Allebei!quote:Op donderdag 3 december 2015 09:46 schreef Suikertante het volgende:
Oei toch spannend Bloesem! Heb je er zin in? Ik bedoel, ben je er klaar voor?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 december 2015 11:30 schreef Queens het volgende:
Nou, ik schuif ook stiekem aan...
Maandag knalstrepen geplast (eigenlijk zondag al maar die test had ik snel weggegooid zonder te kijken omdat ik een logé had, na de positieve test op maandag die van zondag uit de prullenbak gevist en ja hoor....ook knalstrepen
), ik ben voor het eerst zwanger! Zo raar!
Ik mag 21 december naar de vk voor een echo en dan de 24e hopelijk met een gerust gevoel op vakantie!
Na een jaar zonder anticonceptie dus opeens 1 maand voor de geplande 'zon, zee en cocktails' vakantie raak! Dat worden dus mocktails![]()
Ik heb nog geen symptomen en raak in de stress bij de gedachte van aan wie we het nu al wel en niet moeten vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al contact gehad met Malteser? Die heeft om dezelfde reden een geplande ks gehad, niet al te lang geleden.quote:Op donderdag 3 december 2015 12:23 schreef onomatopee het volgende:
Getsie klap, naar die onzekerheid zoIk hoop dat het een rekenfoutje is en er over twee weken meer te zien is! Fijn dat je evt eerder langs mag komen, sterkte met het wachten
![]()
Lamb: dit is mijn eerste zwangerschap, sorry, beetje verwarrend verwoord zie ikIk heb een misbruikverleden, daardoor ligt eea wat moeilijker bij mij. Fijn dat een geplande ks voor jou veel rust gaf! Ik kan me daar ook wel veel bij voorstellen hoor, zie (rationeel) voor mij de voordelen er ook wel aan. Maar gevoelsmatig toch ingewikkeld.. Chanty en Bloesem, dankjewel
Bloesem, wat mooi dat jullie die meditatie zo samen kunnen doen! Klinkt heel fijn zo
Marjolijntje, fijn dat je zo terecht kan bij je vriendinnen. Lijkt me lastig en heftig, wat je beschrijft over je eerste. Hopelijk gaat het dit keer anders!
Ela![]()
donderdag 3 december 2015 12:09 schreef Miezziej het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 3 december 2015 13:11 schreef ikke_84 het volgende:
Queens welkom![]()
Ik mag 21 dec ook voor de eerst echospannend he!
Ik heb het 2 vriendinnen verteld en mijn zwager en schoonzus weten het. Voor de rest willen we de eerste echo afwachten. Gewoon doen wat goed voelt voor jullie.
In mijn omgeving is niemand er echt mee bezig.. Ik heb ook niemand verteld dat we bezig waren met proberen etc. Mijn schoonmoeder zou zich alleen maar zorgen maken, en mijn moeder zei vorig jaar dat ik nog maar even moest wachtenquote:Op donderdag 3 december 2015 13:55 schreef Queens het volgende:
[..]
donderdag 3 december 2015 12:09 schreef Miezziej het volgende:[/b]
[..]
Gefeliciteerd!
Ik heb nog aan niemand verteld. Ik denk dat ik dat ook nog wel een tijdje zo hou...![]()
Misschien dat ik het met kerst ga vertellen aan mijn (schoon)moeder en broers en zussen... Ligt er een beetje aan hoe het gaat enzo natuurlijk.
Ik ben nogal een pessimistisch type, valt het op
Ikke_84...wat toevallig, ook de 21e!![]()
Miezziej, is er een reden waarom je het nu nog niet met iemand close wilt delen?
Ik ga het sowieso aan mijn beste vriendin vertellen alleen is die een dag na mijn positieve test getrouwd dus ik wacht even een goed moment af.
Verder hebben wij beide nogal veel broers/zussen/beste vrienden (waarvan een aantal recent miskramen hebben gehad) dus dat maakt het zo lastig. Ik vertel het het liefste alleen aan mijn 2 beste vriendinnen en 1 zus en de rest vd familie pas na de echo maar dat vind ik dan weer zo lullig voor mijn vriend omdat hij het dan met niemand mag delen![]()
Zo stom dit, helemaal niet over nagedacht allemaal! Waarschijnlijk maak ik er ook een veel te groot probleem van
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren, wat leuk - het stroomt hier vol met zomerbaby's!
Ik vind het altijd knap als mensen het vertellen kunnen uitstellen. Hier wist de familie het in elk geval meteen na de eerste positieve test, net als mijn beste vriendinnen. En op school heb ik het met 10 weken verteld omdat m'n buik al zo begon uit te zetten.
Ik ga zo even naar de VK toe. Bespreken wat ik nu het beste kan doen. Mijn gevoel zegt: niet meer werken. Ik ben denk ik tijdens die ouderavond zo over al m'n grenzen heengegaan dat m'n lichaam me enorm terugfloot. En als ik eerlijk ben - de afgelopen tijd gingen al mijn lessen gepaard met harde buiken. Maar dat negeer ik meestal, ik vind het namelijk supergezellig op school. Maar goed - baby, A en ik zijn belangrijker. Dat besef begint nu wel te komen.
quote:Op donderdag 3 december 2015 14:51 schreef onomatopee het volgende:
Jeetje, ik ben even stil van jullie lieve reacties.. Bedankt daarvoor, ook voor het aanbod om te PM'en ela en JM, waardeer ik heel erg![]()
Marjolijntje, wat goed om te lezen dat het bevallen en voeden voor jou zo helend gewerkt heeft (mooi gezegd!). Klinkt helemaal niet vaag hoor
![]()
Met Malteser heb ik idd al contact LuDann, dankjewel voor het meedenken!
....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |