek hanteren jullie met Ajax? Met een 10 en twee mensen erachter? En dan vloeiend + aanvallend ofzo?

Ik speel nu met een 6 maar dat is soms geniaal en soms dramatisch (in de beker door Telstar uitgeschakeld).

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:46:58 #251
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158024220
quote:
nice ^O^
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:08:18 #252
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158024808
Wat een held die Milik _O_ 19 wedstrijden 25 doelpunten



In de Eredivisie is het trouwens ook lekker spann0nd:



Alleen uit van Utrecht verloren, altijd lastig }:|
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158024985
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:45 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
leuk! Is het tegen grote teams niet verdedigend zwak? Weinig verdedigend ingestelde spelers..
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:35:57 #254
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158025465
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:14 schreef Zocalo het volgende:

[..]

leuk! Is het tegen grote teams niet verdedigend zwak? Weinig verdedigend ingestelde spelers..
Tegen grotere teams of lastige uitwedstrijden stel ik Bazoer op als balveroverende middenvelder (ondersteunend).

Ik wil er naartoe om hem standaard als spelmaker voor de defensie te zetten maar met mijn huidige elftal vind ik dat te veel van het goede daar Gudelj ook als spelmaker speelt.
2 spelmakers kan wel wanneer je een sterker team hebt en ze niet op dezelfde linie spelen.

Dit vind ik ideaal:
CM spelmaker voor de defensie (verdedigend)
CM dynamische middenvelder (ondersteunend)
CAM vooruitgeschoven spelmaker (ondersteunend/aanvallend)

Dat is iets waar ik naartoe wil werken in de komende seizoenen maar omdat Gudelj, Bazoer, Sinkgraven en vd Beek (allen CM) het best fungeren als spelmaker is dat best lastig nu :') en dan nog Klaassen die het beste speelt als schaduwspits is het op de CAM positie ook niet mogelijk wat ik eigenlijk wil.

Maar voor nu werkt het perfect zoals het staat en daar draait het om :P
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158026882
Begin seizoen 1 bij Spurs had ik iets van 25m te besteden, daar kon ik niet zoveel mee. Heb nu CL gehaald en meer geld beschikbaar: kreeg 90m aan het begin. Inmiddels is het op met de volgende transfers: veel belangstelling voor mijn spelers, maar ik wil jongens als Bentaleb en Lamela eigenlijk niet kwijt. Alderweireld dan maar verkocht omdat ik het geld wel kon gebruiken. Met name Bender is wel een koopje, topspeler voor mij. Verder nog een poging gedaan om Ibrahimovic te halen :D Kostte een schijntje, maar vroeg 2 miljoen per maand :') Is nu naar ManU geloof ik...

Demain, on roule
pi_158027408
Met 25mil kan je Embolo zo oppikken joh.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 5 december 2015 @ 11:09:45 #257
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158029466
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 04:23 schreef Tim86 het volgende:
Met 25mil kan je Embolo zo oppikken joh.
Hier zou ie me 18 miljoen kosten maar ik heb maar 5 miljoen :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158030126
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 04:23 schreef Tim86 het volgende:
Met 25mil kan je Embolo zo oppikken joh.


How to pay hiervoor
pi_158030374


:') ook niet de minste in mijn selectie.

Wel met 2-0 gewonnen van Stuttgart, waardoor ik weer een ronde verder ben in de EL :D
Feyenoord Rotterdam
pi_158030379
Menno Vink en Thijmen Nijhuis, beiden jeugdkeepers bij Utrecht, zijn wel populair zeg...

Southampton, Lille OSC, Inter Milan, al deze clubs zaten achter beiden aan, Vink uiteindelijk maar verkocht ook voor 450.000 euro aan Lille, voor een 16-jarige geen slechte deal en die Nijhuis lijkt toch beter en die blijft.

Zelf trouwens alleen een speler gehuurd in de eerste transferperiode, Sebastiaan Brebels van Zulte Waregem. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_158030847
Hoppa. 6.33mio transferbudget na een knappe 10e plek in mijn eerste seizoen Primera Division.

pi_158031568
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 12:26 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]

:') ook niet de minste in mijn selectie.

Wel met 2-0 gewonnen van Stuttgart, waardoor ik weer een ronde verder ben in de EL :D
Er is een addon te downloaden waarbij je de blessures kan verminderen met een vooraf ingesteld percentage.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158032244
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:47 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Er is een addon te downloaden waarbij je de blessures kan verminderen met een vooraf ingesteld percentage.
Mwah ik speel liever zonder die editor. En zoveel last heb ik nog niet van blessures gehad. Toevallig nu een paar bepalende spelers tegelijkertijd.
Feyenoord Rotterdam
pi_158032301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:18 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Mwah ik speel liever zonder die editor. En zoveel last heb ik nog niet van blessures gehad. Toevallig nu een paar bepalende spelers tegelijkertijd.
Geen editor werk hoor:
http://sortitoutsi.net/do(...)uced-injuries-update
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 5 december 2015 @ 14:27:43 #265
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158032485
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:18 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Mwah ik speel liever zonder die editor. En zoveel last heb ik nog niet van blessures gehad. Toevallig nu een paar bepalende spelers tegelijkertijd.
Bij jou toevallig ook tijdens de winterstop of net erna?
Hier ook een blessuregolf, zowat alle belangrijke spelers :'(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158032565
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:27 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Bij jou toevallig ook tijdens de winterstop of net erna?
Hier ook een blessuregolf, zowat alle belangrijke spelers :'(
Ja ik zit bij wedstrijd 22 dus een maandje na de winterstop denk ik. Van beek en kongolo waren geschorst anders was het wel te overzien :)
Feyenoord Rotterdam
pi_158032620
Mensen nog tips voor leuke aankopen in het 2de seizoen met PSV? Ik word een beetje depri van mijn eigen standaard aankopen (Ajer, Romero, Balanta etc etc). Budget is nog niet bekend, maar ik verwacht rond de 15 a 20 mil.
  zaterdag 5 december 2015 @ 14:41:36 #268
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158032800
Nummer 5 voor Venezia *O*
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_158033331
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:41 schreef PirE het volgende:
Nummer 5 voor Venezia *O*
[ afbeelding ]
2051 _O- Je hebt geen baan of geen leven. Maar hoogtwaarschijnlijk zelfs een combinatie van beide. Goeie genade nog aan toe.
pi_158033396
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:06 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

2051 _O- Je hebt geen baan of geen leven. Maar hoogtwaarschijnlijk zelfs een combinatie van beide. Goeie genade nog aan toe.
of hij speelt al jaren dezelfde game..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 5 december 2015 @ 15:12:51 #271
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158033455
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:06 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

2051 _O- Je hebt geen baan of geen leven. Maar hoogtwaarschijnlijk zelfs een combinatie van beide. Goeie genade nog aan toe.
;(
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:09 schreef Tim86 het volgende:

[..]

of hij speelt al jaren dezelfde game..
Deze man weet ^O^
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_158033536


Dit zijn de mooiste overwinningen :D.

Een probleem heb ik wel. De laatste wedstrijden lijkt het alsof mijn team niet meer loopt, ondanks dat ik wel blijf winnen. Moraal is ook niet je van het. Ik dnek dat ik iets moet aanpassen in mijn tactiek. Ik speel op balbezit, maar ik had tegen Ajax maar 37% :')
Feyenoord Rotterdam
pi_158033780
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 14:41 schreef PirE het volgende:
Nummer 5 voor Venezia *O*
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je eerder ook manager bent geweest van Paris FC Union Berlin en eventueel zelfs Panathinaikos en Moscow?
pi_158034854
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:47 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Er is een addon te downloaden waarbij je de blessures kan verminderen met een vooraf ingesteld percentage.
Waarom zou je dat in godsnaam willen :')
pi_158034899
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:47 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Er is een addon te downloaden waarbij je de blessures kan verminderen met een vooraf ingesteld percentage.
:D :')

Is wel wat voor Drizzt.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 16:37:24 ]
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:38:07 #276
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_158034919
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 15:28 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je eerder ook manager bent geweest van Paris FC Union Berlin en eventueel zelfs Panathinaikos en Moscow?
:Y
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:41:20 #277
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158034989
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

:D :')

Is wel wat voor Drizzt.
Idd. Onze Dries doet alles voor de winst.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:43:23 #278
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158035020
Iemand die goal van Renato Sanches (Benfica) gezien afgelopen vrijdag? IRL uiteraard...

Zo niet; bekijk de goal en zeker weten dat je hem gaat kopen met FM _O_ _O_

Is trouwens ook een wonderkind in game :9~

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158035057
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:43 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand die goal van Renato Sanches (Benfica) gezien afgelopen vrijdag? IRL uiteraard...

Zo niet; bekijk de goal en zeker weten dat je hem gaat kopen met FM _O_ _O_

Is trouwens ook een wonderkind in game :9~
Portugal is het nieuwe Argentinië in FM16. Wat een helden lopen daar rond zeg. Overigens ook best een leuke competitie om te spelen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:46:05 #280
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158035096
Bohhhh :9~ wat een stats _O_

Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158035105
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:34 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Waarom zou je dat in godsnaam willen :')
Omdat het aantal blessures in fm16 onredelijk hoog lijkt te zijn.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158035212
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Omdat het aantal blessures in fm16 onredelijk hoog lijkt te zijn.
ik vind zulke dingen aanpassen echt afdoen aan de prestaties die je eventueel levert
maar gelukkig is het een singleplayer game en mag iedereen dat voor zichzelf bepalen natuurlijk :+

De zoveelste Ajax-selectie met wereldtalenten die ik hier voorbij zie komen doet mij ook niks, doe mij maar die games met kleinere teams. :7
pi_158035279
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:44 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Portugal is het nieuwe Argentinië in FM16. Wat een helden lopen daar rond zeg. Overigens ook best een leuke competitie om te spelen.
Portugal is eigenlijk net zo kut als NL als je een topploeg neemt..dan ben je in no time te groot voor je eigen league.

Wel handig als je met Porto en Benfica speelt en een realistisch beleid wil voeren..dan kan je alsnog alle Zuid Amerikaanse talenten oppikken en voor teveel verkopen _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 5 december 2015 @ 16:54:09 #284
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158035301
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:

[..]

ik vind zulke dingen aanpassen echt afdoen aan de prestaties die je eventueel levert
maar gelukkig is het een singleplayer game en mag iedereen dat voor zichzelf bepalen natuurlijk :+

De zoveelste Ajax-selectie met wereldtalenten die ik hier voorbij zie komen doet mij ook niks, doe mij maar die games met kleinere teams. :7
Kunnen wij niks aan doen dat Ajax zoveel wereldtalent heeft ;(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158035487
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:50 schreef Typisch het volgende:

De zoveelste Ajax-selectie met wereldtalenten die ik hier voorbij zie komen doet mij ook niks, doe mij maar die games met kleinere teams. :7
Dat heb ik ook. Ik speel nu in fm15 ergens in de West Sussex Football League Division two south met mn eigen club (gewoon een standaard club daar van naam veranderd :P )
Al m'n talenten worden weggekaapt door de grote teams, dus het is echt strijden met amateurs :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:07:35 #286
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158035604
Ach iedereen vind wat anders leuk toch..
Voorheen vond ik het ook super tof om LLM te spelen, nu nog steeds maar ik heb er de tijd niet meer voor dus nu speel ik gewoon een standaard game met Ajax om de CL te winnen, ook heel leuk met het huidige talent bij Ajax :Y
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  zaterdag 5 december 2015 @ 17:10:10 #287
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_158035667
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Omdat het aantal blessures in fm16 onredelijk hoog lijkt te zijn.
huh?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_158035737
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:54 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Kunnen wij niks aan doen dat Ajax zoveel wereldtalent heeft ;(
Maar de Ajax researcher slaat ieder jaar wat door.
pi_158035795
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:10 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

huh?
[ afbeelding ]
:o , dat is wel een beetje overdreven ja.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_158035819
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:14 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

:o , dat is wel een beetje overdreven ja.
Raymond Verheijen heeft hier al meermaals voor gewaarschuwd.
pi_158036390
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 16:46 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Omdat het aantal blessures in fm16 onredelijk hoog lijkt te zijn.
Nope, blessures zijn zelfs iets minder dan in het echt. Zijn goede analyses over te vinden vanuit de ontwikkelaar op hun fora.
pi_158036510
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 17:38 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nope, blessures zijn zelfs iets minder dan in het echt. Zijn goede analyses over te vinden vanuit de ontwikkelaar op hun fora.
Zoveel lijken het er niet te zijn, maar ze komen in irritante waves steeds. Als ik 3 goede rechtsbacks heb en de eerste raakt geblesseerd dan is de kans gevoelsmatig 80% dat optie 2 en 3 binnen een week ook een blessure oplopen. Zo was het vorig jaar ook al.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_158036584
Hier nog lekker FM2014 spelend. Paar seizoenen verder met Schalke en het gaat prima :)

Paar leuke, voor mij, onbekende talenten aan kunnen kopen die zo rustigjes aan mee gaan draaien in het eerste elftal.

Blijft toch heerlijk voor die dode uurtjes :)
pi_158036784
RB Leipzig wil me hebben. Daar zit enorm veel geld. :D
  zaterdag 5 december 2015 @ 19:34:45 #295
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158038855
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 13:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoppa. 6.33mio transferbudget na een knappe 10e plek in mijn eerste seizoen Primera Division.

[ afbeelding ]
CENTJES! CENTJES!
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  zaterdag 5 december 2015 @ 20:52:41 #296
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158041190

Vlasim 2017/18. FM14.

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_158041559
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 december 2015 19:34 schreef donroyco het volgende:

[..]

CENTJES! CENTJES!
Ik heb er uiteindelijk nog best aardige spelers voor kunnen halen. :D
pi_158041570

Jaaaa. _O_

Alles beslissend play-offs tegen MVV zo meteen. Boven verwachting tweede geëindigd (titel was nog mogelijk de laatste dag, maar verloor) en nu dus alsnog kans op Eredivisie.
pi_158041591
De Boer gaat naar Liverpool en Ajax komt even informeren of ik misschien wel naar Ajax wil :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_158041775

Het wordt wel erg spannend die laatste wedstrijd. :D :')
  zaterdag 5 december 2015 @ 21:11:54 #301
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_158041853
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik heb er uiteindelijk nog best aardige spelers voor kunnen halen. :D
Goed zo.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')