sikkeneurquote:Op maandag 30 november 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb nog nooit om deze 2 mensen moeten lachen.
Claudia gaf vorig jaar aan dat ze fan was van Hermannnnn. Dus nu geeft ie haar een cadeautje.quote:
Het is een sekte!quote:Op maandag 30 november 2015 19:42 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop dat Gijp aan het kijken is. Die heeft hier vast een rullevante mening over
Claudia niet proberen te sparen. We mogen geen risico's nemen.quote:Op maandag 30 november 2015 19:42 schreef DrDentz het volgende:
We moeten de ring van Claudia afnemen en teruggooien in het vuur waarin hij gesmeed is.
Ja want die moet niet in de auto onderweg zijn.quote:Op maandag 30 november 2015 19:42 schreef Max23 het volgende:
Ik hoop dat Gijp aan het kijken is. Die heeft hier vast een rullevante mening over
Dat kan niet, de ring zorgt dat je onsterfelijk bent.quote:Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
Wat gebeurt er met die ring als je dood gaat voordat je hem hebt doorgegeven?
Die ring houdt je bovennatuurlijk lang in levenquote:Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
Oe dan ga ik bij Claudia inbreken.quote:Op maandag 30 november 2015 19:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat kan niet, de ring zorgt dat je onsterfelijk bent.
Testament of ander erfrechtquote:Op maandag 30 november 2015 19:43 schreef Karina het volgende:
Wij hier allen vinden dat nietquote:Op maandag 30 november 2015 19:44 schreef Specularium het volgende:
Herman, wat een walgelijke man vind ik dat.
De rivier is niet van water, maar van sinaasappelsapquote:Op maandag 30 november 2015 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Kuch.
Het ergste lied van hem vind ik nog: toveren
En hoopt.quote:Op maandag 30 november 2015 19:47 schreef Mani89 het volgende:
Mensen die nu inschakelen denken dat Claudia is overleden.
Johnny houdt niet van die incestclubjesquote:Op maandag 30 november 2015 19:48 schreef Karina het volgende:
Johnny de Mol vindt het ook niet zo boeiend volgens mij.
lieg nietquote:Op maandag 30 november 2015 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben maar gezapt. Teveel Claudiaids.
Hij is altijd in de eenden blijven hangenquote:Op maandag 30 november 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel wat erg dit liedje.
wawawawawaw
Spetter pietertje paterquote:Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij is altijd in de eenden blijven hangen
Annequote:Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herman
Ik zou wel een hele dag naar Anne kunnen luisteren, al kan ik me voorstellen dat mensen zich ergeren aan zijn stem.
Suzanne ook prima lied (ook al is ie van Leonard Cohen).quote:Op maandag 30 november 2015 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Herman
Ik zou wel een hele dag naar Anne kunnen luisteren, al kan ik me voorstellen dat mensen zich ergeren aan zijn stem.
Iddquote:Op maandag 30 november 2015 19:49 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel wat erg dit liedje.
wawawawawaw
Wij willen Joost terugquote:Op maandag 30 november 2015 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Herman de schermman he op NPO2 met het mes op tafel.
Wat gaat ie bij Studio Sport doen denk je?quote:Op maandag 30 november 2015 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die was wel leuker idd. Maar Herman is best een goede vervanger.
Geen voetbal toch dacht ik? Weet niet precies eigenlijk.quote:Op maandag 30 november 2015 19:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat gaat ie bij Studio Sport doen denk je?
Meer een wielerfanaat, misschien schaatsen en wielrennen, de nieuwe Mart (still missing you fool). We zullen het meemaken.quote:Op maandag 30 november 2015 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen voetbal toch dacht ik? Weet niet precies eigenlijk.
quote:
Leuk jullie te treffenquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Flikker toch op.
Carlsen gaat toch iedereen verslaan.
Ik zou eerder hatshepsut doenquote:
Scherp.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
Vreemd dat de farao der Nederlanden niet om zijn mening wordt gevraagd.
Wat heeft Mart Smeets hiermee te maken?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:16 schreef Monolith het volgende:
Vreemd dat de farao der Nederlanden niet om zijn mening wordt gevraagd.
Vooral bij toetanchamon. Om te kotsen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:18 schreef Knipoogje het volgende:
Wat praat die professor gruwelijk irritant. De. klemtoon.op.elk.woord.leggen.is.heel.vermoeiend
Gewaagd inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:21 schreef Tagliano het volgende:
Het roer moet om, zo heerlijk specifiek
Legendarische fragmenten inderdaadquote:
Leukequote:Op dinsdag 1 december 2015 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ook bij de SP doet de printer het weer
Ach niet enger dan een gemiddelde bijeenkomst in een wat groter bedrijf.quote:
De Rabo gaat het doen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach niet enger dan een gemiddelde bijeenkomst in een wat groter bedrijf.
Als ik moest kiezen tussen Rutte of Roemer op basis van de persoon zou ik 100% Roemer kiezen.quote:
Op basis van persoonlijkheid kan ik daar wel in komen ja, qua inhoud zou ik een andere keuze hebbenquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen Rutte of Roemer op basis van de persoon zou ik 100% Roemer kiezen.
Roemer is iemand die je graag in de kroeg tegenkomtquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als ik moest kiezen tussen Rutte of Roemer op basis van de persoon zou ik 100% Roemer kiezen.
Liever niet.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roemer is iemand die je graag in de kroeg tegenkomt
Nou dat vonden wij wel hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier is niets maar dan ook echt niets grappig aan.
Ik hoorde het gelijk inderdaad.quote:
Ik vond het idee wel leuk met attenboroughgodquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Hier is niets maar dan ook echt niets grappig aan.
Nogal ja!quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
Nou volgens mij verloor Maxime het gesprek met Gaus.
Dieuwke heeft dat heel matig laten knippen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:35 schreef Karina het volgende:
Nou volgens mij verloor Maxime het gesprek met Gaus.
iddquote:
Zo komt ze hooggelezen over.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:40 schreef Karina het volgende:
Wat praat deze vrouw raar. Ze articuleert een beetje teveel.
Inderdaad zeg, wat een wijf.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, dan word je zo'n verschrikkelijk wijf zoals dit.
Ik heb zo'n gevoel dat die jongens via via bekend zijn bij een redactielid.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:41 schreef Chai het volgende:
Omg die 'cover'![]()
Genoeg betere bandjes te vinden, ook in die leeftijdscategorie, maar die brengen wsl geen album uit en dan mag je niet bij DWDD langs.
Neefje van of zo ja.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat die jongens via via bekend zijn bij een redactielid.
Helpt altijd wel om een kind er een paar tikken mee te verkopen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:42 schreef Karina het volgende:
Zo beoordeel ik ook altijd een boek, even kijken of het stevig is.
Ik las laatst ergens dat werken bij DWDD heel zwaar is en je streng beoordeeld wordt. Zo'n ongelofelijke kutband uitnodigen leidt tot ontslag op staande voet dan lijkt me. En terecht.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat die jongens via via bekend zijn bij een redactielid.
Ik weet niet hoor, maar het meeste is gewoon kut wat daar mag komen spelen.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik las laatst ergens dat werken bij DWDD heel zwaar is en je streng beoordeeld wordt. Zo'n ongelofelijke kutband uitnodigen leidt tot ontslag op staande voet dan lijkt me. En terecht.
Ja slecht, maar niet als een paar josti's toch?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar het meeste is gewoon kut wat daar mag komen spelen.
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:36 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo weglopen met die idioot van een Maxim
Ik zie waar jullie botsen.quote:
Josti's zijn beterquote:Op dinsdag 1 december 2015 19:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja slecht, maar niet als een paar josti's toch?
quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:51 schreef Karina het volgende:
Kakken lijkt me ook wel een onderwerp voor Maxime eigenlijk.
Mes op tafel. En daarna weet ik nog niet.quote:
Gevolgd door brandpunt en andere tijden voor de liefhebber.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mes op tafel. En daarna weet ik nog niet.
Waar is het mes op tafel topic?quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mes op tafel. En daarna weet ik nog niet.
Correctie: ik zie ijshockey op ziggo volgens mij over OS USA-Rusland
TV / Met het mes op tafel - Deel 8: Rekenen is lastig voor een wi-docentquote:
Vind ik niet zo een goed idee. Dan gaat het toch teveel door elkaar lopen. Neem Humberto gisteren, stel: er kwam een programma na wat ook goed werd bekeken, iedereen zat nog na te praten over Humberto, lijkt me niet zo handig. Enige topic wat in de buurt komt van wat je bedoelt is de TV SC. Maar daar kijkt iedereen meestal naar SBS e.d.quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:57 schreef Joezi het volgende:
Eigenlijk zou je een live topic per zender moeten maken
Goed punt en je kunt natuurlijk zelf een topic van een programma maken als ie er nog niet is.quote:Op dinsdag 1 december 2015 20:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Vind ik niet zo een goed idee. Dan gaat het toch teveel door elkaar lopen. Neem Humberto gisteren, stel: er kwam een programma na wat ook goed werd bekeken, iedereen zat nog na te praten over Humberto, lijkt me niet zo handig. Enige topic wat in de buurt komt van wat je bedoelt is de TV SC. Maar daar kijkt iedereen meestal naar SBS e.d.
precies. Soms is er al een topic maar een oude, als een programma bijv. even niet op tv is geweest. Ik raad aan dan met google te zoeken want met de search wil het nog weleens niet te vinden zijn heb ik gemerktquote:Op dinsdag 1 december 2015 20:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Goed punt en je kunt natuurlijk zelf een topic van een programma maken als ie er nog niet is.
quote:Op woensdag 2 december 2015 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Nic0
Jett Rebel
Piet0r van den Heaugenband.
[ afbeelding ]
Klopt inderdaad. Aandacht is ook verslavend blijkt maar weer.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maar denken dat die knakker had gezegd dat hij ging stoppen met het geven van interviews.
Ik vind Serena niet echt meer jailbait.quote:
Das achter Pieter hè.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Serena niet echt meer jailbait.
Toine van Peperstraten-achtig.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:06 schreef Mani89 het volgende:
Pieter heeft een kapper nodig, die begint gevaarlijk veel te lijken op een Waterreus coupe.
Vind je eerder rijp voor de psychiatrie als je hem daar in steekt.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind Serena niet echt meer jailbait.
quote:Op woensdag 2 december 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben Adele-ziek voor de rest van dit jaar.
Kutplaat.quote:Op woensdag 2 december 2015 19:11 schreef J0kkebr0k het volgende:
Adele alleen vanwege die plaat Hello?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |