Watquote:Op donderdag 3 december 2015 14:49 schreef loveli het volgende:
Je hebt nogal wat te verduren gehad met alle onzekerheid, ik gun het je zo dat je toch op een fijne zwangerschap mag terugkijken. Heel veel sterkte!
Spannend! En bekend verhaal…quote:Op donderdag 3 december 2015 18:41 schreef Bloesem. het volgende:
Kleine ego-update, niet bijgelezen (alleen 't plaatje van ela kwam voorbij) Ik lig aan de CTG, omdat ik mini de hele dag maar heel zachtjes voelde in tegenstelling tot haar normale drumfanfare-bewegingen. VK wilde dat ik ivm termijn even liet checken hoe en wat. Gelijk een keurig regelmatige hartslag in beeld, godzijdank
Komt even later de VK binnen:
Heb je geen last?
- Waarvan?
Van al die harde buiken
-
Wat blijkt, ik heb keurig regelmatige harde buiken![]()
Waarschijnlijk al de hele dag, waardoor ik mini minder voel. Helemaal niks van meegekregen
Had alleen pijnlijke menstruatieachtige krampen steeds. Zometeen een echo en een toucher, maar het lijkt er toch zowaar op dat het langzaamaan zo eens gaat beginnen. Ze bood nog aan om (wanneer mogelijk) te strippen, maar ik wacht nog even op de echo en het toucher. Ik blijf nog lekker even liggen en ben benieuwd
Hopelijk herpakt mini zich voldoende om af te mogen wachten.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:09 schreef Bloesem. het volgende:
Verdomme, mini heeft 't toch onprettig en ik moet ws. worden ingeleid vandaag of morgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 03-12-2015 19:19:38 ]
I know, en ze worden toch meteen weer viesquote:Op donderdag 3 december 2015 19:22 schreef Suikertante het volgende:
Bloesem nee, wat jammer! Hoe kunnen ze dat zien?
En Myrr, de wereld vergaat niet als die kleren niet gewassen zijn he. Rustig aan!
Och nee toch.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:09 schreef Bloesem. het volgende:
Verdomme, mini heeft 't toch onprettig en ik moet ws. worden ingeleid vandaag of morgen
Nou ik heb het gevoel dat het niet lang meer duurt, als ik zo de signalen van m'n lichaam oppak. Even een hail Mary dat ik het mis heb en alles weer afzakt zo.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:46 schreef LuDann het volgende:
[..]
Och nee toch.![]()
Wat klote.
En Myrr ook, je hebt het idee dat het gaat doorzetten?
De hartslag is op zich goed, alleen te stabiel en ze beweegt bijna niet. Dus ze heeft 't gewoon niet fijn denk ik.. Zometeen hoor ik het plan van hoe verder.quote:Op donderdag 3 december 2015 19:59 schreef Mariposas het volgende:
Oh, wat vervelend Bloesem. Dipt de hartslag of was er iets afwijkende op de echo te zien? Kunnen ze je niet strippen, dan is een inleiding alsnog niet nodig? Is wellicht invasief voor jou, maar wel het minst invasief in verhouding tot alle andere opties, lijkt me.
om het van de positieve kant te bekijken: snel eindelijk je meisje echt ontmoeten!
Ben benieuwd.quote:Op donderdag 3 december 2015 20:20 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
De hartslag is op zich goed, alleen te stabiel en ze beweegt bijna niet. Dus ze heeft 't gewoon niet fijn denk ik.. Zometeen hoor ik het plan van hoe verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |