Ik ga de stok ophalenquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Pinpoint: https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Vanuit Rotterdam? Dat is nog wel evenquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:48 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik ga de stok ophalen
Nu eerst even (uit)slapen, daarna wat eten en in de middag op naar Coevorden
Dat jij even heel wijselijk je mond dicht moet houden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben benieuwd wat Nattekat er van vindt.
Ah, dus je hebt geen mening?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij even heel wijselijk je mond dicht moet houden.
Wat moet ik ervan vinden dan? Dat Drenthe het meer verdiend dan Apeldoorn?quote:
zit daar een chinees restaurant..quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Mooi centrum in Coevorden. Zou je daar niet verwachten
Spock juniorquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zo, stok is in veilige handen![]()
[ afbeelding ]
ja is een tijdje geleden flink opgeknapt. En Coevorden was vroeger een vestingstad dus het heeft wel een beetje geschiedenisquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Mooi centrum in Coevorden. Zou je daar niet verwachten
dat dus, dacht dat ik de meeste vestingsteden nu wel had gezien. Leuke verrassingquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:52 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ja is een tijdje geleden flink opgeknapt. En Coevorden was vroeger een vestingstad dus het heeft wel een beetje geschiedenis
Waar blijven de foto's?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat dus, dacht dat ik de meeste vestingsteden nu wel had gezien. Leuke verrassing
Duurt lang.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zodra de stok morgenvroeg aan de paal hangt komen ze online
Zit je zo graag lang in je eigen stank op de wc dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat riep Goitske vanmorgen ook al
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Overtreding van de OP regels dit, op de brandstapel
Ow, de brandstapel staat nog niet bij de gevolgen.quote:
De kop van Noord Holland? Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
Beter ligt ie ergens maandagmiddag, haal ik hem even op.
Ik ga naar Leeuwarden morgen, kan wel omrijden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kop van Noord Holland? Dat is lang geleden
Klein stukje maar. Enkel de andere kant van het IJsselmeer.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga naar Leeuwarden morgen, kan wel omrijden.
Niets in Nederland is ver weg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klein stukje maar. Enkel de andere kant van het IJsselmeer.
Die is vast teleur gesteld dat spock de stok ging halen terwijl zei had aangekondigd dat ze die kant op zou gaan de volgende dag.quote:
Denk niet dat hij 2 uur in Apeldoorn rond blijft cirkelenquote:Op zondag 6 december 2015 11:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Apeldoorn in Limburg?
quote:Op zondag 6 december 2015 11:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Och, verkeerde plaatje geüpload
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loop je nu niet te janken dat er niet binnen 24 uur foto's waren?quote:Op zondag 6 december 2015 11:17 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Die is vast teleur gesteld dat spock de stok ging halen terwijl zei had aangekondigd dat ze die kant op zou gaan de volgende dag.
De lijst van maringo gaf deze plaats aan en inderdaad, na een half uur zoeken was dit her enige bord wat ik kon vinden. Semi-officieel zullen we maar zeggenquote:
Ken ik er hier ook nog wel een paar vanquote:Op zondag 6 december 2015 12:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
De lijst van maringo gaf deze plaats aan en inderdaad, na een half uur zoeken was dit her enige bord wat ik kon vinden. Semi-officieel zullen we maar zeggen
Middenin een druk weekend met twee sintvieringen waar ik eigenlijk geen tijd heb om hier op FOK! te zijn (ik steel even een momentje) kan ik me hier niet druk om maken op dit moment. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op zondag 6 december 2015 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nope. Was ik niet van plan. Ga kijken hoe de hypocriete jankerds hier dit gaan aanpakken.
schijnbaar, was er zelf ook een beetje verbaasd overquote:Op zondag 6 december 2015 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ken ik er hier ook nog wel een paar van
Maar dit is echt een erkende plaats?
Sjonge jonge.. dan is uit eten gaan wel goed, en ik krijg gelijk gezeik!quote:Op zondag 6 december 2015 12:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
Sinterklaas en zijn pieten strooiden pepernoten in de planning. Bollo en flappie achterin zijn iig blij me de fokstok, die mochten mee wegbrengen en als toetje de wasstraat in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2015 12:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
Sinterklaas en zijn pieten strooiden pepernoten in de planning. Bollo en flappie achterin zijn iig blij me de fokstok, die mochten mee wegbrengen en als toetje de wasstraat in![]()
[ afbeelding ]
Dat verhaal leert mij dat het bij Coevorden hoortquote:Op zondag 6 december 2015 13:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zie nu pas dat de FOK!stok bijna in ons andere buurland lag in Coevorden, Eurostaete
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eurostaete
quote:Op zondag 6 december 2015 16:09 schreef Fien1989 het volgende:
De stok ligt al een tijdje in mijn autoNu onderweg naar Drachten, naar AdoraBelle toe
O o, pas op de kilootjes Fien...quote:Op zondag 6 december 2015 18:06 schreef AdoraBelle het volgende:
De stok en de Fien zijn aangekomen.
[ afbeelding ]
Kom die stok even naar Surhuisterveen brengen danquote:Op zondag 6 december 2015 18:06 schreef AdoraBelle het volgende:
De stok en de Fien zijn aangekomen.
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op zondag 6 december 2015 19:55 schreef Puala het volgende:
In de gemeente boekel heb je overigens een plaats staan die niet bestaat.
Zuid-west kregen Spock en ik niet gevonden. Niet via google, niet rondom het dorp zelf. Nergensquote:
Mooi kaartje gewordenquote:Op zondag 6 december 2015 19:55 schreef Maringo het volgende:
Nieuwe map online van de huidige situatie:
http://fokstok.maringo.nl/map
En de kapotte verplaatsingen gefixed.
Is zo'n bord: http://borden.plaatsengids.nl/pgemBoekel.htmlquote:Op zondag 6 december 2015 19:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Zuid-west kregen Spock en ik niet gevonden. Niet via google, niet rondom het dorp zelf. Nergens![]()
Dankje!quote:Op zondag 6 december 2015 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mooi kaartje geworden
Katwijk
Zo'n oranje gat in een groene omgeving.
Wijk =/= plaatsquote:Op zondag 6 december 2015 19:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is zo'n bord: http://borden.plaatsengids.nl/pgemBoekel.html
Alsnog krijg ik geen straatnaam gevonden in elk gevalquote:Op zondag 6 december 2015 19:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Is zo'n bord: http://borden.plaatsengids.nl/pgemBoekel.html
Mja, komt nog uit de Excel he. Ik had nou nooit de intentie om alle 3931 plaatsen die toen in de database gingen ook te controleren op echtheid.quote:
Vast wel. Eerst Kaag en Braassem groen kleuren, zou mooi zijn als dat voor 2016 klaar isquote:Op zondag 6 december 2015 19:58 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dankje!
Jij bent degene die daar het best wat aan kan doen.
De foto is ook al bijna 7 jaar oud. Ik zou het niet raar vinden als zo'n bord weg zou zijn.quote:Op zondag 6 december 2015 19:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Alsnog krijg ik geen straatnaam gevonden in elk gevalMaar goed, het had een leuke geweest. Dat eind ga ik voor dat bord niet nog een keer rijden
De persoon die dat heeft ingevoerd danquote:Op zondag 6 december 2015 20:01 schreef Maringo het volgende:
[..]
Mja, komt nog uit de Excel he. Ik had nou nooit de intentie om alle 3931 plaatsen die toen in de database gingen ook te controleren op echtheid.![]()
Gepinpoint: https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656quote:Op zondag 6 december 2015 19:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Alsnog krijg ik geen straatnaam gevonden in elk gevalMaar goed, het had een leuke geweest. Dat eind ga ik voor dat bord niet nog een keer rijden
Tsja niet gek dat je die niet vind als je een plaats zoektquote:Op zondag 6 december 2015 20:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gepinpoint: https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
De tweede straat die ik bekeek
gewoon zoeken naar de wagen van Fien / Adora.. en die volgen ?quote:Op zondag 6 december 2015 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wachten tot de foto's verschijnen dus
Risky business dat wel....quote:Op zondag 6 december 2015 21:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon zoeken naar de wagen van Fien / Adora.. en die volgen ?
geen idee..quote:Op zondag 6 december 2015 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Welke kleur is die nieuwe megane ook al weer?
Zwart toch?
Ben bij concert en rij met andere mee terug naar Leeuwarden. Kan morgenochtend of middag wel even kijkenquote:Op zondag 6 december 2015 21:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wachten tot de foto's verschijnen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorbereidend te werk gaan.quote:Op zondag 6 december 2015 20:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Tsja niet gek dat je die niet vind als je een plaats zoekt
Hihiquote:
Nee, dat maakt het te makkelijkquote:Op zondag 6 december 2015 18:32 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Kom die stok even naar Surhuisterveen brengen dan
Niks ervan!quote:
Geen zwart i.i.g. Op de foto's is het een vrij lichte kleurquote:Op zondag 6 december 2015 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Welke kleur is die nieuwe megane ook al weer?
Zwart toch?
We wilde eerst plaatsen in "Grauwe Kat", ook leuke plaatsnaam, maar die was helaas al geweest. Anders was het echt iets voor jou geweest om 'm te halenquote:
Stok is nu best dichtbij Leeuwardenquote:Op zondag 6 december 2015 21:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ben bij concert en rij met andere mee terug naar Leeuwarden. Kan morgenochtend of middag wel even kijken
Dank jequote:
quote:Op maandag 7 december 2015 06:13 schreef -gt- het volgende:
[..]
^^
wat chufi zegt![]()
hopelijk nog veel verplaatsingen waar klaagkat over kan zeuren
December is een goeie maand om jarig te zijn.quote:Op maandag 7 december 2015 04:13 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Dank je
Hoe weet je overigens dat ik vandaag jarig ben?I know... mijn geboortedatum staat in m'n profiel... maar hou je 'm bij?
In het GC-feedbacktopic werd het ook al kort genoemd, maar geen concrete antwoorden. Waarom dit opeens? Wie heeft de 24-uursregel aangepast?quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!Stok direct naar een andere locatie brengen!
(huidig | vorige) 26 nov 2015 12:19 Nattekat (Overleg | bijdragen) (10.729 bytes) (Preventieve regelverandering) (ongedaan maken)quote:Op maandag 7 december 2015 11:06 schreef KaBuf het volgende:
[..]
In het GC-feedbacktopic werd het ook al kort genoemd, maar geen concrete antwoorden. Waarom dit opeens? Wie heeft de 24-uursregel aangepast?
Ja, dit is nog in het GC FB-topic gezegd.quote:Op maandag 7 december 2015 11:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
(huidig | vorige) 26 nov 2015 12:19 Nattekat (Overleg | bijdragen) (10.729 bytes) (Preventieve regelverandering) (ongedaan maken)
quote:Op zondag 6 december 2015 15:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was niet de bedoeling om het zo te laten, heb het ook met Maringo erover gehad of het zo een goed idee was. Uiteindelijk vergeten terug te draaien.
quote:Op zondag 6 december 2015 18:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Raar zeg. Paar weken terug eindeloze heisa over de 24 uur-regel en nu is ie ineens weg. Na 'overleg'? Met wie dan? En waarom ging dat overleg niet open en bloot in het betreffende topic?
Maar alsnog vreemd dat het zo zonder overleg gebeurt, of eventuele verantwoording door desbetreffende users achteraf.quote:Op zondag 6 december 2015 18:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook maar raar allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |