Logischquote:Op maandag 30 november 2015 21:38 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Het boek over Robben wordt de grootste bestseller ooit.
Spoilerquote:Op maandag 30 november 2015 21:39 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
speciaal voor opper een foto van één van de oostblok biertjes
smaakt naar vis?quote:Op maandag 30 november 2015 21:39 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt wel een pruimquote:Op maandag 30 november 2015 21:39 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het qua uiterlijk niet echt aangenaam, maar als de smaak maar goed is.quote:Op maandag 30 november 2015 21:39 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n fles noemen ze ook wel een weduwetroost.quote:Op maandag 30 november 2015 21:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lijkt wel een pruim
Pohjala is wel een bekende naam
Ik ben al geen fan van kriek dus deze zou ik met liefde overslaan nog los van het bijzondere uiterlijk.quote:Op maandag 30 november 2015 21:39 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
jammerquote:Op maandag 30 november 2015 21:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vond het geen leuke wedstrijd gisteren.
Niet ieder bier met kersen is een kriek.quote:Op maandag 30 november 2015 21:43 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ben al geen fan van kriek dus deze zou ik met liefde overslaan nog los van het bijzondere uiterlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Ik heb gisteren nog een tarwebier gebrouwen met wat frambozen. Mijn tripel was goed op smaak.quote:Op maandag 30 november 2015 21:45 schreef Typisch het volgende:
vorig jaar samen met mijn opa nog een écht kriekbiertje gebrouwen
dat was bijzonder lekker
klinkt goedquote:Op maandag 30 november 2015 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een tarwebier gebrouwen met wat frambozen. Mijn tripel was goed op smaak.
Dat lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Ik heb het slechts een aantal keer gedronken om het te proberen en het toevallig op de bierkaart stond. Ik geloof dat de laatste van Kasteel was.quote:Op maandag 30 november 2015 21:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet ieder bier met kersen is een kriek.
Daarnaast vraag ik me af of je wel eens een echte kriek hebt gedronken (dus niet die zooi met siroop).
Neuh.quote:
hoe was je hema gedoe eigenlijk?quote:Op maandag 30 november 2015 21:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog een tarwebier gebrouwen met wat frambozen. Mijn tripel was goed op smaak.
Je opa of het biertje?quote:Op maandag 30 november 2015 21:45 schreef Typisch het volgende:
vorig jaar samen met mijn opa nog een écht kriekbiertje gebrouwen
dat was bijzonder lekker
moeder de vrouw was thuis?quote:Op maandag 30 november 2015 21:49 schreef -J-D- het volgende:
Veni, vidi, vaginalis...
Ik kwam en zag dat het kut was.
ah okayquote:Op maandag 30 november 2015 21:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, is mijn derde biertje. Ik brouw wel heel klein volume (1 gallon)
3 Fonteinen, Oud Beersel, Hanssens, De Cam, Girardin en Cantillon zijn de echte toppers. Boon, Timmersmans en Lindemans zijn ook nog wel te doen.quote:Op maandag 30 november 2015 21:47 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet onwaarschijnlijk. Ik heb het slechts een aantal keer gedronken om het te proberen en het toevallig op de bierkaart stond. Ik geloof dat de laatste van Kasteel was.
En dat niet elk bier wat naar kersen proeft een Kriek is wist ik dan weer wel.
Had ik gelezen jaquote:
Met die set heb ik nu 3 bieren gebrouwen. De eerste was nog niet echt een heel groot succes. Te weinig alcohol en geen schuim. De tweede was wel goed merkte ik gisteren. Check untappd voor de foto.quote:Op maandag 30 november 2015 21:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe was je hema gedoe eigenlijk?
ik weet niet hoe dat in jouw gezin ging/gaat, maar hier doen wij niet aan het proeven van ouderenquote:
7/10quote:Op maandag 30 november 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop gaat definitief de iwjken in.
?quote:Op maandag 30 november 2015 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Joop gaat definitief de iwjken in.
Correct antwoord.quote:Op maandag 30 november 2015 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik weet niet hoe dat in jouw gezin ging/gaat, maar hier doen wij niet aan het proeven van ouderen
maar ik accepteer het als dat bij jou blijkbaar normaal gevonden wordt
sterf kaalquote:Op maandag 30 november 2015 21:52 schreef Vasion het volgende:
[..]
Correct antwoord.
Je gaat door en speelt nu voor het volgende biertje.
Wellicht dat ik het ooit nog een eerlijke kans ga geven.quote:Op maandag 30 november 2015 21:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Met die set heb ik nu 3 bieren gebrouwen. De eerste was nog niet echt een heel groot succes. Te weinig alcohol en geen schuim. De tweede was wel goed merkte ik gisteren. Check untappd voor de foto.
Ik verwacht de quote "het hoogste doel is toch zaad in allemaal baarmoeders spuiten" vandaagquote:
Deze nemen we mee naar het NMVM topicquote:Op maandag 30 november 2015 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht de quote "het hoogste doel is toch zaad in allemaal baarmoeders spuiten" vandaag
Ik mis Frank Vissergod nu alquote:
Sbs 6 is daar wel goed in ja, programma's om zeep helpenquote:Op maandag 30 november 2015 21:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Viktor Brand gaat het zorgvuldig om zeep helpen
Vanaf volgend voorjaar te zien op SBS6quote:Op maandag 30 november 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis Frank Vissergod nu al
Ik las dat er een of andere nobuddie voor in de plaats kwamquote:Op maandag 30 november 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De laatste aflevering was wel genot, met die Hagenezen.quote:Op maandag 30 november 2015 21:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik ben vooral geïnteresseerd naar je cijfer.quote:
Nou, daar was hij danquote:Op maandag 30 november 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Deze nemen we mee naar het NMVM topic
Beste show van het seizoen, terugkijken waardquote:Op maandag 30 november 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist
Dochtertje werd onrustig.
Misschien morgen overdag dan.quote:Op maandag 30 november 2015 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beste show van het seizoen, terugkijken waard
quote:Op maandag 30 november 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien je piemel een keer in je broek houden dan.quote:Op maandag 30 november 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal gemist
Die heeft Johan al eens gewonnen, al soms hij nu altijd de Gouden Loekie op als 1 van zijn prijzen.quote:Op maandag 30 november 2015 22:48 schreef Nober het volgende:
BELANGRIJK!!!
Genee en Boskamp kunnen de loden leeuw winnen!
http://www.radartv.nl/lodenleeuw/
Stemmen dus!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rond KerstavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 1 december 2015 21:57 schreef Oliver23 het volgende:
rond PakjesavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Loden Leeuw is een soort van poedelprijsquote:Op dinsdag 1 december 2015 02:33 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die heeft Johan al eens gewonnen, al soms hij nu altijd de Gouden Loekie op als 1 van zijn prijzen.![]()
Johan ookquote:Op woensdag 2 december 2015 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zit al dagen voor de sigarenzaak!![]()
Hadden ze beter VOOR sinterklaas Kunnen uitbrengen.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Dat tijdschrift zal voor velen van ons oude wijn in nieuwe zakken zijn. Dat had ik ook een beetje met Topshow, om eerlijk te zijn.![]()
Zo schijnt er in Topshow het Magazine een anekdote te staan over Johan Derksen die ene Piet de V. in een vijver duwt. Mis dat niet mensen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Een echte hooligan, koopt dat boekje.quote:Op woensdag 2 december 2015 18:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat tijdschrift zal voor velen van ons oude wijn in nieuwe zakken zijn. Dat had ik ook een beetje met Topshow, om eerlijk te zijn.![]()
Kom eens in de homo sc erg gezelligquote:Op donderdag 3 december 2015 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
tijdje niet gesproken ouwe reus![]()
Wel oppassen als je moet bukken HAHAHAHAHHAHquote:Op donderdag 3 december 2015 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom eens in de homo sc erg gezellig![]()
![]()
![]()
/Gijp![]()
![]()
Ziet er uit als het ideale kerstcadeau dat blad.
Ik verwacht dat jullie het aan mij opsturen.http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)jn-niet-gezond.dhtmlquote:Op donderdag 3 december 2015 17:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kom eens in de homo sc erg gezellig
:s![]()
Ik heb je adres niet en bossie worden dingen in de mond gelegd die hij niet heeft bedoeldquote:Op donderdag 3 december 2015 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ziet er uit als het ideale kerstcadeau dat blad.
Ik verwacht dat jullie het aan mij opsturen.
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)jn-niet-gezond.dhtml
:s![]()
Paxcon heeft mijn adres wel, dan heb je gelijk een excuus om met die lieve jongen te appenquote:Op donderdag 3 december 2015 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb je adres niet en bossie worden dingen in de mond gelegd die hij niet heeft bedoeld![]()
![]()
mijn godquote:Op maandag 30 november 2015 21:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik las dat er een of andere nobuddie voor in de plaats kwam![]()
Keek laatst wel dit terug, kijk naar de buurman rond 4:00![]()
Ik heb zijn nummer nietquote:Op vrijdag 4 december 2015 00:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paxcon heeft mijn adres wel, dan heb je gelijk een excuus om met die lieve jongen te appen![]()
Kan ik me ook niet voorstellen.quote:Op woensdag 2 december 2015 15:17 schreef macca728 het volgende:
Alle oude verhalen nu in het magazine, dat gaat toch niet lopen ?sig verwijderd door FA![]()
Man met koevoet richt ravage aan bij De Graafschap
Een ogenschijnlijk verwarde man heeft donderdagmiddag met een koevoet om zich heen geslagen op een parkeerplaats bij stadion De Vijverberg van De Graafschap.
Zeker zeven auto's van spelers, staf en kantoorpersoneel raakten beschadigd. Vooral spiegels en ruiten van de wagens sneuvelden. De spelers Karim Tarfi, Bart Straalman en Tom Menting vonden hun auto met flinke schade terug.
Na het plegen van de vernielingen werd de man overmeesterd door veiligheidsmedewerkers van de voetbalclub. Hij verzette zich niet en wachtte tot de politie arriveerde. Die heeft de man aangehouden en meegenomen naar het politiebureau in Doetinchem.
http://www.ad.nl/ad/nl/27(...)-De-Graafschap.dhtml
Zo, vanavond genoeg te bespreken![]()
![]()
![]()
Topshow was echt 'oude wijn in nieuwe kruiken'...sommige hoofdstukken waren voor mijn gevoel bijna letterlijk afleveringen van VI maar dan uitgeschreven...over 'uitmelken' gesproken...quote:Op woensdag 2 december 2015 18:41 schreef ZuidGrens het volgende:
Dat tijdschrift zal voor velen van ons oude wijn in nieuwe zakken zijn. Dat had ik ook een beetje met Topshow, om eerlijk te zijn.
Ben blij dat ik het niet had aangeschaft...denk wel dat ik tijdschrift zal kopen...
Zijn er trouwens fokkers hier die durven te beweren dat ze elke aflevering van VI hebben gezien? Ik laat Sport aan Tafel even buiten beschouwing, omdat niet iedereen de leeftijd mee heeft...![]()
![]()
Ik denk dat ik er in al die jaren 1 heb gemist. Op vrijdagavond werk ik altijd en nam ik het altijd op(nu met replay tv hoeft dat niet meer). 2 of 3 jaar geleden ben ik het ooit 1 X vergeten op te nemen, toen ik thuis kwam RTL gemist ingeschakeld, maar wat bleek na een paar seconden? Ik zat de aflevering van de week daarvoor te kijken, in mijn haast had ik niet gezien dat de nieuwste aflevering er nog niet opstond.quote:Zijn er trouwens fokkers hier die durven te beweren dat ze elke aflevering van VI hebben gezien? Ik laat Sport aan Tafel even buiten beschouwing, omdat niet iedereen de leeftijd mee heeft...
Vanwege een druk weekend erna geen tijd meer gehad om alsnog te kijken, en ja dan is het al weer snel maandagavond met een nieuwe VI![]()
Sport aan tafel sloeg ik destijds ook nooit over, alleen in de tijd dat Barbara Barend het presenteerde heb ik meerdere afleveringen gemist. Op een gegeven moment werd ik zo moe van dat wijf met haar simplistische vragen(er was een speler of trainer te gast en dan vroeg ze constant als het niet zo best ging: jullie hebben de laatste 3 wedstrijden verloren, hoe komt dat?) dat ik wel eens ben afgehaakt.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Zijn er trouwens fokkers hier die durven te beweren dat ze elke aflevering van VI hebben gezien? Ik laat Sport aan Tafel even buiten beschouwing, omdat niet iedereen de leeftijd mee heeft...
+ Doordekken en Waarde Hoofdredacteur, Beste Johan. Je moet om hier te kunnen meepraten ook de aflevering opgenomen in de toiletten van Van der Valk gezien hebben.![]()
Ik had voor de zekerheid ff de wiki erbij gepakt, maar volgens mij vergis je je met de titel. Sport aan Tafel werd volgens mij toch alleen maar door Ruud ter Weijden gepresenteerd...quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:40 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er in al die jaren 1 heb gemist. Op vrijdagavond werk ik altijd en nam ik het altijd op(nu met replay tv hoeft dat niet meer). 2 of 3 jaar geleden ben ik het ooit 1 X vergeten op te nemen, toen ik thuis kwam RTL gemist ingeschakeld, maar wat bleek na een paar seconden? Ik zat de aflevering van de week daarvoor te kijken, in mijn haast had ik niet gezien dat de nieuwste aflevering er nog niet opstond.
Vanwege een druk weekend erna geen tijd meer gehad om alsnog te kijken, en ja dan is het al weer snel maandagavond met een nieuwe VI![]()
Sport aan tafel sloeg ik destijds ook nooit over, alleen in de tijd dat Barbara Barend het presenteerde heb ik meerdere afleveringen gemist. Op een gegeven moment werd ik zo moe van dat wijf met haar simplistische vragen(er was een speler of trainer te gast en dan vroeg ze constant als het niet zo best ging: jullie hebben de laatste 3 wedstrijden verloren, hoe komt dat?) dat ik wel eens ben afgehaakt.
Ik kan me ook de periode herinneren dat Barbara de presentatrice was Voetbal Insite...dat waren voor mij ook de moeilijkste uitzendingen om doorheen te komen (door 'slechte' (lees (in mijn optiek): 'domme') vragen , schakelde ik vaak vanwege plaatsvervangende schaamte naar andere zender)...
Vroeger was Voetbal Inside (toen het natuurlijk een andere titel) een serieus voetbalprogramma (met heel sporadisch een minuscuul 'grapje'). Vaste volgers kennen de uitspraak van Derksen "als voetbal cabaret wordt dan haak ik af".
Voor het grote publiek is natuurlijk VI Oranje 2010 de openbaring geweest. Maar wat is voor de vaste volgers de definitieve omslag in de formule waarbij humor de boventoon ging voeren i.p.v. de voetbalprietpraat?
In mijn herinnering was het de uitzending met Fons de Poel (volgens mij 2009) waarbij de heren stuk gingen over het masturberen...![]()
Doordekken...Johan met of zonder leren jack? En met of zonder die prachtige eend?quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+ Doordekken en Waarde Hoofdredacteur, Beste Johan. Je moet om hier te kunnen meepraten ook de aflevering opgenomen in de toiletten van Van der Valk gezien hebben.![]()
![]()
Sinds ze die studio met publiek hebben (2008)? heb ik er denk ik geen een gemist. Ook na vakantie e.d. altijd alles opgenomen of op RTL XL gekeken. Vroeger kon je ook nog afleveringen uit 2010 e.d. terug kijken, dat was pas heerlijk. Op een zondagmiddag een potje FIFA doen en dan zo'n oude aflevering op je laptop aan voor het achtergrondgeluid.quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Topshow was echt 'oude wijn in nieuwe kruiken'...sommige hoofdstukken waren voor mijn gevoel bijna letterlijk afleveringen van VI maar dan uitgeschreven...over 'uitmelken' gesproken...
Ben blij dat ik het niet had aangeschaft...denk wel dat ik tijdschrift zal kopen...
Zijn er trouwens fokkers hier die durven te beweren dat ze elke aflevering van VI hebben gezien? Ik laat Sport aan Tafel even buiten beschouwing, omdat niet iedereen de leeftijd mee heeft...![]()
Heel herkenbaar...ik heb/had regelmatig nog steeds oude afleveringen/compilaties op de achtergrond opstaan...quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sinds ze die studio met publiek hebben (2008)? heb ik er denk ik geen een gemist. Ook na vakantie e.d. altijd alles opgenomen of op RTL XL gekeken. Vroeger kon je ook nog afleveringen uit 2010 e.d. terug kijken, dat was pas heerlijk. Op een zondagmiddag een potje FIFA doen en dan zo'n oude aflevering op je laptop aan voor het achtergrondgeluid.![]()
Dat klopt. Ik bedoelde ook dat ik een paar uitzendingen heb gemist dat Barbara Barend Voetbal Insite presenteerde. In de tijd van Ruud ter Weijden heette het nog Sport aan Tafel. Uiteraard ging het meestal over voetbal, al ik kan me nog goed herinneren dat Ruud ter Weijden het onderwerp op autosport bracht. Toen sprak Johan met een stalen gezicht de legendarische woorden: "Autorijden, dat is een C-sport en die sporten volg ik niet. Af en toe zie ik op tv alleen een flits voorbijkomen als Jos Verstappen weer ergens in een grindbak staat of zijn auto in de fik vliegt. Ander onderwerp graag". Het gezicht van Ruud ter Weijden(zelf autosportpresentator) toen...schitterend.quote:Op vrijdag 4 december 2015 13:24 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik had voor de zekerheid ff de wiki erbij gepakt, maar volgens mij vergis je je met de titel. Sport aan Tafel werd volgens mij toch alleen maar door Ruud ter Weijden gepresenteerd...
Ik kan me ook de periode herinneren dat Barbara de presentatrice was Voetbal Insite...dat waren voor mij ook de moeilijkste uitzendingen om doorheen te komen (door 'slechte' (lees (in mijn optiek): 'domme') vragen , schakelde ik vaak vanwege plaatsvervangende schaamte naar andere zender)...
Vroeger was Voetbal Inside (toen het natuurlijk een andere titel) een serieus voetbalprogramma (met heel sporadisch een minuscuul 'grapje'). Vaste volgers kennen de uitspraak van Derksen "als voetbal cabaret wordt dan haak ik af".
Voor het grote publiek is natuurlijk VI Oranje 2010 de openbaring geweest. Maar wat is voor de vaste volgers de definitieve omslag in de formule waarbij humor de boventoon ging voeren i.p.v. de voetbalprietpraat?
In mijn herinnering was het de uitzending met Fons de Poel (volgens mij 2009) waarbij de heren stuk gingen over het masturberen...
Vanwege een conflict(weet niet meer precies waarover het ging, maar het scheen dat Johan Derksen, Kees Jansma en Hugo Camps niet meer samen aan 1 tafel mochten zitten van RTL) werd het later Sunday United, een programma op de late zondagavond over buitenlands voetbal. Daar Derksen altijd de enige analist was en bovendien niet erg goed ingevoerd was in het voetbal buiten Nederland(nog steeds trouwens), was dit programma geen succes. Misschien dat het 1 jaar bestaan heeft. Later werd het voetbal insite(rond 2001). Ik weet niet meer precies wie het als eerste presenteerde(Barbara Barend of Wilfred Genee), maar in de tijd dat Barbara het presenteerde duurde het maar een uurtje en ondanks de aanwezigheid van Derksen ben ik toch afgehaakt vanwege de slechte presentatie van Barbara en de gasten die nooit wat te melden hadden.![]()
Ik kijk nu op NPO 2 een programma van de EO over Geloof Hoop en Liefde in Oudewater en ik zie daar Koert in verschijnen![]()
Ik hoop dat ze de relatie tussen Badr Hari en CR7 gaan bespreken
Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Vast welquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik hoop dat ze de relatie tussen Badr Hari en CR7 gaan bespreken![]()
![]()
Daarom dus AZ - ADOquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:26 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
1) Valentijn
2) Ajax en Jonk gejank![]()
okequote:Op vrijdag 4 december 2015 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Serie A90 minuten lang tegen een sintelbaan aankijken.
![]()
Met Babs zat er toch ook al publiek? Hier een topshow uit 2007:quote:Op vrijdag 4 december 2015 14:38 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Sinds ze die studio met publiek hebben (2008)?
http://www.dailymotion.co(...)ip-cocu-deel-1_sport
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem![]()
Je kijkt ook naar het voetbal voor de sintelbaanquote:Op vrijdag 4 december 2015 19:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Serie A90 minuten lang tegen een sintelbaan aankijken.
![]()
![]()
Het valt wel opquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je kijkt ook naar het voetbal voor de sintelbaan![]()
Gezellig Joezi.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wilde je bijna gaan zoeken, leuk dat je er bentWhat can change the nature of a man?![]()
Pizza !They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Waar is Boskamp?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze zeggen ook wel eens dat er een derde helft komt.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:37 schreef Saninl het volgende:
Afgelopen vrijdag werd er gezegd dat Jan zou komen, toch?What can change the nature of a man?![]()
Ik weet zeker dat dit de schuld is van Simon, net als die kut photoshops.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
![]()
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had een broer van je kunnen zijn.
What can change the nature of a man?![]()
Laten we het leuk houden.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had een broer van je kunnen zijn.![]()
Haha te laatquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Oh nee, ik ben te laat.
Gelukkig weet niemand dit![]()
We mistte je al, welkomquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Oh nee, ik ben te laat.
Mooi dat je er weer bent, Roland.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Oh nee, ik ben te laat.
![]()
quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Oh nee, ik ben te laat.
Gelukkig weet niemand ditquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:35 schreef Coco98 het volgende:
Ik neem aan dat KingRoland iets later alsnog inschakelt.What can change the nature of a man?![]()
Rolandgodquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Oh nee, ik ben te laat.
![]()
TE LAAT HARRYquote:Op vrijdag 4 december 2015 20:46 schreef KingRoland het volgende:
Oh nee, ik ben te laat.
Gelukkig weet niemand ditIk ben inmiddels overleden.![]()
Hey Kapiteintjequote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die heb je al gemist, maar zal vast nog wel een keer komen.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt jongens!![]()
Ik krijg nu zo een Foppe de haan momentjeWhat can change the nature of a man?![]()
Drink even een glaasje water.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:48 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt jongens!![]()
Ik krijg nu zo een Foppe de haan momentje![]()
quote:Gelukkig zijn jullie weer hier in het VI topic sinds een lange tijdquote:![]()
Mijn weekend kan nu niet meer stuk.Jij kent mij heel goed Coco. In Coco we trust.quote:graag op anoniem![]()
Uiteraard al ben ik teleurgesteld over het feit dat Boskamp er niet is.quote:Op vrijdag 4 december 2015 20:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Goedenavond beste vriendLange geleden, lekker VI'tje kijken?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: