In de week van 14-20 december volgt een nieuw topic waar tussen de 15-20 uitgekozen namen voor de awards staan en kunnen jullie dan stemmen op de user voor de desbetreffende award. Hier komt dan een uitslag met de uiteindelijke top 3.quote:1. De Wim Kieft award - VBLuser die zich heel snel irriteert
2. De Johan Derksen award - VBLuser met de leukste anekdotes
enz...
Ik wou nog een Johan Derksen Award gooien of een Hans Kraay jr Awardquote:Op woensdag 2 december 2015 15:06 schreef Karina het volgende:
De Tommy award
Voor de user die altijd rustig blijft
De Toine award (of Foppe kan ook)
Voor de grootste huilie
(ga er nog over broeden)
Hansie hansie award voor de user die niet serieus wordt genomen of voor de user met de meeste dolle duikavondenquote:Op woensdag 2 december 2015 15:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik wou nog een Johan Derksen Award gooien of een Hans Kraay jr Award
Dat gaat een gewilde prijs wordenquote:Op woensdag 2 december 2015 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hansie hansie award voor de user die niet serieus wordt genomen of voor de user met de meeste dolle duikavonden
quote:Op woensdag 2 december 2015 15:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Hansie hansie award voor de user die niet serieus wordt genomen of voor de user met de meeste dolle duikavonden
Tot nu toe niet nee.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we ook postuumawards voor de gevallen helden?
#durftevragen
Mooi, dan kan jij ons allemaal laten zien hoe het echt moetquote:Op woensdag 2 december 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
Al die awards slaan helemaal nergens op.
Net als jouw posts.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
Je slaat zelf nergens op.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:30 schreef Nober het volgende:
Eng dit.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:32 schreef onlogisch het volgende:
14) De HMF Award
De beste user van VBL
quote:Op woensdag 2 december 2015 21:52 schreef Caland het volgende:
22) De Anne Frank award
User die opeens nergens meer te bekennen is.
quote:Op woensdag 2 december 2015 21:52 schreef Caland het volgende:
22) De Anne Frank award
User die opeens nergens meer te bekennen is.
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 2 december 2015 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
24) De Bedankt Hans award
Voor de user die het minst serieus genomen wordt in VBL.
Ik denk dat jij het goed zal doen bij de Toine van Peperstraten Awardquote:Op woensdag 2 december 2015 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn verzint allemaal awards voor mij
Ik wist niet dat jij vervelend uit de hoek kon komen?quote:Op woensdag 2 december 2015 22:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stijn verzint allemaal awards voor mij
Mijn tranen zijn op van het huilen.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het goed zal doen bij de Toine van Peperstraten Award
Zie je.quote:Op woensdag 2 december 2015 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Hebben we nog een Yaya Sanogo award voor de minst zinvolle dingen bijdragende user van het stel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |