Ja, als je het kunt is de knop omzetten en "gewoon" op iets anders focussen vaak de beste manier.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, ik merkte gisteravond dat ik ook in een soort hyperventilatie-spiraal schoot, wat niet meehielp. Ik dacht eerst ademhalingsoefeningen te doen, maar dat maakte het alleen maar erger. Denk omdat ik me er dan nog meer op ging focussen. Een vrolijke film gaan kijken werkte eigenlijk een stuk beter. Bridget Jones voor de 800e keer, prima.
Je kind is geen voedingskussen hequote:Op woensdag 2 december 2015 16:46 schreef Svane het volgende:
Vriend en ik slapen allebei al drie jaar met allebei een voedingskussen![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 december 2015 16:46 schreef Svane het volgende:
Vriend en ik slapen allebei al drie jaar met allebei een voedingskussen![]()
![]()
Ik meen het! Eerst was hij voor mij, want zwanger en baby enzo. En toen deden we om en om per nacht. En toen heeft hij de hoes ontvreemd en daar kussenmateriaal ingepropt!quote:Op woensdag 2 december 2015 16:55 schreef Suikertante het volgende:
[..]Meen je dit? Ik kom nog eens wat te weten via Fok! Wat moet je vriend met een voedingskussen, ik zit hardop te lachen
quote:Op woensdag 2 december 2015 17:36 schreef Svane het volgende:
[..]
Ik meen het! Eerst was hij voor mij, want zwanger en baby enzo. En toen deden we om en om per nacht. En toen heeft hij de hoes ontvreemd en daar kussenmateriaal ingepropt!![]()
Razzquote:
I need thisquote:Op woensdag 2 december 2015 19:23 schreef Xanteh het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas niet in tweepersoons uitvoering volgens mij..
Dit is zo lief dat ik er van moet huilen. Het voelt soms heel verkeerd om hier WEER binnen te vallen met een kwaaltje. Terwijl anderen verdriet hebben dat ze niet zwanger zijn.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:26 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Razzhet is ook helemaal geen makkelijke zwangerschap. Echt, je mag het zo voelen. En je hoeft ook niet te genieten, de hele tijd. Tuurlijk zijn er mooie trappelmomenten
en het uitkijken naar de ontmoeting
, maar het is ook reuze spannend (geweest) - en zwanger zijn is uberhaupt al gewoon heel hard werken. (laat staan met dreumes/werk/enz)
Uiteraard gun ik je wel ook het genieten enzo he, maar ik wil maar even zeggen: schaam je niet.hier zijn we ook voor.
Heel goed. Trap op de rem als het niet meer gaat; wat niet kan kan gewoon niet. De school blijft wel draaien (echt!), zorgen voor je buikbaby en jezelf en A is echt van een hogere orde imho.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:04 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dit is zo lief dat ik er van moet huilen. Het voelt soms heel verkeerd om hier WEER binnen te vallen met een kwaaltje. Terwijl anderen verdriet hebben dat ze niet zwanger zijn.
Ouderavond ging bagger. Buiten adem na/tijdens gesprekken. Draaierig. Ik blijf morgen thuis, vrijdag is de school dicht, en dan ga ik na het weekend eens met mijn teamleider praten of ik zo wel door kan met werken.
W. had het in mn buik ook echt vaak! Keer of 3-5 per dag wel.quote:Op woensdag 2 december 2015 23:31 schreef Sicilia het volgende:
Hoe vaak heeft jullie baby de hik per dag? Deze baby heeft echt iedere keer als ik iets drink of eet de hik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |