abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157964836
24 november: Bloesem

31 december: sethiwe

2016

4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (tweeling)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality
14 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja
19 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry ***
28 juni: Sull

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 81% gewijzigd door SQ op 02-12-2015 19:09:41 (Ik wel ;)) ]
  woensdag 2 december 2015 @ 14:42:34 #2
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157964886
Ik draai ook maar drie keer per nacht maar vond het toch teveel gedoe :P

Myrr fijn dat je weer thuis bent *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157964994
Myrr weer thuis, wat geweldig *O* ! Lekker rustig aan doen, en hopelijk blijft 'ie nog een hele tijd lekker binnen bij mama.

En 's nachts slapen met voedingskussen vind ik ook ruk ja, ik woel nogal en dan moet dat hele kussen mee inderdaad :') . Ik frut nu gewoon wat extra deken onder m'n buik - tot groot chagrijn van manlief.

Verder ben ik niet bijgelezen :@ gistermiddag de hele middag geslapen, dacht dat het beter ging maar 's avonds werden de hartkloppingen zo erg dat ik toch de VK maar gebeld heb. Die kwam langs en er was gelukkig niks aan de hand. Bloeddruk laag maar OK, baby deed het goed. Ik merk wel dat ik bij deze baby ook sneller in de stress schiet, misschien door het hele voortraject de eerste 23 weken :{ . Had echt een beetje paniek, 'wat als er nu iets niet goed is' -O- . Het is vandaag helaas ook niet echt verbeterd, ik had A. naar het KDV gebracht en voelde me bij thuiskomst zo buiten adem en duizelig dat ik niet eens m'n schoenen uit kreeg :') . Dus ik breng de dag door in bed en op de bank en probeer me zoveel mogelijk op te laden voor de oudergesprekken op school vanavond. En dan zien we morgen wel weer. Ik vind dit niet zo'n leuke zwangerschap eigenlijk, om heel eerlijk te zijn :@ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2015 14:49:14 ]
pi_157965022
Bloesem, dat klinkt als een mooi plan zo. Fijn dat je zelf de regie hebt en zelf echt kunt beslissen zolang alles goed gaat :* Ik duim mee voor een mooie bevalling deze week ergens!

Myrr, wat fijn dat je thuis bent mét de baby nog in je buik O+

En allemaal verse echo's binnenkort *O*
pi_157965079
Razz :* Wat naar dat je je lichamelijk nu zo belabberd voelt... Alle rust en met je laptop internetshoppen?

Slapen met een (voedings)kussen vond ik vorige keer super a-relaxed en nu vooralsnog ook. Slapen gaat eigenlijk gewoon goed. Ik herken wel, wat anderen hier ook schreven, dat het nu de tweede keer lichamelijk veel sneller opgang komt allemaal. Ik heb na een dag lichamelijke inspanning echt een dag nodig om weer bij te komen daarvan. Zwaarder vind ik het niet, maar wel opmerkelijk dat m'n lichaam alles echt zo snel oppikt!
  woensdag 2 december 2015 @ 14:54:02 #6
52229 Chanty
pi_157965104
Kan ik me voorstellen razz. Hopelijk gaat het toch nog beter worden :*
pi_157965257
Ik vind het nu ook nog leuk, maar ben supersnel buiten adem en erg misselijk vergeleken met de vorige keer. En mijn panty zit niet lekker, evenals mijn taillerokjes enzo.

Razz wat vervelend dat je je zo voelt. Maar het is voor sommige vrouwen ook helemaal niet zo leuk. En als je je zo slap voelt dan word je al snel ook een beetje depri denk ik. Heb je het idee dat je bezorgdheid het in de hand werkt? Die hartkloppingen kun je misschien ook zelf een beetje in stand houden als je je teveel zorgen gaat maken. Het is lastig om dat in de gaten te hebben, maar het lijkt me supergoed dat je de vk gebeld hebt! Nu kun je het gewoon weer loslaten en weer opladen voor vanavond. Sterkte :*
pi_157965304
Ja, ik merkte gisteravond dat ik ook in een soort hyperventilatie-spiraal schoot, wat niet meehielp. Ik dacht eerst ademhalingsoefeningen te doen, maar dat maakte het alleen maar erger. Denk omdat ik me er dan nog meer op ging focussen. Een vrolijke film gaan kijken werkte eigenlijk een stuk beter. Bridget Jones voor de 800e keer, prima :+ .
pi_157965741
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 15:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, ik merkte gisteravond dat ik ook in een soort hyperventilatie-spiraal schoot, wat niet meehielp. Ik dacht eerst ademhalingsoefeningen te doen, maar dat maakte het alleen maar erger. Denk omdat ik me er dan nog meer op ging focussen. Een vrolijke film gaan kijken werkte eigenlijk een stuk beter. Bridget Jones voor de 800e keer, prima :+ .
Ja, als je het kunt is de knop omzetten en "gewoon" op iets anders focussen vaak de beste manier.
Als er echt een gegronde angst is waar je iets mee kunt is het natuurlijk een ander verhaal, maar als ik het zo lees dan is dat hier niet het geval.
Bridget Jones O+

pi_157966018
Razz :* wat rot dat je je zo voelt! Hopelijk lukt het gedachten verzetten. Ik ga ook snel hyperventileren bij stress/angst. Bij mij deed het goed om daarin begeleid te worden. (Via Mensendieck therapie)

Myrr thuis wat fijn!!

Slapen... Ah geen gemiste top oplossingen dus ;) wat chanty schrijft ja :') grote HEMA worst worsteling! Ws lig ik dus al zo goed als t kan met mijn kussentje en fleece deken.

As we spreak lig ik weer. Vanmorgen cesar gehad en nu dus op en pijn. Denk dat ik t nog 10 min kan rekken tot kleuter echt hysterische gaat doen ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157967164
Vriend en ik slapen allebei al drie jaar met allebei een voedingskussen :+ :+ :+
pi_157967233
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:46 schreef Svane het volgende:
Vriend en ik slapen allebei al drie jaar met allebei een voedingskussen :+ :+ :+
Je kind is geen voedingskussen he :P Ik slaap nog steeds zo goed en kwaad als het kan op mn buik :@ Arm kind.

Razz :* Wat vervelend allemaal. Is dit denk je je laatste zwangerschap?

Wij zijn weer goedgekeurd vanochtend en nog even een lieve vk-vraag gehad of ik me zorgen maak dat deze baby weer hetzelfde is als Stip (lees: 6 maanden nonstop huilen zo ongeveer), maar eigenlijk kan ik me daar nog helemaal niet druk om maken. Ik heb er toch geen invloed op, dus als het zo is dan is het zo en anders alleen maar mooi meegenomen. En we weten nu dat het echt echt echt beter wordt. Was ze volgens mij een beetje verbaasd over :D Vooral toen ik later ook nog zei dat het me niet zoveel uitmaakt als ik veel aan kom, want dat zie ik wel weer. Ik eet niet overdadig of ongezond en beweeg nog af en toe, dus aan mij ligt het niet. Sja, meer kan ik niet doen :)
pi_157967340
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:46 schreef Svane het volgende:
_O- Meen je dit? Ik kom nog eens wat te weten via Fok! Wat moet je vriend met een voedingskussen, ik zit hardop te lachen :D
pi_157967388
Ik kom hier voorzichtig om het hoekje kijken, gister heb ik 2 streepjes geplast O+ . Ik besef het alleen nog niet zo, maar dat komt nog wel.
Wat achtergrondinfo: Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 6 jaar samen en gaan vermoedelijk in maart verhuizen naar ons nieuwbouwhuis O+. Mijn vriend is Aziatisch, dus we krijgen een halfje :+
Verder ben ik nu op zoek naar een verloskundige in de buurt van het nieuwe huis. Er zijn er een aantal, dus dat komt wel goed.

Nu moeten we het nog even laten bezinken..

Ik heb trouwens standaard zoiets op bed liggen:

Mijn vriend gebruikt dat nu voornamelijk, maar misschien eigen ik hem wel toe later :+

Blij om te lezen dat Myrr weer thuis is!
Sterkte Razz, hoop dat het beter gaat worden :)
pi_157967615
Myrr, wat fijn dat je weer thuis bent!

Die kussentjes vind ik een goed idee! Ik wilde ook al een voedingskussen gaan halen, maar ben bang dat ik die te groot vind. Mijn vriend en ik slapen nog altijd in een bed van 140 breed... Nu nog even uitvogelen waar ik die kussentjes ook alweer kon kopen...
pi_157967857
Welkom Miez, en gefeliciteerd *O*

Fijn dat je weer thuis bent Myrr :)

Ik slaap ook met een voedingskussen als mijn vriend er niet is. Meestal misbruik ik hem als kussen ;)
pi_157968056
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 16:55 schreef Suikertante het volgende:

[..]

_O- Meen je dit? Ik kom nog eens wat te weten via Fok! Wat moet je vriend met een voedingskussen, ik zit hardop te lachen :D
Ik meen het! Eerst was hij voor mij, want zwanger en baby enzo. En toen deden we om en om per nacht. En toen heeft hij de hoes ontvreemd en daar kussenmateriaal ingepropt! :+ O+
pi_157968131
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 17:36 schreef Svane het volgende:

[..]

Ik meen het! Eerst was hij voor mij, want zwanger en baby enzo. En toen deden we om en om per nacht. En toen heeft hij de hoes ontvreemd en daar kussenmateriaal ingepropt! :+ O+
O+ _O-
pi_157969095
Miezz gefeliciteerd!

Hahahaha Svane :D
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157969539
Worstelen met een HEMA-worst _O- Ik slaap (inmiddels weer) heerlijk tussen voedingskussen en man :@

Razz, wat heftig :* Bridget Jones is altijd wel een goede oplossing :D

Dot een sticker van de lieve vk *O*

Miez, welkom! *O*

Mini mag komen, ik heb al mijn tentamens gehaald *O*
pi_157970532

Helaas niet in tweepersoons uitvoering volgens mij..
pi_157970597
quote:
Razz :* het is ook helemaal geen makkelijke zwangerschap. Echt, je mag het zo voelen. En je hoeft ook niet te genieten, de hele tijd. Tuurlijk zijn er mooie trappelmomenten O+ en het uitkijken naar de ontmoeting O+ , maar het is ook reuze spannend (geweest) - en zwanger zijn is uberhaupt al gewoon heel hard werken. (laat staan met dreumes/werk/enz)

Uiteraard gun ik je wel ook het genieten enzo he, maar ik wil maar even zeggen: schaam je niet. :* hier zijn we ook voor.
pi_157975329
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:23 schreef Xanteh het volgende:
[ afbeelding ]

Helaas niet in tweepersoons uitvoering volgens mij..
I need this :D :+
pi_157975333
quote:
0s.gif Op woensdag 2 december 2015 19:26 schreef Crumpette het volgende:

[..]

Razz :* het is ook helemaal geen makkelijke zwangerschap. Echt, je mag het zo voelen. En je hoeft ook niet te genieten, de hele tijd. Tuurlijk zijn er mooie trappelmomenten O+ en het uitkijken naar de ontmoeting O+ , maar het is ook reuze spannend (geweest) - en zwanger zijn is uberhaupt al gewoon heel hard werken. (laat staan met dreumes/werk/enz)

Uiteraard gun ik je wel ook het genieten enzo he, maar ik wil maar even zeggen: schaam je niet. :* hier zijn we ook voor.
Dit is zo lief dat ik er van moet huilen. Het voelt soms heel verkeerd om hier WEER binnen te vallen met een kwaaltje. Terwijl anderen verdriet hebben dat ze niet zwanger zijn.

Ouderavond ging bagger. Buiten adem na/tijdens gesprekken. Draaierig. Ik blijf morgen thuis, vrijdag is de school dicht, en dan ga ik na het weekend eens met mijn teamleider praten of ik zo wel door kan met werken.
pi_157975615
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 22:04 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dit is zo lief dat ik er van moet huilen. Het voelt soms heel verkeerd om hier WEER binnen te vallen met een kwaaltje. Terwijl anderen verdriet hebben dat ze niet zwanger zijn.

Ouderavond ging bagger. Buiten adem na/tijdens gesprekken. Draaierig. Ik blijf morgen thuis, vrijdag is de school dicht, en dan ga ik na het weekend eens met mijn teamleider praten of ik zo wel door kan met werken.
Heel goed. Trap op de rem als het niet meer gaat; wat niet kan kan gewoon niet. De school blijft wel draaien (echt!), zorgen voor je buikbaby en jezelf en A is echt van een hogere orde imho. :*
Overigens herken ik het wel hoor wat je zegt over dat kortademige - ik was in het derde trimester ook heel snel duizelig enzo. Ik kon aan het eind niet lang genoeg staan om mijn haar te doen (bijv) voor ik buiten adem raakte :'). of een boterham te smeren. Laat staan te koken. Je bent een mens aan het maken he ;) .
Schuldgevoel naar hier is al helemaaaal misplaatst, gekkerd :D . niet doen hoor!
pi_157977019
Bloesem fijn dat je alle tentamens hebt kunnen doen.

Myrr, fijn om te lezen dat je weer thuis bent met buikbaby, hopelijk blijft dat zo minstens de rest van de maand.

Razz wat rot dat je niet echt kan genieten van de zwangerschap. Kan mij het goed voorstellen, dat het niet genieten is door alle stress die je erbij kreeg en dan ook nog je beroerd voelen :*

Miezziej gefeliciteerd en welkom

Dot wat goed dat je er zo nuchter in kan staan.

Voedingskussen nog niet nodig gehad bij het slapen deze keer. Wel handig dat jullie het erover hebben, moet hem nog ophalen bij een vriendin.
pi_157977961
Ow Razz echt heel begrijpelijk hoor, je hebt dit keer ook wel een pittige zwangerschap met alle zorgen voor buikbaby erbovenop. En dit keer heb je natuurlijk ook al een dreumesjes rondlopen dus ook lichamelijk is het sowieso zwaarder dan de vorige keer. Heel goed dat je morgen thuis blijft ^O^ ik hoop dat je je snel wat lekkerder gaat voelen :*

En Bloesem wat goed! Hoogzwanger nog even al je tentamens halen! Perje af hoor :D.

Myrr wat goed dat je thuis bent! Hopelijk blijft het rustig in je buik!

Miezziej welkom *O*

En nog een *O* voor de goede echo's van de afgelopen dagen.

Hier slaap ik ook al een tijd met voedingskussen. Met omdraaien heel vervelend, maar het helpt wel tegen bekkenpijn dus liever met dan zonder. En die bekkenpijn is gelukkig weer een stuk minder geworden. Het kwam echt door het duwen van de buggy, want ik heb de volgende dag weer anderhalf uur minimaal met dreumes in de draagzak rondgelopen en toen had ik een stuk minder pijn. Was wel de laatste keer voorlopig, want buik wordt nu echt te groot.

Hoe vaak heeft jullie baby de hik per dag? Deze baby heeft echt iedere keer als ik iets drink of eet de hik :o
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157981150
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2015 23:31 schreef Sicilia het volgende:

Hoe vaak heeft jullie baby de hik per dag? Deze baby heeft echt iedere keer als ik iets drink of eet de hik :o
W. had het in mn buik ook echt vaak! Keer of 3-5 per dag wel.
Nu heeft 'ie 't nog net zo vaak trouwens, tijdens of na een voeding. Hij ligt nu ook te hikken naast me O+
pi_157981160
Gefeliciteerd Bloesem met het halen van je tentamens *O*

Razz, lekker thuis blijven en aan je zelf denken :* soms doet het lichaam niet wat je wil, erg vervelend maar je kunt er niks aan doen!

Baby is hier niet ingedaald dus de kortademigheid komt me bekend voor, en daar naast verkouden, pff. Gelukkig komt het mannetje weer thuis vanavond. En vanmiddag naar de vk, hoop dat meneer niet meer in een stuit ligt.
pi_157981246
Hier nog geen hikbaby, hij doet voornamelijk *bonk* :') . Hij is een stuk drukker dan A was trouwens, dat vind ik wel grappig.

Ik kon niet slapen vannacht, pijn op m'n borst en in m'n rug en nek en hoofd. VK is weer geweest, maar het was weer niks :@ ja, paniek. Na twee paracetamol en een warm bad rond 6u op de bank in slaap gevallen bij Downton Abbey. En nu is A wakker en gaan we samen wachten op oma die straks komt helpen. Ik moet hier toch iets mee, m'n ademhalingsoefeningen hielpen voor geen meter :{ .
pi_157981456
Hoi meiden, ik kom hier langzaam binnen wandelen. Dinsdag positief geplast en vandaag weer :+
2e kindje, F is 3,5 nu. UD ergens begin augustus.
Mama van F. (2012) en M. (2016)
  donderdag 3 december 2015 @ 08:25:51 #32
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157981481
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:22 schreef Marjolijntje het volgende:
Hoi meiden, ik kom hier langzaam binnen wandelen. Dinsdag positief geplast en vandaag weer :+
*O*

Wordt druk hier :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 3 december 2015 @ 08:28:03 #33
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157981500
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 07:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Hier nog geen hikbaby, hij doet voornamelijk *bonk* :') . Hij is een stuk drukker dan A was trouwens, dat vind ik wel grappig.

Ik kon niet slapen vannacht, pijn op m'n borst en in m'n rug en nek en hoofd. VK is weer geweest, maar het was weer niks :@ ja, paniek. Na twee paracetamol en een warm bad rond 6u op de bank in slaap gevallen bij Downton Abbey. En nu is A wakker en gaan we samen wachten op oma die straks komt helpen. Ik moet hier toch iets mee, m'n ademhalingsoefeningen hielpen voor geen meter :{ .
Begeleiding vragen via huisarts? Door psychosomatisch fysiotherapeut of psycholoog?
Als ik het zo lees wordt het geduid als hyperventilatie/angst toch?
pi_157981650
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 08:22 schreef Marjolijntje het volgende:
Misschien hebben wij wel ongeveer dezelfde UD :D :+
pi_157981796
Ha Marjolijntje! :W
pi_157981797
Wooooei, volgens mij wordt juli/augustus net zo vol als juni, maar de OP ontkent nog. Wie durft als eerste? :+

Razz, zo heftig dat alle stress en angst zich nu ook zo fysiek uit. Hopelijk vind je ergens de juiste hulp. En niet afgeschrikt zijn nu he, om te bellen als je je zorgen maakt!

Ik mag morgen weer voor een echo en ik ben zo intens zenuwachtig. Ik wil zo graag dat ie het nog doet! En als de nekplooi dan klein is, is het helemaal top, maar ik denk dat ik al jank als ik beweging zie. :')
Vandaag een leuke opleidingsdag op werk dus dat leidt nu wel even af.
pi_157981904
:W Ik kom me ook melden.
Ik vind het nog heel spannend want in augustus ging de zwangerschap al snel mis. Maar nu voelt het goed en de testen zeggen ook dat het goed gaat :)
Ik ben zwanger van nummer 2. Zoontje wordt deze maand 2. Man en ik zijn 14 jaar samen.
UD is begin augustus net als bij miezziej en marjolijntje :D
Vanmiddag neem ik even rustig de tijd om dit topic door te lezen
  donderdag 3 december 2015 @ 09:18:48 #38
52229 Chanty
pi_157981974
Wat een hoop nieuwe *O* welkom *O*

En nog geen verse bloesembaby?

Ik durf trouwens te zeggen dat de paar zwangerschapskwalen die ik had weg zijn. Niet meer misselijk en geen grote honger meer. Weer alles weg na 10 weken en weer erg mild als ik lees wat anderen hebben :@
pi_157982019
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 07:51 schreef Razztwizzle het volgende:

Ik wilde nog even zeggen dat dit geen "kwaaltjes" zijn maar zorgen die precies horen bij het zwanger zijn en de spanning die erbij hoort enzo. Dus telkens lekker hier komen vertellen! Dat helpt (een beetje) O+
pi_157982245
Zooo wat een toestroom *O* ikke en Marjolijntje, gefeliciteerd en welkom *O*

Svane, spannend morgen!

Chanty geen klachten meer, dat gaat lekker :D

Razz, blijven delen <3 Het is welkom hier en niet delen betekent vaak binnenhouden en zodoende nog meer spanning, alsof je je adem in blijft houden. Dus blijf je uiten en blijf bewegen :*

Bloesembaby nog altijd in de knop! Gisteren de hele dag een soort menstruatiekramp, vannacht heerlijk geslapen, maar werd wakker met 't gevoel de hele nacht buikspieroefeningen gedaan te hebben en nu weer golven van menstruatiekramp :o Het klinkt veelbelovend, maar ik laat me niet weer voor de gek houden en ik wacht het rustig af :)
pi_157982275
Oei toch spannend Bloesem! Heb je er zin in? Ik bedoel, ben je er klaar voor? O+
pi_157982560
Bloesem wat goed! :* Stiekem was bloesembaby gewoon op de uitslagen aan het wachten *O* Knap (en fijn vooral) dat je zo de rust kan houden :)

En welkom nieuwe aanwas *O*

Hier alweer bijna 25 weken :o O+ Ik voel steeds sterker geschop en bewegen, en ook op steeds meer plekken in m'n buik :D De laatste groeiecho was vorige week, alles ziet er prima uit, met lange beentjes <3 Ze probeerde tijdens de echo steeds haar voetje vast te pakken, en op het einde lukte dat ook :D Manlief helemaal trots dat het haar gelukt was :D O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157983135
Wij hadden net een echo. Ik zou nu 7 weken zwanger moeten zijn volgens vk (volgens mijn berekening aan de hand van 30dagen cyclus 6 weken en 5 dagen).
We zagen alleen een lege vruchtzak.

Het kan zijn dat ik minder lang zwanger ben of dat het fout zit. Uiteraard ga ik uit van het laatste :') .
Ik teste 5 dagen na nod echt echt heeeel licht positief en 7 dagen na nod een duidelijke streep. Het kan dus zijn dat ik was minder ver ben maar pff onzekerheid is stom }:|.
We wachten het maar af.

[ Bericht 6% gewijzigd door klaprooss op 03-12-2015 11:10:58 ]
♥ J & S
pi_157983233
Oh, klap :* Ik hoop voor je dat het het eerste is. Wat zijn nu de volgende stappen?
pi_157983392
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:59 schreef Dot. het volgende:
Oh, klap :* Ik hoop voor je dat het het eerste is. Wat zijn nu de volgende stappen?
Over 2 weken een nieuwe echo. Mocht ik het echt niet uithouden dan mag ik volgende week al langskomen.
Probeer die 2 weken maar vol te maken dan zien we veel verschil als het wel goed zit.

Ik heb overigens zelf even geteld op basis van mijn 30dagen cyclus ben ik 6weken en 5dagen zwanger :+ dat geeft me weer wat moed.

Ik wil niet negatief denken maar wil ook niet straks teleurgesteld zijn als het fout zit. :') zucht
♥ J & S
pi_157983424
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 10:53 schreef klaprooss het volgende:
Wij hadden net een echo. Ik zou nu 7 weken zwanger moeten zijn volgens vk (volgens mijn berekening aan de hand van 30dagen cyclus 6 weken en 5 dagen).
We zagen alleen een lege vruchtzak.

Het kan zijn dat ik minder lang zwanger ben of dat het fout zit. Uiteraard ga ik uit van het laatste :') .
Ik teste 5 dagen na nod echt echt heeeel licht positief en 7 dagen na nod een duidelijke streep. Het kan dus zijn dat ik was minder ver ben maar pff onzekerheid is stom }:|.
We wachten het maar af.
Wat naar die onzekerheid!
Ik hoop dat het het eerste is! :*
  donderdag 3 december 2015 @ 11:17:28 #47
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157983499
Sterkte Klap! :*

En hallo nieuwe aanwas! Gezellig dat jullie hier komen schrijven. *O* *O* *O*

Bloesem, nogsteeds geen baby?! 8)7

Rustig aan doen he Razz, zo vaak ben je niet zwanger. Toch?

Vandaag lekker aan het werk, maar mijn hoofd is echt een vergiet!
Zo ontzettend stom zeg! gewoon nog dingen vergeten die ik opschrijf...
Als ik nog 27 weken moet volmaken.... holy moly! |:(
pi_157983580
Och klap :* ik hoop mee... Sterkte met wachten

Razz :* wat de anderen al zeggen, blijven delen! Hopelijk kun je rust vinden! Heel goed idd als je op je werk gaat praten.

Welkom nieuwe zwangeren! Wat gaat dat hard ineens o+

Ono wat was er bij jou vorige Zwangerschap/bevalling? Klinkt als een moeilijke beslissing! Mij gaf een geplande veel rust..

Hier bed/bank dag... Teveel pijn om boventallig op mijn werk te zijn. Hopelijk lukt t om morgen met alle Sint activiteiten er wel te zijn.
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157983584
Oh Klap, wat naar! :* Sterkte de komende 2 weken!
  donderdag 3 december 2015 @ 11:26:53 #50
52229 Chanty
pi_157983655
Klap wat een onzekerheid nog zeg ;( hopelijk was het gewoon met nog te vroeg.

Bloesem hopelijk zet het nu door!

Ono ik ken je verhaal niet maar zo te horen wordt er wel goed met je meegedacht.
pi_157983666
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Oei toch spannend Bloesem! Heb je er zin in? Ik bedoel, ben je er klaar voor? O+
Allebei! O+ Eergisterenavond hebben lief en ik (en buik) een kleine meditatie gedaan voor 't slapen gaan en daaruit kwam eigenlijk zoveel licht en liefde en veiligheid en warmte dat ik me heel sterk voel en helemaal klaar voel voor haar komst. We zijn al zo lang met zijn drietjes, zo voelt het althans, en ze is zo welkom om zich 'hier' te laten zien (en horen en voelen en ruiken en aanraken) O+ Ohhhh ik ben zo benieuwd en nieuwsgierig (ook naar de bevalling)

Ono, er is niet veel wat ik kan zeggen op je spoiler, dus gewoon een dikke kus :* En lenige lange benen baby :D

Klap, een spannende tijd dus.. Ik duim voor je :*

Haha knifty, herkenbaar! Ik kon op een gegeven moment bijna geen zin meer afmaken zonder m'n trail of thoughts kwijt te zijn. Succes he ;)
  donderdag 3 december 2015 @ 11:30:12 #52
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_157983705
Nou, ik schuif ook stiekem aan...
Maandag knalstrepen geplast (eigenlijk zondag al maar die test had ik snel weggegooid zonder te kijken omdat ik een logé had :P , na de positieve test op maandag die van zondag uit de prullenbak gevist en ja hoor....ook knalstrepen :D ), ik ben voor het eerst zwanger! Zo raar!

Ik mag 21 december naar de vk voor een echo en dan de 24e hopelijk met een gerust gevoel op vakantie!

Na een jaar zonder anticonceptie dus opeens 1 maand voor de geplande 'zon, zee en cocktails' vakantie raak! Dat worden dus mocktails :s)

Ik heb nog geen symptomen en raak in de stress bij de gedachte van aan wie we het nu al wel en niet moeten vertellen :{
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_157984388
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 11:30 schreef Queens het volgende:
Nou, ik schuif ook stiekem aan...
Maandag knalstrepen geplast (eigenlijk zondag al maar die test had ik snel weggegooid zonder te kijken omdat ik een logé had :P , na de positieve test op maandag die van zondag uit de prullenbak gevist en ja hoor....ook knalstrepen :D ), ik ben voor het eerst zwanger! Zo raar!

Ik mag 21 december naar de vk voor een echo en dan de 24e hopelijk met een gerust gevoel op vakantie!

Na een jaar zonder anticonceptie dus opeens 1 maand voor de geplande 'zon, zee en cocktails' vakantie raak! Dat worden dus mocktails :s)

Ik heb nog geen symptomen en raak in de stress bij de gedachte van aan wie we het nu al wel en niet moeten vertellen :{
Gefeliciteerd!
Ik heb nog aan niemand verteld. Ik denk dat ik dat ook nog wel een tijdje zo hou... :@
Misschien dat ik het met kerst ga vertellen aan mijn (schoon)moeder en broers en zussen... Ligt er een beetje aan hoe het gaat enzo natuurlijk.

Ik ben nogal een pessimistisch type, valt het op :')
pi_157984422
Och Klaprooss, dat is niet de eerste echo die je hoopt! Ik blijf toch nog even positief gestemd en hoop dat het gewoon nog net iets te vroeg was vandaag en dat je over 2 weken een lief knippertje hebt <3

Bloesem, je klinkt zen O+ De laatste dag(en) met je mooie buik!
pi_157984431
Ik heb het al wel een boel vriendinnen verteld, ik weet heel goed dat het nog mis kan gaan, maar dan kan ik ook bij hun terecht. En F. was niet leuk als baby, het is 9 maanden overleven geweest en veel langer heeft het nog voor paniekaanvallen gezorgd, die zijn nu wel weg, maar blij wordt ik niet van het idee van een verse baby, dus het is heel fijn om af en toe even flink te kunnen huilen bij ze.
Ouders en schoonouders willen we het met kerst vertellen, met een leuke foto in een lijstje enzo. Die show ik tzt ook nog wel hier :)
pi_157984437
*O* En welkom nieuwe zwangeren!

Ik heb het net op FB gezet:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157984623
Getsie klap, naar die onzekerheid zo ;( Ik hoop dat het een rekenfoutje is en er over twee weken meer te zien is! Fijn dat je evt eerder langs mag komen, sterkte met het wachten :*

Lamb: dit is mijn eerste zwangerschap, sorry, beetje verwarrend verwoord zie ik :) Ik heb een misbruikverleden, daardoor ligt eea wat moeilijker bij mij. Fijn dat een geplande ks voor jou veel rust gaf! Ik kan me daar ook wel veel bij voorstellen hoor, zie (rationeel) voor mij de voordelen er ook wel aan. Maar gevoelsmatig toch ingewikkeld.. Chanty en Bloesem, dankjewel :)

Bloesem, wat mooi dat jullie die meditatie zo samen kunnen doen! Klinkt heel fijn zo :)

Marjolijntje, fijn dat je zo terecht kan bij je vriendinnen. Lijkt me lastig en heftig, wat je beschrijft over je eerste. Hopelijk gaat het dit keer anders!

Ela O+ O+
pi_157984766
Ono O+ Wat verdrietig dat je verleden zo'n invloed heeft nu :* Wel fijn dat je mooie mensen om je heen hebt, ook professioneel, die met je meedenken en je willen helpen! Mocht er iets zijn dat ik voor je kan betekenen, je mag altijd even een berichtje sturen, je bent lief!
pi_157984854
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 12:23 schreef onomatopee het volgende:
Getsie klap, naar die onzekerheid zo ;( Ik hoop dat het een rekenfoutje is en er over twee weken meer te zien is! Fijn dat je evt eerder langs mag komen, sterkte met het wachten :*

Lamb: dit is mijn eerste zwangerschap, sorry, beetje verwarrend verwoord zie ik :) Ik heb een misbruikverleden, daardoor ligt eea wat moeilijker bij mij. Fijn dat een geplande ks voor jou veel rust gaf! Ik kan me daar ook wel veel bij voorstellen hoor, zie (rationeel) voor mij de voordelen er ook wel aan. Maar gevoelsmatig toch ingewikkeld.. Chanty en Bloesem, dankjewel :)

Bloesem, wat mooi dat jullie die meditatie zo samen kunnen doen! Klinkt heel fijn zo :)

Marjolijntje, fijn dat je zo terecht kan bij je vriendinnen. Lijkt me lastig en heftig, wat je beschrijft over je eerste. Hopelijk gaat het dit keer anders!

Ela O+ O+
Heb je al contact gehad met Malteser? Die heeft om dezelfde reden een geplande ks gehad, niet al te lang geleden.

Veel sterkte ermee!
pi_157984981
Oh Pff! Wat ela schrijft al... Wat verdrietig die heftige invloed.. Hopelijk kun je voor jezelf de meest fijne weg vinden!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157985221
Dank dames :*

Elaaaa O+

Bloesem, echt bijna! Bijna mag je jullie baby ontmoeten O+

Ela zegt mooie dingen ono! Ik hoop dat je een manier vind prettig voor jezelf!
♥ J & S
pi_157985362
Ono: mijn ervaring is dat het krijgen van een kind ook helend kan werken! Je moet doen wat goed voelt bij je en ik kan heel goed voorstellen dat een geplande KS in dit geval heel veel rust kan bieden.
Mijn borsten waren not-done na hele nare ervaringen uit het verleden, maar het (lang)voeden zorgt er hier voor dat ze een enorme positieve functie krijgen, waardoor ik ze meer ben gaan waarderen ofzo, lekker vaag..
Ik hoop dat je een manier kunt vinden die bij je past! :*
pi_157985396
Ik sluit me ook aan bij Ela's mooie woorden Ono! En hier ook zo'n rugzak, maar natuurlijke bevalling, pm staat open indien gewenst :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157985503
Myrr wat spannend allemaal!! Gelukkig ben je weer thuis. Hopelijk blijft jullie kleintje nog een tijdje zitten.

Razz wat vervelend dat je je zo voelt :* goed aan jezelf denken hoor, op je werk gaat het ook door zonder jou.

Dot een sticker ^O^
Wat fijn dat je er zo nuchter in staat. Hoeveel was je aangekomen de vorige keer? Ik maak me daar nu al een beetje druk om. Ben de vorige keer rond de 30 kilo aangekomen en dat wil ik nu echt niet meer.

Bloesem gefeliciteerd met je tentamens!

Svane spannend en leuk dat je morgen weer een echo hebt!

Chanty fijn dat je nu Klachtenvrij kan genieten

Jeetje klap wat vervelend :* sterkte met wachten deze 2 weken. Hopelijk heb je over 2 weken een mooie knipper

Queens welkom :W
Ik mag 21 dec ook voor de eerst echo :D spannend he!
Ik heb het 2 vriendinnen verteld en mijn zwager en schoonzus weten het. Voor de rest willen we de eerste echo afwachten. Gewoon doen wat goed voelt voor jullie.

Ela wat een leuk idee om het zo op fb te zetten O+

Wat heftig ono :* sterkte
  donderdag 3 december 2015 @ 13:55:52 #65
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_157986361
quote:
0s.gif Op [quote]1s.gif [b]Op donderdag 3 december 2015 13:11 schreef ikke_84 het volgende:

Queens welkom :W
Ik mag 21 dec ook voor de eerst echo :D spannend he!
Ik heb het 2 vriendinnen verteld en mijn zwager en schoonzus weten het. Voor de rest willen we de eerste echo afwachten. Gewoon doen wat goed voelt voor jullie.

donderdag 3 december 2015 12:09 schreef Miezziej het volgende:[/b]

[..]

Gefeliciteerd!
Ik heb nog aan niemand verteld. Ik denk dat ik dat ook nog wel een tijdje zo hou... :@
Misschien dat ik het met kerst ga vertellen aan mijn (schoon)moeder en broers en zussen... Ligt er een beetje aan hoe het gaat enzo natuurlijk.

[/quote]

Ikke_84...wat toevallig, ook de 21e! :o
Miezziej, is er een reden waarom je het nu nog niet met iemand close wilt delen?

Ik ga het sowieso aan mijn beste vriendin vertellen alleen is die een dag na mijn positieve test getrouwd dus ik wacht even een goed moment af ;).
Verder hebben wij beide nogal veel broers/zussen/beste vrienden (waarvan een aantal recent miskramen hebben gehad) dus dat maakt het zo lastig. Ik vertel het het liefste alleen aan mijn 2 beste vriendinnen en 1 zus en de rest vd familie pas na de echo maar dat vind ik dan weer zo lullig voor mijn vriend omdat hij het dan met niemand mag delen :D

Zo stom dit, helemaal niet over nagedacht allemaal! Waarschijnlijk maak ik er ook een veel te groot probleem van :{
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_157986472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 13:55 schreef Queens het volgende:

[..]

donderdag 3 december 2015 12:09 schreef Miezziej het volgende:[/b]

[..]

Gefeliciteerd!

Ikke_84...wat toevallig, ook de 21e! :o
Miezziej, is er een reden waarom je het nu nog niet met iemand close wilt delen?

Ik ga het sowieso aan mijn beste vriendin vertellen alleen is die een dag na mijn positieve test getrouwd dus ik wacht even een goed moment af ;).
Verder hebben wij beide nogal veel broers/zussen/beste vrienden (waarvan een aantal recent miskramen hebben gehad) dus dat maakt het zo lastig. Ik vertel het het liefste alleen aan mijn 2 beste vriendinnen en 1 zus en de rest vd familie pas na de echo maar dat vind ik dan weer zo lullig voor mijn vriend omdat hij het dan met niemand mag delen :D

Zo stom dit, helemaal niet over nagedacht allemaal! Waarschijnlijk maak ik er ook een veel te groot probleem van :{
In mijn omgeving is niemand er echt mee bezig.. Ik heb ook niemand verteld dat we bezig waren met proberen etc. Mijn schoonmoeder zou zich alleen maar zorgen maken, en mijn moeder zei vorig jaar dat ik nog maar even moest wachten :')
pi_157986537
Welkom nieuwe zwangeren, wat leuk - het stroomt hier vol met zomerbaby's O+ !

Ik vind het altijd knap als mensen het vertellen kunnen uitstellen. Hier wist de familie het in elk geval meteen na de eerste positieve test, net als mijn beste vriendinnen. En op school heb ik het met 10 weken verteld omdat m'n buik al zo begon uit te zetten :') .

Ik ga zo even naar de VK toe. Bespreken wat ik nu het beste kan doen. Mijn gevoel zegt: niet meer werken. Ik ben denk ik tijdens die ouderavond zo over al m'n grenzen heengegaan dat m'n lichaam me enorm terugfloot. En als ik eerlijk ben - de afgelopen tijd gingen al mijn lessen gepaard met harde buiken. Maar dat negeer ik meestal :@ , ik vind het namelijk supergezellig op school. Maar goed - baby, A en ik zijn belangrijker. Dat besef begint nu wel te komen.
pi_157986658
Gefeliciteerd alle nieuwe aanwas!

Ik heb vandaag voor het eerst een positiejas aangehad, mijn andere winterjassen krijg ik niet meer dicht als mijn darmen opgezet zijn.

Ik moet mijn zwangerschap nog steeds aan een aantal vrienden aankondigen, ben nu 16 weken. Zijn allemaal vrienden die wat verder weg wonen. Door die verbouwing in combinatie met vermoeidheid heb ik niet de tijd gehad om iedereen persoonlijk te zien. Best lastig, dus denk dat ik toch maar eens moet gaan bellen of zo, terwijl ik het eigenlijk niet leuk vind om het op die manier te vertellen...
  donderdag 3 december 2015 @ 14:20:19 #69
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157986829
Razz, als je dat wordt ingegeven, dan moet je daar naar luisteren.
Ik heb de vorige keer ook niet goed naar mezelf geluisterd, ik was doodongelukkig en heel gestressed.
Toen ik stopte met werken... wat heerlijk!
En ja, jammer de bammer voor mijn baas dat ik met 27 weken al uitviel.
En ja, eigenlijk was dat niet de hele reden, maar ook mijn BD was veel te hoog.

Baby is belangrijker dan je baas. Die relatie komt wel weer goed.
Je moet t beste doen voor jou en je kindje en je familie natuurlijk.

Sterkte!!!! :*
  Vis een optie? donderdag 3 december 2015 @ 14:49:31 #70
70532 loveli
N
pi_157987389
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren, wat leuk - het stroomt hier vol met zomerbaby's O+ !

Ik vind het altijd knap als mensen het vertellen kunnen uitstellen. Hier wist de familie het in elk geval meteen na de eerste positieve test, net als mijn beste vriendinnen. En op school heb ik het met 10 weken verteld omdat m'n buik al zo begon uit te zetten :') .

Ik ga zo even naar de VK toe. Bespreken wat ik nu het beste kan doen. Mijn gevoel zegt: niet meer werken. Ik ben denk ik tijdens die ouderavond zo over al m'n grenzen heengegaan dat m'n lichaam me enorm terugfloot. En als ik eerlijk ben - de afgelopen tijd gingen al mijn lessen gepaard met harde buiken. Maar dat negeer ik meestal :@ , ik vind het namelijk supergezellig op school. Maar goed - baby, A en ik zijn belangrijker. Dat besef begint nu wel te komen.
:* Je eerste is toch nog niet zo oud? De natuur zorgt er altijd voor dat de baby niks tekort komt. De hersenen van een baby bestaan uit vet. Het is zo dat een vrouw voor 1 zwangerschap voldoende reserves heeft, maar voor een tweede die er kort achteraan komt, zijn gewoon meer gezonde vetten nodig dan jij eigenlijk kunt missen.
Ooit is me uitgelegd dat de kans op een depressie bij een tweede daarom veel groter is dan bij een eerste. Lichaam en geest staan met elkaar in verband, als het een niet optimaal functioneert, dan heeft dat gevolgen voor het ander (stress uit zich met een lichamelijke reactie). Het heeft niks te maken met een positieve insteek hebben of de goede mindset.

Je hebt nogal wat te verduren gehad met alle onzekerheid, ik gun het je zo dat je toch op een fijne zwangerschap mag terugkijken. Heel veel sterkte!
crap in = crap out
pi_157987431
Jeetje, ik ben even stil van jullie lieve reacties.. Bedankt daarvoor, ook voor het aanbod om te PM'en ela en JM, waardeer ik heel erg :* O+ Marjolijntje, wat goed om te lezen dat het bevallen en voeden voor jou zo helend gewerkt heeft (mooi gezegd!). Klinkt helemaal niet vaag hoor :)

Met Malteser heb ik idd al contact LuDann, dankjewel voor het meedenken!

Razz, goed dat je naar de vk gaat! Dat je gevoel (en eigenlijk je lijf ook) dat zo duidelijk zegt, zegt eigenlijk al alles denk ik.. Maar snap heel goed dat het geen beslissing is die je zomaar even maakt, zeker niet omdat je het zo te lezen ook gewoon naar je zin hebt op je werk. Hoop dat de vk kan helpen in besluiten wat nu te doen :*
pi_157990155
Welkom aan alle nieuwe zwangeren! Dat wordt een drukke babyzomer O+

Ono, vervelend om te lezen dat dit allemaal speelt. Ik heb zelf geen tips maar fijn dat er meiden zijn die je wel kunnen ondersteunen.

Klaprooss, wat naar! Ik ga heel hard duimen dat de echo gewoon wat te vroeg was :*

Razz, ik kan me alleen maar aansluiten bij wat hierboven al is gezegd. Als jouw gevoel dat zo duidelijk aangeeft, dan is daar een reden voor. De zwangerschap is tot nu toe al niet bepaald stressvrij geweest en de redenatie van loveli klinkt eigenlijk ook wel heel logisch...
pi_157990213
Net weer goedgekeurd door de VK! *O*
Ze hebben een eigen echo apparaat dus we mocht net weer even spieken. En baby bewoog! Eindelijk een keer baby in actie gezien en wat was dat leuk! O+

En toen stond ik op de weegschaal *slik*. Die gaf een hoger getal aan dan ik ooit bij mezelf heb gezien en dat was toch wel even heel raar. Al gaf de VK aan dat ik zeker niet te zwaar ben, ik ben 2 kg aangekomen in 4 weken en dat was gewoon prima. En ze waarschuwde me al voor een groeispurt die nog gaat komen, waarbij ik nog veel harder schrik van de weegschaal, maar ook dat schijnt erbij te horen :P

Ik heb ook al echt een buik die mensen aanzien voor zwanger en niet voor 'zwaar getafeld'. En nu iedereen het mag weten, vind ik dat eigenlijk alleen maar tof :D Ik ben alleen wel een beetje bang waar het gaat eindigen, als het nu al zo duidelijk is met 13 weken. Ik ben niet zo groot, dus het kan alleen maar naar de breedte :X
pi_157990579
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:51 schreef onomatopee het volgende:
Jeetje, ik ben even stil van jullie lieve reacties.. Bedankt daarvoor, ook voor het aanbod om te PM'en ela en JM, waardeer ik heel erg :* O+ Marjolijntje, wat goed om te lezen dat het bevallen en voeden voor jou zo helend gewerkt heeft (mooi gezegd!). Klinkt helemaal niet vaag hoor :)

Met Malteser heb ik idd al contact LuDann, dankjewel voor het meedenken!
....
:*
pi_157990717
Ono! Sterkte met de keuzes, fijn dat je goed wordt ondersteund in de overwegingen.

Klap! Wat balen van de echo! Ik vind twee weken wachten serieus nog wel best lang met deze twijfel, zou het niet gek vinden als je sneller al kijkt! Ineffable had dit ook drie maanden terug, en drie daarna was er wel een vruchtje te zien! Hopelijk verloopt het bij jou ook zo.

Miss C, laat je plaatje zien jaaaaaa!

Vertellen ben ik ook niet rap mee. Fok wist het als eerste, en met bijna 11 weken een paar mensen, en vanaf komend weekeinde gaan we het familie enzo vertellen, als morgen goed is. Spanning! Ik vind vertellen trouwens vaak niet zo leuk, gewoon omdat ik het zoooo spannend vind en dan niet zo chill ben, haha. Dus op zich vind ik het wél leuk als leuke mensen het weten maar niet om het te vertellen. Lastig. :+
pi_157990788
Gefeliciteerd en welkom nieuwe zwangeren!

Klap, wat een onzekerheid. Ik blijf duimen voor je.

Razz helemaal niet gek dat je je zo voelt. Misschien is haptotherapie wat voor je? Dan leer je weer meer in je lichaam te zitten en in het moment?
pi_157991111
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:49 schreef loveli het volgende:

Je hebt nogal wat te verduren gehad met alle onzekerheid, ik gun het je zo dat je toch op een fijne zwangerschap mag terugkijken. Heel veel sterkte!
Wat O+ loveli O+ zegt!
pi_157991173
En klap wat onzeker zo :{ Je kunt niks anders doen dan wachten maar het is wel zenuwslopend.

Ben wat dat betreft zelf ook een beetje bang :@ Wij zagen laatst gelukkig wel een vruchtje met kloppend hartje, maar het was kleiner / minder ver dan ik had verwacht. Kan ook niks anders hopen dat het bij de volgende echo nog steeds goed zit, maar durf nog niet te juichen hoor.
pi_157991218
Klap wat een tegenvaller, als je dan een leeg vruchtzakje ziet. Ik duim voor je dat het nu nog te vroeg was :*

Welkom en gefeliciteerd Ikke, Marjolijntje en queens *O*

Onomatopee, wat fijn dat er zo goed met je wordt mee gedacht :*

Xanteh was de kleine al goed gaan liggen?

Bloesem wat omschrijf je die meditatie mooi O+

Hier een (standaard) liggingsecho gehad. Kindje lag in de goede houding. Alles mooi op schema, alleen is buikje wel ruim 3 weken voor op de groei. Kleine boeddha.
Moet wel even mijn nuchtere zelf weer vinden, want ga dan twijfelen of het wel goed is, want 6 weken geleden was buikje nog gemiddeld. Maar verloskundige maakte zich geen zorgen en met meten kan je er ook iets naast zitten.
  donderdag 3 december 2015 @ 18:09:24 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157991413
Leuke verhalen en heftige verhalen... het kan echt alle kanten op. Dat weet ik wel, maar toch schrik ik ervan als ik het lees.

Ik heb sinds gisteravond anti kots pillen. Ik bleef gaan dus dat ging niet zo lekker. Maar goed, first world problems, gaat wel weer over en goed doel enzo ;)
pi_157991437
Svane, heel herkenbaar van het vertellen. Sinds vandaag dus alles out in the open hier, 16 weken en 4 dagen :D Ik vind het vertellen ook veel te spannend, ben blij dat iedereen het nu weet O+
pi_157991825
Wat een verhalen allemaal zeg... Vind dat wel heel mooi van hier, dat alles zo gedeeld kan en mag worden! O+

Ik ben een dag thuis gebleven.. dagje coconnen en mijn bekken echt rust kunnen geven omdat ik ook niet richting school hoefde om kleuter af te leveren & ze ging ook nog naar de bso. Pas om half 5 in de benen geweest om haar op te halen.
Coconnen was heel fijn en de rust voor mijn bekken ook. Benieuwd wat dat gaat brengen de komende tijd, bekken gaan hard achteruit merk ik :{w
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157992003
Kleine ego-update, niet bijgelezen (alleen 't plaatje van ela kwam voorbij O+ ) Ik lig aan de CTG, omdat ik mini de hele dag maar heel zachtjes voelde in tegenstelling tot haar normale drumfanfare-bewegingen. VK wilde dat ik ivm termijn even liet checken hoe en wat. Gelijk een keurig regelmatige hartslag in beeld, godzijdank O+ Komt even later de VK binnen:

Heb je geen last?
- Waarvan?
Van al die harde buiken
- :o

Wat blijkt, ik heb keurig regelmatige harde buiken :o _O- Waarschijnlijk al de hele dag, waardoor ik mini minder voel. Helemaal niks van meegekregen :') Had alleen pijnlijke menstruatieachtige krampen steeds. Zometeen een echo en een toucher, maar het lijkt er toch zowaar op dat het langzaamaan zo eens gaat beginnen. Ze bood nog aan om (wanneer mogelijk) te strippen, maar ik wacht nog even op de echo en het toucher. Ik blijf nog lekker even liggen en ben benieuwd :)
  donderdag 3 december 2015 @ 18:45:06 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157992074
Sterkte!
pi_157992277
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:41 schreef Bloesem. het volgende:
Kleine ego-update, niet bijgelezen (alleen 't plaatje van ela kwam voorbij O+ ) Ik lig aan de CTG, omdat ik mini de hele dag maar heel zachtjes voelde in tegenstelling tot haar normale drumfanfare-bewegingen. VK wilde dat ik ivm termijn even liet checken hoe en wat. Gelijk een keurig regelmatige hartslag in beeld, godzijdank O+ Komt even later de VK binnen:

Heb je geen last?
- Waarvan?
Van al die harde buiken
- :o

Wat blijkt, ik heb keurig regelmatige harde buiken :o _O- Waarschijnlijk al de hele dag, waardoor ik mini minder voel. Helemaal niks van meegekregen :') Had alleen pijnlijke menstruatieachtige krampen steeds. Zometeen een echo en een toucher, maar het lijkt er toch zowaar op dat het langzaamaan zo eens gaat beginnen. Ze bood nog aan om (wanneer mogelijk) te strippen, maar ik wacht nog even op de echo en het toucher. Ik blijf nog lekker even liggen en ben benieuwd :)
Spannend! En bekend verhaal… :')
Lig je te creperen, laat de ctg niets zien (maar die werden steeds aangelegd door de verpleging en niet door de gyn), komen ze random even aanleggen, blijk je allemaal buiken te hebben. 8)7

Razz, stop lekker met werken. Al dat gedoe is ook niet goed voor jullie, en buiken moet je niet negeren. Straks gaat er iets door zetten en dan sla je jezelf voor je hoofd. Even streng zijn voor jezelf. o|O

Vandaag was ik weer ontzettend kniftig en kritisch, en betrap mezelf weer op nesteldrang (en het is zooooooo moeilijk daar niets mee te doen nu, dus als vervanging van schoonmaken ben ik maar onzin aan het knutselen). }:|
Ben ook extreem misselijk weer en heb wat mentruatiekramp. Hopelijk zegt het allemaal niets, maar het is wel waar het vorige keer ook mee begon. }:|

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 18:56:30 ]
pi_157992565
Verdomme, mini heeft 't toch onprettig en ik moet ws. worden ingeleid vandaag of morgen :'(
pi_157992696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:09 schreef Bloesem. het volgende:
Verdomme, mini heeft 't toch onprettig en ik moet ws. worden ingeleid vandaag of morgen :'(
Hopelijk herpakt mini zich voldoende om af te mogen wachten. :* Sterkte.

SPOILER

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 19:19:38 ]
pi_157992783
De duimen draaien volop dat het elk moment spontaan gaat beginnen, Bloesem :*
  donderdag 3 december 2015 @ 19:20:12 #89
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157992825
Succes bloesem!

Rustig aan he myrr.
pi_157992875
Bloesem nee, wat jammer! Hoe kunnen ze dat zien?

En Myrr, de wereld vergaat niet als die kleren niet gewassen zijn he. Rustig aan!
pi_157993099
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:22 schreef Suikertante het volgende:
Bloesem nee, wat jammer! Hoe kunnen ze dat zien?

En Myrr, de wereld vergaat niet als die kleren niet gewassen zijn he. Rustig aan!
I know, en ze worden toch meteen weer vies :') maar het lag nog steeds in de tas allemaal. Voelt toch fijner om fris de bevalling in te gaan ofzo.

Alle hoofdzaken zijn ingepakt, zus kookt eten voor me en ik ben weer (terecht) de bank op gestuurd. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 19:32:23 ]
pi_157993260
Ohhh bloesem ;( dat is totaal niet wat ik hoopte te lezen! Sterkte! Hopelijk besluiten je lijf en meisje dan dat het toch echt tijd is om zelf actie te ondernemen. O+

Myrr :* Fijn dat ze goed voor je zorgen en je terug op de bank sturen!
We'll have love aplenty
You and Me
pi_157993506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:09 schreef Bloesem. het volgende:
Och nee toch. :( -O- Wat klote.

En Myrr ook, je hebt het idee dat het gaat doorzetten?
pi_157993783
quote:
11s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:46 schreef LuDann het volgende:

[..]

Och nee toch. :( -O- Wat klote.

En Myrr ook, je hebt het idee dat het gaat doorzetten?
Nou ik heb het gevoel dat het niet lang meer duurt, als ik zo de signalen van m'n lichaam oppak. Even een hail Mary dat ik het mis heb en alles weer afzakt zo. O~)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 19:57:34 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 19:59:55 #95
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_157993845
Oh, wat vervelend Bloesem. Dipt de hartslag of was er iets afwijkende op de echo te zien? Kunnen ze je niet strippen, dan is een inleiding alsnog niet nodig? Is wellicht invasief voor jou, maar wel het minst invasief in verhouding tot alle andere opties, lijkt me.
om het van de positieve kant te bekijken: snel eindelijk je meisje echt ontmoeten! *O*
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_157994411
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:59 schreef Mariposas het volgende:
Oh, wat vervelend Bloesem. Dipt de hartslag of was er iets afwijkende op de echo te zien? Kunnen ze je niet strippen, dan is een inleiding alsnog niet nodig? Is wellicht invasief voor jou, maar wel het minst invasief in verhouding tot alle andere opties, lijkt me.
om het van de positieve kant te bekijken: snel eindelijk je meisje echt ontmoeten! *O*
De hartslag is op zich goed, alleen te stabiel en ze beweegt bijna niet. Dus ze heeft 't gewoon niet fijn denk ik.. Zometeen hoor ik het plan van hoe verder.
pi_157994532
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:20 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

De hartslag is op zich goed, alleen te stabiel en ze beweegt bijna niet. Dus ze heeft 't gewoon niet fijn denk ik.. Zometeen hoor ik het plan van hoe verder.
Ben benieuwd.
pi_157994648
Och bloesem :* Aan je berichtjes te lezen is jouw lichaam er ook wel klaar voor, hopelijk heeft het maar een klein zetje nodig en kun je het helemaal zelf doen, samen met je meisje :* O+

Myrr, dat klinkt ook spannend daar, rustig aan :*
pi_157994927
Spannend bloesem, zet hem op!
Myrr, hopelijk wordt alles weer rustig!

Razz, hoe was het bij je VK?
pi_157995089
Bloesem, oh succes! Ik hoop dat je snel duidelijk hebt over wat er gaat gebeuren!!

@Myrr, sterkte met de stress in je lijf, hopelijk blijft de kleine nog even rustig!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')