Daar heeft zij geen recht van spreken over.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef betyar het volgende:
Was boos omdat ik van vrijdag op zaterdag niet thuis heb geslapen en vroeg over de app of het vannacht lekker was.......
Daar hebben we het over gehad en ik ben van mening dat zij ook gewoon haar deel behoort te krijgen. Daar zijn we mee bezig. Ze wil nog steeds niks maar dat vind ik geen goed idee om later scheve gezichten te voorkomen.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:40 schreef FANN het volgende:
Ik bedoel dat ik het niet nodig vind dat alles in het voordeel van TS wordt geregeld, financiëel
etc... en daar begint het aardig op te lijken, maar dat vond ik in deel 1 of 2 al.
Dat is dan mooiquote:Op maandag 11 januari 2016 17:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Daar hebben we het over gehad en ik ben van mening dat zij ook gewoon haar deel behoort te krijgen. Daar zijn we mee bezig. Ze wil nog steeds niks maar dat vind ik geen goed idee om later scheve gezichten te voorkomen.
Ik heb het al eerder gezegd; ik vind dat je het uitstekend doetquote:Op zondag 10 januari 2016 10:58 schreef betyar het volgende:
Ik zei dat ik haar geen verantwoording hoef af te leggen en ik niet deze kant op wil wat betreft onze verhouding en ik ook mijn eigen weg ga. Dat snapte ze en heeft haar excuses aangeboden.
Dank u.Gisteren ook gewoon daar geweest, was een kindercarnavalsactiviteit. Erg gezellig gehad.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:44 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd; ik vind dat je het uitstekend doet
Goed gedaan. Ben er ook (tijdelijk) doorheen gegaan, en ik vond het best lastig om wel gewoon de activiteiten rond de kleine door te laten gaan. Ze bleef dan heel leuk en haast relatie-achtig doen, terwijl ik het wat zakelijker wilde houden. Het is in het begin balanceren, maar ook dat went dan weer.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Dank u.Gisteren ook gewoon daar geweest, was een kindercarnavalsactiviteit. Erg gezellig gehad.
Bij ons komt het niet meer goed. Ik heb haar rond 2002 al een keer vergeven. Toen was het excuus dat ik er nooit was..........quote:Op maandag 11 januari 2016 20:41 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Goed gedaan. Ben er ook (tijdelijk) doorheen gegaan, en ik vond het best lastig om wel gewoon de activiteiten rond de kleine door te laten gaan. Ze bleef dan heel leuk en haast relatie-achtig doen, terwijl ik het wat zakelijker wilde houden. Het is in het begin balanceren, maar ook dat went dan weer.
Maar goed, bijna een jaar later kwam het bij ons weer goed.
de muts....quote:Op maandag 1 februari 2016 20:24 schreef betyar het volgende:
Update. Ex heeft aangegeven in een appje dat ze misschien nu pas inziet wat voor geweldige vent ik ben en ze me toch echt wel mist als maatje.
Ze is stikjaloers op de vrouw die ik heb leren kennen.
Ik heb haar gezegd dat ze een bewuste keuze heeft gemaakt en ze haar geluk in haar nieuwe leven moet zien te vinden.
maatje is niets mis mee, echtgenoot, minnaar en partner is een ander verhaalquote:Op maandag 1 februari 2016 20:24 schreef betyar het volgende:
Update. Ex heeft aangegeven in een appje dat ze misschien nu pas inziet wat voor geweldige vent ik ben en ze me toch echt wel mist als maatje.
Ik heb haar gezegd dat ze een bewuste keuze heeft gemaakt en ze haar geluk in haar nieuwe leven moet zien te vinden.
Yep, daar heb ik dus expliciet naar gevraagd. Haar antwoord: maatjes worden niet jaloers.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:08 schreef sacha het volgende:
[..]
maatje is niets mis mee, echtgenoot, minnaar en partner is een ander verhaal
wat wil jij? daar moet je mee verder, niet elkaar voeden met valse voorwendselsquote:Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, daar heb ik dus expliciet naar gevraagd. Haar antwoord: maatjes worden niet jaloers.
Oei, was ze altijd al zo wispelturig?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Yep, daar heb ik dus expliciet naar gevraagd. Haar antwoord: maatjes worden niet jaloers.
Mooiequote:Op maandag 1 februari 2016 20:36 schreef Norma_Jeane het volgende:
Ach ja soms kom je er achter dat het groene gras van de buren kunstgras is.
quote:Op maandag 1 februari 2016 20:24 schreef betyar het volgende:
En nu?quote:Op maandag 1 februari 2016 21:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze hier komt jankt ze iedere keer.quote:Op maandag 1 februari 2016 21:38 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Oei, was ze altijd al zo wispelturig?
Ik vind dat niet niks hoor, dat ze zomaar een emotionele handgranaat bij jou naar binnen gooit. Deze twijfels moet ze bij haar therapeut uiten, toch niet bij jou?
Voor de kinderen lijkt het mij eerste prioriteit om een goede (zakelijke) relatie op te bouwen als co-ouders, en op die manier een basis te leggen voor een goede opvoeding. Als ze daar al vrij snel allerlei emotionele struggles in gaat betrekken, dan maakt ze het alleen maar lastiger en lastiger.
Ik wil kijken hoe loopt met mijn nieuwe vlam. Terug? Nooit!quote:Op maandag 1 februari 2016 21:26 schreef sacha het volgende:
[..]
wat wil jij? daar moet je mee verder, niet elkaar voeden met valse voorwendsels
duidelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:46 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik wil kijken hoe loopt met mijn nieuwe vlam. Terug? Nooit!
Dat ze een verkeerde keuze heeft gemaakt wist ik haar in het begin te vertellen, daar de spanning hier het gezin, nu heeft ze geen van beide meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 20:18 schreef sacha het volgende:
[..]
goed zo, aanpakken, speelkwartier is allang over
Getver... het is te overwegen om simpelweg vriendelijk te vragen of ze niet meer wil huilen als ze langs komt. Dat je liever de band eenvoudig houdt, gericht op de opvoeding.quote:Op dinsdag 2 februari 2016 19:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ze hier komt jankt ze iedere keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |