In de week van 14-20 december volgt een nieuw topic waar tussen de 15-20 uitgekozen namen voor de awards staan en kunnen jullie dan stemmen op de user voor de desbetreffende award. Hier komt dan een uitslag met de uiteindelijke top 3.quote:1. De Wim Kieft award - VBLuser die zich heel snel irriteert
2. De Johan Derksen award - VBLuser met de leukste anekdotes
enz...
Ik wou nog een Johan Derksen Award gooien of een Hans Kraay jr Awardquote:Op woensdag 2 december 2015 15:06 schreef Karina het volgende:
De Tommy award
Voor de user die altijd rustig blijft
De Toine award (of Foppe kan ook)
Voor de grootste huilie
(ga er nog over broeden)
Hansie hansie award voor de user die niet serieus wordt genomen of voor de user met de meeste dolle duikavondenquote:Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wou nog een Johan Derksen Award gooien of een Hans Kraay jr Award
Dat gaat een gewilde prijs wordenquote:Op woensdag 2 december 2015 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hansie hansie award voor de user die niet serieus wordt genomen of voor de user met de meeste dolle duikavonden
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hansie hansie award voor de user die niet serieus wordt genomen of voor de user met de meeste dolle duikavonden
Tot nu toe niet nee.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we ook postuumawards voor de gevallen helden?
#durftevragen
Mooi, dan kan jij ons allemaal laten zien hoe het echt moetquote:Op woensdag 2 december 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
Al die awards slaan helemaal nergens op.
Net als jouw posts.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
Je slaat zelf nergens op.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
Eng dit.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:32 schreef onlogisch het volgende:
14) De HMF Award
De beste user van VBL
quote:Op woensdag 2 december 2015 21:52 schreef Caland het volgende:
22) De Anne Frank award
User die opeens nergens meer te bekennen is.
22) De Anne Frank award
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
24) De Bedankt Hans award
Voor de user die het minst serieus genomen wordt in VBL.
Ik denk dat jij het goed zal doen bij de Toine van Peperstraten Awardquote:Op woensdag 2 december 2015 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn verzint allemaal awards voor mij
Ik wist niet dat jij vervelend uit de hoek kon komen?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn verzint allemaal awards voor mij
Mijn tranen zijn op van het huilen.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het goed zal doen bij de Toine van Peperstraten Award
Zie je.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we nog een Yaya Sanogo award voor de minst zinvolle dingen bijdragende user van het stel?
22) De Anne Frank award
Zo blijven ze schaars, en dus gewildquote:In de week van 14-20 december volgt een nieuw topic waar alle uitgekozen namen voor de awards staan en kunnen jullie dan stemmen op de user voor de desbetreffende award
Heb ik erbij toegevoegdquote:Op woensdag 2 december 2015 22:27 schreef onlogisch het volgende:
Overigens vind ik wel dat er een selectie moet komen van max 15 of 20 awards welke uitgereikt worden. Want in de OP staat nu :
[..]
Zo blijven ze schaars, en dus gewild
Auquote:Op woensdag 2 december 2015 22:15 schreef hafcfan het volgende:
27) De Twente award.
Voor de user die in een jaar het verst achteruit is gegaan.
Oftewel de usert met een Ajaxfacequote:Op donderdag 3 december 2015 01:16 schreef hhh38 het volgende:
De Jan-Joost van Gangelen-award: de user die altijd pretendeert objectief te zijn, maar duidelijk partijdig is.
Voor de user met de meeste Lief dagboek posts.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:52 schreef Caland het volgende:
22) De Anne Frank award
Kiek em goan.quote:Op donderdag 3 december 2015 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik schud dit zo allemaal uit mijn mouw.
Mooiequote:Op donderdag 3 december 2015 11:28 schreef hhh38 het volgende:
Bart van Oosterveen award: de user die bij niemand geliefd is, maar toch actief blijft.
Caland zou aan deze award een hele foute omschrijving toekennen.quote:Op donderdag 3 december 2015 15:14 schreef DonRaja het volgende:
De Johan Cruijff award.
Award voor de user die in eerste instantie altijd gelijk heb, maar waarvan later blijkt dat hij eigenlijk geen user is en dus ook geen gelijk heb in tweede instantie, aangezien je een user moet zijn om gelijk te kunnen hebben. Dat maakt dan weer dat deze award niet gewonnen kan worden omdat je geen user moet zijn om 'm te kunnen winnen. Maar dat is logisch.
22) De Anne Frank award
2 VBL mods met Surinaamse roots, het begin is er. Het is een kwestie van geduld, voor heel Holland Sranan lult.quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:49 schreef opperkleurder het volgende:
De Ronnie Brunswijk award
Voor de beste mod met Surinaamse roots
Go for it!quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit nog in de procedure een Surinaamse identiteit aan te vragen
quote:PSA Personen van Surinaamse Afkomst (wet)
PSA document aanvragen en de PSA status activeren
Om het PSA document te kunnen aanvragen zult u het aanvraagformulier dienen in te vullen en in te zenden, met de vereiste documenten/bewijzen die u daarbij heeft gevoegd.
Uw aanvraag kan niet op een andere manier worden ingediend.
A. Belangrijke informatie ter voorbereiding van de aanvraag
U zal het volgende moeten verzamelen:
Een recente, niet gebruikte, zwart-wit pasfoto (dezelfde kwaliteit als v/e paspoort);
De vereiste documenten/bewijsstukken die voor uw persoonlijke aanvraag van toepassing zijn (zie verder Benodigde documenten/bewijsstukken).
Het aantal documenten/bewijsstukken kan variëren van min.2 tot max. 8.
Het kan dus van persoon tot persoon verschillen.
Dit is geheel afhankelijk van het antwoord op vragen zoals: Bent u zelf PSA gerechtigde; ontleent u het recht aan een PSA; bent u gehuwd of niet; betreft het een minderjarige.
Nadat u uw aanvraag heeft ingezonden, zal het niet mogelijk zijn om achteraf een document in te zenden.
Onvolledige aanvragen zullen niet in behandeling worden genomen. In dat geval zult u gevraagd worden om een geheel nieuwe aanvraag in te zenden.
De schrijver van punt B had zich waarschijnlijk verslapen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:45 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben die tekst hierboven aan het doorlezen en vraag me nu af waar punt B is gebleven...
Dan moet er een award voor beste Groningse mod komen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 18:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zit nog in de procedure een Surinaamse identiteit aan te vragen
Wat ga je vanavond eten?quote:Op zaterdag 5 december 2015 16:49 schreef opperkleurder het volgende:
De Drizzt_DoUrden award
Voor de user met de meest voorspelbare posts
jij wint zeker een awardsquote:Op woensdag 2 december 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
jij wint de Jessica alba awardsquote:Op donderdag 3 december 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de user met de meeste Lief dagboek posts.
Speciaal voor Jessica kunnen we wel een Mom of the Year award organiseren maar die heeft ze alquote:
quote:
Leugens! Ik heb al aangegeven dat ik niet mee doe.quote:Op maandag 7 december 2015 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie het puntje onderaan, bij 'voordat je reageert'.
De topic pointer zegt dat je mee doet, dus je doet meequote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Leugens! Ik heb al aangegeven dat ik niet mee doe.
Kan er niks aan doen. Het staat in de topic pointer dus is het waar. Je hebt nu zelfs al meerdere keren gepost, dat zullen dus meerdere nominaties worden...quote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Leugens! Ik heb al aangegeven dat ik niet mee doe.
Deze award kan je aan nagenoeg heel VBL gevenquote:Op maandag 7 december 2015 14:54 schreef MPC60 het volgende:
De teletekstsupporter award.
Altijd een grote bek maar nooit een stadion van binnen gezien.
Wat een act zeg.quote:Op maandag 7 december 2015 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nober acteert een beetje de Johan Derksen in dit topic, doen alsof je niet wil winnen waardoor iedereen op je gaat stemmen om te kijken hoe je reageert.
De Mani Awardquote:Op maandag 7 december 2015 16:52 schreef Mani89 het volgende:
De Pascanus Award
Voor de user met het slechtste bijnaampje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |