Dacht dat het allemaal wel goed ging, helaas ging het afgelopen vrijdag flink mis. Mijn ex en haar vriend hadden ik vermoed iets teveel in het glaasje gekeken en kregen een flinke ruzie waar ik de pineut van werd..... Morgen gaan we de aangifte van 2015 bespreken en dan hoop ik dat vlug het convenant klaar wordt gemaakt.....
Er was een feestavond bij het bouwdorp waar de kinderen die week flink hebben staan te timmeren. Vrijdag kampvuur en feestavond.
Zij ging met haar vriend en onze dochter op de fiets daarheen, wij kwamen later. Mijn zoontje, mijn vriendin, een kennis en zijn zoontje gingen ook op de fiets.
Daar aangekomen vertelde ze dat mijn zoontje zijn fietssleutel niet bij heeft en een slot voor hem heeft. Ik had ook een sleutel van zijn fiets en had die meegenomen. Zijn fiets aan de mijne vastgemaakt. Ons zoontje zou met haar terug fietsen en ik ging dus de sloten verwisselen, haar slot om de fiets van zoonlief en zijn slot om de mijne.
Later op de avond heeft mijn zoontje gevraagd aan mijn ex of hij bij de kennis die mee fietste mocht blijven slapen. Dat mocht hij, zij loopt mee om zijn fiets van het slot te halen en de kennis, zijn zoontje en onze zoon zijn naar huis gegaan.
Meent ze later die avond dat ze haar sleutel mee heeft gegeven aan die kennis. Ik kreeg de wind van voren want nu konden ze niet naar huis. Ze heeft die avond al flinke ruzie gehad met haar vriend tot huilens toe maar daar bemoei ik me niet mee en besteed daar ook geen blik aan.
De volgende ochtend ging ze naar die kennis om sleutel op te halen, die had hij niet. Bleek ze dus haar sleutel te zijn verloren op het feestterrein, die was daar gevonden door medewerkers daar.
Ze heeft me die avond geduwd, geslagen en voor van alles uit staan te maken omdat het mijn schuld was want ik had zelf geen slot bij

en kon ze dus niet naar huis. Mijn vriendin heeft onze dochter van alle ellende weggehouden door met haar te gaan dansen en drinken te halen. Maar ze heeft toch het een en andere meegekregen. Ik heb geen contact meer gezocht met mijn ex, wat mij betreft kan ze helemaal in de stront zakken. Zij en haar vriend hadden flink gedronken, totale onverantwoordelijkheid omdat onze dochter met hun mee moest....... Ik ben er in ieder geval flink ziek van.