abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157990788
Gefeliciteerd en welkom nieuwe zwangeren!

Klap, wat een onzekerheid. Ik blijf duimen voor je.

Razz helemaal niet gek dat je je zo voelt. Misschien is haptotherapie wat voor je? Dan leer je weer meer in je lichaam te zitten en in het moment?
pi_157991111
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 14:49 schreef loveli het volgende:

Je hebt nogal wat te verduren gehad met alle onzekerheid, ik gun het je zo dat je toch op een fijne zwangerschap mag terugkijken. Heel veel sterkte!
Wat O+ loveli O+ zegt!
pi_157991173
En klap wat onzeker zo :{ Je kunt niks anders doen dan wachten maar het is wel zenuwslopend.

Ben wat dat betreft zelf ook een beetje bang :@ Wij zagen laatst gelukkig wel een vruchtje met kloppend hartje, maar het was kleiner / minder ver dan ik had verwacht. Kan ook niks anders hopen dat het bij de volgende echo nog steeds goed zit, maar durf nog niet te juichen hoor.
pi_157991218
Klap wat een tegenvaller, als je dan een leeg vruchtzakje ziet. Ik duim voor je dat het nu nog te vroeg was :*

Welkom en gefeliciteerd Ikke, Marjolijntje en queens *O*

Onomatopee, wat fijn dat er zo goed met je wordt mee gedacht :*

Xanteh was de kleine al goed gaan liggen?

Bloesem wat omschrijf je die meditatie mooi O+

Hier een (standaard) liggingsecho gehad. Kindje lag in de goede houding. Alles mooi op schema, alleen is buikje wel ruim 3 weken voor op de groei. Kleine boeddha.
Moet wel even mijn nuchtere zelf weer vinden, want ga dan twijfelen of het wel goed is, want 6 weken geleden was buikje nog gemiddeld. Maar verloskundige maakte zich geen zorgen en met meten kan je er ook iets naast zitten.
  donderdag 3 december 2015 @ 18:09:24 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157991413
Leuke verhalen en heftige verhalen... het kan echt alle kanten op. Dat weet ik wel, maar toch schrik ik ervan als ik het lees.

Ik heb sinds gisteravond anti kots pillen. Ik bleef gaan dus dat ging niet zo lekker. Maar goed, first world problems, gaat wel weer over en goed doel enzo ;)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157991437
Svane, heel herkenbaar van het vertellen. Sinds vandaag dus alles out in the open hier, 16 weken en 4 dagen :D Ik vind het vertellen ook veel te spannend, ben blij dat iedereen het nu weet O+
pi_157991825
Wat een verhalen allemaal zeg... Vind dat wel heel mooi van hier, dat alles zo gedeeld kan en mag worden! O+

Ik ben een dag thuis gebleven.. dagje coconnen en mijn bekken echt rust kunnen geven omdat ik ook niet richting school hoefde om kleuter af te leveren & ze ging ook nog naar de bso. Pas om half 5 in de benen geweest om haar op te halen.
Coconnen was heel fijn en de rust voor mijn bekken ook. Benieuwd wat dat gaat brengen de komende tijd, bekken gaan hard achteruit merk ik :{w
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157992003
Kleine ego-update, niet bijgelezen (alleen 't plaatje van ela kwam voorbij O+ ) Ik lig aan de CTG, omdat ik mini de hele dag maar heel zachtjes voelde in tegenstelling tot haar normale drumfanfare-bewegingen. VK wilde dat ik ivm termijn even liet checken hoe en wat. Gelijk een keurig regelmatige hartslag in beeld, godzijdank O+ Komt even later de VK binnen:

Heb je geen last?
- Waarvan?
Van al die harde buiken
- :o

Wat blijkt, ik heb keurig regelmatige harde buiken :o _O- Waarschijnlijk al de hele dag, waardoor ik mini minder voel. Helemaal niks van meegekregen :') Had alleen pijnlijke menstruatieachtige krampen steeds. Zometeen een echo en een toucher, maar het lijkt er toch zowaar op dat het langzaamaan zo eens gaat beginnen. Ze bood nog aan om (wanneer mogelijk) te strippen, maar ik wacht nog even op de echo en het toucher. Ik blijf nog lekker even liggen en ben benieuwd :)
  donderdag 3 december 2015 @ 18:45:06 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157992074
Sterkte!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157992277
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 18:41 schreef Bloesem. het volgende:
Kleine ego-update, niet bijgelezen (alleen 't plaatje van ela kwam voorbij O+ ) Ik lig aan de CTG, omdat ik mini de hele dag maar heel zachtjes voelde in tegenstelling tot haar normale drumfanfare-bewegingen. VK wilde dat ik ivm termijn even liet checken hoe en wat. Gelijk een keurig regelmatige hartslag in beeld, godzijdank O+ Komt even later de VK binnen:

Heb je geen last?
- Waarvan?
Van al die harde buiken
- :o

Wat blijkt, ik heb keurig regelmatige harde buiken :o _O- Waarschijnlijk al de hele dag, waardoor ik mini minder voel. Helemaal niks van meegekregen :') Had alleen pijnlijke menstruatieachtige krampen steeds. Zometeen een echo en een toucher, maar het lijkt er toch zowaar op dat het langzaamaan zo eens gaat beginnen. Ze bood nog aan om (wanneer mogelijk) te strippen, maar ik wacht nog even op de echo en het toucher. Ik blijf nog lekker even liggen en ben benieuwd :)
Spannend! En bekend verhaal… :')
Lig je te creperen, laat de ctg niets zien (maar die werden steeds aangelegd door de verpleging en niet door de gyn), komen ze random even aanleggen, blijk je allemaal buiken te hebben. 8)7

Razz, stop lekker met werken. Al dat gedoe is ook niet goed voor jullie, en buiken moet je niet negeren. Straks gaat er iets door zetten en dan sla je jezelf voor je hoofd. Even streng zijn voor jezelf. o|O

Vandaag was ik weer ontzettend kniftig en kritisch, en betrap mezelf weer op nesteldrang (en het is zooooooo moeilijk daar niets mee te doen nu, dus als vervanging van schoonmaken ben ik maar onzin aan het knutselen). }:|
Ben ook extreem misselijk weer en heb wat mentruatiekramp. Hopelijk zegt het allemaal niets, maar het is wel waar het vorige keer ook mee begon. }:|

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 18:56:30 ]
pi_157992565
Verdomme, mini heeft 't toch onprettig en ik moet ws. worden ingeleid vandaag of morgen :'(
pi_157992696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:09 schreef Bloesem. het volgende:
Verdomme, mini heeft 't toch onprettig en ik moet ws. worden ingeleid vandaag of morgen :'(
Hopelijk herpakt mini zich voldoende om af te mogen wachten. :* Sterkte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 19:19:38 ]
pi_157992783
De duimen draaien volop dat het elk moment spontaan gaat beginnen, Bloesem :*
  donderdag 3 december 2015 @ 19:20:12 #89
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157992825
Succes bloesem!

Rustig aan he myrr.
pi_157992875
Bloesem nee, wat jammer! Hoe kunnen ze dat zien?

En Myrr, de wereld vergaat niet als die kleren niet gewassen zijn he. Rustig aan!
pi_157993099
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:22 schreef Suikertante het volgende:
Bloesem nee, wat jammer! Hoe kunnen ze dat zien?

En Myrr, de wereld vergaat niet als die kleren niet gewassen zijn he. Rustig aan!
I know, en ze worden toch meteen weer vies :') maar het lag nog steeds in de tas allemaal. Voelt toch fijner om fris de bevalling in te gaan ofzo.

Alle hoofdzaken zijn ingepakt, zus kookt eten voor me en ik ben weer (terecht) de bank op gestuurd. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 19:32:23 ]
pi_157993260
Ohhh bloesem ;( dat is totaal niet wat ik hoopte te lezen! Sterkte! Hopelijk besluiten je lijf en meisje dan dat het toch echt tijd is om zelf actie te ondernemen. O+

Myrr :* Fijn dat ze goed voor je zorgen en je terug op de bank sturen!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157993506
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:09 schreef Bloesem. het volgende:
Och nee toch. :( -O- Wat klote.

En Myrr ook, je hebt het idee dat het gaat doorzetten?
pi_157993783
quote:
11s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:46 schreef LuDann het volgende:

[..]

Och nee toch. :( -O- Wat klote.

En Myrr ook, je hebt het idee dat het gaat doorzetten?
Nou ik heb het gevoel dat het niet lang meer duurt, als ik zo de signalen van m'n lichaam oppak. Even een hail Mary dat ik het mis heb en alles weer afzakt zo. O~)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 19:57:34 ]
  donderdag 3 december 2015 @ 19:59:55 #95
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157993845
Oh, wat vervelend Bloesem. Dipt de hartslag of was er iets afwijkende op de echo te zien? Kunnen ze je niet strippen, dan is een inleiding alsnog niet nodig? Is wellicht invasief voor jou, maar wel het minst invasief in verhouding tot alle andere opties, lijkt me.
om het van de positieve kant te bekijken: snel eindelijk je meisje echt ontmoeten! *O*
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157994411
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2015 19:59 schreef Mariposas het volgende:
Oh, wat vervelend Bloesem. Dipt de hartslag of was er iets afwijkende op de echo te zien? Kunnen ze je niet strippen, dan is een inleiding alsnog niet nodig? Is wellicht invasief voor jou, maar wel het minst invasief in verhouding tot alle andere opties, lijkt me.
om het van de positieve kant te bekijken: snel eindelijk je meisje echt ontmoeten! *O*
De hartslag is op zich goed, alleen te stabiel en ze beweegt bijna niet. Dus ze heeft 't gewoon niet fijn denk ik.. Zometeen hoor ik het plan van hoe verder.
pi_157994532
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2015 20:20 schreef Bloesem. het volgende:

[..]

De hartslag is op zich goed, alleen te stabiel en ze beweegt bijna niet. Dus ze heeft 't gewoon niet fijn denk ik.. Zometeen hoor ik het plan van hoe verder.
Ben benieuwd.
pi_157994648
Och bloesem :* Aan je berichtjes te lezen is jouw lichaam er ook wel klaar voor, hopelijk heeft het maar een klein zetje nodig en kun je het helemaal zelf doen, samen met je meisje :* O+

Myrr, dat klinkt ook spannend daar, rustig aan :*
pi_157994927
Spannend bloesem, zet hem op!
Myrr, hopelijk wordt alles weer rustig!

Razz, hoe was het bij je VK?
pi_157995089
Bloesem, oh succes! Ik hoop dat je snel duidelijk hebt over wat er gaat gebeuren!!

@Myrr, sterkte met de stress in je lijf, hopelijk blijft de kleine nog even rustig!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')