Daar heeft zij geen recht van spreken over.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef betyar het volgende:
Was boos omdat ik van vrijdag op zaterdag niet thuis heb geslapen en vroeg over de app of het vannacht lekker was.......
Daar hebben we het over gehad en ik ben van mening dat zij ook gewoon haar deel behoort te krijgen. Daar zijn we mee bezig. Ze wil nog steeds niks maar dat vind ik geen goed idee om later scheve gezichten te voorkomen.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:40 schreef FANN het volgende:
Ik bedoel dat ik het niet nodig vind dat alles in het voordeel van TS wordt geregeld, financiëel
etc... en daar begint het aardig op te lijken, maar dat vond ik in deel 1 of 2 al.
Dat is dan mooiquote:Op maandag 11 januari 2016 17:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar hebben we het over gehad en ik ben van mening dat zij ook gewoon haar deel behoort te krijgen. Daar zijn we mee bezig. Ze wil nog steeds niks maar dat vind ik geen goed idee om later scheve gezichten te voorkomen.
Ik heb het al eerder gezegd; ik vind dat je het uitstekend doetquote:Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef betyar het volgende:
Ik zei dat ik haar geen verantwoording hoef af te leggen en ik niet deze kant op wil wat betreft onze verhouding en ik ook mijn eigen weg ga. Dat snapte ze en heeft haar excuses aangeboden.
Dank u.Gisteren ook gewoon daar geweest, was een kindercarnavalsactiviteit. Erg gezellig gehad.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd; ik vind dat je het uitstekend doet
Goed gedaan. Ben er ook (tijdelijk) doorheen gegaan, en ik vond het best lastig om wel gewoon de activiteiten rond de kleine door te laten gaan. Ze bleef dan heel leuk en haast relatie-achtig doen, terwijl ik het wat zakelijker wilde houden. Het is in het begin balanceren, maar ook dat went dan weer.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Dank u.Gisteren ook gewoon daar geweest, was een kindercarnavalsactiviteit. Erg gezellig gehad.
Bij ons komt het niet meer goed. Ik heb haar rond 2002 al een keer vergeven. Toen was het excuus dat ik er nooit was..........quote:Op maandag 11 januari 2016 20:41 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Goed gedaan. Ben er ook (tijdelijk) doorheen gegaan, en ik vond het best lastig om wel gewoon de activiteiten rond de kleine door te laten gaan. Ze bleef dan heel leuk en haast relatie-achtig doen, terwijl ik het wat zakelijker wilde houden. Het is in het begin balanceren, maar ook dat went dan weer.
Maar goed, bijna een jaar later kwam het bij ons weer goed.
de muts....quote:Op maandag 1 februari 2016 20:24 schreef betyar het volgende:
Update. Ex heeft aangegeven in een appje dat ze misschien nu pas inziet wat voor geweldige vent ik ben en ze me toch echt wel mist als maatje.
Ze is stikjaloers op de vrouw die ik heb leren kennen.
Ik heb haar gezegd dat ze een bewuste keuze heeft gemaakt en ze haar geluk in haar nieuwe leven moet zien te vinden.
maatje is niets mis mee, echtgenoot, minnaar en partner is een ander verhaalquote:Op maandag 1 februari 2016 20:24 schreef betyar het volgende:
Update. Ex heeft aangegeven in een appje dat ze misschien nu pas inziet wat voor geweldige vent ik ben en ze me toch echt wel mist als maatje.
Ik heb haar gezegd dat ze een bewuste keuze heeft gemaakt en ze haar geluk in haar nieuwe leven moet zien te vinden.
Yep, daar heb ik dus expliciet naar gevraagd. Haar antwoord: maatjes worden niet jaloers.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
maatje is niets mis mee, echtgenoot, minnaar en partner is een ander verhaal
wat wil jij? daar moet je mee verder, niet elkaar voeden met valse voorwendselsquote:Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, daar heb ik dus expliciet naar gevraagd. Haar antwoord: maatjes worden niet jaloers.
Oei, was ze altijd al zo wispelturig?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, daar heb ik dus expliciet naar gevraagd. Haar antwoord: maatjes worden niet jaloers.
Mooiequote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ach ja soms kom je er achter dat het groene gras van de buren kunstgras is.
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:24 schreef betyar het volgende:
En nu?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze hier komt jankt ze iedere keer.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:38 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Oei, was ze altijd al zo wispelturig?
Ik vind dat niet niks hoor, dat ze zomaar een emotionele handgranaat bij jou naar binnen gooit. Deze twijfels moet ze bij haar therapeut uiten, toch niet bij jou?
Voor de kinderen lijkt het mij eerste prioriteit om een goede (zakelijke) relatie op te bouwen als co-ouders, en op die manier een basis te leggen voor een goede opvoeding. Als ze daar al vrij snel allerlei emotionele struggles in gaat betrekken, dan maakt ze het alleen maar lastiger en lastiger.
Ik wil kijken hoe loopt met mijn nieuwe vlam. Terug? Nooit!quote:Op maandag 1 februari 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
wat wil jij? daar moet je mee verder, niet elkaar voeden met valse voorwendsels
duidelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wil kijken hoe loopt met mijn nieuwe vlam. Terug? Nooit!
Dat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt wist ik haar in het begin te vertellen, daar de spanning hier het gezin, nu heeft ze geen van beide meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef sacha het volgende:
[..]
goed zo, aanpakken, speelkwartier is allang over
Getver... het is te overwegen om simpelweg vriendelijk te vragen of ze niet meer wil huilen als ze langs komt. Dat je liever de band eenvoudig houdt, gericht op de opvoeding.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze hier komt jankt ze iedere keer.
Wut? Is ze ook al weg bij die knakker?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:20 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt wist ik haar in het begin te vertellen, daar de spanning hier het gezin, nu heeft ze geen van beide meer.
.
Uitstekend, niet terugkijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb ik gezegd. Huilen niet meer hier.quote:Op woensdag 3 februari 2016 10:41 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Getver... het is te overwegen om simpelweg vriendelijk te vragen of ze niet meer wil huilen als ze langs komt. Dat je liever de band eenvoudig houdt, gericht op de opvoeding.
Maar goed, misschien heb je er zelf geen last van.
Nee, ze moet er daar maar iets van maken.quote:Op woensdag 3 februari 2016 11:04 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wut? Is ze ook al weg bij die knakker?
quote:Op woensdag 3 februari 2016 18:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Heb ik gezegd. Huilen niet meer hier.
Je bent wel heel snel over je vrouw heen. Volgens mij was de liefde van twee kanten over?quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Achteraf gezien heb ik 1.5 jaar aan een dood paard lopen trekken. Ik had vrij vlug rust. Dus ja, ik denk dat ik zodra ze terughoudend begon te doen ik er na een tijd wel klaar mee was. Heb er nog keihard voor gevochten en hield en hou nog van haar nu wel op een andere manier. Ik koester de leuke momenten en zal daar nog vaak aan terug denken. Echter wat ze nu heeft gedaan was en is onvergeeflijk. Ik blijf ook niet stilzitten op de bank hè.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 06:44 schreef annavankleef het volgende:
[..]
Je bent wel heel snel over je vrouw heen. Volgens mij was de liefde van twee kanten over?
Ik vind sowieso de combinatie van (overmatig) drinken en kinderen niet zo jofel. Mijn ouders hielden echt wel van een feestje, maar niet waar wij bij waren.quote:Op dinsdag 6 september 2016 11:41 schreef Cathmar het volgende:
Dat je kinderen hun moeder zo moeten zien
Dat gaat nou eenmaal zoiezo met breakups.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:05 schreef praadje het volgende:
Dit topic is zoiezo al een heel drama van kijk mij goed en haar slecht zijn.
Perspectief bepaalt vaak de vertaling van de observatie.quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:05 schreef praadje het volgende:
Hoeft niet hoor.quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat gaat nou eenmaal zoiezo met breakups.
Nee hoor, kan natuurlijk de correspondentie hier op fok gooien maar dat vind ik niet zo netjes. Ze is gewoon heel wisselvallig en jaloers, dat laatste heeft ze ook gezegd, waarom ze dat is is mij een raadsel. Ze mist het een en ander. Ook twijfelt ze of ze nu gelukkig is en er maar het beste van moet maken...... Dat ik dan zo nu en dan een emmer stront over me heen krijg, tja. Dat is vervelend maar poets het er met gemak vanaf. De scheiding zelf zijn we netjes uitgekomen.....quote:Op dinsdag 6 september 2016 14:05 schreef praadje het volgende:
Ah ja dat is onmogelijk he, want vrouwquote:Op dinsdag 6 september 2016 14:05 schreef praadje het volgende:
Ze hebben kinderen. Dus dat is een beetje onmogelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2016 22:26 schreef FlipjeHolland het volgende:
misschien moet je je handen dan es voorgoed van dr af trekken.
Je krijgt in dit topic de indruk dat hij meer met haar bezig is dan met zijn kinderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 02:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ze hebben kinderen. Dus dat is een beetje onmogelijk.
Dat is helemaal niet onmogelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 02:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onmogelijk is scherp gesteld, maar het blijft gewoon de moeder van je kinderen en dus is het vrij lastig om dan geen omgang te hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 08:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet onmogelijk.
Zeker omdat de kinderen gewoon recht hebben op omgang met beide en tenzij de kinderen zelf, zonder manipulatie besluiten dat ze dat niet meer willen wanneer ze oud genoeg zijn, moet je dat ook niet willen veranderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onmogelijk is scherp gesteld, maar het blijft gewoon de moeder van je kinderen en dus is het vrij lastig om dan geen omgang te hebben.
Gezien wat er allemaal al gebeurt is zou ik dat omgaan zo zakelijk mogelijk houden. Goede afspraken maken over de kinderen en je zo weinig mogelijk met elkaar bemoeien.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onmogelijk is scherp gesteld, maar het blijft gewoon de moeder van je kinderen en dus is het vrij lastig om dan geen omgang te hebben.
Omgang beperken tot afspraken omtrend de kinderen en verder elk contact afhouden.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 09:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig op die momenten dat je allebei ergens bij wilt zijn (bijv. zwemdiploma dat soort dingen). Hoe doe je dat dan? Gewoon er niet bij zijn?quote:Op donderdag 13 oktober 2016 10:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Omgang beperken tot afspraken omtrend de kinderen en verder elk contact afhouden.
Je hoeft toch niet bij elkaar te zitten? Je geeft de datum en tijd van afzwemmen en verder laat je het zoals het is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 10:42 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig op die momenten dat je allebei ergens bij wilt zijn (bijv. zwemdiploma dat soort dingen). Hoe doe je dat dan? Gewoon er niet bij zijn?
Dan hoef je echt niet naar dezelfde feestjes een uitgaansgelegenheden te gaan en al helemaal niet als je ex nog gevoelens heeft en je kunt verwachten dat eea verkeerd gaat als er teveel gedronken is.quote:Op donderdag 13 oktober 2016 02:45 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tussen je handen volledig van iemand aftrekken en naar dezelfde feestjes gaan zit een zee van ruimte...quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Dan hoef je echt niet naar dezelfde feestjes een uitgaansgelegenheden te gaan en al helemaal niet als je ex nog gevoelens heeft en je kunt verwachten dat eea verkeerd gaat als er teveel gedronken is.
Hou gewoon afstand en het concreet op afspraken mbt de kinderen.
Je laat elkaar gewoon met rust, communiceren en contact over de kinderen is het enige contact wat er hoeft te zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Tussen je handen volledig van iemand aftrekken en naar dezelfde feestjes gaan zit een zee van ruimte...
ja en hij is er ondertussen al weer bijna een jaar mee bezig met die snol. het gaat aleen maar over haar in de 3 topics. zou dan toch bijna gaan denken dat hij die gene met het probleem is.....quote:Op donderdag 13 oktober 2016 07:01 schreef Barrah het volgende:
[..]
Je krijgt in dit topic de indruk dat hij meer met haar bezig is dan met zijn kinderen.
Sommige dingen verander je niet als ex. Werkt het niet samen, creëer dan afstand en zorg binnen de afspraken zo goed mogelijk voor je kinderen. Loopt het daar uit de klauwen, schakel dan externe hulp uit. Door steeds in conflicten terecht te komen loop je zelfs het risico dat je ook je kinderen verliest.
Een scheiding is nooit makkelijk en er komt een hoop verwerking bij kijken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:40 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
ja en hij is er ondertussen al weer bijna een jaar mee bezig met die snol. het gaat aleen maar over haar in de 3 topics. zou dan toch bijna gaan denken dat hij die gene met het probleem is.....
Zou Nostalgist dat weten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
Verrek, ik dacht dat betyar en Leandra een koppel waren...
Bijna een jaar ja, dit topic gaat dan ook over mij en mijn bijna ex-vrouw, als ik het over de kinderen wil hebben open ik wel een topic over de kinderen. Met de kids gaat het gelukkig helemaal goed en voor zover ik merk zijn ze lekker tevreden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 16:40 schreef FlipjeHolland het volgende:
[..]
ja en hij is er ondertussen al weer bijna een jaar mee bezig met die snol. het gaat aleen maar over haar in de 3 topics. zou dan toch bijna gaan denken dat hij die gene met het probleem is.....
Dan kwam ie er niet zo makkelijk vanafquote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 12:14 schreef Ryan3 het volgende:
Sssssssstttttttttttttquote:
Truequote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:54 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan kwam ie er niet zo makkelijk vanaf
Tevreden kinderen in een vechtscheiding? Bijzonder.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 21:04 schreef betyar het volgende:
[..]
Bijna een jaar ja, dit topic gaat dan ook over mij en mijn bijna ex-vrouw, als ik het over de kinderen wil hebben open ik wel een topic over de kinderen. Met de kids gaat het gelukkig helemaal goed en voor zover ik merk zijn ze lekker tevreden.
Je moet vooral doorgaan met je eigen leven en nieuwe rollen aannemen. Maar als jouw ex erg slecht in haar vel zit blijft het toch de moeder van jouw kinderen en al was het alleen maar voor de kinderen, dan is enige betrokkenheid helemaal niet vreemd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 15:38 schreef Ticootje het volgende:
Je laat elkaar gewoon met rust, communiceren en contact over de kinderen is het enige contact wat er hoeft te zijn.
Zeker in het begin is het bij zulke lastige exen wel verstandig om het contact zoveel mogelijk te beperken.
Vechtscheiding? Nee hoor, dat verloopt prima. Zakelijk zijn we het helemaal eens. Alleen haar gedrag richting mij en mijn vriendin is best bijzonder te noemen aangezien zij toch echt is vreemdgegaan en nu toch gelukkig moet zijn daar?quote:Op vrijdag 14 oktober 2016 23:09 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Tevreden kinderen in een vechtscheiding? Bijzonder.
Hoezo "moet"? Mogelijk heeft ze een keuze gemaakt waar ze uiteindelijk ongelukkig van is geworden. Kan ons helaas allemaal overkomen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Vechtscheiding? Nee hoor, dat verloopt prima. Zakelijk zijn we het helemaal eens. Alleen haar gedrag richting mij en mijn vriendin is best bijzonder te noemen aangezien zij toch echt is vreemdgegaan en nu toch gelukkig moet zijn daar?
Dat doe ik ook. Heb haar duidelijk gemaakt dat ik er helemaal klaar mee ben en het contact wil beperken tot de kinderen.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:25 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoezo "moet"? Mogelijk heeft ze een keuze gemaakt waar ze uiteindelijk ongelukkig van is geworden. Kan ons helaas allemaal overkomen.
Wat niet wil zeggen dat jij niet gewoon door moet gaan met je eigen leven.
Oké.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Heb haar duidelijk gemaakt dat ik er helemaal klaar mee ben en het contact wil beperken tot de kinderen.
Kinderen moeten vooral kind kunnen zijn, zonder de last van hun ouders op hun schouders, ook (en vooral) als zij gescheiden zijn.quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:57 schreef mrspoeZ het volgende:
Het lijkt me voor de kinderen alleen zo moeilijk als ze nooit zien hoe moeilijk papa het heeft
Grappig is dat. Mijn kinderen (nu 17 en 19) geven aan dat ze het fijn vinden dat ik hen toendertijd (3 en 5) liet zien dat ik het óók naar vond dat papa niet meer bij ons woonde.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:32 schreef Barrah het volgende:
[..]
Kinderen moeten vooral kind kunnen zijn, zonder de last van hun ouders op hun schouders, ook (en vooral) als zij gescheiden zijn.
Laten merken dat je de oude gezinssituatie en de fijne tijd met je ex ook zo mist is heel wat anders dan hen opzadelen met je lasten en verdriet.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:41 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Grappig is dat. Mijn kinderen (nu 17 en 19) geven aan dat ze het fijn vinden dat ik hen toendertijd (3 en 5) liet zien dat ik het óók naar vond dat papa niet meer bij ons woonde.
Okay.quote:Op zondag 16 oktober 2016 21:50 schreef Barrah het volgende:
[..]
Laten merken dat je de oude gezinssituatie en de fijne tijd met je ex ook zo mist is heel wat anders dan hen opzadelen met je lasten en verdriet.
Als je schrijft "hoe moeilijk papa het heeft" denk ik eerder aan het laatste dan het eerste.
Nee, dat heb ik ook. Ik vind het erg om haar zo te zien......quote:Op zondag 16 oktober 2016 20:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oké.
Vind je het gek dat ik een beetje medelijden geb met je ex?
Gefeliciteerd. Hoe voelt het?quote:Op donderdag 24 november 2016 22:05 schreef betyar het volgende:
Afgelopen maandag de papieren getekend.
Goed, alles is geregeld zoals we wilden.quote:Op vrijdag 25 november 2016 07:11 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoe voelt het?
Wij hadden een huis samen en toen ik de akte van verdeling kreeg, was dat gevoelsmatig wel het afsluiten van een hoofdstuk.
Mooi! Lekker weer een nieuw hoofdstuk.quote:Op vrijdag 25 november 2016 09:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Goed, alles is geregeld zoals we wilden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |