jij wint zeker een awardsquote:Op woensdag 2 december 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
Al die awards slaan helemaal nergens op.
jij wint de Jessica alba awardsquote:Op donderdag 3 december 2015 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voor de user met de meeste Lief dagboek posts.
Speciaal voor Jessica kunnen we wel een Mom of the Year award organiseren maar die heeft ze alquote:
quote:
Leugens! Ik heb al aangegeven dat ik niet mee doe.quote:Op maandag 7 december 2015 14:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zie het puntje onderaan, bij 'voordat je reageert'.
De topic pointer zegt dat je mee doet, dus je doet meequote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Leugens! Ik heb al aangegeven dat ik niet mee doe.
Kan er niks aan doen. Het staat in de topic pointer dus is het waar. Je hebt nu zelfs al meerdere keren gepost, dat zullen dus meerdere nominaties worden...quote:Op maandag 7 december 2015 14:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Leugens! Ik heb al aangegeven dat ik niet mee doe.
Deze award kan je aan nagenoeg heel VBL gevenquote:Op maandag 7 december 2015 14:54 schreef MPC60 het volgende:
De teletekstsupporter award.
Altijd een grote bek maar nooit een stadion van binnen gezien.
Wat een act zeg.quote:Op maandag 7 december 2015 15:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nober acteert een beetje de Johan Derksen in dit topic, doen alsof je niet wil winnen waardoor iedereen op je gaat stemmen om te kijken hoe je reageert.
De Mani Awardquote:Op maandag 7 december 2015 16:52 schreef Mani89 het volgende:
De Pascanus Award
Voor de user met het slechtste bijnaampje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |