Ik ga de stok ophalenquote:Op vrijdag 4 december 2015 23:41 schreef AdoraBelle het volgende:
Pinpoint: https://www.google.nl/map(...)A!2e0!7i13312!8i6656
Vanuit Rotterdam? Dat is nog wel evenquote:Op zaterdag 5 december 2015 02:48 schreef Fien1989 het volgende:
[..]
Ik ga de stok ophalen
Nu eerst even (uit)slapen, daarna wat eten en in de middag op naar Coevorden
Dat jij even heel wijselijk je mond dicht moet houden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben benieuwd wat Nattekat er van vindt.
Ah, dus je hebt geen mening?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat jij even heel wijselijk je mond dicht moet houden.
Wat moet ik ervan vinden dan? Dat Drenthe het meer verdiend dan Apeldoorn?quote:
zit daar een chinees restaurant..quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Mooi centrum in Coevorden. Zou je daar niet verwachten
Spock juniorquote:Op zaterdag 5 december 2015 11:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Zo, stok is in veilige handen![]()
[ afbeelding ]
ja is een tijdje geleden flink opgeknapt. En Coevorden was vroeger een vestingstad dus het heeft wel een beetje geschiedenisquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
Mooi centrum in Coevorden. Zou je daar niet verwachten
dat dus, dacht dat ik de meeste vestingsteden nu wel had gezien. Leuke verrassingquote:Op zaterdag 5 december 2015 13:52 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
ja is een tijdje geleden flink opgeknapt. En Coevorden was vroeger een vestingstad dus het heeft wel een beetje geschiedenis
Waar blijven de foto's?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat dus, dacht dat ik de meeste vestingsteden nu wel had gezien. Leuke verrassing
Duurt lang.quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zodra de stok morgenvroeg aan de paal hangt komen ze online
Zit je zo graag lang in je eigen stank op de wc dan?quote:Op zaterdag 5 december 2015 19:23 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
dat riep Goitske vanmorgen ook al
quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:21 schreef Nattekat het volgende:
Overtreding van de OP regels dit, op de brandstapel
Ow, de brandstapel staat nog niet bij de gevolgen.quote:
De kop van Noord Holland? Dat is lang geledenquote:Op zaterdag 5 december 2015 20:29 schreef Dagoduck het volgende:
Beter ligt ie ergens maandagmiddag, haal ik hem even op.
Ik ga naar Leeuwarden morgen, kan wel omrijden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De kop van Noord Holland? Dat is lang geleden
Klein stukje maar. Enkel de andere kant van het IJsselmeer.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga naar Leeuwarden morgen, kan wel omrijden.
Niets in Nederland is ver weg.quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Klein stukje maar. Enkel de andere kant van het IJsselmeer.
Die is vast teleur gesteld dat spock de stok ging halen terwijl zei had aangekondigd dat ze die kant op zou gaan de volgende dag.quote:
Denk niet dat hij 2 uur in Apeldoorn rond blijft cirkelenquote:Op zondag 6 december 2015 11:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Apeldoorn in Limburg?
quote:Op zondag 6 december 2015 11:47 schreef Spockjuh_ het volgende:
Och, verkeerde plaatje geüpload
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loop je nu niet te janken dat er niet binnen 24 uur foto's waren?quote:Op zondag 6 december 2015 11:17 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Die is vast teleur gesteld dat spock de stok ging halen terwijl zei had aangekondigd dat ze die kant op zou gaan de volgende dag.
De lijst van maringo gaf deze plaats aan en inderdaad, na een half uur zoeken was dit her enige bord wat ik kon vinden. Semi-officieel zullen we maar zeggenquote:
Ken ik er hier ook nog wel een paar vanquote:Op zondag 6 december 2015 12:05 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
De lijst van maringo gaf deze plaats aan en inderdaad, na een half uur zoeken was dit her enige bord wat ik kon vinden. Semi-officieel zullen we maar zeggen
Middenin een druk weekend met twee sintvieringen waar ik eigenlijk geen tijd heb om hier op FOK! te zijn (ik steel even een momentje) kan ik me hier niet druk om maken op dit moment. Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd.quote:Op zondag 6 december 2015 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nope. Was ik niet van plan. Ga kijken hoe de hypocriete jankerds hier dit gaan aanpakken.
schijnbaar, was er zelf ook een beetje verbaasd overquote:Op zondag 6 december 2015 12:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ken ik er hier ook nog wel een paar van
Maar dit is echt een erkende plaats?
Sjonge jonge.. dan is uit eten gaan wel goed, en ik krijg gelijk gezeik!quote:Op zondag 6 december 2015 12:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
Sinterklaas en zijn pieten strooiden pepernoten in de planning. Bollo en flappie achterin zijn iig blij me de fokstok, die mochten mee wegbrengen en als toetje de wasstraat in![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 december 2015 12:12 schreef Spockjuh_ het volgende:
Sinterklaas en zijn pieten strooiden pepernoten in de planning. Bollo en flappie achterin zijn iig blij me de fokstok, die mochten mee wegbrengen en als toetje de wasstraat in![]()
[ afbeelding ]
Dat verhaal leert mij dat het bij Coevorden hoortquote:Op zondag 6 december 2015 13:12 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik zie nu pas dat de FOK!stok bijna in ons andere buurland lag in Coevorden, Eurostaete
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eurostaete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |